Stran 2 od 2

POLNILNIK: Graupner Ultra Duo Plus 30

Objavljeno: 06 Feb 2007, 12:51
Napisal/-a mato
didodede napisal/-a:Pozdravljen!
1. Če ti polnilec javla da je po treh sekundah baterija napolnjena, potem to nima nič v zvezi s tem, kako nizko je nastavljena napetost na vhodu polnilca. Če bi bil problem v tem, potem bi javljalo napako za prenizko vhodno napetost.
Imaš prav in to mi je tudi javljalo. Zato sem zamenjal napajalnik.
didodede napisal/-a: 4. Delta peak nastaviš, kot tvojim baterijam najbolj odgovarja. Tu upoštevaj značilnosti baterije in tok polnjenja ter čas. Moje nastavitve za Ni-Cd so od 15mV do 20 mV (približno), za Ni-MH pa od 10 do 15mV (približno). Seveda odvisno od polnjenja in baterije, kot sem že napisal.
Lp, Marko
Kaj imaš različne nastavitve za različne celice istega tipa? Kako si pa lahko tako natančno ugotovil, kaj odgovarja tvojim celicam?

PS: Odkar imam graupner balanser polnilec dela super =D>.
Tako da sem s tem "šrotom" zadovoljen :lol: . Še bolj pa moja žena, ker je zelo tih !!!

Objavljeno: 06 Feb 2007, 14:14
Napisal/-a didodede
Do konca izkoristit baterijo je majhna umetnost :D . Seveda je spet odvisno, za kaj baterijo uporabljaš. Če je to resna pogonska baterija ji je potrebno posvečati več pozornosti, kakor pogonski bateriji za "kar tako". Seveda neke tx ali rx baterije ne bomo preveč mučili z visokimi polnilnimi tokovi, lahko pa :wink: .

Prvih nekaj ciklov se baterija tako ali tako navaja na njeno bodoče življenje, to je polnjenje in praznjenje. To so recimo 3 cikli in pri teh jo ne bomo preveč obremenjevali. Nastavitev delta peak je bolj na easy. Lahko je tovarniška ali še manjša. Po končanem obveznem utekanju pa s prizkušanjem dobiš najprimernejše nastavitve. Pogledaš, koliko spraviš v baterijo s tovarniškimi nastavitvami delat peak in koliko spraviš ven, ter kako napetost ima baterija med praznjenjem. Če si s tem zadovoljen, potem je vse ok, če pa nisi, potem greš dalje. Višaš vrednost delta peak in ponovno meriš, dokler ni zadovoljivega rezultata. Če tega ne moreš doseči s prilagajanjem delat peak vrednosti, se poslužiš funkcije, ki ti po zaključku polnjenja po metodi delta peak še polni baterijo kako minuto ali več (po tvojih potrebah). Napisano velja za pogonske akuje Ni-xx.

Ne morem ti povedati točno določene vrednosti, za točno določeno baterijo, za točno določenega tipa uporabnika. Vse je "nekje tam" in sam moreš ugotovit točno kje. Nikoli še ni bilo tako, da bi ti nekdo pri baterijah povedal natačno kaj je za naredit in bi ti bil 100% trajno zadovoljen. Zmeraj je še nekaj zraven. Če ne drugega vsaj sprobaš kako je, če parametre malo spremeniš :D.

Tako da je treba eksperimentirat, seveda v nekih razumnih mejah, ki pa zagotovo so poznane :wink: .


Lp, Marko

Ultramat duo plus 30

Objavljeno: 25 Nov 2007, 09:02
Napisal/-a Melly
Pozdravljeni, zanima me, če ima kdo ultramat duo plus 30.
Ker je ventilator precej glasen, pa še zdi se mi, da je narobe obrnjen, sprašujem lastnika v katero smer piha ventilator zrak ali v ohišje ali iz ohišja ven?

Hvala!

Objavljeno: 25 Nov 2007, 09:43
Napisal/-a mato
Če me spomin ne vara, poha ven. Je pa ventilator res glasen. Se mi je pa vklopil samo pri praznenju.

Težava: Graupner Ultra Duo Plus 30

Objavljeno: 24 Jun 2008, 10:40
Napisal/-a Rufo
Kot sem napisal že v naslovu topica, se mi pojavlja problem z Graupnerjevim polnilcem.. Težava je v tem, da mi polnilec vedno ponudi Error message Car battery empty.. Zanimivo pri tem je, da ko z Voltmetrom merim voltažo akumulatorja, ki napaja polnilec, voltmeter kaže naprimer 15V, ko pa v polnilcu preverim voltažo, mi polnilec ponudi podatek 11V ali celo manj... sedaj mi recimo Vmeter kaže 15,64V na akumulatorju, priklopim Ultra duo plus, ki se takoj oglasi češ da je akumulator prazen.. Je možno da je crknil V meter v polnilcu ali kakšna ideja kje bi lahko bila napaka.. Akumulator najbrž ni kriv, ali pa Voltmeter laže.. za kakršne koli ideje se že vnaprej lepo zahvaljujem

Lp, Rok

v-meter

Objavljeno: 24 Jun 2008, 11:18
Napisal/-a pagemaker
Najprej preveri V-meter, s katerim preverjaš napetost, ker se mi zdi napetost 15,64V previsoka. A ti to meriš pri prižganem avtomobilu al ugasnjenem?

