POLNJENJE - NiMH
Da boš vedela za naprej:pa3cija napisal/-a:Ali to da so 400 mAh pomeni, da če jih 8 (8 x 400 = 3200) polnim s tokom 0,2 A, moram polniti 16 ur?
Če so baterije vezane zaporedno (ena baterija za drugo) se sešteva napetost (8Ă—1.2V=9.6V).
Če so baterija vezane vzporedno (vsi plusi skupaj in vsi minusi skupaj) pa se sešteva kapaciteta (8Ă—400mAh=4200mAh).
Skoraj vedno se akumulatorji vežejo zaporedno, to pomeni da se napetost sešteva, kapaciteta pa ostane enaka. Tako je tudi v tvojem primeru.
Sem naletel na en pomojem uporaben "švinglc":
http://www.modellflieger-rommelshausen. ... pflege.htm
http://www.modellflieger-rommelshausen. ... pflege.htm
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
težava pri lipo in NiMH polnenju z robbe polnilcem
pozdravljeni!
imam težavo in sicer:
pri mibo modeli sem kupil ROBBEjovo polnilno postajo LINK. zraven pa tudi graupnerjevo 2s lipo baterijo. zadeva deluje odlično.
potem pa sem v schweighoferju kupil cessno 182 ARF, ki je že imela priloženo neko baterijo( nima oznake proizvajalca, je pa letalo ob FMS) in tudi 12V polnilec. ker je ćisto navaden in ne kaže voltaže, sem kupil pravi kabel in jo poskusil polnit na ROBBEjov polnilec, vendar začne po sekundi piskat, tako kot da nebi imel voltage senzorja priklopljenega. isto se mi dogaja tudi pri tej bateriji in hobbykinga. LINK1.
če ima kdo kakšno idejo zakaj tako, prosim da pomaga!
Hvala
LINK: http://at.robbe-online.net/rims_at.stor ... w/1&2D8560
LINK1: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=9265
imam težavo in sicer:
pri mibo modeli sem kupil ROBBEjovo polnilno postajo LINK. zraven pa tudi graupnerjevo 2s lipo baterijo. zadeva deluje odlično.
potem pa sem v schweighoferju kupil cessno 182 ARF, ki je že imela priloženo neko baterijo( nima oznake proizvajalca, je pa letalo ob FMS) in tudi 12V polnilec. ker je ćisto navaden in ne kaže voltaže, sem kupil pravi kabel in jo poskusil polnit na ROBBEjov polnilec, vendar začne po sekundi piskat, tako kot da nebi imel voltage senzorja priklopljenega. isto se mi dogaja tudi pri tej bateriji in hobbykinga. LINK1.
če ima kdo kakšno idejo zakaj tako, prosim da pomaga!
Hvala
LINK: http://at.robbe-online.net/rims_at.stor ... w/1&2D8560
LINK1: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=9265
Če je problem ta kot mislim, je problem v robbejevem konektorju, ki v primeru 2 in 3S lipotov ni enako vezan, kot pri baterijah iz hoby kinga in mnogih drugih.
Pri polnjenju z robbejevim razdelilcem, je treba 2 in 3 S lipo servisni priključek vtakniti v vtičnico za 4S z minusom k strani.
Nekaj zmede zaradi brihtnih robbejovcev, ki so mislili, da bodo zaradi tega stranke privezali nase
Pri polnjenju z robbejevim razdelilcem, je treba 2 in 3 S lipo servisni priključek vtakniti v vtičnico za 4S z minusom k strani.
Nekaj zmede zaradi brihtnih robbejovcev, ki so mislili, da bodo zaradi tega stranke privezali nase
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
V obeh primerih izklopi ko so baterije polne. Razlika med man. in auto pa je da pri man. polni z konstantnim tokom, pri auto pa tok ne preseze nastavljene vrednosti, lahko pa je manjsi.Nejc*_ napisal/-a:Pri avtomatskem načinu samo izklopi ko je napolnjneno, pri manualu pa polni dokler ne prekineš na polnilcu.
Prednosti tega sicer ne vidim.....
