TURNIGY Accucell-6, parametri polnjenja
TURNIGY Accucell-6, parametri polnjenja
Pozdravljeni!
Pri HK sem naročil zg. omenjen polnilec, ter LiPo Turnigy 5200 mAh, 2S, 30 C. Zanima pa me z kakšnimi parametri na jo polnim, da je ne bom uničil že po nekaj polnjenjih.
Hvala za odgovore
Pri HK sem naročil zg. omenjen polnilec, ter LiPo Turnigy 5200 mAh, 2S, 30 C. Zanima pa me z kakšnimi parametri na jo polnim, da je ne bom uničil že po nekaj polnjenjih.
Hvala za odgovore
- nitrometan
- Freak
- Prispevkov: 761
- Pridružen: 18 Jul 2010, 14:36
- Kraj: Kranj
Vedno in zapolni si da se nove neuporabljene lipote najprej ene 3 cikle polni na 1/2 C se pravi v tvojem primeru nekak 2,6A. Potem jih sprazneš, ponovno napolneš z tokom 1/2C in tasko naprej narediš vsaj tri cikle. Potem pa lahko lipo napolneš normalno z 5,2 A če ti polnilec to dopušča. Šele takrat je lipo v res pravi formi za v model.
Meni na tak način lipoti delajo prez PB tudi že pri 150+ ciklih.
Samo nasvet, lahko pa narediš tako kot je blo en post višje napisano sam ni garancije da s tem lipota ne uničiš.
LP
Drugače pa obstaja tema LIPO od A do ž.
Mal si preberi ti ne bo škodvalo.
LP
Meni na tak način lipoti delajo prez PB tudi že pri 150+ ciklih.
Samo nasvet, lahko pa narediš tako kot je blo en post višje napisano sam ni garancije da s tem lipota ne uničiš.
LP
Drugače pa obstaja tema LIPO od A do ž.
Mal si preberi ti ne bo škodvalo.
LP
Lipotov ni potrebno ciklat, oziroma ni nevarno da bi jih zaradi tega uničil. Lahko jih prvo nekajkrat bolj nežno napolniš (ampak za 30C lipo je že 1C polnjenje nežno) in se ne teraš na poln gas prvih nekaj ciklov...
V glavnem lahko jih polniš kolikor polnilc da (mislim da tanovi 6A), ne pozabit vštekat obeh kablov in jemlji baterije iz modela ko vidiš da izgublja moč, ne šele ko se ustavi. Načeloma prej kot jih vzameš ven, bolje je.
V glavnem lahko jih polniš kolikor polnilc da (mislim da tanovi 6A), ne pozabit vštekat obeh kablov in jemlji baterije iz modela ko vidiš da izgublja moč, ne šele ko se ustavi. Načeloma prej kot jih vzameš ven, bolje je.
Fly it like you stole it!
Ne zavajaj, če ne razumeš.mihec87 napisal/-a:Prevelika napetost ter občutno premali tok..
19V x 3,95A = 75,05W
Polnilec pa je 50W, torej je po moči napajlnik več kot primeren. Kljub samo 4A na vhodu zna polnilec dati na izhodu 6A
19V pa je res preveč, saj bo izpisal input overvoltage. Poleg tega jaz včasih polnim po dva hkrati 2s 500mah akuja z 12V 1A napajlnikom pa ni nič premalo. Ne polnimo stalno s 50W. V bistvu zelo redko. Toliko o občutno premalem toku ...
lp Mitja
turnigy accucel 6
Po treh tednih čakanja sem končno dobil polnilec.
Deluje odlično,je zelo enostaven za uporabo.
Ventilator je pa tako tih,da sem moral prav preverit če sploh dela
Ker so bili na hobykingu komentarji da zelo ropota(očitno so to odpravili)
V avtu sem ga priklopil na kable od ojačevalca, doma pa na adapter od siolovega komunikatorja,ki se mi je valjal v omari (12V 1.5A)
Dokler mi kolega ne zrihta napajalnika od računalnika bo že moral veljat.
Za to ceno mislim da je zelo dober za začetek v modelarstvu.
Deluje odlično,je zelo enostaven za uporabo.
Ventilator je pa tako tih,da sem moral prav preverit če sploh dela
Ker so bili na hobykingu komentarji da zelo ropota(očitno so to odpravili)
V avtu sem ga priklopil na kable od ojačevalca, doma pa na adapter od siolovega komunikatorja,ki se mi je valjal v omari (12V 1.5A)
Dokler mi kolega ne zrihta napajalnika od računalnika bo že moral veljat.
