POZOR: LIPO požar

Debate o akumulatorjih in polnilcih.
Odgovori
tomazcc
Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: 10 Dec 2007, 23:26
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a tomazcc » 18 Jul 2011, 09:43

Kaj mislite o tem kovčku:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... 5c5c54f15b

Sem enega nabavil. Je kar težka stvar, stene zelo debele. Je pa res, da je malo prostora v njem, recimo 12S baterije (2x6S) ne spravim noter.

Tomaž

Producer
Razpravljalec
Prispevkov: 56
Pridružen: 29 Maj 2009, 07:03

Odgovor Napisal/-a Producer » 18 Jul 2011, 12:31

Načeloma lahko zunanji ovoj preluknaš in spostiš plin ven, naj bi ne bilo nič!!

Paziti moraš da ne prebodeš plasti med seboj ker takrat povzročiš kratek stik.
Sam sem že izpustil odvečen zrak - plin iz lipota in zalepil nazaj ( najbolje z alminijasto folijo - termo). Lipoti delajo normalno.

Če se ponovno pojavi napihnjenost nekaj z baterijo ni vredu, počasi bodo začele pešati.

P.S.: vrtanje in prebadanje zaščitnega ovoja na lastno odgovornost!!!

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 18 Jul 2011, 13:52

Ali lahko "ta" plin pustim, da sam izgine, ali ga je potrebno na omenjeni način odstraniti. Namreč včasi ko celice malenkst bolj obremenim, se mi to zgodi, parkrat se je samo uredilo, nazadnje je pa kar dobro ostala napihnjena (nano-tech)

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 18 Jul 2011, 14:20

Kaj se igrate s temi lipoti? Postale so tako poceni, da nima smisla igranje neke lipo-rulete. Če je napihnjena prišla, naj se jo reklamira, če se jo bo prebadalo, potem pozabi reklamacijo.

Moje izkušnje - ko se napihne, razmišljaj o nabavi nove. Dražje (denarno ali čustveno) modele kot poganja, prej naj se zamenjava zgodi.

ales73
Tekmovalec
Prispevkov: 338
Pridružen: 05 Jul 2009, 19:53
Kraj: Sevnica

Odgovor Napisal/-a ales73 » 18 Jul 2011, 16:12

tomazcc napisal/-a:Kaj mislite o tem kovčku:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... 5c5c54f15b

Sem enega nabavil. Je kar težka stvar, stene zelo debele. Je pa res, da je malo prostora v njem, recimo 12S baterije (2x6S) ne spravim noter.

Tomaž
Mislim, da je cena 49 EUR kar precej pretirana, tako kot večina "specialnih" stvari.
Sam sem za 12 EUR nabavil tole v Baumaxu, zelo debela pločevina, pa tudi stestirana je že,
Zelo pogumen poba!
http://www.youtube.com/watch?v=6M5ftkN9 ... re=related

lp, Jernej

p.s. ne delat visokotlačne bombe :S

dodal bom le še kakšno (ne preveliko) luknjo za lažje odvajanje plinov.

Noter gre brez problema 2 kom 2200 3S in 5 kom lipotov do 1000 mAh.
Seveda pa so vsi ločeni v vrečkah s poklopi, daa ne pride do kontakta.





Lipo baterijo 100 % zatesniti v še tako močan kovček, v primeru da pride do problemov lahko pomeni tudi eksplozijo, ne samo požar, sploh če je baterija večje kapacitete ali več baterij.

Seveda pa je najbolj pametno kljub vsemu hraniti lipo baterije zunaj hiše

leongros16
Razpravljalec
Prispevkov: 150
Pridružen: 03 Jul 2008, 19:28
Kraj: Mislinja

Odgovor Napisal/-a leongros16 » 18 Jul 2011, 16:53

zunaj.......npr. kje pa?

mzakelj
Profesor
Prispevkov: 1166
Pridružen: 24 Nov 2009, 12:27
Kraj: Godowich

Odgovor Napisal/-a mzakelj » 18 Jul 2011, 17:37

Se dobi posebne garaže za lipo baterije, drugače pa kak kontejner za begunce je že uporaben. Sam jih hranim v kurniku :)

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 18 Jul 2011, 22:53

Imam sledeco situacijo..
Kmalu se odpravljam na dopust, sicer za nekih 14dni.

