Flight Power Lipo = sranje ?

Debate o akumulatorjih in polnilcih.
teddy1908
Tekmovalec
Prispevkov: 254
Pridružen: 27 Dec 2004, 15:19

Flight Power Lipo = sranje ?

Odgovor Napisal/-a teddy1908 »

Zgornji naslov bo sigurno nekatere od vas razburil, pa kaj potem, poleg tega pa bo določene prodajalce vrgel v slabo luč.

Stvar je namreč sledeča.

LiPo baterije proizvajalca Flight Power EVO 20 so bile v lanski sezoni prodajni hit. Razlog za to so verjetno oglaševane sposobnosti baterij (praznilni tokovi 20, 30 in tudi 40C v sunkih). Prav te parametri pa so zanimivi za vse, ki potrebujejo lahke baterije, ki dajo v trenutkih veliko od sebe (tak primer so tekmovanja F5J, kjer delujejo pod polno obremenitvijo le nekaj 10s, torej v "BURST"-ih).

Zdaj pa se jaz sprašujem kako dobre so te baterije po enemu letu uporabe. Sam imam namreč 2 zelo slabi izkušnji in sicer:

- 1500 mAh 3s, so mi delale prejšnjo sezono kot se šika. Moram priznat, da kljub višji ceni so bile vredne svojega denarja. Kaj pa letos? Baterije sem ob koncu sezone pospravil na polico, bile so napolnjene (ne do vrha) in pred tem zbalansirane ob vsakem polnjenju (torej lepo ravnano z njimi). Ko sem jih čez nekaj mesecev (recimo kar 3) vzel s police so delovale porazno, nobene moči, kapacitete pa sploh meril nisem. Nikakor jih nisem mogel zbuditi in sem jih lahko le še podaril v "raziskovalne namene". Torej tu sem si mislil mogoče je šlo tokrat nekaj narobe.

- sedaj pa pridem k drugi zgodbi ... isto se mi je pred nekaj dnevi zgodilo z 2150mAh 4s. Torej baterije na polici lepo pospravljene, potem pa pri prvi uporabi balonček. Pomerim baterijo kaj in kako ... pri obremenitvi 10A (5C) se baterija napihuje in ne da nobene napetosti od sebe (3,3 V po celici).

Naj še dodam da oboje batreije niso imele niti 30 ciklov za sabo (pač nisem veliko letel z njimi).

Sedaj pa moje mnenje:
TE BATERIJE SO ŠROT!!! Verjetno je proizvajalec kemijo do konca stisnu, da bi bili tokovi kar se da veliki. Po določenem času jim kapaciteta pade, ne dajo več nič od sebe. Skratka ni možnosti da bi jih hranili dlje časa. V primerjavi s skoraj 3x cenejšimi kitajci so performanse, vsaj kar se shranjevanja in rokovanja tiče absolutno porazne.

S temi besedami upam da bom dobil kak odgovor, naj bo ali zanikajoč (nekomu, ki delajo BP) ali pa pritrdilen.

Še hecna stvar, baterij EVO20 pri proizvajalcu ni več (ukinil proizvodnjo in prodajo), tako da nisem uspel najti niti slike proizvajalca.

Sam vem da se teh baterij ne dotaknem več, ker niso vredne nič.

LP Tedi
Flying, by itself, is not paintful; it's the landings that can hurt you.
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Re: Flight Power Lipo = sranje ?

Odgovor Napisal/-a pegasus »

teddy1908 napisal/-a:TE BATERIJE SO ŠROT!!!
Vse baterije so na dolgi rok šrot. Če hočeš shranjevanje energije, ki bo delovalo na dolgi rok, si oglej vztrajnik v vakumu z magnetnimi ležaji ali pa prečrpavanje vode na kak hrib.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Flight Power Lipo = sranje ?

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

teddy1908 napisal/-a:Zgornji naslov bo sigurno nekatere od vas razburil, pa kaj potem, poleg tega pa bo določene prodajalce vrgel v slabo luč.

Stvar je namreč sledeča.

LiPo baterije proizvajalca Flight Power EVO 20 so bile v lanski sezoni prodajni hit. Razlog za to so verjetno oglaševane sposobnosti baterij (praznilni tokovi 20, 30 in tudi 40C v sunkih). Prav te parametri pa so zanimivi za vse, ki potrebujejo lahke baterije, ki dajo v trenutkih veliko od sebe (tak primer so tekmovanja F5J, kjer delujejo pod polno obremenitvijo le nekaj 10s, torej v "BURST"-ih).

