Li-Po debata - vredno branja!

Debate o akumulatorjih in polnilcih.
Odgovori
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Izgleda da sem defektne lipote kupoval pri dobrem trgovcu, kajti z reklamacijami nisem imel nikoli težav, čeprav je reklamacija neprijetna zadeva, naj gre za trgovca, ali za kupca, tudi če vse gladko teče. Kupec čaka, namesto da bi letel, trgovec ima sranje in dodatno delo z robo, pri kateri bi normalno že nekaj zaslužil.
Ker lipoti so problematična roba, bi bi bilo za trgovca pametno, če se ob dogovorih za prodajo dobro pogovori tudi o tem, kako bodo tekle reklamacije, tudi tiste malo vprašljive, dejstvo je, da je včasih za ljubi mir kdaj treba ugodno rešiti tudi reklamacije vprašljive narave.
Ker mi slabo pride ob besedah zakon, inšpektor in podobnem sranju, ki ni izzumljeno za kaj drugega kot za to da se je*e folk se mi zdi toliko bolj pomembno, da je med kupcem in trgovcem ustrezen fer odnos, kajti modelarstvo je branža, kjer se skorajda vsi med sabo poznamo.
Če takega odnosa ni, se takoj lahko vprašamo kdo koga je*e, lahko trgovec kupca, čisto lahko, je pa tudi obratno, kajti kupec je kralj in ima vedno prav in če mu ta rek stopi v glavo, hitro pozabi na fer play, nezadovoljstvo pa je v takem primeru neizbežno in v skrajni fazi dovolimo, da inšpektorji prirejejo orgije nad našo neumnostjo. Če kdo misli, da inšpektorji preko zakonov delajo red, se samo sprašujem, zakaj zašijejo vedno samo reveže, nikoli nobene velike ribe.
Nekaj potrpežljivosti, dobre volje in pošten odnos reši marsikatero težavo, trgovci, pa se morajo zavedati, da bo kdaj pa kdaj treba požreti tudi kakšno neopravičeno reklamacijo, še posebej če gre za dobre stranke in včasih tudi zato, ker je stranka v svoji nevednosti ravnala narobe, a je strogo prepričana , da ima prav .
Tako stranko zadovoljiš samo na ta način, da kljub spornosti reklamacije izdelek zamenjaš, stranki pa, če je le možno, na primeren način poveš ali dokažeš, da je bila napaka na njeni strani. Tak odnos se v glavnem obrestuje, saj izjemno nezadovoljna stranka, četudi nekaj neopravičeno reklamira, v svoji (recimo, da v temprimeru neopravičeni) jezi, z lahkoto naredi nepredstavljivo škodo trgovcu.
To je druga plat medalje, ki jo mnogi kupci ne poznajo in mislijo, da je samo trgovec tisti, ki je vedno nefer do kupca.
Sam v svojem poslu, moram velikokrat ravnati tako kot sem opisal in čeprav nisem nosilec garancij, včasih kako tudi sam požrem, tudi take so bile že vmes, ko je šlo za nesporno dokazljive napake s strani uporabnika, kajti ko se vplete zakon, je tako kot sem napisal, takrat se mastijo drugi, ne za trgovca ne za stranko, pa to ne bo prijazna rešitev.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

V čem je fora ??? Dva prodajalca čez mejo prodajata isti (?) paket LiPo Hyperion Litestorm Litestorm 2.500 mAh, vendar z drugačnimi podatki. Pri prvem je podatek o obremenitvi 20 C, pri drugem do 30 C (30 sekund). Tudi mere paketa niso pri obeh prodajalcih enake. Glede na to, da trgovini menda sodelujeta bi pričakoval, da gre za isti artikel. Komu sedaj verjeti in komu ne ???
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
joco000
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 26 Apr 2006, 12:12

Odgovor Napisal/-a joco000 »

Brane, meni pa gre na bruhanje ko plačam 15C, dobim pa 8C.

