turnigy nano-tech
turnigy nano-tech
Lep pozdrav. Ravnokar sem dobil 3 baterije turnigy nano-tech 2650 6S, 35-70C... veliko sem ze prebral na forumu pa vseeno bi imel vprasanjce ali dve..po cem se ta baterija razlikuje od navadnih turnigy lipotov, in ali lahko zadevo napolnim in kar v model z njo? nekateri pravite da ne, nekateri ste drugacnega mnenja...so pa vse tri napolnjene z 3.8...tako kot morajo biti..
te baterije (nano-tech) so boljše kot samo turnigy zato ker so zgrajene iz LiCo komplesksa,pa z manj gasa prenese več elektronov na anode in katode , in dodatno so zaščitene pred udarcim, pa za 3D so te baterije najboljše ker dajo iz sebe res maximalno moč.aja pa njihov substrat zelo poveča njihovo moč.
upam da sem pomagal
upam da sem pomagal
Zakaj bi naj bilo pa to vprašljivo, misliš, da je polnjenje z 20A zanje bolj stresno kot šus s 180A ki ga lahko pošlješ skozi med praznjenjem.jaki 3 napisal/-a:Me zanima koliko časa zdržijo če ji polniš z 20A.
Brez skrbi, večina lipotov crkne zaradi starosti ali kake oslarije, bodisi pri polnjenju ali pri praznjenju, največkrat preglobokega izpraznjenja posamezne celice.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Nove nanote se izplača malce dlje časa utekati počasi, da se izrabi "varovalna kemikalija", ki služi za dolgo skladiščenje. Če se akumulator samo napolni in se gre letet "na pol šus", v kemikalija zreagira in degradira akumulator, da ima ta večjo impendanco.
Modelarji imajo zato mešane izkušnje - eni jih pluvajo, drugi jih hvalijo. Nemci npr. so jih spljuvali, ker od tistih 45C lahko odšteješ takoj 15 do 20C Še najbolje se obnesejo 25C, ki so dejansko to kar piše gor in nič več. 50C je podatek bolj za 0.1 sekundne pulze, ki pa v praksi niso kaj preveč pogosti.
Dobri akumulatorji (še) vedno stanejo malo več, čeprav ne toliko več. Primer dobrih solidnih 50C akumulatorjev so trenutno Billowy Power, za boljše pa veljajo Hyperion 45C in pa jasno SLS.
Modelarji imajo zato mešane izkušnje - eni jih pluvajo, drugi jih hvalijo. Nemci npr. so jih spljuvali, ker od tistih 45C lahko odšteješ takoj 15 do 20C Še najbolje se obnesejo 25C, ki so dejansko to kar piše gor in nič več. 50C je podatek bolj za 0.1 sekundne pulze, ki pa v praksi niso kaj preveč pogosti.
Dobri akumulatorji (še) vedno stanejo malo več, čeprav ne toliko več. Primer dobrih solidnih 50C akumulatorjev so trenutno Billowy Power, za boljše pa veljajo Hyperion 45C in pa jasno SLS.
www.lipo.si
Na strani Mantua Model sem zasledil tele vrstice..citiram:
PRAZNJENJE LiPo AKUMULATORJEV
LiPo akumulatorjev nikoli ne praznimo. Nov akumulator je pripravljen za uporabo že po prvem polnjenju. Tudi če akumulator ni uporabljen dlje časa ne potrebuje ciklov polnjenja in praznjenja, ampak ga lahko takoj uporabimo.
Akumulatorje praznimo izključno takrat, kadar želimo izmeriti njihovo kapaciteto, vendar jih nikoli na praznimo na napetost nižjo, kot 3,0V na člen.
Ker ne bi rad zmanjsal zivljenske dobe lipotov ali kaj drugega, bi vprasal koliko naj bi bil ustrezni praznilni tok na polnilcu?