Zdaj pa se jaz sprašujem kako dobre so te baterije po enemu letu uporabe. Sam imam namreč 2 zelo slabi izkušnji in sicer:

- 1500 mAh 3s, so mi delale prejšnjo sezono kot se šika. Moram priznat, da kljub višji ceni so bile vredne svojega denarja. Kaj pa letos? Baterije sem ob koncu sezone pospravil na polico, bile so napolnjene (ne do vrha) in pred tem zbalansirane ob vsakem polnjenju (torej lepo ravnano z njimi). Ko sem jih čez nekaj mesecev (recimo kar 3) vzel s police so delovale porazno, nobene moči, kapacitete pa sploh meril nisem. Nikakor jih nisem mogel zbuditi in sem jih lahko le še podaril v "raziskovalne namene". Torej tu sem si mislil mogoče je šlo tokrat nekaj narobe.

- sedaj pa pridem k drugi zgodbi ... isto se mi je pred nekaj dnevi zgodilo z 2150mAh 4s. Torej baterije na polici lepo pospravljene, potem pa pri prvi uporabi balonček. Pomerim baterijo kaj in kako ... pri obremenitvi 10A (5C) se baterija napihuje in ne da nobene napetosti od sebe (3,3 V po celici).

Naj še dodam da oboje batreije niso imele niti 30 ciklov za sabo (pač nisem veliko letel z njimi).

Sedaj pa moje mnenje:
TE BATERIJE SO ŠROT!!! Verjetno je proizvajalec kemijo do konca stisnu, da bi bili tokovi kar se da veliki. Po določenem času jim kapaciteta pade, ne dajo več nič od sebe. Skratka ni možnosti da bi jih hranili dlje časa. V primerjavi s skoraj 3x cenejšimi kitajci so performanse, vsaj kar se shranjevanja in rokovanja tiče absolutno porazne.

S temi besedami upam da bom dobil kak odgovor, naj bo ali zanikajoč (nekomu, ki delajo BP) ali pa pritrdilen.

Še hecna stvar, baterij EVO20 pri proizvajalcu ni več (ukinil proizvodnjo in prodajo), tako da nisem uspel najti niti slike proizvajalca.

Sam vem da se teh baterij ne dotaknem več, ker niso vredne nič.

LP Tedi

To kar nam pa nisi povedal je pa, kaj si dejansko med sezono počel z njimi. Si praznil na 80% kapacitete ali dokler je šlo?

Koliko ciklov si naredi?

Pred pol leta bi lahko na forumu bral, da moraš baterije imeti relativno prazne pred shranjevanjem. Tega sigurno tudi nisi upošteval.

Če se ne držiš priporočenih limitov je vseeno katere lipo uporabljaš. Vse boš "zjebal", pa ali je kvaliteta ali ne.

Priporočam ti nabavo kitajskih izdelkov :D Na kvaliteto se sklicuj ko boš kupoval dražje baterije, na te boš pa po vsej verjetnosti tudi zelo pazil.
Uporabniški avatar
AIRGHANADA
Freak
Prispevkov: 976
Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
Kraj: Marburg
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a AIRGHANADA »

tak ja dajte mu vetra!
veni, vici, vomiti
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Ne gre za vetra... Gre za splošne ugotovitve. Zelo je odvisno kaj delaš z baterijo. Če baterijo zlorabljaš, ne pričakovat presenetljivih rezultatov.

Sam sem imel zaenkrat eno slabo izkušnjo z flight power, to baterijo pa so mi tudi reklamirali. Ima pa 9 baterij, ki delujejo brezhibno. Seveda jih pa pazim temu primerno.

Bo pa teddy1908 sam povedal kaj je delal z baterijo, sam sem navedel samo en možen razlog prezgodnje okvare.
Uporabniški avatar
AIRGHANADA
Freak
Prispevkov: 976
Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
Kraj: Marburg
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a AIRGHANADA »

Phoinix napisal/-a:Ne gre za vetra... Gre za splošne ugotovitve. Zelo je odvisno kaj delaš z baterijo. Če baterijo zlorabljaš, ne pričakovat presenetljivih rezultatov.

Sam sem imel zaenkrat eno slabo izkušnjo z flight power, to baterijo pa so mi tudi reklamirali. Ima pa 9 baterij, ki delujejo brezhibno. Seveda jih pa pazim temu primerno.

