Ultralight -Aerosport 103

... pogovori radijsko vodenih pomanjšanih različicah pravih letal

Moderatorji: Pisaneliigi

Odgovori
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 4890
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24
Kraj: bogu iza nogu
Kontakt:

Ultralight -Aerosport 103

Odgovor Napisal/-a Offshore » 13 Jul 2015, 17:42

Helov...zanima me če kdo pozna dotično letalce ,oz. ga je že sprobal?
Imam primeren motor zanj,všečen mi je,ampak malo "cincam" kako bi bilo s hlajenjem bencinskega motorja če ima potisni propelr,zraven pa ni ravno narerjen za kako "divjanje"? :-k :-k

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
Priponke
68622.jpg
68622.jpg (151.45 KiB) Pogledano 4051 krat
68622-1.jpg
68622-1.jpg (107.94 KiB) Pogledano 4051 krat
...

Uporabniški avatar
Icoman
Freak
Prispevkov: 624
Pridružen: 23 Nov 2004, 16:10
Kraj: Ljubljana

Re: Ultralight -Aerosport 103

Odgovor Napisal/-a Icoman » 13 Jul 2015, 22:52

Ummmm. toti ded v avijonu je pa čist nagi :o
2,3m :o
Najs!
šmergl itaq rulz

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Ultralight -Aerosport 103

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 14 Jul 2015, 13:37

Icoman napisal/-a:Ummmm. toti ded v avijonu je pa čist nagi :o
2,3m :o
Najs!
Marabu od UL je 1/3 lažji pri 2.4m....
Brez zaviralnega paličja.

Vprašanje, kako bodo tisti cepljeni leseni cveki prenesli vibracije metanolarja...

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: Ultralight -Aerosport 103

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 14 Jul 2015, 14:43

rc-ryder napisal/-a: Marabu od UL je 1/3 lažji pri 2.4m....
Brez zaviralnega paličja.

Vprašanje, kako bodo tisti cepljeni leseni cveki prenesli vibracije metanolarja...

Lp
Marabu 2,65m.
Marabu ni primeren za motor z notranjim zgorevanjem. Spredaj ni dovolj močan (bi moral ojačat požarni zid z aviošperom) pa morda bi prenesel le kakega štiritakratja do max 12,5ccm. Torej ni primerjave s tem Aerosport ultralajtom iz HobbyKinga.

Odgovori

Vrni se na