Stran 9 od 13

Objavljeno: 12 Sep 2008, 06:53
Napisal/-a Saphir
Brane napisal/-a: [... saj imam že 5 paketov, ki dobro služijo že preko 200 ciklov, kar pri modelarjih vidijo le redke visoko obremenjene celice....
Je bilo teh 200 ciklov v eni sezoni ali z kakšno večjo pavzo vmes? Sam trenutno testiram 3 x FP 4900 (5000) 6S in sem nekje pri 80 ciklih. Skrbi me le kako bodo prenesle malce daljše obdobje nedelovanja v zimskih mesecih... zaželjena življenska doba je vsaj 150 ciklov.

Objavljeno: 12 Sep 2008, 08:37
Napisal/-a Brane
En paket je že od leta 2005, (217ciklov) vmes so bile tudi večje pavze izpraznjenje z nizkim tokom skoraj v nulo in polnjenje s 3C. Paket je še zdrav in dela kot je treba, je pa zadnje čase zelo malo v uporabi, pa tudi njegovo trpežnost ne gre posploševati, saj so se novejše celice istega proizvajalca pokazale kot manj odporne na napake od tega paketa.
Ostali štirje paketi, dokaj intenzivno delajo drugo sezono, vmes so bile pa tudi pavze, a ne daljše kot 2-3 mesece.
Vse pogonske lipote kar jih imam, pa če je le treba, polnim takoj, ko jih vzamem iz modela.
Svoje lipote, sem dokaj intenzivno uničeval do konca leta 2005, po tem, pa sem uničil samo še tri pakete, vse zaradi zelo očitnih napak En skoraj nov paket sem po pomoti dal polnit na NiMh program, in ga po polnjenju dobil napihnjenega, ostala sem porabil pregloboko, bodisi zaradi nepazljivosti pri letenju z reglerjem brez lipo podpore, bodisi zaradi prenizkega praga odklopa pri uporabi reglerje z lipo podporo.

Objavljeno: 12 Sep 2008, 08:59
Napisal/-a Brane
Sicer pa nas daljša nedejavnost lipotov nebi smela skrbeti, saj so lipoti znani po nizkem samopraznjenju, pa tudi, kdo ve koliko časa ležijo nekateri paketi na policah trgovin in skladišč preden pridejo v roke kupcu.

Moj nasvet, za rokovanje po daljši pavzi je, da pred ponovno resno rabo, bodisi ponovno uprizorimo nekaj utekanju podobnega, ker pa pogosto za kaj takega ni "časa" pa prvih nekaj poletov očitno skrajšajmo (recimo da letimo samo pol toliko, kot pričakujemo, da traja normalen let) in ne čakajmo, da nas regler opozori na izpraznjenost pogonskega paketa.
Ta drugi nasvet bo koristil (oz bo imel podoben efekt kot utekanje) tudi pri novem paketu, ko ni časa za utekanje.

Objavljeno: 22 Sep 2008, 14:33
Napisal/-a tomazcc
Imam LiPo Hyperion Litestorm CX (2S 2500). Ker bi jih polnil na letališču me zanima, s kakšnim tokom lahko največ polnim?

Objavljeno: 22 Sep 2008, 14:47
Napisal/-a mihah
Če nisi na letališču ravno vsak dan lahko polniš do 2C.

Sicer pa 1C za dolgo življensko dobo oziroma še manj.

Objavljeno: 09 Nov 2008, 10:24
Napisal/-a gandalf
Kako je kaj z lipo baterijami če jih dalj časa ne uporabljaš in jih imaš čisto polne?
A je kaj narobe to ?

Objavljeno: 09 Nov 2008, 10:40
Napisal/-a SUKHOI
Jaz ko še nisem vedel, da se jih ne sme puščati polne dolgo so stale 1 mesec polne na polici in so se napihnile.

Čeprav so se potem sčasoma sesedle nazaj, so delale samo še 2 meseca.

Objavljeno: 09 Nov 2008, 11:04
Napisal/-a Brane
SUKHOI napisal/-a:Jaz ko še nisem vedel, da se jih ne sme puščati polne dolgo so stale 1 mesec polne na polici in so se napihnile.

Čeprav so se potem sčasoma sesedle nazaj, so delale samo še 2 meseca.
Z neoporečnimi kvalitetnimi celicami, se to ne more zgoditi [-X nikoli.