Bo pa teddy1908 sam povedal kaj je delal z baterijo, sam sem navedel samo en možen razlog prezgodnje okvare.
Ja, se popolnoma strinjam s tabo. Vendar se glede na današnje trende vseeno bojim, da nas marsikdo, prav z fino in lepo reklamo, uspe napiz....
Ne pravim, da je to ravno flight power. Samo glede na lastne izkušnje sem še posebaj skeptičen do "dobrih reklam"


LP



B.
veni, vici, vomiti
teddy1908
Tekmovalec
Prispevkov: 254
Pridružen: 27 Dec 2004, 15:19

Odgovor Napisal/-a teddy1908 »

Zgleda da sem ravno kar dobil odgovore zagovornikov omenjenih baterij.

Ker sem že začel bom pa še nadaljeval...

da odgovorim vprašanja phoinix-u

-To kar nam pa nisi povedal je pa, kaj si dejansko med sezono počel z njimi. Si praznil na 80% kapacitete ali dokler je šlo?

O: Imel sem jih v jadralcu, kjer sem jih rabil le za vzpone ... beri praznenje manj kot 50%.


Koliko ciklov si naredi?
O: Bi lahko bolje prebral moj prvi post ... okoli 30 ciklov (tako da o življenski dobi ni govora)


Pred pol leta bi lahko na forumu bral, da moraš baterije imeti relativno prazne pred shranjevanjem. Tega sigurno tudi nisi upošteval.
O: Na forumu bi lahko prebral marsikaj od hranjenja praznih do polnih ipd. Upošteval sem nasved ta jih napolniš, malo sprazniš in pustiš pr mir. Nekateri so imeli dobre rezultate, da so baterije dajali v hladilnik ... ampak bodmo realni, to so baterije ne pa zelenjava!

Če se ne držiš priporočenih limitov je vseeno katere lipo uporabljaš. Vse boš "zjebal", pa ali je kvaliteta ali ne.
O: To se pa strinjam ... no tok da veš niso bile preterane.

Priporočam ti nabavo kitajskih izdelkov Na kvaliteto se sklicuj ko boš kupoval dražje baterije, na te boš pa po vsej verjetnosti tudi zelo pazil.
O: Tega priporočila pa res ne rabim, sem probal in dela BP, pa še sekirat se mi ne bo treba če bo kak paket crknil. Navsezadnje je cena bistveno nižja. To pa je kar odloči, mar ne.
Še vprašanje nazaj ... kateri pa so dražji paketi ... ali ni to to. Mogoče pa mi prikrivate kake posebne baterije, ki koštajo še 3x več pa so za 5% al kako.


Sedaj sem bil pa zares tečen, ane. Fantje preden me linčajte, bi rad slišal še vaše izkušnje. Se pravi kako vam služijo (bolj detajlno prosim ... če boste rekli odlično mi to pove pol kurca).

LP Tedi
Flying, by itself, is not paintful; it's the landings that can hurt you.
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Lipo kemija je še relativno nova reč in se še hitro razvija. Zato vidiš skoraj vsakega pol leta v prodaji nove verzije baterij, čeprav s starimi ni nič narobe.

Do sedaj sem do konca življenske dobe uspel pripeljati le svoje čisto prve lipote (1800mAh 8C), pa še to zgolj tri celice od 12 (trije 2s2p paketki). En paketek sem prej fizično fental, posamezne celice so se že med uporabo napihnile in sem jih odstranil, enemu 2p paru je skrivnostno med vzponom padla napetost na 0 in je zgledalo, kot da bi prešaltal v nižjo prestavo (dobro, da so še prevajale, ker sicer bi zgubil model) ... preostale tri žive pa so na koncu delale tlako še v 75w, a so tudi tam dale od sebe zgolj še nekaj ciklov, preden se jim je napetost začela sesedat že pri obremenitvi 1A.

Če se spomnim mladih NiCd akkujev tam v začetku devetdesetih let, je bilo stanje popolnoma enako.

Glej tudi.
Nič na tem svetu ni večnega ... ne glede na to, kakšna nalepka je gor ;)
Uporabniški avatar
Damac
Tekmovalec
Prispevkov: 311
Pridružen: 15 Nov 2004, 23:23
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Damac »

Tukaj imas par testov celic (med drugimi tudi Flightpower) po dolocenem st. ciklov:

http://www.slowflyer.ch/000000972c0e2a4 ... /index.php

LP
Damjan
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: Flight Power Lipo = sranje ?

