POLNJENJE - NiMH

Debate o akumulatorjih in polnilcih.
Odgovori
Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 05 Sep 2012, 14:11

Mislim, da lahko tu uporabimo star pregovor, da poizkusiti ni greh, je pa možnost večjega uspeha pri obujanju akumulatorja skorajda nična.
Globoko izpraznjenje NiMH tipa akumulatorjev (pod okoli 0.9 V) resno skrajša njihovo življenjsko dobo, daljše obdobje, ko se le ti nahajajo v takšnem stanju pa še dodatno poslabšujejo njegovo stanje. Upoštevajoč zgoraj zapisano, bi moral tak paket imeti neobremenjen-nenapajan, vsaj ~ 6.3 V, zaradi tega osebno nebi gojil prevelikih upov v uspeh.

Nemara vseeno velja poizkusiti. Najprej je potrebno z multimetrom premeriti vsak člen posebej in tako ugotoviti njihovo individualno stanje. Nato sledi polnjenje s polnilnim tokom, ki naj ne presega koeficienta 1/10 C, pri tem pa naj bodo akumulatorji ves čas pod nadzorom, čeravno ni pričakovati kakega resnejšega problema. Polnijo naj se vsaj kakih 15 – 16 ur. V kolikor bo ta faza minila brez zapletov, bi jih kazalo sprazniti na nekako 1.1 V/člen pri koeficientu praznjenja ~ 1C in ugotoviti kolikšna je bila količina energije shranjene v njih. Za tem naj sledi še nekaj ciklov počasnega polnjenja (seveda po potrebnem času za ohlajanje), praznilni tokovi pa se lahko povečajo, pri tem pa se opazuje, kakšno je sesedanje pod obremenitvijo ter kakšna je skupna energija shranjena v njih. Za tem se lahko opravi kako polnjenje tudi v refleksnem načinu, kar bi prav tako utegnilo nekoliko izboljšalo njegovo stanje. V kolikor gre za pogonski akumulator, se ga bo mogoče dalo rešiti za kakšen drug namen, kjer bodo tokovi nekoliko manjši.

Kot sem že zapisal, je možnost za uspeh majhna, se pa vseeno lahko pri tem poizkusimo kaj naučiti.

LP
Alex

P.S. NiMH akumulaotr s 7 členi ima nazivno napetost 8.4 V s 6 členi pa 7.2 V.

Uporabniški avatar
vili m.
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 21 Avg 2012, 12:54

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a vili m. » 05 Sep 2012, 14:49

sem že poiskusil s polnjenjem pa sploh noče začeti
bi se morda dalo s kakšnim drugačnim polnilcem?
gas do pleha
Lp Vili

Uporabniški avatar
vili m.
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 21 Avg 2012, 12:54

Re: iztrošene NiMh baterije

Odgovor Napisal/-a vili m. » 06 Sep 2012, 13:23

odgovori niso potrebni mi jih je uspelo napolnit sam sem jih od začetka na polnilc od mobitela
gas do pleha
Lp Vili

negdo
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 31 Avg 2011, 08:23

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a negdo » 14 Jan 2013, 19:19

Imam en precejšen problem. ko skušam napolniti baterijo oddajnika ( graupner x-408) in priklopim s graupnerjevim kablom za polnjenje oddajnik na polnilec, se ta obnaša kot da sploh nebi priklopil oddajnika. stanje je enako kot pri vklopu polnilnika v vtičnico. polnilnik je robbe power peak a4 eq-lcd, druge baterije polni normalno.baterija oddajnika je še nikoli polnjena, stoji na polici že kakšno leto, saj sem počasi nabiral komponente za model. mogoče je to vzrok, ali je možno da je baterija takorekoč mrtva? prosim za čimhitrejši odgovor.

negdo
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 31 Avg 2011, 08:23

Re: iztrošene NiMh baterije

Odgovor Napisal/-a negdo » 14 Jan 2013, 19:25

imam podobno situacijo. ko poskušam napolniti oddnajniško baterijo, mi je polnilec sploh ne zazna. baterija je stala na polici kakšno leto. napetosti nimam s čem merit, kaj lahko še naredim.?