Prosim še za kakšno mnenje uporabnikov teh baterij...

lp.j.
Uporabniški avatar
Električar
Tekmovalec
Prispevkov: 310
Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Električar »

Roberto napisal/-a:V čem je fora ??? Dva prodajalca čez mejo prodajata isti (?) paket LiPo Hyperion Litestorm Litestorm 2.500 mAh, vendar z drugačnimi podatki. Pri prvem je podatek o obremenitvi 20 C, pri drugem do 30 C (30 sekund). Tudi mere paketa niso pri obeh prodajalcih enake. Glede na to, da trgovini menda sodelujeta bi pričakoval, da gre za isti artikel. Komu sedaj verjeti in komu ne ???
Tudi jaz nameravam kupiti navedene celice v bližnji prihodnosti in sem opazil, da so navedene različne mere (Lindinger navaja večje mere kot Schweighofer). Pravi podatki so najbrž tule:

http://www.aircraft-world.com/prod_data ... ithium.htm
Zadnjič spremenil Električar, dne 27 Nov 2006, 18:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Haj!

Zasledujem tole zanimivo temo, pa tudi podobne teme na forumu.
Ugotavljam, da se vedno več modelarjev spozna na Li-po tehnologijo, hkrati pa se na forumu pojavljajo tudi takšni, ki se pred uporabo teh celic sloh ne pozanimajo, kako celice kondicionirati, polniti, kakšene lastnosti imajo njegove celice, celo, kaj je 1C, 8C, 10C....... In ravno ti se potem najbolj pritožujejo! Pa vse je tako lepo opisano v temle delu foruma!
Seveda, zgodi se, da dobiš slabo celico in s tem cel paket. Tule je bilo na to temo že praktično vse povedano. In če bi bil jaz trgovec, bi si reklamacije najmanj želel, pa se vseeno dogaja! Pri slabših(in cenejših celicah) je zato veliko več možnosti, da se to zgodi, in obratno.
To je pač treba vzeti v zakup!
Ideja, da pri nakupu kontroliraš napetost členov, je zato hvale vredna. Pravzaprav je tudi v interesu trgovca, da ve, kaj daje čez pult. Paketi, ki so bili sestavljeni iz celic z enako napetostjo, ležijo določen čas na skladišču. Ko celice recimo po mesecu dni pridejo v prodajo, je že možno ugotoviti, kaken bo paket. Če ena celica v paketu recimo bistveno odstopa od ostalih, navzgor ali navzdol, potem je prezgodnja smrt paketa praktično že predprogramirana. V tem smislu imam zaneslkive izkušnje!
Ker imam tudi sam X-Power celice (2X 5s 5000 -12-15C), me prav zanima, koliko časa bodo zdržale. Trenutno so skondicionirane in preizkušene in bodo začele služiti namenu. Polnjene so na Bantamu, posamezne celice so se prvič razlikovale do 3 stotinke volta
Testi po kondicioniranju: cca 40A 3.63V/celica
cca 50A 3.47V/ celica
cca 60A 3.39V/ celica
Celice so bile hladne ( cca 15 stopinj)
Rezultat kaže, da je te celice možno hladne obremeniti do kakšnih 65A, ne da bi jim to škodilo (kratkotrajna obremenitev).
Ker sem o teh celicah enkrat že pisal v temi o cenovni primerjavi E in Metanol pogona in ker je bilo veliko napisanega o nizki zmoglivosti teh celic v primerjavi z renomiranimi znamkami, me zanima, katere celice naj bi imele samo 8C zmogljivosti?
Topmodeltehnik je namreč imel v prodaji različne pakete.
Tisti v rdeči foliji so imeli deklarirano zmogljivost 8C (10C) in so bili v prodaji do poletja, potem so prišl tisti, ki so oviti v ojačan lepilni trak in imajo večji tudi hladilni presledek in naj bi imeli zmogljivost 12C(15C), takšne imam jaz.
Sedaj pa so kaka 2 tedna v prodaji takšni s 15C(20C).
Ali lahko torej navedete, za katere paketke gre, da bom vedel, pri čem sem? [-o< [-o<
We is E-xperts.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Jaz sem imel v lasti celice Xpower 3s2250, ki so deklarirane za 12/16C. Delovale so, toda napetost je bila pri 8C enaka kot npr. pri Hyperion na 20C in tudi končna temperatura celic je sovpadala z tem.

