POLNJENJE - LiPO
Po 3 tednih je iz Honk konga prispel paket in končno sem dobil par teh lipotov http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBB ... oduct=5263
Zanima me kako lahko to polnem? Ubistvu me zanimajo najbolj osnovne osnove, ker sm totalen začetnik na tem področju in o baterjijah nasploh nimam pojma. Iskal sem po forumu kje je kaj napisano, vendar našel le nekaj o lipotih (vem da morem prva polnjenja izvesti z manjšo amperažo) vendar zakaj zakaj je sploh gleda amperaža, voltaža in kaj so tisti C-ji??
Prosim da me kdo nadere, kaj sploh naročam iz honkonga če nevem niti kaj naročam in me napoti na kakšno koristno stran, kjer je to pojasnjeno
ali naj mi kar direktno pove kakšen butec sm da tega nevem...
Hvala..
Zanima me kako lahko to polnem? Ubistvu me zanimajo najbolj osnovne osnove, ker sm totalen začetnik na tem področju in o baterjijah nasploh nimam pojma. Iskal sem po forumu kje je kaj napisano, vendar našel le nekaj o lipotih (vem da morem prva polnjenja izvesti z manjšo amperažo) vendar zakaj zakaj je sploh gleda amperaža, voltaža in kaj so tisti C-ji??
Prosim da me kdo nadere, kaj sploh naročam iz honkonga če nevem niti kaj naročam in me napoti na kakšno koristno stran, kjer je to pojasnjeno
ali naj mi kar direktno pove kakšen butec sm da tega nevem...
Hvala..
Prebral sem teme in morem povedati, da se mi sveti o čemu se govori, vendar useeno sem iskal obrazložitve glavnih pojmov bolj po kmečko povedano, recimo več amperov ko ma baterija dlje ti bo držala, več voltov ko ma baterija več elektormotorjev ti bo skurla...
Me je prešinilo, bom uporabil wikipedijo in še kaj literature, res da nebo preveč po kmečko povedano vendar booo..
Sej vas povsem razumem, da vam grem na jetra s takimi vprašanji, sej tudi mene je sram jih postavljat... Ubistvu kje je potem problem ???
Počasi počasi bom tudi jas pridobil osnovno modelarsko izobrazbo..
Me je prešinilo, bom uporabil wikipedijo in še kaj literature, res da nebo preveč po kmečko povedano vendar booo..
Sej vas povsem razumem, da vam grem na jetra s takimi vprašanji, sej tudi mene je sram jih postavljat... Ubistvu kje je potem problem ???
Počasi počasi bom tudi jas pridobil osnovno modelarsko izobrazbo..
Ajulela, še so taki, ki imajo voljo se naučijo!!!Zrin napisal/-a:Prebral sem teme in morem povedati, da se mi sveti o čemu se govori, vendar useeno sem iskal obrazložitve glavnih pojmov bolj po kmečko povedano, recimo več amperov ko ma baterija dlje ti bo držala, več voltov ko ma baterija več elektormotorjev ti bo skurla...
Me je prešinilo, bom uporabil wikipedijo in še kaj literature, res da nebo preveč po kmečko povedano vendar booo..
Sej vas povsem razumem, da vam grem na jetra s takimi vprašanji, sej tudi mene je sram jih postavljat... Ubistvu kje je potem problem ???
Počasi počasi bom tudi jas pridobil osnovno modelarsko izobrazbo..
Sem se že zbal da je v mladih le še instant modelarstvo.
145mAh Lipoly polnilni tok?
Trenutno nimam balanserja s katerim bi lahko napolnil Lipoly 2s 145mAh zato me zanima kateri balanser se najbolj splača kupiti ter kje. Potrebujem torej precej majhen polnilni tok, ne bom pa za to malo baterijo dajal več kot 50€ za balanser. Trenutno polnim kar sam z usmernikom kar pa je malo nerodno za okrog nosit pa še stalno ročno čekirat napetost.
Balanser ki ga imam ima najmanjši možni polnilni tok 750mA. Nekako si ne upam probat polnit s tem
Balanser ki ga imam ima najmanjši možni polnilni tok 750mA. Nekako si ne upam probat polnit s tem
Kaj taksnega recimo...