Uporabniški avatar
Pisaneli
Dr. Modelar
Prispevkov: 3452
Pridružen: 13 Sep 2006, 20:47
Kraj: Žiče-Slov. Konjice

Re: iztrošene NiMh baterije

Odgovor Napisal/-a Pisaneli » 14 Jan 2013, 19:52

Slika

Fear of a Flat Planet.

Uporabniški avatar
spiky
Tekmovalec
Prispevkov: 436
Pridružen: 31 Mar 2008, 12:46
Kraj: Mengeš

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a spiky » 22 Feb 2013, 12:32

Je oddajnik ugasnjen? Pri Mx-12 npr. se zadeva polni, če medtem komando prižgeš, pa se polnjenje prekine. Ugasneš in ponovno daš polnit.




LP Izi
RFM Fox F5D
Mibo Flash F5B
Mibo Osa F5B
X-TAZE F3P
Messerschmitt Bf 109 Funfighter
HobbyKing® Go Discover FPV
KingKong HEX 300 FPV

Fr'SKY X9D - TARANIS

uporabnik
Začetnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 05 Maj 2011, 22:13
Kraj: Velenje

Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a uporabnik » 14 Mar 2013, 21:39

Pozdravljeni,

imam kar nekaj polnilnih baterij različnih proizvajalcev ter različne kapacitete, ki so se mi nabrale preko več let.
Govorim o dimenziji AA 1.2V ter kapacitete 1800 - 2800 mAh.

Baterije-akumulatorje bolj poredko uporabljam, če pa jih že, se uporabljajo v kakih otroških igračah in tudi v oddajniku mojega RC avtomobila.

Zgodi pa se, da jih ne polnim redno, nekatere pa ostanejo v igračah.
Ko pa se pojavi potreba po tem, da jih je kar največ napolnjenih v najkrajšem času pa nastane problem.

Imam polnilec, ki lahko polni od 1- 14 celic naenkrat, vendar morajo biti povezane skupaj.

Zanima me, ali lahko skupaj povežem recimo 12 baterij različnih proizvajalcev in kapacitete ter jih napolnim?

Lp, Matej
Matej

digibum
Razpravljalec
Prispevkov: 107
Pridružen: 24 Feb 2013, 20:19

Re: Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a digibum » 16 Mar 2013, 13:24

Polneš jih lahko, vendar bo to drastično zmanjšalo življensko dobo baterij.

Baterije manjše kapacitete bodo močno prenapolnjene in jih bo vrag vzel [-X
Jaz bi jih pogrupiral (300 mAh razlike) in bi jih polnil s tokom najmanjše baterije. Tako bi obdržale življensko dobo s tem, da nebi bile povsem napolnjene.

uporabnik
Začetnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 05 Maj 2011, 22:13
Kraj: Velenje

Re: Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a uporabnik » 16 Mar 2013, 14:00

Najlepša hvala za odgovor.

Lp, Matej
Matej

robar
Tekmovalec
Prispevkov: 284
Pridružen: 13 Dec 2008, 17:42
Kraj: Škofja Loka

Re: Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a robar » 26 Mar 2013, 19:03

To, da mešaš baterije različnih kapacitet je sigurno napaka. Če bi imel kontrolo vsake posamezne baterije, bi bilo v redu, če pa tega nimaš, so nekatere prepolnjene, druge pa so samo delno napolnjene. Še enake baterije lahko pravilno napolniš samo, če so enako izpraznjene, če pa je že na začetku razlika, potem je tudi na koncu. To je tako kot bi polnil različno polne posode z enakim curkom vode. Na enostaven način lahko ugotoviš, da je baterija polna, če z roko kontroliraš temperaturo med polnjenjem. Takoj, ko se baterija začne greti, je treba polnjenje prekiniti.
Lp, Robar

Jerikman
Tekmovalec
Prispevkov: 286
Pridružen: 13 Dec 2011, 00:29

Re: Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a Jerikman » 26 Mar 2013, 20:21

Lahko kar pozabiš kar je zgoraj napisano. (brez zamere)
Vsi dobri polnilci imajo vezje in senzor za temperaturo za vsako baterijo posebej, tako da lahko naenkrat polniš različne baterije.
To kar ti rabiš je tole: http://www.mahaenergy.com/mh-c800s/
Še ebay: http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40

The charger has 8 independent charging circuits capable of charging 1-8 batteries in any combination.
Za 40-50€ dobiš vrhunski polnilec, znane firme.
Večinoma je tole prva izbira fotografov ki uporabljajo AA baterije.

