Stirofly 1.4
Moderator: AD
Evo vpetje gumic, ki se bo spremenilo in sicer gre v trup "klasična" palčka pred krilo in pa luknja za lažji met modela.
Pa še Hitec sprejemnik, ista stvar samo drugi ovitek
Specifications
Type 5 Channel Single Conversion FM
Range 1 Mile +
Operating Voltage 3.6 - 6.0 volts DC
Current Drain 9 mAh +/- 10%
Size L x W x H 1.46"x0.74"x0.40" (37x19.3x10mm)
Weight .30 ounce (8.6 grams)
Pa še Hitec sprejemnik, ista stvar samo drugi ovitek
Specifications
Type 5 Channel Single Conversion FM
Range 1 Mile +
Operating Voltage 3.6 - 6.0 volts DC
Current Drain 9 mAh +/- 10%
Size L x W x H 1.46"x0.74"x0.40" (37x19.3x10mm)
Weight .30 ounce (8.6 grams)
- Priponke
-
- stiro2.jpg (33.03 KiB) Pogledano 10756 krat
-
- stiro1.jpg (28.8 KiB) Pogledano 10756 krat
-
- micro05.jpg (16.69 KiB) Pogledano 10752 krat
Vpetje imas res izdelano nekako "sumljivo". Gumice pa so tudi bolj svoh. Jaz imam narejeno takole. In tako je nemogoce da se ti sname. Preden so se mi krila premaknila mi jih je zlozilo (pri startu z elastiko), kar pomeni da tole drzi.
Gumice sem kupil v Mercatorju za par sto tolarjev cel set. Uprabil sem ta velike. Ena ne drzi dovolj se vedno se krila lahko nagibajo v levo ali desno. Ce pa prekrizamo dve v crko U se krila ne morejo niti premakniti. Spredaj pa je treba malo poglobiti da se gumica ne sname in to je vsa umetnost.
Lp, Tilen.
Gumice sem kupil v Mercatorju za par sto tolarjev cel set. Uprabil sem ta velike. Ena ne drzi dovolj se vedno se krila lahko nagibajo v levo ali desno. Ce pa prekrizamo dve v crko U se krila ne morejo niti premakniti. Spredaj pa je treba malo poglobiti da se gumica ne sname in to je vsa umetnost.
Lp, Tilen.
Ultralajt, hvala za pojasnilo - razumel sem kje je problem. Vendar si jaz stvar razlagam zelo preprosto: ce bi imel neskoncno mocno gumico se krilo nebi moglo premakniti nikamor (lahko bi se kvecjem zlomilo na sredini). Ce bi preveliko ohlapno gumico bi se ze pri najmanjsem sunku krilo iztrgalo ven. Zato sem pri poizkusanju z razlicnimi gumicami (Mercator set 50 gumic) prisel do taksnega kompromisa kot sem ga prikazal na sliki (trial and error). Moja sunek nima dovolj pospeska da bi iztrgal krilo ven, po drugi strani ga pa tudi ne stiska premocno, tako se ob slabem pristanku ko udarimo s krilo ta se vedno rahlo vda in ublazi silo.
Gumica od Uran8 pa se mi zdi veliko presibka. Saj sem poizkusil tudi s taksno in je bila dalec od tega da bi zdrzala malo mocnejse pospeske.
Prosim, ce me lahko popravis kjer se motim, da ne bom ucil krive vere, pa da bom sam bolje razumel? Hvala!
Lp, Tilen.[/quote]
Gumica od Uran8 pa se mi zdi veliko presibka. Saj sem poizkusil tudi s taksno in je bila dalec od tega da bi zdrzala malo mocnejse pospeske.
Prosim, ce me lahko popravis kjer se motim, da ne bom ucil krive vere, pa da bom sam bolje razumel? Hvala!
Lp, Tilen.[/quote]
- action man 62
- Razpravljalec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 07 Jan 2006, 23:28
- Kraj: nova horica
Tudi sam sem za hec "izdelal" Stiro fly,vendar sem stvar priredil trenutnim pogojem glede opreme in materijala na zalogi.Zamenjal sem smrekovo letvico za karbonsko mere 5 x 5 mm,uporabil 9 g servote,sprejemnik je
Graupner serije xp,povezave z smernim in višinskim krmilom pa sem izvedel z jekleno žico premera 0,8 mm in 15 mm dolgimi koščki plastične cevke premera 1 mm na vsake 70-80 mm,isto velja tudi za anteno(tole šivanje z krojaško vrvico mi pač ne "sede".Sedaj pa nastopi problem težišča.Z priporočenimi celicami 1/3 AAA je to močno pomaknjeno nazaj,tudi z 2/3AAA je težišče hudo daleč od predvidenega,prostora za premikanje komponent pa tako rekoč ni.Ker si še nisem uspel(beri hotel) nabaviti spodobne tehtnice ne vem niti približno kje je trenutna teža .S temi podatki pa si sploh nisem upal na travnik. Bojim se nos napolniti z svincem in tako pokvariti letalne sposobnosti modela,vendar drugega izhoda ta trenutek ne vidim.Vem da bo marsikdo rekel,da se ne splača toliko "telovaditi" okrog nizkocenovnega modela,vendar mi malo prirojena trma ne da mirnega spanca.Povejte mi,ali je možno,da sem celo stvar zaj***l z napačno izbiro materijalov za povezave krmil in trupa.Če bo potrebno,bom pač zadevo ponovil od A-Ž,ampak letelo bo tako kot mora
Graupner serije xp,povezave z smernim in višinskim krmilom pa sem izvedel z jekleno žico premera 0,8 mm in 15 mm dolgimi koščki plastične cevke premera 1 mm na vsake 70-80 mm,isto velja tudi za anteno(tole šivanje z krojaško vrvico mi pač ne "sede".Sedaj pa nastopi problem težišča.Z priporočenimi celicami 1/3 AAA je to močno pomaknjeno nazaj,tudi z 2/3AAA je težišče hudo daleč od predvidenega,prostora za premikanje komponent pa tako rekoč ni.Ker si še nisem uspel(beri hotel) nabaviti spodobne tehtnice ne vem niti približno kje je trenutna teža .S temi podatki pa si sploh nisem upal na travnik. Bojim se nos napolniti z svincem in tako pokvariti letalne sposobnosti modela,vendar drugega izhoda ta trenutek ne vidim.Vem da bo marsikdo rekel,da se ne splača toliko "telovaditi" okrog nizkocenovnega modela,vendar mi malo prirojena trma ne da mirnega spanca.Povejte mi,ali je možno,da sem celo stvar zaj***l z napačno izbiro materijalov za povezave krmil in trupa.Če bo potrebno,bom pač zadevo ponovil od A-Ž,ampak letelo bo tako kot mora
Živjo
Z veseljem prebiram tole temo o stiroflyu, ki se je resnično kar prijel med začetniki pa tudi med bolj izkušenimi modelarji.Nisem pričakoval, ko sva ga z Alešom načrtovala, da bo zanj toliko zanimanja.To je dokaz, da kljub visoki tehnologiji, na trgu manjka enostavnih, z enostavnimi materiali izdelanih modelov, ki zahtevajo minimalen vložek v izdelek.