To tudi meni dela polnilec. Zadeva polni baterije z konstantnim tokom in vmes neha polnit za par sekund in spet začne. Ne vem pa zakaj je to dobro.LaKi206 napisal/-a:Lp.
Imam eno vprešanje. Med polnjenjem NiMh s tem polnilnikom mi tok polnjenja približno na vsako minuto pade na 0 za kakšne par sekund (ne uporabljam automatic mode). Zanima me ali je to normalno ali pa ima moj accucell napako?
Res ta prava gostilniška debata
Gremo po vrsti:
1.
Patricija, pokaži sliko polnilnega kabla in spoja do škatlice za akumulatorje.
Ali si prebrala navodila?
2. Prikazani akumulatorji še zdaleč ne dosegajo kapacitete, ki je specificirana. Imajo tudi veliko impendanco (notranjo upornost). To pomeni, da se "pustijo" polniti le z majhnim tokom do nekje 0.4 - 0.5 A. Ker tvoj polnilnik deluje po principu delta peak, je le ta pri tako nizkem toku zelo slabo izrazit, zato ne bo znal končati polnjenja.
3. Osnovne nastavitve so nekje: 0.2 (0.4 A), manual charge, time 300 (100) min, 1000 mAh. Med polnjenjem kontroliraj temperaturo akumulatorjev, če jih ne moreš držati več kot 10 sekund, potem takoj prekini polnjenje!
______________
Sedaj pa ostali bučmani:
AUTO vs MANUAL charge pri omenjenem polnilniku in vsem s podobnim firmwarom:
Korejski Bantamtek - http://www.bantamtek.com/00_eng/00_main/main.asp je prvi začel z uporabo takega firmwara, ki so ga potem ostali veselo kopirali. Bantamtek je osnove povzel po avtomatskem načinu polnjenja NiCd/NiMH akumulatorjev, ki ga je najbolj za tiste čase (15 let nazaj) razvil Schulze http://www.schulze-elektronik-gmbh.de/
5A AUTO: Akumulator se v avtomatskem načinu začne polniti počasi 0.3 A, potem pa polnilnik v časovnih intervalih preverja impendanco akumulatorja. Če je ta nizka (dobri pogonski akumulatorji) polnilnik takoj dvigne tok na višji tok in tako naprej do maksimalnega določenega (5A).
Prednosti:
- Akumulator se hitreje napolni
- Polnilni tok se prilagaja na stanje akumulatorja in je v vsakem trenutku kar se da "optimalen"
Slabosti/pasti:
- vroč akumulator (od uporabe v modelu/takoj po praznjenju) ima majhno impendanco, zato polnilnik uničuje akumulator.
- dopolnjevanje pod avtomatskim načinom se lahko konča z uničenim akumulatorjem, saj se delta peaka prvih nekaj minut ne kontrolira.
Manualen način pač akumulatorju "vsili" vnaprej določen tok, vendar je delta peak vključen, zato se lahko zgodi, da se polnjenje prekine, še preden je akumulator poln. Med polnjenjem se akumulator segreva in mu pada impendanca. Zato je potrebno včasih pri slabih akumulatorjih, ki imajo veliko odvisnost Ri(T) večkrat ponoviti začetek polnjenja, hkrati pa paziti na temperaturo. Manjši polnilni tokovi ponavadi niso dovolj, da bi polnik zaznal delta peak, zato je dodana časovna in kapacitetna "varovalka". Da pa pada tok na 0A je pa samo zato, ker se kitajcem ni dalo spreminjati firmware in je skoraj copy/paste od automatskega načina.
Gremo po vrsti:
1.
Patricija, pokaži sliko polnilnega kabla in spoja do škatlice za akumulatorje.
Ali si prebrala navodila?
2. Prikazani akumulatorji še zdaleč ne dosegajo kapacitete, ki je specificirana. Imajo tudi veliko impendanco (notranjo upornost). To pomeni, da se "pustijo" polniti le z majhnim tokom do nekje 0.4 - 0.5 A. Ker tvoj polnilnik deluje po principu delta peak, je le ta pri tako nizkem toku zelo slabo izrazit, zato ne bo znal končati polnjenja.