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... oduct=2057
Vcasih so imeli tudi 2S verzijo...ampak je zdj ni v ponudbi.
To vezje priklopis na servisni prikljucek LiPo packa in drugi konec na polnilec. Polnilni tok pa nastavis na polnilcu.
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... oduct=2057
Vcasih so imeli tudi 2S verzijo...ampak je zdj ni v ponudbi.
To vezje priklopis na servisni prikljucek LiPo packa in drugi konec na polnilec. Polnilni tok pa nastavis na polnilcu.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
polnjenje lipotov s kaksnim tokom
vsi se sprasujemo koliko naj bi bilo dobro polnenje eni pravijo le 1c drugi polnijo tudi 2c ali vec ...Sam sem polnil batarijo 1100mah 2s od lrpja na 2.5c in morem povedat da po 50tem ciklu zadevca lepo spila se vedno ista kapaciteta...
sem pa zasledil na uradni strani flightpowerja da se kao sme polnit zadevo pod 2,5c tako ta ....presodite sami
lp
# Fast Charging. In conjunction with Enerland, the FlightPower EVO 20 range has been qualified for 2.5C charging as a combination of cell technology and matching by FlightPower at the point of manufacture. This means that an EVO 20 1800 mAh pack can be fast-charged at 4.5 Amps (or 4500 mAh). This will result in a pack that is 90% full in around 25 minutes. (All) fast charging of rechargeable chemistry results in a reduction in cycle life, it is therefore recommended that fast charging be done when time is of the
sem pa zasledil na uradni strani flightpowerja da se kao sme polnit zadevo pod 2,5c tako ta ....presodite sami
lp
# Fast Charging. In conjunction with Enerland, the FlightPower EVO 20 range has been qualified for 2.5C charging as a combination of cell technology and matching by FlightPower at the point of manufacture. This means that an EVO 20 1800 mAh pack can be fast-charged at 4.5 Amps (or 4500 mAh). This will result in a pack that is 90% full in around 25 minutes. (All) fast charging of rechargeable chemistry results in a reduction in cycle life, it is therefore recommended that fast charging be done when time is of the
Nikoli se mi toliko ne mudi z polnjenjem da bi s tem uničeval celice oz. jim zmanjševal življensko dobo. To začneš cenit šele ko uporabljaš celice +4S, kjer je malo več denarja vpletenega.
Tu ga pa malo pihnejo, a se dobro zavarujejo. 90% full - seveda je v 25 minutah skoraj polna, potem ti pa zaključuje polnjenje 20 minut.
24% prazno baterijo polni 41',
80% prazno baterijo polni 1 uro in 17 minut.
Naj omenim še da gre za eno in isto baterijo za katero se zelo lepo skrbi.
Daleč od kakega sorazmerja bi se temu reklo. Predvsem se bogatoooo dolgo zavleče zaključevanje polnjenja.
gzupanc5 napisal/-a:This will result in a pack that is 90% full in around 25 minutes.
Tu ga pa malo pihnejo, a se dobro zavarujejo. 90% full - seveda je v 25 minutah skoraj polna, potem ti pa zaključuje polnjenje 20 minut.
24% prazno baterijo polni 41',
80% prazno baterijo polni 1 uro in 17 minut.
Naj omenim še da gre za eno in isto baterijo za katero se zelo lepo skrbi.
Daleč od kakega sorazmerja bi se temu reklo. Predvsem se bogatoooo dolgo zavleče zaključevanje polnjenja.
Na terenu vedno polnim lipote tja do 3C oz Kokamke 3200 5 S 30 C kolikor da polnilec, se pravi z do 10A. Popolnoma polne so prej kot v pol ure. To si upam zato, ker sem pred časom kokamovo 3S 15C 2000 ponevedoma polnil z 6 A, pa ni bilo nič in ker mi baterije ni bilo škoda, sem s polnjenjem 2-3C nadaljeval. Ker ima ta baterija sedaj 210 ciklov ( že več kot 100 ciklov je ponjena tako hitro) in je se vedno v top formi, me prav nič ne skrbi, da bi veliko novejšim H5 celicam toliko škodoval, da bi zaradi hitrega polnjenja predčasno vzele konec.