Za to ceno mislim da je zelo dober za začetek v modelarstvu.
turnigy accucel 6
a je normalno da mi polnilec kaže: end voltage 8.4V (2s)?
ker baterija je pa 1300mah 7.4V
Sem poskušal prestavit na 7.4 pa ne gre,ker ima avtomatsko nastavljeno
Dal sem na program: balance lipo,2s,zagnal preverjanje baterije
ko konča je napetost v celicah 4.20, 4.20 (a se to skupaj sešteje in je potem 8.4V?)
ker baterija je pa 1300mah 7.4V
Sem poskušal prestavit na 7.4 pa ne gre,ker ima avtomatsko nastavljeno
Dal sem na program: balance lipo,2s,zagnal preverjanje baterije
ko konča je napetost v celicah 4.20, 4.20 (a se to skupaj sešteje in je potem 8.4V?)
Jaz imam eno vprašanje oz. dve. Imam tale polnilec in baterijo 2200mah 3s 25C.
Polnilec sem priklopil na usmernik za polnenje avtomobilskega akumulatorja. Ko nastavim A, nastavil sem jih na polovico C, torej 1.1 A, se mi polnilec sesuje (BREAKDOWN). Poskusil sem isto še na 0.6A, pa se sesuje po približno 10min. Usmernik lahko po prebavi tok do 5A. Kje bi lahko bila težava? Pa še to, npr. ko nastavim A na 0.6A, mi pri polnenju narase vse do 1A, je to normalno?
Polnilec sem priklopil na usmernik za polnenje avtomobilskega akumulatorja. Ko nastavim A, nastavil sem jih na polovico C, torej 1.1 A, se mi polnilec sesuje (BREAKDOWN). Poskusil sem isto še na 0.6A, pa se sesuje po približno 10min. Usmernik lahko po prebavi tok do 5A. Kje bi lahko bila težava? Pa še to, npr. ko nastavim A na 0.6A, mi pri polnenju narase vse do 1A, je to normalno?
Polnilec za avtomobilski akumulator ni primeren za napajanje tega polnilca, ker nima dovolj (ali celo nič) zglajenega in reguliranega izhoda, ali pa celo preveč kontroliran izhod in ga zmede priključen polnilec namesto akumulatorja.
S polnilci se polni akumulatorje ne pa napaja polnilce. Rabiš napajalnik! Je pa res možno, da s kakim takim "polnilcem" zadeva deluje dobro, vendar je to bolj izjema, kot pravilo.
S polnilci se polni akumulatorje ne pa napaja polnilce. Rabiš napajalnik! Je pa res možno, da s kakim takim "polnilcem" zadeva deluje dobro, vendar je to bolj izjema, kot pravilo.
Lipo se polne najprej s CC (constant current, konstanten tok, napetost se viša), ko pa doseže 4,2V na celico pa preklopi na CV (constant voltage, konstantna napetost, tok se pa manjša), dokler tok ne pade na (ponavadi) 1/10 nastavljenega toka, potem se polnjenje konča.
Zato ponavadi piše na polnilcih CCCV metoda.
Zato ponavadi piše na polnilcih CCCV metoda.
lp Melly
Imam en problem.
Še popoldne sem na jezeru polnil 3S paket brez problema. Pridem domov, priklopim baterije na polnenje, začne piskat in napiše cell error, pa si rečem kaj hudiča je spet narobe.
Priklopim še enkrat, pogledam na polnilcu vsako celico posebaj, piše prva celica 1,8V in izklopi. Hmm sem mislil, da je le ta izdihnila, ostali dve sta bili nekje isto 3,4V
Preklopim na drug polnilec, dam na NiMh, toliko da bi jo prebudil, lepo polni, se izpiše nekaj čez 10V..
Vzamem volt meter v roke in preko balanser priključka merim
prva celica ki naj bi bila hin pokaže 3,4V ostali dve v podobnem rangu. Še enkrat priklopim na Turnigyja in spet piska. Napiše celotna voltaža paketa je 9V čeprav zdraven merim z voltmetrom in je bila nekaj žez 10.
Poizkusim skalibrirat Turnigyja pa kljub temu še vedno meri celico 1,8V
Kaj bi bilo narobe?
Še popoldne sem na jezeru polnil 3S paket brez problema. Pridem domov, priklopim baterije na polnenje, začne piskat in napiše cell error, pa si rečem kaj hudiča je spet narobe.
Priklopim še enkrat, pogledam na polnilcu vsako celico posebaj, piše prva celica 1,8V in izklopi. Hmm sem mislil, da je le ta izdihnila, ostali dve sta bili nekje isto 3,4V
Preklopim na drug polnilec, dam na NiMh, toliko da bi jo prebudil, lepo polni, se izpiše nekaj čez 10V..
Vzamem volt meter v roke in preko balanser priključka merim
prva celica ki naj bi bila hin pokaže 3,4V ostali dve v podobnem rangu. Še enkrat priklopim na Turnigyja in spet piska. Napiše celotna voltaža paketa je 9V čeprav zdraven merim z voltmetrom in je bila nekaj žez 10.
Poizkusim skalibrirat Turnigyja pa kljub temu še vedno meri celico 1,8V
Kaj bi bilo narobe?
Mislim, da ni možno.
Pa vseeno: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=118318
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1046318
Pa vseeno: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=118318
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1046318