Odgovor Napisal/-a Brane »

pegasus napisal/-a: Vse baterije so na dolgi rok šrot. Če hočeš shranjevanje energije, ki bo delovalo na dolgi rok, si oglej vztrajnik v vakumu z magnetnimi ležaji ali pa prečrpavanje vode na kak hrib.

S tem se jaz ne strinjam, baterije uporabljamo za svoj namen in lepo je če dobro delajo, res pa imajo vsake vrste svoje slabosti.
O Lipotih imam zelo dobro mnenje, čeprav prve generacije niso bile prav trpežne. Osebno sem zadovoljen, ko paket kolikor toliko zdrav, kar pomeni toliko čil, da še normalno vozi po zraku tisto za kar je bil kupljen, doživi 200 ciklov. tudi z manj sem za silo zadovoljen, kar pa preživi manj od 100 ciklov pa mi ni prav všeč.
Ker se pri meni že najde kak paket, ki ima čez 200 ciklov, lahko rečem, da se takega paketa človek dobesedno naveliča, saj so novejše generacije pač boljše, starega pa uporabljam samo še za zraven, da bi videl koliko ciklov bo doživel.
Je pa tako, tudi z avtomobili, ki so stalno v uporabi, je glede na prevožene kilometre, veliko manj težav, kot s tistimi, ki veliko mirujejo
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Tadej, svetujem ti, da me v ponedeljek poklices.
www.lipo.si
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@Tadej;


Enako se mi je zgodilo pred leti pri prvih KokamihC10, toda pozneje nikoli več. Uporabljal sem Poliquest, Kokam, Flight Power. (Slednje sem žal predčasno zmazal in ne morem reči kako bi se držale.)
Aja, po eni sezoni je sumljivo padla zmogljivost Exxpert logo celic in so bile za v šrot.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
AIRGHANADA
Freak
Prispevkov: 976
Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
Kraj: Marburg
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a AIRGHANADA »

mihah napisal/-a:Tadej, svetujem ti, da me v ponedeljek poklices.
kako lahko to tolmačim? :(
veni, vici, vomiti
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

AIRGHANADA napisal/-a:
mihah napisal/-a:Tadej, svetujem ti, da me v ponedeljek poklices.
kako lahko to tolmačim? :(
Kolikor jaz vem, se Miha zelo potrudi, da bi bili modelarji zadovoljni =D>
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
robertjur
Profesor
Prispevkov: 1036
Pridružen: 21 Nov 2004, 03:05

Odgovor Napisal/-a robertjur »

Sam sem lastnik Tediyevih šenkanih flight powerjev in moram rečt da so dobre samo še za komando.
Napihnjene niso, kapaciteta je zmanjšana o c-jih pa nebi govoril.
Ker Tadeja dobro poznam mu verjamem kar je napisal in tudi sam sem pred kakim letom imel podoben paket ki ni zdržal kaj dosti.
Res pa je da gledam veliko modelarjev ki te celice kar mučijo in kar delajo, tako da z malo sreče....
Robert
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Flight Power Lipo = sranje ?

Odgovor Napisal/-a mihah »

teddy1908 napisal/-a: Baterije sem ob koncu sezone pospravil na polico, bile so napolnjene (ne do vrha) in pred tem zbalansirane ob vsakem polnjenju (torej lepo ravnano z njimi). Ko sem jih čez nekaj mesecev (recimo kar 3) ...


Ko sem šel še enkrat brati, mi je tole padlo v oči. Shranjevanje na dolgi rok polnih akujev ni priporočljivo, kdor je bral tuje forume ve, da nobeni akuji niso "imuni" proti temu zaradi kemije.

http://www.batteryuniversity.com/partone-19.htm


Sem vprašal Flighpower kaj menijo. Poročam.
www.lipo.si
teddy1908
Tekmovalec
Prispevkov: 254
Pridružen: 27 Dec 2004, 15:19

Odgovor Napisal/-a teddy1908 »

Miha, kar se tega tiče se že strinjam s tabo ... pa vendar stopimo spet na realna tla. Če baterije 2 mesca ležijo na polici, kot so tudi že kdaj poprej (a brez kakega negativnega učinka) ali lahko potem pričakujem da so samo še odpadni material.
Meni se to zdi neumna trditev. Kot bi rekel da ti avto po 2 mescih v garaži crkne in je samo še za na odpad.