Nikakor ni moj namen udrihat po teh celicah. Ko sem jih nabavil so bile njihove karakteristike tam nekje med boljšimi. Divji napredek jih je v tem letu ali dveh vrgel med nizkozmogljivostne celice, ki so še vedno primerne za modele pri katerih masa akuja ni problematična.

Iz teh celic lahko potegneš 12C ali celo 16C, toda dobljene energije zaradi padca napetosti ni kaj prida, verjetno pa bodo v tem primeru kmalu šle rakom žvižgat.

Slika





p.s.

Pred kakim tednom me je pot vodila mimo Grosuplja. Izkoristil sem priložnost in prinesel zraven pilon model, ki ga je Matic M želel kupit. Dal sem mu željen model in mojega pognal po zraku. Najprej je bil v njem aku, ki ga omenjam, nato 3sHyperion 1800, nazadnje pa še 4sHyperion1800.
Upam, da bo Matic potrdil razliko med prvim in drugim akujem, ki je bila verjetno večja kot med 3s in 4s Hyperion. Žvižgalo je z vsemi tremi akuji, toda z prvim zelo potiho.






@Električar:


Tvoj link je prekinil debato o Hyperionu! vse si povedal.Slika





@Elektro majstori:

Vzemimo, da sem se odločil preforsirat celice, ki so deklarirane za 20C trajno, 30C pol minute, 50C eno sekundo. Zanima me v katerem primeru bodo prej šle rakom žvižgat:

Gonim jih v intervalih v razmiku vsaj treh minut.
1.) 25C za eno minuto
2.) 35C za 10 sekund
lp
Sašo
Uporabniški avatar
Tomba
Tekmovalec
Prispevkov: 277
Pridružen: 22 Nov 2004, 08:54
Kraj: Slov. Konjice

Odgovor Napisal/-a Tomba »

Marko Mencin napisal/-a: Ali lahko torej navedete, za katere paketke gre, da bom vedel, pri čem sem? [-o< [-o<
Moje so bile 15C deklarirane, ampak mene ne jamt za vzorec, ker so celice bile zanič. Če ti delajo lepo, kot si napisal, se ne sekiraj :wink:
GRAVITY SUCKS
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Vse za znanost #-o ker že nekaj časa totalno ignoriram priporočila o polnjenju z 1C bom v bodoče, če bo le vreme in čas dopuščal enkrat v doglednem času posekal osebni rekord, pod naslednjimi pogoji.
Letel bom s Katano mini (če bo zdržala) za katero imam 3 pakete
1. Tanic 1180 20C 132 ciklov, paket je že precej zmatran, vsaj ena celica se občasno napihne, paket je bil že večkrat preveč izpraznjen, polnjen bo z 3-3,5A
2. X cell 1800 20C 36 ciklov, paket je bil že izpraznjen z majhnim tokom v nulo, a je še v dobrem stanju, polnjen bo z 4,5A
3. Kokam 2000 15C 106 ciklov paket je bil že večkrat izpraznjen z majhnim tokom v nulo, a je še v dobrem stanju, ponjen bo z 5-6A
Poskušal bom doseči čim večje dnevno število ciklov, s tem da jih bom izpraznil do minimalno 60% nazivne kapacitete in polnil po uporabi takoj, ko bo možno oz bo kateri od dveh polnilcev prost.
Trenutni rekord je 5 ciklov z vsakim paketom, čas letenja je med 4,5 in 9 minutami, odvisno od paketa in vetra, v glavnem samo 3D letenje.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

Brane =D> =D> =D> za tvojo pripravljenost žrtvovanja v prid napredka. Če rabiš asistenta s s lužbenim gasilnim aparatom se takoj javim kot prostovoljec ... :lol:
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Uporabniški avatar
Električar
Tekmovalec
Prispevkov: 310
Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Električar »

raktivec napisal/-a: ...
@Električar:


Tvoj link je prekinil debato o Hyperionu! vse si povedal.Slika
...
Hm, sem probal kliknit link, pa več ne dela ? :cry: Pojma nimam zakaj.

