During discharge the anode gives off lithium ions. On the carbon surface, the thionyl chloride reduces to chloride ions, sulfur dioxide, and sulfur. The lithium and chloride ions then form lithium chloride. Once the lithium chloride has deposited at a site on the carbon surface, that site is rendered inactive. The sulfur and sulfur dioxide dissolve in the electrolyte, but at higher-rate discharges SO2 will increase the cell pressure.
POZOR: Napihnjen LiPO
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Kakšna "kemija" se skriva v celici za napihovanjem in kaj jo vzpodbudi?
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Jaz osebno,vem da napihnjenega Lipota ne bi več uporabljal.Vem za primer,ko je baterija zagorela šele kak dan kasneje po poškodbi.
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
ornk napihnjen LIPO se nese lepo k DELKO-tu v "v smeti" , oni imajo odpadno elektroniko itd. nikakor ne v smeti. Mene osebno je zanimalo kaj se zgodi če se preveč poškoduje, sicer sem opazil preko spleta kao zagori, in seveda me je zanimalo, položil na travo in žebljiček čez njo. Ampak odsvetujem takšno početje, nikoli ne veš kako reagira, beri explodira.
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Če se česa res ni treba bati pri lipotu, je pa to eksplozija Ko gre z lipotom kaj narobe piha, sika, dimi, iskri, včasih tudi zagori, v glavnem nič zdravega, vsekakor pa nič takega, čemur upravičeno rečemo explozija.Mix napisal/-a: nikoli ne veš kako reagira, beri explodira.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Imaš prav, ampak to sem napisal zato da mularija ne ekperimentira, haloo
Re: Napihnjene lipo baterije.
Nekaj časa je že minilo od te debate...ampak vseeno.
Imam slabe dve leti staro Lipo 3S 2200mAh 25C iz HobyKinga.
To dotično sem bolj redko uporabljal, drugače rečeno, po prezimitvi me je malo gradnja zadržala tako
da sem jo šele včer v roke vzel. In glej zlomka, napihnjena je. Ne močno ampak je čutiti.
Čudi me to, ker je bila ciklirana (uporabljena) cca 10x. Jeseni sem jo pustil polno (ni čisto full).
Po vsem tem kar berem nisem čisto ziher kaj naj sedaj z njo
Al jo je varno uporabljati al ne.
K sem jo kljub vsemu na polnilec priključil (z balanserjem)
je takoj kazalo da ima 12.5V, kar pomeni, da prazna ni bila. Zato to ni mogel biti razlog
za napihovanje. Tudi prepolnil jo nikoli nisem (ne polnim s quick chargeom) niti jo ne spraznim
popolnoma.
LP
Janez
Imam slabe dve leti staro Lipo 3S 2200mAh 25C iz HobyKinga.
To dotično sem bolj redko uporabljal, drugače rečeno, po prezimitvi me je malo gradnja zadržala tako
da sem jo šele včer v roke vzel. In glej zlomka, napihnjena je. Ne močno ampak je čutiti.
Čudi me to, ker je bila ciklirana (uporabljena) cca 10x. Jeseni sem jo pustil polno (ni čisto full).
Po vsem tem kar berem nisem čisto ziher kaj naj sedaj z njo
Al jo je varno uporabljati al ne.
K sem jo kljub vsemu na polnilec priključil (z balanserjem)
je takoj kazalo da ima 12.5V, kar pomeni, da prazna ni bila. Zato to ni mogel biti razlog
za napihovanje. Tudi prepolnil jo nikoli nisem (ne polnim s quick chargeom) niti jo ne spraznim
popolnoma.
LP
Janez
Re: Napihnjene lipo baterije.
Lipo se shranjuje na 3,80 - 3,85V/celico.
Re: Napihnjene lipo baterije.
Dejansko ti v zgornjem prispevku vse piše.Razlog so slabši materiali in slabši proizvodni proces.ne moreš od celice za X$ pričakovat nevemkaj.V bistvu se čudim ko nekateri omenjajo neke silne cikle,osebno mi celice te znamke začnejo popuščat po 30 ciklu,tam po 40 pa se mi tudi rahlo napihujejo.Pri kar nekaj paketkih pa dejansko,kljub napihovanju ni nekega posebnega upada.Sam jih uporabljam pod kontrolo naprej...............................................
