POZOR: LIPO požar
Zadnjič spremenil pegasus, dne 23 Jun 2006, 11:10, skupaj popravljeno 1 krat.
mojemu bratrancu se je napihnila 3 celna lipo baterija, ker je polnil celo noč.
Prvi dan je kupil baterijo in polnilec, pa ni vedel kako se polni. Mislil je da se samo izklopi kot mobitel, pa temu ni bilo tako.
Neki glupi polnilec samo javi da je baterija polna in polni dalje. Od sedaj naprej pa je vedno pri bateriji, ko polni.
če še ima baterijo jo poslikam in dam gor sliko
Prvi dan je kupil baterijo in polnilec, pa ni vedel kako se polni. Mislil je da se samo izklopi kot mobitel, pa temu ni bilo tako.
Neki glupi polnilec samo javi da je baterija polna in polni dalje. Od sedaj naprej pa je vedno pri bateriji, ko polni.
če še ima baterijo jo poslikam in dam gor sliko
Sam imam z Lipo kar nekaj izkušenj in lahko rečem, da tak bav bav le niso, samo upoštevati je treba nekaj že splošno znanih dejstev o lipotih.
Napihnilo se mi je že kar nekaj celic, večinoma zaradi prenizkega izpraznjenja, preobremenitve ali neuravnanosti.
Sem pa nedolgo nazaj prvič naredil šolsko napako, tako, da sem dal skoraj nov dvocelični paket polnit s programom za Nimh. Ker nikoli nisem zraven ko se celice polnijo, sem seveda dobil, ko sem prišel, dve lepo obilno napihnjeni blazinici. Precej jasno mi je, kaj bi se zgodilo če bi katera počila
Prepričan sem, da se 99% nesreč pri polnjenju naredi zaradi vzroka, ki sem ga navedel, niti slučajno pa ne verjamem zgodbi o polnilcu, ki ni odklopil, ko je bila Lipo baterija polna in potrebi , da si vedno zraven.
Če so celice zdrave, če polnilec ni pokvarjen in je namenjen polnjenju lipo celic ter če je previlno nastavljen, polnjenje zaključi , ko je baterija polna.
Seveda se pa vedno najde kdo, ki misli, da se da Lipo paket napolniti tudi s kakšnim polnilcem, ki ni namenjen polnjenju lipo celic in v bistvu je to tudi res, samo v tem primeru, moremo pa res stati zraven , kontrolirati napetost in ko ta doseže mejno vrednost, polnjenje odklopiti oz zmanjševati polnilni tok, podobno kot to pri lipo polnilcu dela avtomatika in seveda na koncu odklopiti.
Če bi dobil občutek, da je pri polnjenju lipotov, v resnici treba stati zraven za kontrolo in varnost, bi bil prvi, ki Lipotov nebi niti pogledal več, moje življenje je prekratko in čas predragocen.
Napihnilo se mi je že kar nekaj celic, večinoma zaradi prenizkega izpraznjenja, preobremenitve ali neuravnanosti.
Sem pa nedolgo nazaj prvič naredil šolsko napako, tako, da sem dal skoraj nov dvocelični paket polnit s programom za Nimh. Ker nikoli nisem zraven ko se celice polnijo, sem seveda dobil, ko sem prišel, dve lepo obilno napihnjeni blazinici. Precej jasno mi je, kaj bi se zgodilo če bi katera počila
Prepričan sem, da se 99% nesreč pri polnjenju naredi zaradi vzroka, ki sem ga navedel, niti slučajno pa ne verjamem zgodbi o polnilcu, ki ni odklopil, ko je bila Lipo baterija polna in potrebi , da si vedno zraven.
Če so celice zdrave, če polnilec ni pokvarjen in je namenjen polnjenju lipo celic ter če je previlno nastavljen, polnjenje zaključi , ko je baterija polna.
Seveda se pa vedno najde kdo, ki misli, da se da Lipo paket napolniti tudi s kakšnim polnilcem, ki ni namenjen polnjenju lipo celic in v bistvu je to tudi res, samo v tem primeru, moremo pa res stati zraven , kontrolirati napetost in ko ta doseže mejno vrednost, polnjenje odklopiti oz zmanjševati polnilni tok, podobno kot to pri lipo polnilcu dela avtomatika in seveda na koncu odklopiti.
Če bi dobil občutek, da je pri polnjenju lipotov, v resnici treba stati zraven za kontrolo in varnost, bi bil prvi, ki Lipotov nebi niti pogledal več, moje življenje je prekratko in čas predragocen.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Kakšen navaden polnilec, s kakšnim Lipo priključkom ne uči krive vere in ne straši po nepotrebnem ljudi če si polnil s polnilcem, ki sploh ni za tak namen kot si ga uporabil ti, je normalno, da ni odklopil, takrat , ko bi bilo treba. Vsak polnilec, ki pa je namenjen polnjenju lipo celic, pa odklopi ko je baterija polna, drugačnih primernih ni.skorp_jon napisal/-a:ja polnilec ni izklopil, ker nima te funkcije da izklopi
je nek čisto navaden polnilec z tistim lipo priključkom (da uravnava napetost v celicah ali zakaj je že )
Če pa s" tistim lipo priključkom" misliš balancer, potem ti pa povem , da s tem, ko si uporabil balancer, še nisi ustvaril pogojev, da lipote lahko polniš na navaden polnilec .