Seveda vsi vedno upamo na najboljse, pa vendar se vcasih zgodi marsikaj neprijetnega, kot ste naprimer tu omenjali pozare zaradi lipo akumulatorjev.

Zal, se nisem dobil zascitnih vrec za moje Lipote, sedaj pa me zanima kam naj jih spravim, da ne bi prislo do kaksne nezgode, oz. ce ze bi, da se zadeva kolikor da omili..

Vem, ne sme se jih izpostavljati direktni soncni svetlobi, visokim temperaturam, in podobno, naprimer tega v omari ni. Pa je to vseeno varno, da bi jih spravil v omaro? Verjetno ne najbolj.. kaksen nasvet bi mi res prav prisel. Kam vi spravite svoje, sprasujem tiste, ki nimate kovckov, vrec in podobnih sredstev za preprecitev pozarov zaradi lipo akumulatorjev.. Za te mi je namrec povsem jasno.

Lep dan se naprej.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
miharix
Freak
Prispevkov: 850
Pridružen: 16 Jun 2008, 22:06
Kraj: Kamnik / LJ
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a miharix » 18 Jul 2011, 23:21

Kuhinjski lonci sredi sobe + dodatna izolacija preko kontaktov.
Sicer ne vem ali bi v realni situaciji pomagalo, a malenkost boljši občutek je, kot če so v modelih oz na omari.
Lp,
M.

Uporabno za začetnike: http://zemljevid.miharix.eu

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 19 Jul 2011, 06:24

Zdi se mi da lipoti nekaterim prav grenijo življenje. Ne bom rekel, da previdnost ni odveč, ampak eni čisto pretiravate s tole bojaznijo okrog lipotov. Kdor je že pregledal nekaj filmčkov o požarih lipotov, je pogruntal, da lipo, v najslabšem primeru pač zagori z dokaj intenzivnim plamenom. Če je lipo v kakem loncu, po možnosti zaprtem ( pa ne tesno) se bo, če že tako pride vžgal, kadilo se bo, a kaj hudega se ne more zgoditi, največ svinjarije bo naredil dim.
Vsi hudi primeri so se zgodili, ko se je vžgal nezaščiten lipo, ki je hitro vžgal kako gorljivo stvar v bližini.

Sicer se pa lipo ( so sicer razlike ) ne vžge kar tako. Pred kratkim mi jo je zagodl regler v mojem 2,2m Yaku. Regler se je posmodil, obenem pa paket mojih 11S lipotov Rhino 4900 spravil v stik. Iz modela se je pošteno kadilo, temperatura lipotov ( paketa 11S ) je bila tako visoka, da je kabina nad njimi z notranje strani površinsko zoglenela, na zunanji strani pa se je stalila folija. Stik je bil prekinjen po tem, ko je tok, ki je stekel ob stiku, odtalil 6mm konektorje, ali pa so se prej odžgali kontakti na dveh celicah ( ne vem kaj je bilo prej) a lipoti niso zagoreli.
Po ena celica v vsakem paketu ima odžgan po en kontakt, ostale celice bom probal uporabiti za kak ventilator, ali kaj podobnega zgolj, da vidim kaj ostane od takih celic, ki so se dobesedno že cvrle.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

scrat
Profesor
Prispevkov: 1942
Pridružen: 04 Jun 2011, 11:59

Odgovor Napisal/-a scrat » 19 Jul 2011, 07:52

kurnt29 napisal/-a:Imam sledeco situacijo..
Kmalu se odpravljam na dopust, sicer za nekih 14dni.

Seveda vsi vedno upamo na najboljse, pa vendar se vcasih zgodi marsikaj neprijetnega, kot ste naprimer tu omenjali pozare zaradi lipo akumulatorjev.

Zal, se nisem dobil zascitnih vrec za moje Lipote, sedaj pa me zanima kam naj jih spravim, da ne bi prislo do kaksne nezgode, oz. ce ze bi, da se zadeva kolikor da omili..