Za malo več denarja imaš pa še polnilec, ki ima vse kar imajo modelarski polnilci. http://www.mahaenergy.com/mh-c9000/

robar
Tekmovalec
Prispevkov: 284
Pridružen: 13 Dec 2008, 17:42
Kraj: Škofja Loka

Re: Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a robar » 27 Mar 2013, 20:13

Jerikman,
nisi prebral, ali pa ne razumeš, kar sem napisal v drugem stavku!
Lp
Robar

Jerikman
Tekmovalec
Prispevkov: 286
Pridružen: 13 Dec 2011, 00:29

Re: Polnenje različnih NiMh akumulatorjev skupaj

Odgovor Napisal/-a Jerikman » 27 Mar 2013, 20:27

robar napisal/-a:Jerikman,
nisi prebral, ali pa ne razumeš, kar sem napisal v drugem stavku!
Lp
Robar
Ups sorry, sem preveč na hitro prebral, ker sem bral na telefonu in me je nekdo zmotil.
Sem pa šele zdaj opazil datum nastanka teme. Vprašanje, če avtor sploh še spremlja temo.

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

4200mAh/ NIMH

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 28 Mar 2013, 19:38

Zanima me, ker imam novo baterijo nimh 4200mAh, 7,2V do katere meje naj jo izpraznim. Namrec ko avto ne vlece nikamor se se vedno voltaza po premoru dvigne cez 7V. Priklopim jo na 12v zarnico ko skoraj ugasne se baterija po premoru spet malo napolni. Koliko krat naj to ponavljam? Polnim jo pa na 600mah celih 8ur????????? Namrec problem je da se baterija po premoru praznenja spet napolni in nevem kdaj nehati z praznjenjem da bo zadosti prazna,ker ko jo ispraznim na 4.8V nazaj naraste na 7 V.
Zadnjič spremenil GKLURMAN, dne 28 Mar 2013, 21:08, skupaj popravljeno 3 krat.

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: nimh 4200

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 28 Mar 2013, 20:30

Kako se označuje tip akumulatorja, kakšne so enote za posamezno fizikalno enoto, ipd. Prav tako vprašanje močno šepa tudi jezikoslovno.
Če se pričakuje korekten odgovor, se lahko avtor potrudi vsaj s samim vprašanjem!

LP
Alex

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: nimh 4200

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 28 Mar 2013, 21:10

Alex 76 napisal/-a:Kako se označuje tip akumulatorja, kakšne so enote za posamezno fizikalno enoto, ipd. Prav tako vprašanje močno šepa tudi jezikoslovno.
Če se pričakuje korekten odgovor, se lahko avtor potrudi vsaj s samim vprašanjem!

LP
Alex
:o

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: 4200mAh/ NIMH

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 29 Mar 2013, 09:21

Tudi za NiMH tip akumulatorjev velja, da je stanje, predvsem pa njihova življenjska doba, močno odvisna od pravilnega ravnanja z njimi. Ne glede na to, da so mnogo manj občutljivi na napake uporabnika, kot na primer LiPo tip pa vendar terjajo vsaj nekaj osnovnega znanja.


NiMH akumulatorji sicer nimajo izrazitega spominskega efekta, se pa skozi čas ta le lahko pokaže, zato je priporočljivo, da se pred pričetkom polnjenja, akumulator najprej izprazni. Pogonski NiMH akumulatorje naj bi se izpraznilo do napetosti 0.9 V/člen s tokom 10 A, v primeru nižanja tokov pa se napetost na člen ustrezno viša. Praznjenje pod to mejo (uporaba dokler se elektromotor še obrača, praznjenje z žarnicami dokler ta ne ugasnejo, ipd.) zanje predstavlja zlorabo in jim trajno škoduje. Praznjenje do izrazito nizkih napetosti z nizkimi tokovi je zanje še nekoliko bolj nezdravo. Ravno slednje je ena poglavitnih napak, ki jo mnogi uporabniki naredijo pri njihovem prizadevanju, da bi se izognili posledicam spominskega efekta, dejansko pa s tem povzročijo mnogo bolj uničujoče posledice za akumulator.

