To o kitajskih podatkih in specifikacijah mi je čisto jasno ampak je smešno

Hitreje ga ne morem polniti, saj mi polnilec zmore samo 8A. Če bi investiral 100€+ v polnilec pa še nisem prepričan.
Miha, prosim za razlago.mihah napisal/-a: 2. Pozabi se odvisnost Ri(T). V čolnih ima vedno en člen stik z vodo in ta se bo praznil počasneje kot člen, ki nima stika.
Če so členi vezani zaporedno (2S, 3S, ...) je tok skozi vse enak in različna notranja upornost ne more vplivati na hitrost praznenja.mihah napisal/-a:Notranja upornost se spreminja v odvisnosti od temperature. Če je en člen bolj hladen, bo njegova notranja upornost (Ri) višja in se bo praznil počasneje kot drug člen. Zato se 3S členi vedno sčasoma razbalansirajo, pa če se še tako pazi. Slabše je pri 4S, še slabše pri 5, 6,... Odvisnost Ri(T) je po domače odvisna od kemije. Najslabše je, če je odvisnost res velika. Potem se bo vedno dogajalo, da bo recimo pri 3S nastradal srednji člen. Še sploh pri tekmovalnih čolnih, kjer fantje res tiščijo do konca in še čez, če je treba. Oni so res mučitelji
Tako je, v smislu hlajenjaMipo napisal/-a:Hvala, Miha. Tisti "stik z vodo" sem si drugače predstavljal (električni stik). Če pa predpostavim stik z vodo v smislu hlajenja, je vse jasno.
Res je, tudi kapaciteta je odvisna od temperature. Hladnim akumulatorjem se "zmanjša uporabni volumen" in "pripre pipca".Če so členi vezani zaporedno (2S, 3S, ...) je tok skozi vse enak in različna notranja upornost ne more vplivati na hitrost praznenja.
Hvala Ante za obrazložitevAnteJ napisal/-a:Jaz bi dodal še nekaj:
Celice imajo zaradi različne temperature različno "notranjo upornost". To pomeni da bo napetost med celicami različna.
Ne pomeni pa da je celica z nižjo napetostjo bolj prazna (tu govorim o obremenjenem akumulatorju). Količina električnega naboja, ki jo
amumulator odda je vedno enaka za vse celice, ker so celice vezane zaporedno - tukaj ne more biti dvoma ker če ne fizika ne velja.
Način kako celica odda naboj je pa lahko različen -> če celica nima možnosti oddajati naboja na "klasičen način" - tako da se Li ioni premikajo
iz matrike ogljika potem zagotovo pride do poškodb celice.
Kar se verjetno dogaja je da se najtoplejša celica zaradi toplotne obremenitve poškoduje. Določen del naboja shranjenega v celici potem
ostane neizkoriščen. Ko se potem akumulator prazni se zgodi, da dobre celice med praznjenjem še dodatno poškodujejo celico, ki ni sposobna
oddajati naboja.
Odkar na tekmah uporabljam tak način polnjenja še nisem uspel uničiti akumulatorja (2 leti) kot se mi je dogajalo prej (napihnjene celice).
3S 4500mAh celice praznim z povprečnim tokom 45A šest minut, praktično tako da so polopnoma prazne.
V zadnji sezoni (konec) je veliko tekmovalcev (tudi jaz) začelo uporabljati vodno hlajenje akumulatorja - zadeva se obnese odlično - celice imajo
po koncu tekme primernih 40 stopinj C - ponavadi so bile tako vroče da se jih v nekaterih primerih sploh ni dalo držati v rokah.