Vem, ne sme se jih izpostavljati direktni soncni svetlobi, visokim temperaturam, in podobno, naprimer tega v omari ni. Pa je to vseeno varno, da bi jih spravil v omaro? Verjetno ne najbolj.. kaksen nasvet bi mi res prav prisel. Kam vi spravite svoje, sprasujem tiste, ki nimate kovckov, vrec in podobnih sredstev za preprecitev pozarov zaradi lipo akumulatorjev.. Za te mi je namrec povsem jasno.

Lep dan se naprej.
Na polnilcu daj vse lipo baterije na program Lipo storage (vsako celico napolne na 3.80V) in nič se ne bo zgodilo.

Uporabniški avatar
Električar
Tekmovalec
Prispevkov: 310
Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Električar » 19 Jul 2011, 16:45

Lipo celice se ne vžgejo kar tako same od sebe. Vžgejo se ob napačnem polnjenju ali ob napačni uporabi. To pomeni, da če greš na dopust in jih pustiš pri miru nekje v kleti, se ne bo nič zgodilo, ker se ne more (razen če ti sosed varuje hišo med dopustom in se bo med tem še malo poigral s tvojimi lipo celicami).

Lahko si pa vseeno kupiš ognjevarno omaro odporno na nekaj 100 stopinj celzija in jih hraniš tam. :D

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 19 Jul 2011, 20:53

Pomislite, kako jih skladiščijo v tovarnah, magacinih in trgovinah! :wink:

rvpilot
Razpravljalec
Prispevkov: 187
Pridružen: 19 Nov 2004, 23:09

lipo

Odgovor Napisal/-a rvpilot » 19 Jul 2011, 20:58

Ja ni problem glede tega če je tudi pamet in se ravna z lipoti tako kot je treba, v drugem primeru kot opisujejo nekateri bi moralo že pol sveta zgoreti zaradi teh celic.
Franc

Uporabniški avatar
buco
Tekmovalec
Prispevkov: 251
Pridružen: 22 Sep 2003, 15:30
Kraj: selnica ob dravi
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a buco » 20 Jul 2011, 15:32

hmmm sicer je pa nekaj tudi res da če kupiš ti lipo baterijo priznanega proizvajalca je dosti manjša vrjetnost da pride do požara ali pa kitajsko lipo baterijo kateri vsi vemo kako je z njimi po drugi strani je pa spet tako da se tudi kvalitetnim lipo baterijam zgodi da pride do vžiga vendar je vrejtnost nesreče 90% manjša kot pri kitajskih lipo baterijah


lp aleš
FG TO JE ZAKON

NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI

GRAUPNER HOTT 2,4GHZ

LETALSKI CENTER MARIBOR

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3995
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 20 Jul 2011, 15:35

Tudi dražji (resnejši) proizvajalci delajo napake in nič ni 100%. Če celice zlorabljaš ali se ti napihne vendar še vedno uporabljaš, ti bo še vedno zagorela. Sama od sebe pa tudi ni še nobena (brez človeškega posega).

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 21 Jul 2011, 10:44

Prebiranje mnenj o LiPo akumulatorjih je prav zanimivo. Na eni strani so posamezniki, ki z njimi in tudi drugimi tipi akumulatorjev ravnajo ne le malomarno, temveč celo skrajno neodgovorno saj jih polnijo na neustreznih polnilnikih, z neustreznimi programi polnjenja, imajo neustrezno urejene kable za polnjenje, ipd, na drugi strani se ustvarja mnenje, da gre v primeru LiP akumulatorjev za izredno nevarne predmete, ki lahko kar na lepem, sami od sebe zagorijo in celo eksplodirajo.

Tako, kot velikokrat v življenju, je resnica nekje v sredini.
Akumulatorji, predvsem pa LiPo akumulatorji so lahko POTENCIALNO NEVARNI! Pri tem je poudarek na potencialno. Če zadevo nekoliko banaliziram, ima na primer tudi sekira, žaga, ne nazadnje izvijač ali kako drugo orodje, nevaren potencial pa zaradi tega nihče ne razmišlja o tem, da takšnega orodja nebi uporabljal, le pri uporabi je potrebno imeti ustrezna znanja biti ustrezno pozoren ter previden.

