AD je ze razlozil kako "stvar" leti, tukaj pa je nekaj slik izdelave in koncnega rezultata.
Start.
Preizkusanje R, T in S.
Zlepljena verzija (rep zal ne cisto pravokoten na trup, zacetnik+CA+cas lepljenja).
Dolgcas od spodaj.
Lepota od zgoraj.
Futaba, dodatni vtic za ucitelj(Graupner)/ucenec(Futaba). EasyStar propeler, servo, visina, krila, regulator obratov. Brnik (razstava).
Tilen.
EasyStar...
Moderator: AD
kiwi napisal/-a:Pozdravljen!
Slučajno sem preletel tudi vaš forum in to temo in vidim na sliki, kjer se vidi motor z eliso, da ti bo verjetno eliso snelo, če je ne boš še bolj stisnil na os motorja. Od strani primi stiropor okrog motorja (na trupu) in probaj eliso še bolj na os potisnit.
Lp Boštjan
Pri potisni varianti ni treba, elisa kar sama rine na os.
Res je...
Res pade dol. To se mi je zgodilo ravno vceraj. Ko sem jo nataknil nazaj sem ugotovil, da gre velik lazje gor kot prvic. Logicno, saj se s casom guma raztegne.
Ce pa jo clovek zalepi z dvokomponentnim epoksi lepilom je stvar resena. Na 200 stopinjah lepilo popusti, tako da lahko zlomljeno eliso tudi zamenjamo.
Lp, Tilen.
Ce pa jo clovek zalepi z dvokomponentnim epoksi lepilom je stvar resena. Na 200 stopinjah lepilo popusti, tako da lahko zlomljeno eliso tudi zamenjamo.
Lp, Tilen.
Pozdravljeni!
Tudi sam sem imel takšno izkušnjo pri letečem krilu in potisni varianti. Eliso je potrebno nataknit gor kolikor gre, lahko pa se os še malo pošmirgla in ko natakneš eliso kapneš malo redkega sekundarja na os in je zadeva rešena. Vendar moraš paziti, da imaš takrat model obrnjen navpično in sicer tako da je slisa spodaj in motor zgoraj. V nasprotnem primeru ti lepilo zdrsi do puše in ti bo zalepilo še os motorja v pušo, kar pa ne bi bilo vredu ne
Lp Boštjan
Tudi sam sem imel takšno izkušnjo pri letečem krilu in potisni varianti. Eliso je potrebno nataknit gor kolikor gre, lahko pa se os še malo pošmirgla in ko natakneš eliso kapneš malo redkega sekundarja na os in je zadeva rešena. Vendar moraš paziti, da imaš takrat model obrnjen navpično in sicer tako da je slisa spodaj in motor zgoraj. V nasprotnem primeru ti lepilo zdrsi do puše in ti bo zalepilo še os motorja v pušo, kar pa ne bi bilo vredu ne
Lp Boštjan