- Priponke
-
- IMGP2824.JPG (170.41 KiB) Pogledano 12597 krat
-
- IMGP2827.JPG (133.26 KiB) Pogledano 12597 krat
Re: Napihnjene lipo baterije.
Tudi pri najdražjih celicah z največ Cji se mi je zgodilo, da na pomlad niso bile več uporabne. Ali je regler odklapljal, ali pa so bile napihnjene po 1/3 porabljenega soka. Na jesen vse tipi topi, pred zimo napolnjene, potem pa odložene nekam na hladno recimo v hladilno skrinjo in pomladi z v koš.
lp
Sašo
Sašo
Re: Napihnjene lipo baterije.
Če jih ne uporabljaš, moraš baterije dati na "garažiranje" (okoli 3,8 V po celici) in nikakor ne napolnjenih.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Napihjene lipo batarije.
Hvala za razlago. Kaj pa je pri napihnjenih LiPo (če sploh kaj), kar bi jih naredilo bolj nevarne od nenapihnjenih?Alex 76 napisal/-a:V ohišju akumulatorskega člena se lahko nabere plin, natančneje največkrat in pretežno gre za kisik O2 .Ta je lahko posledica različnih stranskih kemičnih reakcij, ki potečejo znotraj posameznega člena.
Prisotnost tako imenovanih elementov onesnaženja, kar je poglaviten razlog za tovrstne procese. Pri proizvodnji namreč proizvajalci ne zagotovijo popolne suhosti okolja, zato elementi, ki jih vgradijo v posamezen akumulatorski člen vsebujejo manjši ali večji odstotek vode, največkrat, kot posledica vlažnosti ozračja v času proizvodnje. Proizvajalci se problematike lotevajo izredno pragmatično in v ohišje posameznega člena namenoma vgradijo poseben žepek. Ko akumulator napolnijo prvič, v njem nastane elektroliza, ki razbije molekule vode, tako nastala plina pa nato iztisnejo v pripravljen žepek in ga nato s pomočjo postopka toplotnega lepljenja odrežejo ter s tem spoj toplotno zavarijo. Načeloma naj bi s tem odstranili vsebnost vode, se jim pa občasno dogodi, da v posameznem členu še vedno ostane nekaj molekul, ki se uplinijo ob uporabi akumulatorja. Ravno zaradi tega, so ohišja posameznih členov vedno zasnovana na način, ki omogoča rahlo napenjanje brez, da bi to grozilo njegovo integriteto. Iz tega naslova je izredno rahlo napet člen še vedno uporaben in to načeloma ne vpliva na njegovo varnost.
Drugi razlog za nastanek plina je proces kemičnega preoblikovanja katode, ki je izdelana iz kombinacije litija-kobaltovega oksida ali litija-manganovega oksida, ki ga povzroči prepraznjenje ali prepolnjenje, slednje mnogo hitreje. Posledica tega je nastanek litijevega oksida v prvem primeru ter manganovega oksida v drugem, ki se nabere na anodi. Litijev oksid potrebuje manj atomov kisika, kot jih je bilo v ioniziranem stanju, to pa povzroči sprostitev kisika, ki predstavlja razliko.
Toliko, na kratko.
LP
Alex
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
A s je komu kaj zgodilo če je še kar dalje uporabljal napihnjeno lipo?
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Jaz sem 14 dni nazaj dobil virozo, samo ne vem če je v zvezi z napihnjenostjo.Asterisk napisal/-a:A s je komu kaj zgodilo če je še kar dalje uporabljal napihnjeno lipo?
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Očitno eni ne zante brati s konteksta. Kot zdravnik, ti sigurno povem da ni zarad napihnjenostjo.
Jaz sem mislil kaj se dejansko zgodi z baterijo če je napinjhena, ampajk še vedno ima ta pravo kapaciteto?
LP!
Jaz sem mislil kaj se dejansko zgodi z baterijo če je napinjhena, ampajk še vedno ima ta pravo kapaciteto?
LP!