Vidim, da kljub enostavnosti, model povzroča kar nekaj težav, ki pa jih graditelji s skupno pomočjo uspešno rešujete.
Andrej:model pač ni s karbonom ojačan HLG in ni predviden za rokometaško roko, če se malo pošalim!
Mislim da imaš prešibko gumico, ker jaz teh problemov nimam, razen takrat ko sem nataknil tako švoh gumico, da je pri malo večjem sunku odletel samo trup.
action man 62:Stirofly je bil pač skonstruiran s takšnimi materiali kot je bilo v prispevkih prikazano. Le tako so komponente v trupu zagotovile težišče na pravem mestu, brez dodajanja uteži.Ker si pa izbral drugačno palico za trup in drugačne povezave krmil. si pa na repu dodal nekaj teže, ki jo boš moral kompenzirati s svincem v nosu.Model bo s povečano težo pač malo hitrejši, morda bo letel celo bolje.Za nosilnost kril se ti ni treba bati in tudi ponovitve od a do ž ne bo potrebna.
Z veseljem prebiram tole temo o stiroflyu, ki se je resnično kar prijel med začetniki pa tudi med bolj izkušenimi modelarji.Nisem pričakoval, ko sva ga z Alešom načrtovala, da bo zanj toliko zanimanja.To je dokaz, da kljub visoki tehnologiji, na trgu manjka enostavnih, z enostavnimi materiali izdelanih modelov, ki zahtevajo minimalen vložek v izdelek.
Vidim, da kljub enostavnosti, model povzroča kar nekaj težav, ki pa jih graditelji s skupno pomočjo uspešno rešujete.
Andrej:model pač ni s karbonom ojačan HLG in ni predviden za rokometaško roko, če se malo pošalim!
Mislim da imaš prešibko gumico, ker jaz teh problemov nimam, razen takrat ko sem nataknil tako švoh gumico, da je pri malo večjem sunku odletel samo trup.
action man 62:Stirofly je bil pač skonstruiran s takšnimi materiali kot je bilo v prispevkih prikazano. Le tako so komponente v trupu zagotovile težišče na pravem mestu, brez dodajanja uteži.Ker si pa izbral drugačno palico za trup in drugačne povezave krmil. si pa na repu dodal nekaj teže, ki jo boš moral kompenzirati s svincem v nosu.Model bo s povečano težo pač malo hitrejši, morda bo letel celo bolje.Za nosilnost kril se ti ni treba bati in tudi ponovitve od a do ž ne bo potrebna.
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK
Da še jaz malo predstavim svojega stiroflya. Da začnem pri gradnji:ker se nism dobro držal načrta, sem naredu velik napak (prevelika teža, šibkost modela) zato sem letalu že 4x lepil. Letalo sem morav dodatno obtežit s svincem tak da je celotna teža leta okoli 165g. Za priterditev krila pa sem uporabil gumivo ki jo ima npr. teletar le da sem jo razpolovil. Letalo sem tudi prebarval in mu nakoncu dodal vinglce. Kjub veliki teži letala in nenatančni gradnji sem zelo presenečen nad letalskimi sposobnosti letala. Z njim sem že veliko pojadral na termiki in na pobočju. Stirofly mi je všeč presvsem zato, ker ga lah letim samostojno. Ker v okolici hiše nimam nobenega travnika ali večje ravnine sem bil omejen z očetovim časom. Pri majhni hitrosti letala pa se peš odpravim 300 metrov na konca ulice in ga poskušam pojadrati.
Lp. Gorazd Pusovnik
Lp. Gorazd Pusovnik
- Priponke
-
- DSCI0010 (512 x 384).jpg (38.36 KiB) Pogledano 10797 krat
-
- DSCI0006 (512 x 384).jpg (47.53 KiB) Pogledano 10797 krat
-
- DSCI0003 (512 x 384).jpg (39.92 KiB) Pogledano 10797 krat
Model je kar dobro prodoren zaradi večje teže. Paziti je treba tudi na težišče da ni preveč nazaj. Pri močnejšem vetru pa sem imel nekaj težav pri vletu in pristanku, ker so se zaradi številnik dreves in drugih stvari delali vrtinci in je bil letalo zelo živahen. Ko pa sem nabral nekaj višine se je letalo zelo lepo umirjeno dvigalo dokler si ga vidu.