Drug problem je pa ta, da sem v svojem prešnjem sporočilu napisal imena dveh tujih trgovcev, namesto pravih imen "L i n d i n g e r" in "S c h w e i g h o f e r" pa je izpisan PrimusR in *********. CENZURA? :evil:

Če gre za CENZURO tudi ok, samo naj se napiše kdo za tem stoji! :-({|=
Uporabniški avatar
Tomba
Tekmovalec
Prispevkov: 277
Pridružen: 22 Nov 2004, 08:54
Kraj: Slov. Konjice

Odgovor Napisal/-a Tomba »

Električar napisal/-a:ev, namesto pravih imen "L i n d i n g e r" in "S c h w e i g h o f e r" pa je izpisan PrimusR in *********. CENZURA? :evil:

Če gre za CENZURO tudi ok, samo naj se napiše kdo za tem stoji! :-({|=
skripta :wink: A M P A K G R E D R U G A Č E T U D I
GRAVITY SUCKS
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

V temi Polde Mk. 3 sem napisal nekaj o danes kupljenem paketu.
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Lepo Roberto. =D> Jaz te ne bom nič tepel ampak ti bom =D> :D
www.lipo.si
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

Yest pa =D> =D> =D> tejle temi in vsem piscem, da sem prav na hitro pošlihtav vse tako kot je treba ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Uporabniški avatar
jernejk
Profesor
Prispevkov: 1116
Pridružen: 02 Apr 2005, 23:29
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a jernejk »

Kar tule nadaljujem debato iz viewtopic.php?t=14047&start=90.

Na kratko, z Robertom opažava, da se evo 20 celice dokaj neenakomerno praznijo. Mene to sicer ne moti, ker imam v modelu lipo saver, je pa dobro vedeti.

Zdajle sem vrgel uč na polnilec in tik po začetku polnjena je voltaža celic na prvem paketu (2500 mAh):
3,4x (kolega si ni zapomnil zadnje cifre :roll: )
3,47
3,42

in na drugem paketu (2150 mAh):
3,42
3,47
3,40

Lp
J
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Ajaj, fantje, se pa že preveč sekirate.

Tole sem napisal skoraj 2 leti nazaj, balanserjev še nismo poznali:
Komentar Mihe Holca:

Opažanja k meritvam Li-Po paketov akumulatorjev Kokam 1250 SHD in ETEC 1250 HP 2S1P

Že pri prvem pogledu me je presenetila volumska in masna razlika med obema tipoma akumulatorskih paketov Kokam in ETEC enake nazivne kapacitete 1250 mAh. Razlika gre predvsem na račun boljše tokovne zmogljivosti Kokam. Proizvajalec obljublja trajno obremenitev 15C, ETEC pa daje podatek o trajni obremenitvi 10C.

Slika
Slika

Paketi so narejeni s posebno spojko na tiskanem vezju.

Slika

Moj prvi komentar k spojki: Za boljšo tokovno povezavo med členoma bi dodal še kratek konček kabla preseka 1.5 mm2.

Takoj sem pomeril napetost posameznih akumulatorjev (2) v paketu

ETEC 1250 HD

U1=3.99 V
U2=3.99 V

KOKAM 1250 SHD

U1=3,99 V
U2=4,02 V

Pri paketu Kokam sem se zato odločil, da napolnim vsak akumulator posebej, da izenačim razliko. Zato sem izdelal preprost priključek. Polnjenje na samo 1 polnilniku Schulze ISL6-330d z uporabo obeh izhodov ni možno (skupen potencial). Zato sem polnil akumulatorje z obema polnilnikoma križno. Za tok polnjenja sem nastavil 0.3 A.

