No da nebomo v temi "Raketa H-100" preveč zašli od teme, se odprl novo, namenjenemu raketnim motorjem, predvsem iz kartona, PVCja, lahko pa tudi kovine.
Pišite, objavljajte mposnetke, sprašujte, objavljajte slike, pač vse
No to je pa ze mnogo lepse kot tisti prvi video. Tu se vidi, da je bilo nekaj tlaka v motorju in da so plini sli lepo usmerjeno iz sobe.
Videti je da motor rabi kar nekaj casa preden doseze delovni tlak (starta pocasi). Probaj sobo zamasiti s kaksni plutovinastim ali podobnim cepom. Motor bo hitreje "potegnil". Prav tako se vidi, da ti nakoncu ven odletijo se trdi delci (2-3 bele tanke crte), to pomeni da gorivo ni povsem dobro zgorelo.
Res je bil veliko boljši kot prvi. Vsa stvar je v gorivu. V prvem je bilo gorivo na soliter in dextrozo, ki pa se bojim ni bila popolnoma suha. V drugem motorju je bilo gorivo soliter+saharoza.
Glede nezgorelega goriva je tako:
To se mi pogosto dogaja , ponavadi se zgodi CATO(torej izbije šobo) in opaziti je 3 velike kepe goriva ki zgorijo najpogosteje že v zraku. Tokrat ni šlo za CATO ampak se je šoba proti koncu že toliko razširila(iz 7mm na 10mm) da je motor "izpljunil" nekaj goriva.
No to je to, zdaj me pa zanima kako bi preprečil širjenje šobe(ko motor zgori ima veliko večji premer kot na začetku)?
Sej bi sam nimam stružnice. V kratkem moram očeta pripričat, da mi poskusi v železarni eno šobo izstružit. Vrjetno bom motor kopiral iz nakkine strani.
Neki me zanima in sicer koliko boljša so goriva na amonijev perklorat, ker si ga lahk priskrbim.
Specificni impulz je skoraj enkrat vecji. To pomeni pri enaki masi goriva enkrat vecji potisk ) Evo ce lahko priskrbis, se zmenimo za sodelovanje
LP
Tomzi