LP, Marko

Objavljeno: 24 Jun 2008, 17:40
Napisal/-a Melly
A lahko napišeš kako je prišlo do te napake (se je pojavila kar naenkrat, si kaj narobe priključil...)? Imam en UM30...

Objavljeno: 24 Jun 2008, 21:34
Napisal/-a Brane
Avtomobilski akumulator ima prav malo časa več kot 13V, ko kaj nanj obesiš (npr polnilec s katerim nekaj polniš) ima pa hitro tudi precej manj ( če motor ne dela ) . Pri prižganem motorju, pa tudi ne more imeti dosti čez 14 V ( če je 14V sploh še zdravo) sicer je z alternatorjem avtomobila nekaj narobe in posledično je potem kmalu kaj narobe tudi z akumulatorjem.
Upaj, da je kaj narobe z V metrom, ker 15 pa še malo V je za avtomobilski akumulator čisto preveč. Takrat v akumulatorju že vse vre, elektrolit oz voda iz njega intenzivno hlapi, če tega pravočasno ne opaziš, uničiš akumulator. Pa tudi sicer, to akumulatorju ne koristi.

Objavljeno: 25 Jun 2008, 10:48
Napisal/-a Rufo
Akumulator polnim z polnilcem iz 220V. Ker je na akumulatorju oznaka, da je max napetost 16V, sem ga polnil do 15,8, kot mi je kazal Vmeter, sicer pa takoj ko polnilec odklopim iz vtičnice napetost pade na približno 15,4V... nikoli ni nič vrelo ali kaj podobnega, do ene 20 polnjenj akumulatorja je bilo vse vredu, potem pa je začel Ultra Duo Plus protesterati zaradi prenizke napetosti akumulatorja.. moram poizkusiti še s kakšnim drugim Vmetrom in akumulatorjem.. Zdj me zanima pa še vaša praksa, do koliko polniti avtomobilski akumulator, je povezano z voltažo.. ali je najbolje da enostavno polnim z akumulatorjem, ki je v avtu? avto prižgan ali ugasnjen? kakršna koli izkušnja bi mi prišla zelo prav, saj če si kupim nov akumulator, nebi rad da uničim še tega

lp, Rok

Obstaja kakšna možnost polnjenja LiPo z Ultra Duo Plus 30?

Objavljeno: 15 Apr 2009, 22:06
Napisal/-a Trancedeejay
Po določenem času sem spet malo zagrabil v modelarstvo. modelov imam kar nekaj, vendar do sedaj še nisem imel opravka z drugim kot nimh in nicd celicami. Imam polnilec Ultra Duo Plus 30 in bi rad kupil kakšen paket novih Lipo celic, kasneje pa bom prešaltal tudi na brezkrtačne motorje. Trenutno imam opcijo filanja Li-ion in Li-mn, bi bila tudi opcija polnjenja Li-po?
Hvala in LP
Matej

Objavljeno: 15 Apr 2009, 22:35
Napisal/-a Melly
Poleg ultra duo 50 imam tudi 30. Limn je izbira za lipo. Vendar polne samo z 1/2C. Če nastaviš kapaciteto 2000mAh bo polnil z 1A... Ker lahko nastaviš največ 5000mAh bo polnil z največ 2,5A.
Potrebuješ še balanser.
Drugače pa je še vedno dober polnilec sploh, če hočeš napolniti več (20) Nimh celic.

Graupner Ultra DUO 30

Objavljeno: 23 Sep 2012, 20:09
Napisal/-a no_name
Pozdravljeni,

danes mi je skurilo polnilnik, takoj ko sem ga priklopil; mislim da samo 2. izhod 4-8 NiXX.
Če slučajno kdo uporablja ta polnilnik bi ga prosil, če lahko odšraufa 4 vijake in mi prebere osnake z SO-8 čipa, označenega na spodnji sliki.
za prvo vrsto vem, da je "208A", ostali dve pa nista berljivi, žal :^o
Bom zelo hvaležen in ob priliki dam za rundo.

Hvala

LP Boris

Re: Graupner Ultra DUO 30

Objavljeno: 25 Sep 2012, 06:37
Napisal/-a no_name
MI ga je včeraj reber zrihtal =D> .
Skurjen je bil en FET pa schottky dioda zraven.
Dons bom filal spet 8)