Slika

Slika

Ostala polnjenja so potekala pri nastavitvi toka 1C. Polnjenje je trajalo med 70 in 85 minutami. Konec faze polnjenja s konstantnim tokom po 50 minutah z okoli 80 % napolnjenje nominalna kapacitete.

Slika


Pri dve praznjenji sem izvajal na polnilniku ISL8-936g na 2.5 A (interna obremenitev), za tretje praznjenje pa sem uporabljal dodatno še zunanji upor elast-0.66 (0.66 Ohm) za doseganje praznilnih tokov okoli 12 A.

Pri počasnem praznjenju (stalno 2.5 A oziroma 2 C), je bil ETEC vedno spredaj po kapaciteti (1.23 Ah) v primerjavi s Kokamom (1.18 Ah), vendar je imel Kokam malenkost višjo napetost med praznjenjem. Kljub temu sta bila med seboj po oddani energiji zelo izenačena (razlika manj kot 5 %).

Prva opažanja med samim praznjenjem so bila kar presenetljiva kar se tiče temperaturne odvisnosti akumulatorjev! Paket je med praznjenjem ležal tako, da se je en akumulator dotikal mize. Razlika med napetostima med posameznima akumulatorja je bila 20 mV! Ko pa sem začel greti en in drug akmulator pa sem presenečeno odkril, kako so odvisni od temperature:

Slika

Akumulatorje sem med 12 A praznjenjem hladil z dvema ventilatorjema, temperaturno tipalo pa sem namestil v špranjo med akumulatorja.


Presenečen sem bil nad enakostjo testiranih ETECovih členov, saj se med seboj pri mirovanju in polnjenju nista razlikovala več kot 4 mV. Razlika pri akumulatorjih Kokam je znašala do 20 mV.
Vendar so trije cikli premalo za podajanje realnega stanja, kot tudi možno naključje pri testiranih akumulatorjih.

Zaključek:

Realno povedano 3. cikel še ne pove dosti, čeprav ravno zadosti, da se vidi, kam pes taco moli. Akumulatorja po izkušnjah ostalih modelarjev potrebujeta približno 10 do 15 ciklov, da prideta do maksimalne kapacitete in optimalno (nizke) notranje upornosti.

Zato meritve še zdaleč ne pokažejo polnega potenciala. Vzrok za relativno majhno kapaciteto pri praznjenju pripisujem temu, dodatno pa še relativno nizki temperaturi okolice in dodatnemu hlajenju ter izklopu polnilnika pri praznjenu na 6 V (3V/člen; spodnja varna meja pri maksimalni obremenitvi 2.4V/člen).

Za dolgoročne teste (testiranje življenjske dobe) akumulatorjev se lahko obrnete na proizvajalca ali se pozanimate pri modelarjih.

Praktični nasveti:

Hlajenje akumulatorskega paketa je dobesedno rečeno za akumulatorje življenjskega pomena. Akumulatorjem moramo zagotavljati pravilno količino hlajenja glede na obremenitev ter hladiti celoten paket kolikor se da enakomerno.

Pri odločitvi pred nakupom moramo upoštevati tokovno uporaba akumulatorjev, saj lahko s tem prihranimo tudi kakšen tolar.

Če gre za uporabo akumulatorjev v modelu letala, je smotrno preveriti ali dosežemo pravilno pozicijo težišča modela (zaradi majhne mase akumulatorjev).

Končna odločitev o izbiri akumulatorjev prepuščam vsakemu modelarju osebno. Moj komentar lahko služi za pomoč pri odločitvi.

Uporabljeni material:

Povezovalne žice pri polnjenju in praznjenju: Za glavne povezovalne kable sem uporabil kable Muldental preseka 1.5 in 2.5 mm2.
Za priključke sem uporabljal MP JET 2.5 mm za 2.5 mm2 priključne kable.