Je pa treba povedati, da so Kokamove celice ( tudi zato jih imam rad) hitreje polne kot katerekoli druge, ki jih poznam. Polnilni tok, namreč najdlje vztraja na nastavljenem nivoju, preden začne padati.
Konkretno to pomeni, da če popolnoma prazno kokamko 1800 3S H5, polnim z 4,5 A , bo šlo vanjo vsaj 1650 mAh preden bo polnilni tok začel padati in se bo na koncu napolnila recimo točno do 1800 nAh. Za polnjenje, ko se polnilni tik zmanjšuje ostane torej manj kot 150mAh kar pomeni tudi to, da se ta del hitro zaključi.
Primerljivim celicam meni poznanih drugih znamk, ostane za ta del vsaj še enkrat več, kar seveda pomeni, da popolno polnjenje traja bistveno dalj. Če torej začnemo polniti z enakim tokom, dva akomulatorja z enako kapaciteto, bo kokamov poln bistveno prej kot kak drug .
Je pa treba povedati, da so Kokamove celice ( tudi zato jih imam rad) hitreje polne kot katerekoli druge, ki jih poznam. Polnilni tok, namreč najdlje vztraja na nastavljenem nivoju, preden začne padati.
Konkretno to pomeni, da če popolnoma prazno kokamko 1800 3S H5, polnim z 4,5 A , bo šlo vanjo vsaj 1650 mAh preden bo polnilni tok začel padati in se bo na koncu napolnila recimo točno do 1800 nAh. Za polnjenje, ko se polnilni tik zmanjšuje ostane torej manj kot 150mAh kar pomeni tudi to, da se ta del hitro zaključi.
Primerljivim celicam meni poznanih drugih znamk, ostane za ta del vsaj še enkrat več, kar seveda pomeni, da popolno polnjenje traja bistveno dalj. Če torej začnemo polniti z enakim tokom, dva akomulatorja z enako kapaciteto, bo kokamov poln bistveno prej kot kak drug .
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
lipo
Phoinix je napisal/a:
Tu ga pa malo pihnejo, a se dobro zavarujejo. 90% full - seveda je v 25 minutah skoraj polna, potem ti pa zaključuje polnjenje 20 minut.
Ni mi pa potem jasn zakaj pa isto pravijo za 1c sicer drugacni polnilni casi ampak vseeno..
lp
Charge Rate. The FlightPower EVO 20 range should normally be charged at 1C during the Constant Current phase of charging (the charge current setting on the charger). This means that an EVO 20 1800 mAh pack should normally be charged at 1.8 Amps (or 1800 Milli Amps). This will result in a pack that is 90% full in around 1 hour.
Tu ga pa malo pihnejo, a se dobro zavarujejo. 90% full - seveda je v 25 minutah skoraj polna, potem ti pa zaključuje polnjenje 20 minut.
Ni mi pa potem jasn zakaj pa isto pravijo za 1c sicer drugacni polnilni casi ampak vseeno..
lp
Charge Rate. The FlightPower EVO 20 range should normally be charged at 1C during the Constant Current phase of charging (the charge current setting on the charger). This means that an EVO 20 1800 mAh pack should normally be charged at 1.8 Amps (or 1800 Milli Amps). This will result in a pack that is 90% full in around 1 hour.
Re: lipo
Pa saj drzi matematika.. Z 1C v 1 uri na 90%, z 2.5C pa v 25 minutah, Brane pa s 3C verjetno v 20 minutah do 90%. Tisti zadnji konec polnjenja, od 90 do 100%, ko napetost po celi doseze 4.2V in si aku sam doloca polnilni tok, je pa bolj duhamoren, jasno. Pa se tega bi se dalo malo pohitrit, ce bi se malce bolj potrudili s polnilci, kot v laptopih, recimo.gzupanc5 napisal/-a:Phoinix je napisal/a:
Ni mi pa potem jasn zakaj pa isto pravijo za 1c sicer drugacni polnilni casi ampak vseeno..