Tudi za NiMH tip akumulatorjev je pomembno, da so posamezni členi kar se le da izenačeni, saj je le tako mogoče zagotoviti njihovo ustrezno delovanje. To se lahko stori na dva načina; s pomočjo namenskega izenačevalnika napetosti, nekoliko pogosteje pa se uporablja metoda izenačevanja s pomočjo počasnega polnjenja. Prva metoda je najprimernejša, saj se s pomočjo posebnega praznilnika vsak člen izprazni do želene napetosti in je tako ob priklopu na polnilnik paket zagotovo izenačen, to pa omogoča nemoteno polnjenje z visokimi tokovi (1C), kar je za pogonske akumulatorje najprimernejši način polnjenja. Nekoliko slabša možnost je polnjenje z visokimi tokovi paketa, ki je bil predhodno izpraznjen na določeno napetost, kot celota, saj se nekoliko poveča nevarnost, da bi prišlo do morebitnega prepolnjenja ob koncu postopka polnjenja, kar je prav tako škodljivo za akumulatorski paket. V obeh zgoraj opisanih primerih je metoda prekinitve polnjenja sprememba vrha napetosti (Δ Peak), lahko pa se uporabi tudi dodatna metoda, kot na primer termometer. Tej nevarnosti se da izogniti s pomočjo polnjenja z nizkimi tokovi (1/10C), takšno polnjenje pa se konča na podlagi matematičnega izračuna časa polnjenja. V tem primeru pride do izenačevanja napetosti in posledično napolnjenosti s pomočjo fizikalne lastnosti akumulatorja, da se po tem, ko se ta v celoti napolni, le ta prične segrevati, s tem pa se »presežna vnesena energija« brez škode za akumulator odvede, vendar le v primeru, nizkih tokov. Pri pogonskih akumulatorjih zaradi njihove zgradbe, metoda polnjenja s pomočjo nizkih tokov, ni posebej priporočljiva. Nekako najslabša možnost je polnjenje s tokovi, ki so med nizkim in visokim polnilnim tokom. Razlog za to je v dejstvu, ker tako nizi tokovi ne omogočijo dovolj izrazite spremembe vrha napetosti (Δ Peak), da bi ta polnjenje z gotovostjo prekinila, istočasno pa je količina vnašane energije tako velika, da jo je težko brez škode za akumulator pretvoriti v toplotno ob koncu postopka polnjenja.

Če torej povzamem. Optimalno ravnanje z pogonskim NiMH tipom akumulatorjev bi bilo; pred polnjenjem akumulatorski paket s pomočjo praznilnika izprazniti na 0.9 V/člen s tokom 10 A, nato ga priklopiti na ustrezen izenačevalnik napetosti (1.0 V/člen s tokom 3 A), kjer se prazni vsak člen posebej. Ko se ta v celoti ohladi, naj bi se ga polnilo z 1C, za prekinitev polnjenja pa naj se uporabi spremembo vrha napetosti (Δ Peak) z ustrezno nastavitvijo občutljivosti, priporočljiva pa je tudi uporaba temperaturnega senzorja, ki zagotovi še dodatno varnost.

LP
Alex

P.S.
Zakaj sem bil, in sem še, do zapisanega kritičen? Če bi bral podatke iz vprašanja približno tako, kot so ti tam zapisani, bi to pomenilo, da se v akumulator napolni le 1/7 njegove nazivne kapacitete v času 8 ur, to pa pomeni polnilni tok 0.075 A oziroma 0.018C, kar je občutno premalo! V kolikor pri podatkih odstranimo le eno črko, je slika v celoti drugačna, zato moramo biti pri pisanju natančni in dosledni.