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
lipota (hardcase), katera uporabljam v avtu sta se mi napihnila v zadnjih 14ih dneh, ko jih nisem uporabljal. Bila sta na storage modu, stara sta leto in pol. Noter spravim še vedno 90% nazivne kapacitete. Ali ob tem upornost lipota kaj naraste?
Nikoli prenapolnjena ali pod 3.3v, vedno na storage mode. Za sabo imata cca 100+ ciklov.
Nikoli prenapolnjena ali pod 3.3v, vedno na storage mode. Za sabo imata cca 100+ ciklov.
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Pozdravljeni!
Imam eno začetniško vprašanje in sicer me zanima kam v MB lahko odnesem baterijo na varno odstranitev? Baterija je skupaj z modelom "prenočila" na drevesu in je sedaj (sodeč po battery checker) samo 2-celična namesto 3. Napetost ene izmed delujočih celic je 3.6V, medtem ko je druga 0V. Zdaj je v lipo safe bagu na balkonu in upam, da bo do konca crknila. Kam jo lahko dam, da ne pride do kakšne katastrofe medtem ko sem na dopustu?
Lp Boštjan
Imam eno začetniško vprašanje in sicer me zanima kam v MB lahko odnesem baterijo na varno odstranitev? Baterija je skupaj z modelom "prenočila" na drevesu in je sedaj (sodeč po battery checker) samo 2-celična namesto 3. Napetost ene izmed delujočih celic je 3.6V, medtem ko je druga 0V. Zdaj je v lipo safe bagu na balkonu in upam, da bo do konca crknila. Kam jo lahko dam, da ne pride do kakšne katastrofe medtem ko sem na dopustu?
Lp Boštjan
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Baterijo lahko vedno odneseš v zbirni center lokalnega komunalnega podjetja. V tvojem primeru je to Snaga. Seznam zbirnih centrov
Pa lep dan ti želim
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Pozdravljeni,
pred kratkim sem kupil nov lipo paket zippy 4s 4000mah 25C za multikopterja. Z tem paketom sem naredil 4 cikle in je videti že nekoliko napihnjena, uglavnem ko preneham leteti je baterija vroča in se vidi da je že malo bolj napihnjena, ko je pa hladna je pa malo manj ampak mislim da je še znotraj meja. Me pa zanima zakaj se paket tako napihne med letom nikoli ne grem pod 13,5V. Hvala za pomoč
pred kratkim sem kupil nov lipo paket zippy 4s 4000mah 25C za multikopterja. Z tem paketom sem naredil 4 cikle in je videti že nekoliko napihnjena, uglavnem ko preneham leteti je baterija vroča in se vidi da je že malo bolj napihnjena, ko je pa hladna je pa malo manj ampak mislim da je še znotraj meja. Me pa zanima zakaj se paket tako napihne med letom nikoli ne grem pod 13,5V. Hvala za pomoč
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Premalo C-jev. 25C naj bi bilo realno 15 po informacijah ostalih.
Koliko časa letiš?
Koliko časa letiš?
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Letim približno 12min
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Torej imaš porabo cca 70A oziroma 1kw.
Rabiš minimalno 17C discharga, - realnih, kar pa zippy 25C baterije očitno nimajo.
Kupi zippy csaj 35C in bo boljše.
Temperatura definitivno priporomore k boljšemu C-ju ampak glede na to da so baterije vroče imaš premalo C-jev. Zamenjaj baterijo z zmogljivejšo.
Rabiš minimalno 17C discharga, - realnih, kar pa zippy 25C baterije očitno nimajo.
Kupi zippy csaj 35C in bo boljše.
Moje meritve - kopirano od skorp_jon:
Rhino 360 mah 2S 20C ima izmerjenih 14C - Kitajci lažejo za 6C
Max = 5,04A
Model Exxpert White Line 350 mah 2S 25C ima izmerjenih 16C - Avstrijci lažejo za 9C
Max = 5,6A
Temperatura definitivno priporomore k boljšemu C-ju ampak glede na to da so baterije vroče imaš premalo C-jev. Zamenjaj baterijo z zmogljivejšo.
Re: POZOR: Napihnjen LiPO
Ok hvala, bom jo naročil čimprej