Je pa turnaround time ze kar blizu NiMH. Trije paketki, dva polnilca, pa si 4x na uro v zraku.
LP
Jest
No in ravno ta zadnji duhamorni del polnjenja, ko si paketek sam določi, koliko mu še ostane, ( ko napetost doseže 4,2 V na celico in polnilni tok začne padati) se mi zdi pri kokamkah nesorazmerno kratek, oz še bolje rečeno, kokamke se nesorazmerno dolgo pustijo šopati s tokom, ki ga mi določimo. Sicrer pa vseh proizvajalcev ne poznam, morda je pa še kdo pri tem tako dober kot kokam.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
prvih 5-10 polnjen LI-po baterij
rabim en predlog...
ker sem že ničkolikokrat prebral da je treba celice prvih 5-10 polnjen obremenjevati le z polovično njihovo zmožnostjo... vas prosim za predloge kako narediti...da bom to lahko delal z avijono.... mislil sem da bi to pač naredil na stikalo na komadah da ko bi mel vklopleno... bi bila narejena obremenitev le 50% njene moči....
ali to lahko naredim le z merjenjem ali se da narediti še kaj drugega
ker sem že ničkolikokrat prebral da je treba celice prvih 5-10 polnjen obremenjevati le z polovično njihovo zmožnostjo... vas prosim za predloge kako narediti...da bom to lahko delal z avijono.... mislil sem da bi to pač naredil na stikalo na komadah da ko bi mel vklopleno... bi bila narejena obremenitev le 50% njene moči....
ali to lahko naredim le z merjenjem ali se da narediti še kaj drugega
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Samo pazit morš da celice ne spraviš pod 3V na celico, ker jih boš drugače lahko samo stran vrgu. Jaz ti tega ne bi priporočal, najbolje je pa da jih prazniš na polnilcu prvih nekaj ciklov. Toplo pa priporočam uporaba balanserja, saj celic ne boš morav napolnit preveč in vse celice bodo imele enako voltažo.KolarModelar napisal/-a:Kolikor sem jaz bral na forumu takšne Lipote praznijo z navadno avtomobilsko žarnico!
Lp, <Metod>
L.P. Matej
Če že tako hočeš, potem pa jih daj v model in leti, s tem, da ne daješ gasa do konca, pač pa samo toliko, da lahko lepo letiš (se paravi da baterije čim manj obremenjuješ) in pridi dol precej preden bodo prazne.dinko napisal/-a:jaz bi to najraje naredil tako da bi mel kaj od tega se pravi letel
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Ne vem če je to res treba, a že nekaj časa velja mnenje, da je dobro, če jih začetnih nekaj ciklov polonimo z 0,5 C nato pa nekajkrat zmerno spraznimo začenjši z 2C nato pa vsak cikel nekaj hitreje, a ne pod 3,7 V na celico.KolarModelar napisal/-a:Pri Lipotih je treba prvih nekaj ciklev malo manj obremenjevati, da se utečejo nato pa jih lahko kolikor dopuščajo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Polnjenje Li-Po 2S brez balanserja?
Pozdravljeni!
V elektro sekciji sem začetnik, sploh pa pri Li-Po celicah.
Za model sem kupil FLIGHTPOWER EVOLITE-V2-2100 2S 7.4V 20C 42.0A CONTINUOUS, se pravi so 2S.
Zdej me pa zanima, če jih lahko polnim brez balanserja? Imam pa polnilec, ki omogoca polnjenje Li-Po.tov.
LP Luka
V elektro sekciji sem začetnik, sploh pa pri Li-Po celicah.
Za model sem kupil FLIGHTPOWER EVOLITE-V2-2100 2S 7.4V 20C 42.0A CONTINUOUS, se pravi so 2S.
Zdej me pa zanima, če jih lahko polnim brez balanserja? Imam pa polnilec, ki omogoca polnjenje Li-Po.tov.
LP Luka
http://datingsidorsingel.com/