PRAZNJENJE LiPo AKUMULATORJEV
LiPo akumulatorjev nikoli ne praznimo. Nov akumulator je pripravljen za uporabo že po prvem polnjenju. Tudi če akumulator ni uporabljen dlje časa ne potrebuje ciklov polnjenja in praznjenja, ampak ga lahko takoj uporabimo.
Akumulatorje praznimo izključno takrat, kadar želimo izmeriti njihovo kapaciteto, vendar jih nikoli na praznimo na napetost nižjo, kot 3,0V na člen.
Ker ne bi rad zmanjsal zivljenske dobe lipotov ali kaj drugega, bi vprasal koliko naj bi bil ustrezni praznilni tok na polnilcu?
Kak praznilni tok na polnilcu če ti lepo piše da se jih ne prazni. =)
Razen če jih boš (naprimer čez zimo) dajal v storage... Ampak polnilci imajo tako ali tako porazne praznilne tokove, tako da nastaviš do kolikor gre. Dvomim da imaš 2KW radiator obešen na polnilcu.
Sicer pa 35x2.65 je uradna številka, kratki bursti še precej več. To znese 90A, ampak za trajno obremenitev bi morda vzel malo rezerve, kratkotrajni šusi uradno 180A... Je tudi malo z rezervo za jemati. V vsakem primeru pa lepše ko boš ravnal z njimi, dlje bodo živele. Predvsem pazi da jih pretirano ne prazniš. So pa baterije potrošna roba, tudi če jih ne boš uporabljal bodo počasi propadle.
Glede na tvoja vprašanja dvomim da potrebuješ takšne številke, tako da samo pazi da jih ne prazniš do konca, da jih redno balansiraš in nebi smelo biti težav.
Razen če jih boš (naprimer čez zimo) dajal v storage... Ampak polnilci imajo tako ali tako porazne praznilne tokove, tako da nastaviš do kolikor gre. Dvomim da imaš 2KW radiator obešen na polnilcu.
Sicer pa 35x2.65 je uradna številka, kratki bursti še precej več. To znese 90A, ampak za trajno obremenitev bi morda vzel malo rezerve, kratkotrajni šusi uradno 180A... Je tudi malo z rezervo za jemati. V vsakem primeru pa lepše ko boš ravnal z njimi, dlje bodo živele. Predvsem pazi da jih pretirano ne prazniš. So pa baterije potrošna roba, tudi če jih ne boš uporabljal bodo počasi propadle.
Glede na tvoja vprašanja dvomim da potrebuješ takšne številke, tako da samo pazi da jih ne prazniš do konca, da jih redno balansiraš in nebi smelo biti težav.
Fly it like you stole it!
Lep pozdrav imam vprašanje glede baterij
Turnigy nano-tech 4000mah 5S 35~70C Lipo Pack
to baterijo bi rad kupil,če kdo ve kje se jo da dobiti pri nas
in še eno vprašanje ,sem zelo nov tako da ne vem katere lipo baterije so najboljše torej če kdo obvlada bi prosil za nasvet rabim pa kapaciteto 4000mah 5S Cell / 18.5V
Turnigy nano-tech 4000mah 5S 35~70C Lipo Pack
to baterijo bi rad kupil,če kdo ve kje se jo da dobiti pri nas
in še eno vprašanje ,sem zelo nov tako da ne vem katere lipo baterije so najboljše torej če kdo obvlada bi prosil za nasvet rabim pa kapaciteto 4000mah 5S Cell / 18.5V
Pa mogoč je začetniku dobro razložit da 5C polnilnega toka pomeni pri 1000ma/h 5Amperov medtem ko pri 2000ma/h znese 10A!!
Namreč veliko ljudi nima šošlihtanih teh pojmov in prihaja do problemov zlasti pri malih lipcih ko fašejo prehude tokove. Pri večjih pa hvalabogu polnilci itak ne zmorejo preobremenitve he he!!
Namreč veliko ljudi nima šošlihtanih teh pojmov in prihaja do problemov zlasti pri malih lipcih ko fašejo prehude tokove. Pri večjih pa hvalabogu polnilci itak ne zmorejo preobremenitve he he!!