3. Osnovne nastavitve so nekje: 0.2 (0.4 A), manual charge, time 300 (100) min, 1000 mAh. Med polnjenjem kontroliraj temperaturo akumulatorjev, če jih ne moreš držati več kot 10 sekund, potem takoj prekini polnjenje!
______________
Sedaj pa ostali bučmani:
AUTO vs MANUAL charge pri omenjenem polnilniku in vsem s podobnim firmwarom:
Korejski Bantamtek - http://www.bantamtek.com/00_eng/00_main/main.asp je prvi začel z uporabo takega firmwara, ki so ga potem ostali veselo kopirali. Bantamtek je osnove povzel po avtomatskem načinu polnjenja NiCd/NiMH akumulatorjev, ki ga je najbolj za tiste čase (15 let nazaj) razvil Schulze http://www.schulze-elektronik-gmbh.de/
5A AUTO: Akumulator se v avtomatskem načinu začne polniti počasi 0.3 A, potem pa polnilnik v časovnih intervalih preverja impendanco akumulatorja. Če je ta nizka (dobri pogonski akumulatorji) polnilnik takoj dvigne tok na višji tok in tako naprej do maksimalnega določenega (5A).
Prednosti:
- Akumulator se hitreje napolni
- Polnilni tok se prilagaja na stanje akumulatorja in je v vsakem trenutku kar se da "optimalen"
Slabosti/pasti:
- vroč akumulator (od uporabe v modelu/takoj po praznjenju) ima majhno impendanco, zato polnilnik uničuje akumulator.
- dopolnjevanje pod avtomatskim načinom se lahko konča z uničenim akumulatorjem, saj se delta peaka prvih nekaj minut ne kontrolira.
Manualen način pač akumulatorju "vsili" vnaprej določen tok, vendar je delta peak vključen, zato se lahko zgodi, da se polnjenje prekine, še preden je akumulator poln. Med polnjenjem se akumulator segreva in mu pada impendanca. Zato je potrebno včasih pri slabih akumulatorjih, ki imajo veliko odvisnost Ri(T) večkrat ponoviti začetek polnjenja, hkrati pa paziti na temperaturo. Manjši polnilni tokovi ponavadi niso dovolj, da bi polnik zaznal delta peak, zato je dodana časovna in kapacitetna "varovalka". Da pa pada tok na 0A je pa samo zato, ker se kitajcem ni dalo spreminjati firmware in je skoraj copy/paste od automatskega načina.
www.lipo.si
Re: POLNJENJE - NiMH
Pozdravljeni.
Imam vprasanje, ki ga ne znan resiti.
Prejsni teden sem kupil nove industrijske baterije GP 1300mAh; 8 kosov (9.6V). Jih zlotal, spravil v bozirko in jih spravil v komando. Prvic napolnil in spraznil preko polnilca - vse OK. Drugic naredil isto. Tretjic jih "praznil" v prizgani komandi. Komanda se ugasnila - predvidevam da so baterije prazne, ker je tudi napetost na komandi kazala okoli 8V. Priklopim na polnilec (manualno polnenje - 0.5A) - polnilec v prvi sekundi nabije nekje na 33V in prekine polnenje - Output voltage too high. Ok. Prekinem, dam na praznenje baterij...pokaze napetost paketa 1,05V in skace do 1.12V....WFT???.Potem dam na avtomatsko polnenje (polnilec ima nastavljeno na 0.1A) - nabije napetost na ~12.5V. Polni, vmes pade napetost na 1.1V in potem skoci spet na ~13V.
Pri manualnem polnenju lahko nastavim polnilni tok najvec 0.1A, da mi ne vrze vn Output voltage too high... (pri tem kaze napetost 13.4V). Ce nastavim vec kot 0.2A, takoj pokaze napetost ~16V in vrze vn sporocilo.
Kaj storiti. oz. kaj je narobe?
p.s. Polnilec imam Robbe Powerpeak Ultimate 2.
LP
Luka
Imam vprasanje, ki ga ne znan resiti.