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Zdravo!
Kaj vas je strah?
li-po celice z li-po polnilcem, reglerjem in balanserji so nekajkrat boljša stvar od NiMh celic!
Dokler ne delaš bedarij se jim popolnoma nič ne zgodi. Lepo jih napolniš in startaš kadar hočeš, ne pa kot pri pretekli tehnologijo, ko si moral startat z vročimi celicami, da je bilo kaj iz njih.
Moje Li-Po so imele nekaj trdih srečanj z zemljo, po gobe pa so šle šele po dveh letih uporabe ob zadetku zemlje z približno 220 km/h, ki je sploščil celoten model. Vse natlačene in zgubane sem preizkusil in še vedno so dajale energijo, le za vsak slučaj sem jih zavrgel.
Primer:
Na F5J tekmah Ni-Mh celice dobesedno uničuješ z dopolnjevanji med turnusi, Li-Po pa tako zadevo čudovito prenašajo.
Kaj vas je strah?
li-po celice z li-po polnilcem, reglerjem in balanserji so nekajkrat boljša stvar od NiMh celic!
Dokler ne delaš bedarij se jim popolnoma nič ne zgodi. Lepo jih napolniš in startaš kadar hočeš, ne pa kot pri pretekli tehnologijo, ko si moral startat z vročimi celicami, da je bilo kaj iz njih.
Moje Li-Po so imele nekaj trdih srečanj z zemljo, po gobe pa so šle šele po dveh letih uporabe ob zadetku zemlje z približno 220 km/h, ki je sploščil celoten model. Vse natlačene in zgubane sem preizkusil in še vedno so dajale energijo, le za vsak slučaj sem jih zavrgel.
Primer:
Na F5J tekmah Ni-Mh celice dobesedno uničuješ z dopolnjevanji med turnusi, Li-Po pa tako zadevo čudovito prenašajo.
lp
Sašo
Sašo
ma nevem. to sem dobil zraven pri modelu ta polnilec in je neki china model.
sicer pa sem si sedaj kupil en pravi polnilec samo še balancer mi manjka in potem adijo nimh baterije.
mene sploh ni strah teh baterij in nikogar ne strašim. Sem pač rekel kaj se je zgodilo.
Sedaj pa ali ni tapravi polnilec. ( MOŽNO )
V glavnem če ravnate z baterijami kot piše v navodilih potem se ne more nič zgodit.
sicer pa sem si sedaj kupil en pravi polnilec samo še balancer mi manjka in potem adijo nimh baterije.
mene sploh ni strah teh baterij in nikogar ne strašim. Sem pač rekel kaj se je zgodilo.
Sedaj pa ali ni tapravi polnilec. ( MOŽNO )
V glavnem če ravnate z baterijami kot piše v navodilih potem se ne more nič zgodit.
Ugotavljamo, da je kuršlus na polnih akujih veliko bolj efektiven in zanimiv. Enako ugotavljajo tudi Jodlarji.
http://www.prop.at/hinweise/pic/lipo.wmv
http://www.prop.at/hinweise/pic/lipo.wmv
www.lipo.si
Sony bo preklical vse svoje LiIon baterije.
Se mi zdi, da bo zaradi tega treba v prihodnjih mesecih biti pozoren na sumljivo poceni "kitajske" celice ...
Se mi zdi, da bo zaradi tega treba v prihodnjih mesecih biti pozoren na sumljivo poceni "kitajske" celice ...
RC Groups
I think the Danish situation is quite different: Allmost every electric pilot flies solely LiPo to day. The Danish cell dealers sell 90% LiPo and 10% other cells, primarily for use as receiver batteries. And everybody has already LiPo chargers and balancers.
And the market reflects that. Last time I tried to sell out excess NiHM cells I barely got a dollar a piece.
LiPo is considered easy to use and a tremendous gain in power/weight ratio for electric flight. And NiMH's are considered a dead end for electric flight.
But LiPo's are of course also expensive, but the general opinion is, that they have a much higher overall cost benefit to electric flight than NiMH.
LiPo's had a slow start because of the cost and initial myths but is now the number one choice because of the benefits: From handlaunch to wheels, from fixed fixed gears to retracts, beautyfull scale models with a lot of functions that can fly more the 4 minutes etc.
We donnot see NiMH's die, there are probably lots of places where their applicability is superior, but not in electric flight.
Also interesting to observe is, that 20-30% of battery driven power tools offered in Denmark is LiPo now. This is perhaps the most important driving force for high power LiPo development.
www.lipo.si
- Električar
- Tekmovalec
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
- Kraj: Novo mesto