Robert
No sem se po letih odločil da preklopim tudi sam na LiPo ter naročil sledeče:
Turnigy nano-tech 2200mah 3S 45~90C Lipo Pack in
Turnigy Accucel-6 50W polnilec
Ker sem prej imel opravka le z NiMh, bi prosil če me kdo poduči kako je najbolje ravnati z baterijo da mi bo služila čimdlje in čimbolje. Čeprav sem glede tega že dosti prebral po forumih, so mnenja dostikrat mešana.
1. Torej max charge rate je 10C, kar znese 22A. Ker se mi ponavadi z polnjenjem ne mudi je najbrž bolje polniti z čimmanjšim tokom (do 1C = 2,2A), za daljšo življensko dobo?
2. Praznilni tokovi pa če razumem naj nebi bili večji od 45C? Kar mi ustreza saj bi bila poraba do 40A.
3. Nekje sem bral da jih je treba ko so nove nekaj ciklat, malo višje pa je nekdo napisal da ni potrebno.
4. Kako je tudi z pravili da jih nikoli ne smeš sprazniti več kot npr 50,30%.... kako ponavadi veš koliko je ostalo še v bateriji, ter do časa nehat letet da jim ne škoduješ? Torej pred naslednjim polnjenjem jih ni potrebno izprazniti, ampak samo dopolnjuješ?
Zelo lepo se zahvaljujem za odgovore, ki mi bodo zelo koristili.
Turnigy nano-tech 2200mah 3S 45~90C Lipo Pack in
Turnigy Accucel-6 50W polnilec
Ker sem prej imel opravka le z NiMh, bi prosil če me kdo poduči kako je najbolje ravnati z baterijo da mi bo služila čimdlje in čimbolje. Čeprav sem glede tega že dosti prebral po forumih, so mnenja dostikrat mešana.
1. Torej max charge rate je 10C, kar znese 22A. Ker se mi ponavadi z polnjenjem ne mudi je najbrž bolje polniti z čimmanjšim tokom (do 1C = 2,2A), za daljšo življensko dobo?
2. Praznilni tokovi pa če razumem naj nebi bili večji od 45C? Kar mi ustreza saj bi bila poraba do 40A.
3. Nekje sem bral da jih je treba ko so nove nekaj ciklat, malo višje pa je nekdo napisal da ni potrebno.
4. Kako je tudi z pravili da jih nikoli ne smeš sprazniti več kot npr 50,30%.... kako ponavadi veš koliko je ostalo še v bateriji, ter do časa nehat letet da jim ne škoduješ? Torej pred naslednjim polnjenjem jih ni potrebno izprazniti, ampak samo dopolnjuješ?
Zelo lepo se zahvaljujem za odgovore, ki mi bodo zelo koristili.
Sam jih vedno polnim s 1C, redko s 2 ali več. Kot so predhodniki napisali, prej ti bodo celice umrle od starosti in hamlarij, kot pa normalne uporabe.
Vsakdo ima različen sistem polnenja, tako da je tu težko doreči, kdo ima prav in kdo ne. Mogoče za začetek raje pazi, kako boš obremenjeval celice. Na začetku raje malce bolj na izi, po desetih ciklih pa po moje lahko na polno teraš.
Vsakdo ima različen sistem polnenja, tako da je tu težko doreči, kdo ima prav in kdo ne. Mogoče za začetek raje pazi, kako boš obremenjeval celice. Na začetku raje malce bolj na izi, po desetih ciklih pa po moje lahko na polno teraš.
Kar se mene tiče se jaz v kako koristnost utekanja še nisem prepričal, a to je sigurno ena od stvari, kjer težko realno ocenimo, ali je nek paket zaradi tega trajnejši ali bolje dela ali oboje.