Tudi jaz sem poslal sporočilce na flight power in čakam na njihov odgovor.

LP Tedi
Flying, by itself, is not paintful; it's the landings that can hurt you.
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

teddy1908 napisal/-a:Kot bi rekel da ti avto po 2 mescih v garaži crkne in je samo še za na odpad.
Slaba primerjava.

A če že omenjaš avte, ravno z razvojem elektro avtomobilske scene bomo tudi modelarji deležni vseh cukrčkov, ki jih bo ustvaril razvoj baterij ... do takrat pa bomo bolj "early adopterji" in "beta testerji" te kemije.
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Tema je bila razdeljena. Originalna 2. polovica se nadaljuje:
viewtopic.php?t=25690
www.lipo.si
NeoTO
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 27 Avg 2006, 08:55
Kraj: Ločica ob Savinji

Odgovor Napisal/-a NeoTO »

Sem ravno hotel novo temo odpret, pa najdem tole...

Približno eno leto mi je heli (T-rex 450) sedel na polici, z njim pa FlightPower akumulatorji (3S1P 2150mAh), napolnjeni skoraj na 100%... Zdaj so samo še za 'lahka fizična dela'. Če praznim z nekaj C, špila vse lepo (npr. lebdenje na mestu), ko pa malo bolj pritisnem, pa se vključi regulatorjeva soft cut-off zaščita. Sem priključil na voltmeter in so mi baterije kazale cca. 12.1 V, pri srednjem gasu (nizek pitch na elisah) cca. 11V, ob polni moči pa je napetost hitro padla pod 9V. Ko sem meril tok, mi je prilezlo tam nekje do 13A pri polni obremenitvi, torej veliko pod 25C piše na celicah za kontinuirano porabo.
Heli pa je stal zato, ker sem imel v začetku z njim hujši kreš na dvorišču s simptomi aktiviranja tele cut-off zaščite.

edit: še to - že od začetka je balanser non-stop delal med polnjenjem (pa ne vedno na isti celici)
Zadnjič spremenil NeoTO, dne 06 Apr 2008, 11:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp,
Matevž
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Si nekje zgrešil navodilo da nikakor ne smejo biti polne za tako dolgo shranjevanje. Flight power priporoča, da jih napolniš praktično en dan pred letenjem, med hranjenjem pa ostajajo na okrog 60-70% kapacitete.

Bumer...
NeoTO
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 27 Avg 2006, 08:55
Kraj: Ločica ob Savinji

Odgovor Napisal/-a NeoTO »

Phoinix napisal/-a:Si nekje zgrešil navodilo da nikakor ne smejo biti polne za tako dolgo shranjevanje. Flight power priporoča, da jih napolniš praktično en dan pred letenjem, med hranjenjem pa ostajajo na okrog 60-70% kapacitete.

Bumer...
Ja... se strinjam... sem prebral. Fora je v tem, da sploh nisem planiral tako dolgega shranjevanja...

AMPAK.... kot sem omenil, so bili isti simptomi že od začetka. V lebdenju je bilo s helijem vse v redu, pod obremenitvijo pa težave. Tole neprimerno skladiščanje pa je težave samo še potenciralo.
Lp,
Matevž
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Koliko ciklov si pa imel ko se je problem pojavil?

Jaz sem vse težave, z baterijami starimi manj kot pol leta, reševal z uveljavljanjem FP garancije. Za tvojo je očitno že prepozno #-o
NeoTO
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 27 Avg 2006, 08:55
Kraj: Ločica ob Savinji

Odgovor Napisal/-a NeoTO »

Phoinix napisal/-a:Koliko ciklov si pa imel ko se je problem pojavil?

Jaz sem vse težave, z baterijami starimi manj kot pol leta, reševal z uveljavljanjem FP garancije. Za tvojo je očitno že prepozno #-o
To se je zgodilo že po drugem polnjenju baterij. Takrat sem obtožil regler, da mi izklaplja. Kreš je bil kar hud in sem že skoraj obupal nad T-rexom. Ker je bil moj prvi pravi model, nisem niti vedel, kje iskat težave...
Lp,
Matevž
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Nisi nič pomeril kaj se dogaja s celicami ko obremeniš, magari z žarnico. Škoda da se je to zgodilo. Sigurno bi ti jo zamenjali. Zaenkrat FP zelo pazi na svoj ugled.
Odgovori

Vrni se na Akumulatorji in polnilniki