Objavljeno: 09 Nov 2008, 12:06
Napisal/-a SUKHOI
No ne vem kaj je zate kvalitetno.

Imel sem EVO Flight Power, LiPolice,Kokam....


Sedaj ko jih ne puščam polne je z njimi vse v redu.

Objavljeno: 13 Nov 2008, 18:16
Napisal/-a tomazcc
A torej priporočate, da ko prideš z letenja, lepo pustiš prazne baterije. In predno greš letet, napolniš?

Objavljeno: 13 Nov 2008, 18:36
Napisal/-a rbreznik
Na kratek rok, je skoraj vseeno, drugo je če jih imaš na polici več tednov, potem se napolni med 3.8 in 3.9V na celico.

Objavljeno: 13 Nov 2008, 18:47
Napisal/-a Brane
SUKHOI napisal/-a:No ne vem kaj je zate kvalitetno.

Imel sem EVO Flight Power, LiPolice,Kokam....


Sedaj ko jih ne puščam polne je z njimi vse v redu.
Ko sem napisal neoporečnimi , kvalitetnimi celicami, sem imel v mislih celice oz paket, s katerim ni nič narobe, nisem pa imel v mislih nobene konkretne znamke.
Nekoliko nenavadno je, da bi moral biti obremenjen s tem, da lipo paketa ne smem pustiti polnega 1 mesec, ob tem, da je vsepovsod polno hvale o tem, kako majhno samopraznjenje imajo lipoti. Kakšno vrednost bi to imelo, če z njimi nebi smel napajati nečesa, kar morda občasno, dalj časa ne porabi nič.
Je pa po neki logiki sklepati, da je najprimernejša napetost skladiščenje nekje pri 3,8V na celico saj tako napolnjene dobimo tudi, ko jih kupimo nove.

Objavljeno: 13 Nov 2008, 19:11
Napisal/-a Brane
tomazcc napisal/-a:A torej priporočate, da ko prideš z letenja, lepo pustiš prazne baterije. In predno greš letet, napolniš?
Ob redni rabi , je vseeno, kdaj polnimo, in kako jih puščamo par dni. Pri skladiščenju oz neuporabi za dalj časa, pa se je najbrž najbolje držati tistih priporočenih 3,8V na celico.
Meni osebno se redno dogaja, da mi kak paket poln obleži na polici več mesecev, brez, da bi ga uporabljal, pa še z nobenim paketom ni bilo nič narobe. Prav najstarejši, pri meni še živeči paket z več kot 200 cikli na grbi, že dolgo poln leži na polici.
A slabih izkušenj nekaterih, ki so imeli težave s polnimi paketi, ne gre zanemariti, čeprav najbrž ne bomo nikoli z gotovostjo vedeli, če so bile te težave res posledica skladiščenja rabljenega paketa v polno napolnjenem stanju.

Objavljeno: 13 Nov 2008, 20:26
Napisal/-a SUKHOI
Kakorkoli že vse je bolje, le prazne ne smeš puščat!!!

Objavljeno: 13 Nov 2008, 20:32
Napisal/-a tomazcc
Še bolje pa je, da neha dež in gremo letat :D

Objavljeno: 13 Nov 2008, 22:52
Napisal/-a leni
Se opravičujem ker takole vletavam. Prebral sem samo prvih nekaj in zadnjih nekaj strani, pa sem se že veliko naučil.
Ampak ni mi pa jasno kako veste koliko ciklov ima katera baterija, a to ročno beležite ali imate kak poseben sistem ali kako?
Ker jaz recimo nimam pojma kolikokrat sem nafilal katero baterijo, bi pa bilo zanimivo vedet kolikokrat je že bila polnjena, ampak nikol mi pa ne pride na misel da bi si po vsakem polnjenju beležil cikel.

Objavljeno: 13 Nov 2008, 22:56
Napisal/-a tomazcc
leni napisal/-a: Ampak ni mi pa jasno kako veste koliko ciklov ima katera baterija, a to ročno beležite ali imate kak poseben sistem ali kako?
Moj polnilec si zapomni, kolikokrat si napolnil baterijo. Za vsako baterijo ima svoj spomin, kamor vpišeš specifikacijo (npr 3S, 2500), on pa shranjuje polnjenja in še nekaj podakov (recimo kolk jo je max napolnil)

Objavljeno: 13 Nov 2008, 22:57
Napisal/-a Brane
Jaz vpisujem cikle v beležko mobitela, ko se odpeljem z letališča :lol: Po navadi imam do ceste že vse pošlihtano 8) Na rekordnem paketu piše danes 258 ciklov, ni slabo.