Polnilnika ISL6-330d in ISL8-936g (možno je naročilo; potrebno je plačilo avansa - glej plačilne in prodajne pogoje; za ceno in dobavljivost pišite na [email protected]

Ves zgoraj omenjeni material sem prispeval sam.

Miha Holc, januar 2005 za MIBO MODELI d.o.o.
www.lipo.si
Uporabniški avatar
jernejk
Profesor
Prispevkov: 1116
Pridružen: 02 Apr 2005, 23:29
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a jernejk »

Saj se ne sekiram, samo poročam :D

Definitivno pa si ne predstavljam, da bi celice kadarkoli polnil brez balanserja. Po parih ciklih pomoje kljub "lipo podpori" na reglerju padeš pod kritično mejo na eni od celic.

Sam se z uporabo balanserja, lipo sejverja, lipo reglerja in štoparice počutim tako varno kot.. z... emm.. kon****m, tabletkami, di*****mo in sp*******om :lol:

Lp
J
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Prav ugotavljaš. Sicer se prvi trenutek tako imenovani "sekjuriti lipo geÄ‘eti" zdijo res "zoprna" stvar, predvsem v smislu denarne investicije.

Škoda, da kolega Jure N. ne pove svojih izkušenj pri praznjenju 8S. Baje sta mu po ca 50 ciklih crknila 2 akuja. Zaradi tega, ker sta pri praznjenju šla pod 3 V...

Lipo saver oz discharge protection torej toplo priporočam nad 3S. Tudi pri 3S je lahko problem, če se jih orenk prazni.
www.lipo.si
Uporabniški avatar
jernejk
Profesor
Prispevkov: 1116
Pridružen: 02 Apr 2005, 23:29
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a jernejk »

mihah napisal/-a: Sicer se prvi trenutek tako imenovani "sekjuriti lipo geđeti" zdijo res "zoprna" stvar, predvsem v smislu denarne investicije.
[-X Kaplja v more v primerjavi s celotno investicijo! Sam sem recimo v 3 pakete investiral cca 220€, cena lipo sejverja je pa 10% tega.

Ne bi se čudil, če bi v pridhodnosti dobili tudi integriane reglerje z lipo sejverji. Razen če obstajajo kakšne posebne tehnične omejitve, da to ni možno.

Lp
J
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

Drugo pumpanje: 2.440 mAh. :-k Jernej, mislim da je vse jasno zakaj tam od 10,5 V napetost tako hitro pada ...

4,18 V
4,18 V
4,17 V
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Uporabniški avatar
jernejk
Profesor
Prispevkov: 1116
Pridružen: 02 Apr 2005, 23:29
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a jernejk »

Roberto napisal/-a:Jernej, mislim da je vse jasno zakaj tam od 10,5 V napetost tako hitro pada ...
Mislim, da jeto povsem skladno z diagramom praznenja za te celice. Tudi moje opažanje, da je krivulja bolj položna pri več C, se sklada s tem.

Lp
J
Priponke
fp2500curve_600.jpg
fp2500curve_600.jpg (50.49 KiB) Pogledano 6672 krat
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Zgleda, da je čas, da tole vajo ponovim s kakim bolj konkretnim bremenom ...
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

Po drugem praznenju so bile celice zbalansirane v parih sekundah ... =D>
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
joco000
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 26 Apr 2006, 12:12

Odgovor Napisal/-a joco000 »

naredil si bom vezje za opozorilo, ko celica pade pod X napetost.
tu je blo govora 3,3 V.
na koliko so vaši lipo sejverji nastavljeni?
Uporabniški avatar
Električar
Tekmovalec
Prispevkov: 310
Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Električar »

Se komercialne lipo saver-je (Graupner ipd.) sploh da nastavljat?
Odgovori

Vrni se na Akumulatorji in polnilniki