Prejsni teden sem kupil nove industrijske baterije GP 1300mAh; 8 kosov (9.6V). Jih zlotal, spravil v bozirko in jih spravil v komando. Prvic napolnil in spraznil preko polnilca - vse OK. Drugic naredil isto. Tretjic jih "praznil" v prizgani komandi. Komanda se ugasnila - predvidevam da so baterije prazne, ker je tudi napetost na komandi kazala okoli 8V. Priklopim na polnilec (manualno polnenje - 0.5A) - polnilec v prvi sekundi nabije nekje na 33V in prekine polnenje - Output voltage too high. Ok. Prekinem, dam na praznenje baterij...pokaze napetost paketa 1,05V in skace do 1.12V....WFT???.Potem dam na avtomatsko polnenje (polnilec ima nastavljeno na 0.1A) - nabije napetost na ~12.5V. Polni, vmes pade napetost na 1.1V in potem skoci spet na ~13V.
Pri manualnem polnenju lahko nastavim polnilni tok najvec 0.1A, da mi ne vrze vn Output voltage too high... (pri tem kaze napetost 13.4V). Ce nastavim vec kot 0.2A, takoj pokaze napetost ~16V in vrze vn sporocilo.
Kaj storiti. oz. kaj je narobe?
p.s. Polnilec imam Robbe Powerpeak Ultimate 2.
LP
Luka
http://datingsidorsingel.com/
Re: POLNJENJE - NiMH
Vsekakor z akumulatorjem nekaj ni tako, kot bi moralo biti.
Najverjetneje je eden od akumulatorskih členov, lahko pa tudi več njih, v okvari. Priporočljivo bi bilo s pomočjo multimetra preveriti vsak člen posebej in s tem zbrati nekaj več informacij o stanju celotnega paketa ter njegovih členov. Vse to pa ponoviti pri različnih režimih; polnjenje, praznjenje.
LP
Alex
Najverjetneje je eden od akumulatorskih členov, lahko pa tudi več njih, v okvari. Priporočljivo bi bilo s pomočjo multimetra preveriti vsak člen posebej in s tem zbrati nekaj več informacij o stanju celotnega paketa ter njegovih členov. Vse to pa ponoviti pri različnih režimih; polnjenje, praznjenje.
LP
Alex
Re: POLNJENJE - NiMH
Celice preveril vsako posebej, kolega jih sciklal ter napolnil. Pri njemu vse vredu. Bomo videli kaj bo pri meni. Ga mogoce kj serje polnilec?
http://datingsidorsingel.com/
Re: POLNJENJE - NiMH
Seveda bi bila lahko tudi okvara polnilnika razlog za pričujoče težave. K njim bi lahko prispevala tudi kaka slaba povezava v akumulatorju ali na polnilnih kablih. Ravno z namenom odkrivanja oz. izločevanja tovrstnih težav, sem predlagal merjenje vsakega akumulatorskega člena posebej.darksider napisal/-a:...Ga mogoce kj serje polnilec?...
LP
Alex
Re: POLNJENJE - NiMH
imam eno 7 celično 7,2v 1400mah ni-mh baterijo ki ni bila rabljena že nekaj časa in ne vem ali bi se jo dalo napolnit saj ima v sebi le še napetost ki se giblje okoli 0,15-0,2v ???
gas do pleha
Lp Vili
Lp Vili
iztrošene NiMh baterije
Doma imam dva packa NiMh baterij ki stojita že dve leti, zato sem jih skušal napolniti ampak mi jih polnilec sploh ni hotel polniti. Nato sem izmeril napetost in ugotovil da ima prva baterija napetost 0,15v druga pa le 0,013v. Zanima me ali je še kakšna možnost kako ti dve bateriji obuditi.
PODATKI O BATERIJI (obe sta enaki):
NiMh
7 celic
7,2 v
1400 mAh
že vnaprej hvala za pomoč
PODATKI O BATERIJI (obe sta enaki):
NiMh
7 celic
7,2 v
1400 mAh
že vnaprej hvala za pomoč
gas do pleha
Lp Vili
Lp Vili