Bistven dejavnik je torej poznavanje pravilnega načina uporabe ter ne nazadnje tudi ustroja same naprave. Ravno na tem mestu nastane pri akumulatorjih osnovni problem, saj se priporočila za rokovanje med seboj nekoliko razlikujejo, uporabniki se zadosti ne posvetijo spoznavanju tega področja, poleg tega pa se občasno nekaterim zgodijo dogodki, ki se kasneje pojasnijo na neustrezen način, kar vodi v legende, ki z realnostjo nimajo veliko skupnega.

Nekaj o akumulatorjih in elementih zaradi katerih so lahko nevarni sem tudi sam že nekaj pisal v temi o njihovem pravilnem odlaganju, zato se bom tu osredotočil predvsem na aspekt njihovega shranjevanja, delno tudi uporabe.

Samoizpraznjenje in temperatura
Vsak akumulator je zaradi svoje kemijske zasnove nagnjen k samoizpraznjenju, kako izrazit je ta dejavnik pa je odvisno predvsem od njegove kemijske zasnove, prav tako pa tudi od tega v kako dobrem stanju je sam akumulator. Kako različno se le ti tem pogledu v obnašajo kaže dejstvo, da se posamezni členi, ki sestavljajo akumulatorski paket lahko preko daljšega časa obnašajo različno, kar privede do t.i. neuravnoteženega akumulatorskega paketa. Posledica tega je ali potreba po polnjenju z nižjimi tokovi, ki s pomočjo nenevarnega prepolnjenja posameznih členov napetosti izenačijo (na primer NiCd ali NiMH akumulatorji), ali pa se to doseže z uporabo namenskih praznilnikov ali uravnoteževalnikov (na primer tekmovalni NiMH, LiPo).
Pomemben dejavnik pri samoizpraznjenju igra temperatura okolja v katerem se akumulator nahaja. Z njenim povečevanjem se povečuje tudi samoizpraznjenje in obratno. Zaradi tega je priporočeno akumulatorje shranjevati v hladnem prostoru, na primer hladilniku, vendar ne v zamrzovalniku, saj kemikalijam, ki se nahajajo v akumulatorjih členih škodujejo temperature pod lediščem.

Napetost akumulatorskih členov med shranjevanjem
Naslednji pomemben element za shranjevanje je napetost akumulatorskega paketa. Nobeno od v modelarstvu uporabljenih vrst akumulatorjev ni priporočljivo shranjevati v celoti napolnjene, saj bi se v tem primeru v samem akumulatorju naredile škodljive in trajne kemijske spremembe. Priporočena stanja se razlikujejo za posamezno vrsto akumulatorjev ter tudi za posamezen model, so pa okvirne vrednosti nekako takšne; NiCd 0-40%, NiMH 50-80%, LiPo 50-60%/ 3,8V...

Vlažnost okolja
Okolje v katerem se akumulatorji shranjujejo naj bi bil kar čimbolj suh, saj povišana zračna vlažnost povzroča korozijo na kontaktih, prav tako pa tudi na ostalih povezavah v samem akumulatorskem paketu. Nekako najboljša je opcija shranjevanja v vakuumsko zaprtih vrečkah za shranjevanje živil ali v plastičnih posodah s hermetičnim zapiranjem namenjenih, ki so namenjene tudi termični obdelavi jedi (manj občutljive na povišano temperaturo).

Nevarnost kratkega stika in mehanskih poškodb
Vse kontakte je potrebno zavarovati na način, ki preprečuje da bi nastal kontakt. To velja predvsem za stik ki nastane neposredno s stikanjem kablov, stik preko kontaktov na sosednjih akumulatorjih paketih, stik preko stene posode v kateri so akumulatorski paketi shranjeni, če so narejeni iz električno prevodnih materialov, ipd. Zavedati se je potrebno, da se akumulator lahko med skladiščenjem zaradi vrste razlogov premakne (na primer potres, žival ali nepazljiva oseba,...), pri tem pa neustrezno zavarovani kontakti zelo enostavno naredijo stik, kar pa vedno vodi v poškodbo ali uničenje akumulatorja, v določenih primeri pa tudi do požara.
V to kategorijo lahko uvrstimo tudi skrb, da ne pride do poškodb ovoja posameznih členov akumulatorja, saj to lahko povzroči nastanek eksotermične kemične reakcije.