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: 4200mAh/ NIMH

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 29 Mar 2013, 16:42

Alex 76 napisal/-a:Tudi za NiMH tip akumulatorjev velja, da je stanje, predvsem pa njihova življenjska doba, močno odvisna od pravilnega ravnanja z njimi. Ne glede na to, da so mnogo manj občutljivi na napake uporabnika, kot na primer LiPo tip pa vendar terjajo vsaj nekaj osnovnega znanja.


NiMH akumulatorji sicer nimajo izrazitega spominskega efekta, se pa skozi čas ta le lahko pokaže, zato je priporočljivo, da se pred pričetkom polnjenja, akumulator najprej izprazni. Pogonski NiMH akumulatorje naj bi se izpraznilo do napetosti 0.9 V/člen s tokom 10 A, v primeru nižanja tokov pa se napetost na člen ustrezno viša. Praznjenje pod to mejo (uporaba dokler se elektromotor še obrača, praznjenje z žarnicami dokler ta ne ugasnejo, ipd.) zanje predstavlja zlorabo in jim trajno škoduje. Praznjenje do izrazito nizkih napetosti z nizkimi tokovi je zanje še nekoliko bolj nezdravo. Ravno slednje je ena poglavitnih napak, ki jo mnogi uporabniki naredijo pri njihovem prizadevanju, da bi se izognili posledicam spominskega efekta, dejansko pa s tem povzročijo mnogo bolj uničujoče posledice za akumulator.

Tudi za NiMH tip akumulatorjev je pomembno, da so posamezni členi kar se le da izenačeni, saj je le tako mogoče zagotoviti njihovo ustrezno delovanje. To se lahko stori na dva načina; s pomočjo namenskega izenačevalnika napetosti, nekoliko pogosteje pa se uporablja metoda izenačevanja s pomočjo počasnega polnjenja. Prva metoda je najprimernejša, saj se s pomočjo posebnega praznilnika vsak člen izprazni do želene napetosti in je tako ob priklopu na polnilnik paket zagotovo izenačen, to pa omogoča nemoteno polnjenje z visokimi tokovi (1C), kar je za pogonske akumulatorje najprimernejši način polnjenja. Nekoliko slabša možnost je polnjenje z visokimi tokovi paketa, ki je bil predhodno izpraznjen na določeno napetost, kot celota, saj se nekoliko poveča nevarnost, da bi prišlo do morebitnega prepolnjenja ob koncu postopka polnjenja, kar je prav tako škodljivo za akumulatorski paket. V obeh zgoraj opisanih primerih je metoda prekinitve polnjenja sprememba vrha napetosti (Δ Peak), lahko pa se uporabi tudi dodatna metoda, kot na primer termometer. Tej nevarnosti se da izogniti s pomočjo polnjenja z nizkimi tokovi (1/10C), takšno polnjenje pa se konča na podlagi matematičnega izračuna časa polnjenja. V tem primeru pride do izenačevanja napetosti in posledično napolnjenosti s pomočjo fizikalne lastnosti akumulatorja, da se po tem, ko se ta v celoti napolni, le ta prične segrevati, s tem pa se »presežna vnesena energija« brez škode za akumulator odvede, vendar le v primeru, nizkih tokov. Pri pogonskih akumulatorjih zaradi njihove zgradbe, metoda polnjenja s pomočjo nizkih tokov, ni posebej priporočljiva. Nekako najslabša možnost je polnjenje s tokovi, ki so med nizkim in visokim polnilnim tokom. Razlog za to je v dejstvu, ker tako nizi tokovi ne omogočijo dovolj izrazite spremembe vrha napetosti (Δ Peak), da bi ta polnjenje z gotovostjo prekinila, istočasno pa je količina vnašane energije tako velika, da jo je težko brez škode za akumulator pretvoriti v toplotno ob koncu postopka polnjenja.

Če torej povzamem. Optimalno ravnanje z pogonskim NiMH tipom akumulatorjev bi bilo; pred polnjenjem akumulatorski paket s pomočjo praznilnika izprazniti na 0.9 V/člen s tokom 10 A, nato ga priklopiti na ustrezen izenačevalnik napetosti (1.0 V/člen s tokom 3 A), kjer se prazni vsak člen posebej. Ko se ta v celoti ohladi, naj bi se ga polnilo z 1C, za prekinitev polnjenja pa naj se uporabi spremembo vrha napetosti (Δ Peak) z ustrezno nastavitvijo občutljivosti, priporočljiva pa je tudi uporaba temperaturnega senzorja, ki zagotovi še dodatno varnost.