Objavljeno: 14 Nov 2008, 07:55
Napisal/-a leni
tomazcc napisal/-a:
leni napisal/-a: Ampak ni mi pa jasno kako veste koliko ciklov ima katera baterija, a to ročno beležite ali imate kak poseben sistem ali kako?
Moj polnilec si zapomni, kolikokrat si napolnil baterijo. Za vsako baterijo ima svoj spomin, kamor vpišeš specifikacijo (npr 3S, 2500), on pa shranjuje polnjenja in še nekaj podakov (recimo kolk jo je max napolnil)
Kolko baterij si pa zapomni in kakšen polnilec je to.
Moj bi si lahko zapomnil če bi bil stalno priklopljen na računalnik, ampak na terenu seveda nimam računalnika.

Objavljeno: 16 Nov 2008, 18:46
Napisal/-a tomazcc
Graupner ultra duo 50 si zapomni 50 baterij.

Ah čeprav je to samo tko informacija. Zakaj bi se obremenjavali s tem, važen da letamo. Ko bo baterija crknila, bomo pač novo kupil, pa ne glede, kolk ciklov je imala.

Objavljeno: 16 Nov 2008, 23:48
Napisal/-a leni
Ja si mi ga lepo razkazal zadnjič, najlepša hvala... me je kar zaguštalo, čeprav je tako kot praviš ubistvu ni nek pomemben podatek kolko ciklov ima, je bolj statistika.

Offtopic: škoda da te danes ni bilo na polje v Zalog.
Je bilo kar zanimivo, smo še Primusa poslali v zrak ;)

Objavljeno: 17 Nov 2008, 06:36
Napisal/-a Brane
tomazcc napisal/-a:Graupner ultra duo 50 si zapomni 50 baterij.

Ah čeprav je to samo tko informacija. Zakaj bi se obremenjavali s tem, važen da letamo. Ko bo baterija crknila, bomo pač novo kupil, pa ne glede, kolk ciklov je imala.
Sicer ne gre samo za cikle, a ko neka baterija konec vzame, je nekaj vredno, če vemo koliko je predelala, v prvi vrsti zato, ker lipoti nekaj stanejo, po drugi strani, je pa tudi važno, koliko od sebe dajejo, ko so še zdravi.
Stvar je namreč v tem, da dva paketa z enako kapaciteto in enakim številom celic, enakega motorja z enakim propelerjem, ne zasučeta enako hitro, ker so eni lipoti pač boljši, drugi pa slabši in kdor misli, da bo za več denarja pač kupil boljše lipote se bo tu hitro uštel.
Res je tudi, da se na internetu marsikaj zve, a lastnih izkušenj se z interneta ne da dol potegniti.
Zase vem nekaj, ko bom kupoval nasledje lipote, se bom ravnal po lastnih izkušnjah in kupil nekaj preizkušeno dobrega, ali pa bom v korist novih informacij kupil nekaj novega, odvisno od razpoloženja.

Pomoč.

Objavljeno: 23 Dec 2008, 12:16
Napisal/-a mribic5
Sem iz okolice Medvod in bi potreboval pomoč nekoga,ki se spozna,na polnjenje LiPo akujev in ostalo,kar sodi zraven.Imam občutek,da me bo koštalo precej časa in denarja,če se bom tega loteval sam .Če je kje kaka dobra duša naj me pokliče na 040 268 036.

LP Robert

Objavljeno: 23 Dec 2008, 12:47
Napisal/-a Phoinix
Moho bo tapravi, ti bo znal vse razložit.

Objavljeno: 24 Dec 2008, 20:29
Napisal/-a mribic5
Evo sem bil danes pri Mohotu in me je v parih minutah ,,OPASAL S SVETLIM MEČEM ZNANJA,,.Moho hvala.Slikce pa objavljam bolj tako za gušt.Dal bi jih v temo GUPPY,pa je na žalost zaklenjena.
Pa vesele praznike vsem skupaj.