Postopki po dolgotrajnem shranjevanju
Vsekakor je potrebno najprej preveriti kakšna je napetost celotnega akumulatorskega paketa, pri nekaterih vrstah tudi vsakega člena posebej (predvsem LiPo), sledi uravnoteževanje (s počasnim polnjenjem ali uravnoteževalnikom). Če ni šlo za izredno dolgotrajno shranjevanje, potem sledi le še polnjenje ter uporaba, v nasprotnem primeru pa se z njimi ravna na podoben način kot, če bi bile nove, oziroma se izvede nekaj ciklov polnjenja in praznjenja (lahko tudi kak specifičen program za obujanje akumulatorjev) kar je odvisno od vrste akumulatorja (velja predvsem za NiXX vrsto)


Morda še nekaj lastni mnenj o določenih pristopih pri shranjevanju.
Shranjevanje v temnem prostoru
Osebno menim, da je svetloba nepomemben faktor, razen če bi sonce sijalo neposredno na akumulator. V tem primeru bi bil problem njegovo škodljivo pregrevanje, veliko samoizpraznjenje zaradi tega in da, nepomembno pa vendar, tudi nalepka bi lahko nekoliko izgubila ne intenzivnosti barv.

Shranjevanje v močnih, tesno zaprtih škatlah
Marsikdo med nami se je verjetno imel v vojski priložnost igrati brezdimnim smodnikom. Če se ga zažge na odprtem, učinek ni posebej zanimiv, če se to zgodi v cevi, je ustvarjena precejšnja moč. Tesno zapiranje naredi iz hitro goreče substance eksplozivno telo. Zaradi tega je potrebno, podobno kot to delajo pirotehniki s svojimi pirotehničnimi zabojniki, moč zgolj varno preusmeriti in postopoma izpustiti in ne ustvarjene sile poizkušati zadržati. Izvrtavanje lukenj, v sicer trdne zaboje, je nedvomno dobra metoda, se je pa pri tem potrebno zavedati, da je narava gorenja akumulatorjev takšna, da gorijo nastajajoči plini, ki ustvarjajo sikajoč plamen skozi tako izvrtane luknje, zaradi česar je potrebno poskrbeti, da le ti ne vnamejo neposredne okolice.

Gašenje LiPo akumulatorjev z vodo
Nekaterih snovi ni priporočljivo gasiti z vodo in ena teh je litij, ki ga tovrstni akumulatorji vsebujejo, in je alkaloidna kovina, ta pa agresivno reagira pri dotiku z vodo.

Skladiščenje pod plastično vrečko napolnjeno s peskom
Nedvomno dobra metoda, ki praktično v celoti onemogoča, da bi se tudi v primeru požara le ta lahko razširil na okolico.

Namesto zaključka
Kot smo ugotovili že v uvodu, so akumulatorji lahko potencialno nevarni, vendar je to tveganje s primernim ravnanjem mogoče spraviti na sprejemljivo raven.
Akumulatorji, pa naj so to LiPo ali kaki drugi, se sami od sebe ne vžigajo. To je dejstvo. Tisti, ki trdijo nasprotno pa ali ne razpolagajo z vsemi podatki ali pa tega niti nočejo, saj bi jih to lahko napeljalo na misel, da so bili za neljub dogodek soodgovorni, če ne celo v celoti krivi, prav sami.
Seveda ni mogoče v celoti zanemariti tudi docela spontanih dogodkov, najbolj preudarni pa bodo večje posledice preprečili, če bodo poskrbeli, da v neposredni okolici ne bo lahko gorljivih materialov oziroma bo poskrbljeno za odvajanje toplote in plinov brez škode za okolico.


LP
Alex

mucek
Freak
Prispevkov: 499
Pridružen: 09 Avg 2003, 22:42
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a mucek » 29 Jul 2011, 21:01

Hmm, ko človek enkrat misli, da kaj ve, ga pokliče kolega in pove, da je bil požar ...