LP
Alex

P.S.
Zakaj sem bil, in sem še, do zapisanega kritičen? Če bi bral podatke iz vprašanja približno tako, kot so ti tam zapisani, bi to pomenilo, da se v akumulator napolni le 1/7 njegove nazivne kapacitete v času 8 ur, to pa pomeni polnilni tok 0.075 A oziroma 0.018C, kar je občutno premalo! V kolikor pri podatkih odstranimo le eno črko, je slika v celoti drugačna, zato moramo biti pri pisanju natančni in dosledni.
Hvala lepa! Se pa res opravicujem napakam vendar nimam kaj dosti pojma o oznakah ter stromu nasploh zato tudi napisat ne morem....Prosil bi samo se za en enostavni odgovor in sicer pri Delkotu so mi prodali zraven baterije polnilec znamke OMNI Avtomatic Ni-Cd\Ni-mh Battery charger kateri ima moznost nastavitve casa polnjenja od 1,2,3,4,6,8 ur ter jakost 50mA,100,200,300,400,500,600mA Sedaj pa imam problem ker ce nastavim na 8ur pri 600mA je prevec ce pa 8ur 500ma pa premalo.Pise da ima polnilec zascito proti prenapolnjenju sedaj pa ne vem kaj naj nastavim da bo ok? Prosim za pomoc! Hvala lepa!

robar
Tekmovalec
Prispevkov: 284
Pridružen: 13 Dec 2008, 17:42
Kraj: Škofja Loka

Re: 4200mAh/ NIMH

Odgovor Napisal/-a robar » 29 Mar 2013, 21:51

Baterija nima pri polnjenju 100% izkoristka, zato se navadno polni 10 % več od nazivne kapacitete. V tvojem primeru to znese približno 4600mAh in je zato tvojih 4800mAh kar v redu. Boljši polnilci tudi sami zaznajo, kdaj je baterija polna in sami takrat izklopijo. Zaradi varnosti ti priporočam, da kontroliraš temperaturo baterij med polnjenjem. Dokler se baterija ne greje, pomeni da sprejema energijo, ko pa je polna, gre moč samo še v toploto.
Lp, Robar

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: 4200mAh/ NIMH

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 29 Mar 2013, 22:29

UPER SEDAJ MI JE VSE JASNO!!!! Saj na mojemu polnilcu pise da ima zascito proti prenapolnjenju ampak ne vem za katero zascito gre ocitno za casovno! Hvala lepa!

Uporabniški avatar
fastcar
Tekmovalec
Prispevkov: 296
Pridružen: 23 Jan 2009, 05:28
Kraj: Zreče

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a fastcar » 08 Apr 2013, 14:23

Pozdrav - malo sem že ven iz modelarstva in tega sveta zato se obračam na Vas!

Potrebujem novo 9,6V baterijo (8xAA) - polnilno, tako kot na sliki (isti priključek):
Slika

+ primeren polnilec za njo.

Kje dobim to najceneje?

Lep pozdrav,
fastcar
NONE!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 2936
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a Mipo » 09 Apr 2013, 09:30

Sam take probleme rešujem v trgovini Delko: http://www.ebax.si/app/trg/index.php/
Naredijo ti paket po meri (tale bo ~ 35€ brez priključka).

Uporabniški avatar
fastcar
Tekmovalec
Prispevkov: 296
Pridružen: 23 Jan 2009, 05:28
Kraj: Zreče

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a fastcar » 09 Apr 2013, 16:37

Mipo napisal/-a:Sam take probleme rešujem v trgovini Delko: http://www.ebax.si/app/trg/index.php/
Naredijo ti paket po meri (tale bo ~ 35€ brez priključka).
Brez katerega priključka?

Lep pozdrav,
fastcar
NONE!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3846
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: POLNJENJE - NiMH

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 09 Apr 2013, 16:48

konektorja..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Odgovori

Vrni se na