Ker pa je mihah zgoraj podal eno dobro razumljivo razlago, zakaj utekati, se mi zdi , da škodovati sigurno ne more, če se nekaj ciklov reskira za utekanje, saj strokovnjaki, ki se spoznajo v kemijo in procese, ki tečejo v teh celicah sigurno nekaj vejo, kar nam je normalnim smrtnikom skrito.
Sem pa prepričan v nekaj, največ lipotov crkne zaradi prenizkega izpraznjenja, o tem ne dvomim niti malo. Kako se zaščititi, naj pa vsak najde svojo taktiko, naj ostane noter še 30% ali 50% saj na paketu ne piše, koliko je še notri.
Moja tatika je da ne zaupam splošni zaščiti reglerja, samo nadzor vsake celice posebej je nekaj vreden, a ker je v nekaj mojih modelih preveč lipotov, tega ne uporabljam, zaupam občutku in pač skušam prenehati z letenjen dokler so baterije še povsem pri polni moči. Je ostalo noter še 5% ali 50% mi je figo mar, glavno da so baterije ostre ko neham z letenjem, če niso, me skrbi če je šla katera od celic prenizko. V tem primeru celice po poletu preverim in če so lepo izravnane in nobena ne odstopa za več kot 0,1V oz ne dobim nobene pod 3,6V je vse kul, če je katera nižje, vem, da sem bil na tankem ledu, ali pa se mi je že vdrlo
Ker pa je mihah zgoraj podal eno dobro razumljivo razlago, zakaj utekati, se mi zdi , da škodovati sigurno ne more, če se nekaj ciklov reskira za utekanje, saj strokovnjaki, ki se spoznajo v kemijo in procese, ki tečejo v teh celicah sigurno nekaj vejo, kar nam je normalnim smrtnikom skrito.
Sem pa prepričan v nekaj, največ lipotov crkne zaradi prenizkega izpraznjenja, o tem ne dvomim niti malo. Kako se zaščititi, naj pa vsak najde svojo taktiko, naj ostane noter še 30% ali 50% saj na paketu ne piše, koliko je še notri.
Moja tatika je da ne zaupam splošni zaščiti reglerja, samo nadzor vsake celice posebej je nekaj vreden, a ker je v nekaj mojih modelih preveč lipotov, tega ne uporabljam, zaupam občutku in pač skušam prenehati z letenjen dokler so baterije še povsem pri polni moči. Je ostalo noter še 5% ali 50% mi je figo mar, glavno da so baterije ostre ko neham z letenjem, če niso, me skrbi če je šla katera od celic prenizko. V tem primeru celice po poletu preverim in če so lepo izravnane in nobena ne odstopa za več kot 0,1V oz ne dobim nobene pod 3,6V je vse kul, če je katera nižje, vem, da sem bil na tankem ledu, ali pa se mi je že vdrlo
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane napisal/-a:... glavno da so baterije ostre ko neham z letenjem...
Hehe Brane, pazi, da se ne porežeš
Hec na stran, ja, kar Brane pravi je kar res, je pa še zadnje čase kar nekaj drugih faktorjev, ki pripomorejo k hitrejši upokojitvi LiPo akumulatorjev.
Eden od tega je koliko časa stojijo akumulatorji polni oziroma popolnoma prazni. Nekaterim novejšim 45C in več akumulatorjem sploh ni všeč, da stojijo popolnoma polni (4.2 V/člen) več kakor uro ali dve, kaj šele 24 ur in več. Se kar napihnejo Enako velja če so popolnoma prazni >3.6 V/člen.
www.lipo.si
Sam sem kupil ta piskač: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=13276 , pa nisem prav nič zadovoljen z njim. Začne piskati šele ko so baterije že toliko spraznjene da negre več v luft tako da mi ni v nobeno pomoč. Piskat bi moral začeti že kakšno minuto prej da lahko model v miru pristaneš. V modelu ga pa imam samo še zato da če pristanem in da vidim da LEDica utripa, vem da nesmem več nazaj v luft.
LP.
LP.