Naredil sem mu accu pack 10 Ah 10S2P (Turnigy 5000 mAh 20C celice), opremljen z BMS elektorniko za balansiranje in odklop pri 3,00 in 4,20 V / celico (preverjeno delovalo ok). "Hec" v vsem skupaj je bil, da so se celice vžgale dejansko med "stanjem na polici" oz. bolj natančno v torbi od kolesa. Dosedaj so bolj kot ne vsi požari bili zaradi napačnega polnjenja ali mehanskega poškodovanja celic. Tu sem 99%, da ni prišlo ne do enega (BMS), ne do drugega (celice v trdem ohišju). Pregledal sem, kar je ostalo od žic itd. in ni bilo videti, da bi bilo kje kaj v stiku (to bi sigurno zašvasalo skupaj, da bi se dobro videlo!)
Ne vem, kaj bi rekel ... Dosedaj sem zagovarjal LiPo, zdaj pa ... :(

LP, Grega

p.s. Na srečo je bil paket v trdi plastični torbi na prtljažniku, sosedje pa so opazili dim (ki ga je bil poln blok) in so kolo prestavili ven, tako da je bila uničena le torba ... Lahko bi bilo dosti huje ...

dr.fly
Tekmovalec
Prispevkov: 265
Pridružen: 22 Apr 2011, 17:39
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a dr.fly » 30 Sep 2011, 17:07

na mojmu foksu so kr fejst ble napihnene pa je še zmer letu in jih ni raznesl

Uporabniški avatar
digidon
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 13 Dec 2009, 13:15
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a digidon » 30 Sep 2011, 17:32

profesjonalc lipote ti je razneslo zaradi tvoje napake, lipo cut-off, in si po možnosti lipo prepraznil, takrat pa pride do tega kar je prišlo, ne pa zaradi napihjenega lipota.
3D is art painted in the air :)

Uporabniški avatar
profesjonalc
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 27 Sep 2011, 20:35
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a profesjonalc » 30 Sep 2011, 18:00

lejte js sam priporočam da.. vi se morte pa sami odloči


nevrjamem da bi bila moja napaka ker je bila batarija polno napolnjena, zakaj bi se mi to zgodilo po uspešnih tolkih poletih?
See you in the air :)

Govoriti da znaš leteti ni težko, težje je ostati v zraku.

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5007
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec » 30 Sep 2011, 18:46

profesjonalc napisal/-a:l


nevrjamem da bi bila moja napaka ker je bila batarija polno napolnjena, zakaj bi se mi to zgodilo po uspešnih tolkih poletih?
V tvojem mestu je veliko modelarjev, ki ti lahko lepo razložijo kaj si ga polomil. Vprašaj jih, pa boš izvedel, če boš seveda hotel poslušat. Konec koncev si v gornjem postu od Digidona itak že vse izvedel, le razumel kot kaže še nisi.
lp
Sašo

Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 » 30 Sep 2011, 18:51

Digidon mu ni povedal nič razumljivega. :)

Lipo je seveda razneslo zaradi uporabniške napake. To je, da je napihnjen lipo tlačil v model. To sicer gre, ampak samo pri modelih za katere te ne skrbi če zgorijo v zraku (ali na tleh). :]
Fly it like you stole it!

Uporabniški avatar
profesjonalc
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 27 Sep 2011, 20:35
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a profesjonalc » 01 Okt 2011, 06:52

Batarije nisem tlačil v model notri je šla čisto lepo...
See you in the air :)

Govoriti da znaš leteti ni težko, težje je ostati v zraku.

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5007
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec » 01 Okt 2011, 08:04

Profesjonalc, po moje imaš na izbiro tri rešitve:

a.) Pridruži se kaki Slovenjegraški modelarski skupini, da te malce po modelarsko izobrazijo.
b.) Z velikimi očmi in "odprtimi" možgani nekajkrat preberi kar je bilo na tem forumu koristnega napisanega okrog elektro pogonov in verjetno tudi modelov, ter letenja.
c.) Pozabi na modelarstvo.

Verjetno obstaja še kakšna rešitev, a se vsaj meni glede na tvoje dosedanje prispevke zdijo edine smiselne.
Je pa še ena; Se morda norca delaš iz nas?
lp
Sašo

Odgovori

Vrni se na