A6M ZERO
Re: A6M ZERO
Čestitke za lep model.
Kot ljubitelj (in lastnik) vojnih ptic take teme z veseljem spremljam.
Motor utečeš zelo enostavno, lahko pa stvar zakompliciraš.
Najprej natančno zmešaš predpisano mešanico in probaš vžgati motor po priporočenih nastavitvah v navodilih.
En tank med 1/3 in 1/2 gasa.
Drugi tank preizkusiš polni gas (nastaviš še zgornjo iglo) in na koncu nastaviš še čim manjši minimalni gas.
Spodnje igle ne zapiraj preveč, to narediš šele po 3 poletu (če model to preživi)
Se mi pa zdi 11 kg veliko za tako površino kril. Moja Kobrica ima malo pod 9 kil pa je letela kor sneta sekira.
Mislim, da si naredil eno tipično maketo vojne ptice, tudi po letalnih sposobnostih.
Feritne obročke se uporablja za dušitev motenj pri "starih" frekvencah mislim da na 2,4 GHz tega ni več potrebno dajati.
Mnogo sreče pri prvem poletu, če si dobvolim še en nasvet, imej še enega zelo izkušenega pilota ob sebi.
Nikoli ne veš
Kot ljubitelj (in lastnik) vojnih ptic take teme z veseljem spremljam.
Motor utečeš zelo enostavno, lahko pa stvar zakompliciraš.
Najprej natančno zmešaš predpisano mešanico in probaš vžgati motor po priporočenih nastavitvah v navodilih.
En tank med 1/3 in 1/2 gasa.
Drugi tank preizkusiš polni gas (nastaviš še zgornjo iglo) in na koncu nastaviš še čim manjši minimalni gas.
Spodnje igle ne zapiraj preveč, to narediš šele po 3 poletu (če model to preživi)
Se mi pa zdi 11 kg veliko za tako površino kril. Moja Kobrica ima malo pod 9 kil pa je letela kor sneta sekira.
Mislim, da si naredil eno tipično maketo vojne ptice, tudi po letalnih sposobnostih.
Feritne obročke se uporablja za dušitev motenj pri "starih" frekvencah mislim da na 2,4 GHz tega ni več potrebno dajati.
Mnogo sreče pri prvem poletu, če si dobvolim še en nasvet, imej še enega zelo izkušenega pilota ob sebi.
Nikoli ne veš
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: A6M ZERO
Zmenite se, kdaj se dobite na pisti v Kamniku in lepo vse step by step ...
Re: A6M ZERO
Lepo narejeno..Čestitam. Vidim, da si vzel enako "serijsko številko" kot jaz ..
Sicer pa, kot sem ti že napisal...Teža je za to velikost "normalna" in mene ne bi skrbela. Zelo pomembno
je težišče in to na manj kot centimeter natančno (brez goriva, izvlečena kolesa)...Raje pol centi bolj naprej za začetek...Tudi sam sem
šel prvič brez flapov - gor in dol. Za gor jih načeloma ne rabiš, moj se je kar sam odlepil...najprej rep, kar
pomeni, da ga moraš "odločno" držati po smeri...Kot je običajno, so začetni odkloni krmil ponavadi
preveliki..Moj je presenetljivo občutljiv po nagibu (bolj kot po višini), čeprav ima kar precejšen v-lom...
Kasneje boš videl, da pri izvlečenju flapov precej dvigne nos in bo treba višino miksat na dol..
Pri mojem kar ene 5°. Kot sem tudi že napisal, model je zaradi dobre aerodinamike "kinetičen", leti
hitro in rabiš, kar nekaj razdalje, da ga upočasniš... Zaželena je čimbolj gladka pista (pokošena ), da se
ti ne bo po pristanku prekucnil na nos... Če ti slučajno (držimo pesti, da ne) crkne motor v zraku, ali pa bi bile
kakšne druge težave pri pristanku (kolesa, ipd..) pa predlagam belly landing..Bo precej manj škode..
Veliko sreče...
LP
Sicer pa, kot sem ti že napisal...Teža je za to velikost "normalna" in mene ne bi skrbela. Zelo pomembno
je težišče in to na manj kot centimeter natančno (brez goriva, izvlečena kolesa)...Raje pol centi bolj naprej za začetek...Tudi sam sem
šel prvič brez flapov - gor in dol. Za gor jih načeloma ne rabiš, moj se je kar sam odlepil...najprej rep, kar
pomeni, da ga moraš "odločno" držati po smeri...Kot je običajno, so začetni odkloni krmil ponavadi
preveliki..Moj je presenetljivo občutljiv po nagibu (bolj kot po višini), čeprav ima kar precejšen v-lom...
Kasneje boš videl, da pri izvlečenju flapov precej dvigne nos in bo treba višino miksat na dol..
Pri mojem kar ene 5°. Kot sem tudi že napisal, model je zaradi dobre aerodinamike "kinetičen", leti
hitro in rabiš, kar nekaj razdalje, da ga upočasniš... Zaželena je čimbolj gladka pista (pokošena ), da se
ti ne bo po pristanku prekucnil na nos... Če ti slučajno (držimo pesti, da ne) crkne motor v zraku, ali pa bi bile
kakšne druge težave pri pristanku (kolesa, ipd..) pa predlagam belly landing..Bo precej manj škode..
Veliko sreče...
LP
Re: A6M ZERO
Ojla!
hvala za vse nasvete in napotke! danes sem bil prvič z modelom na letališču da utečem motor.
in seveda - problemi!!
po navodilih sem nastavil obe igli na 1 3/8 obrata - kot je namenjeno za utekanje.
parkrat sem obrnil prop brez vžiga in lepo potegne gorivo
potem prižgem vžig in motor mi je že po kakih 10 obratih užgal. ampak je tekel le kake pol minute in ugasnil.
ok ni panike sem rekel. ponovim postopek. ne vžge....
potem sem zaprl choke s prižganim vžigom. po dveh obratih me je tako udaril nazaj po prstih da imam vse modre... faaaak!
odprem svečo - notri vse suho kot poper...
potem se matram naprej. uspelo mi ga je užgati ampak nikoli ni tekel več kot pol minute. s choke-om udari nazaj vedno tako da ne morš verjet.
zanimivo je tudi to, da vedno ko ugasne, užge čez uplinjač... PUFF in crkne.
na koncu mi je tako močno udaril nazaj (vrtel sem ga na palico), da se je polomil propeler!!!
v glavnem cela štala! prosim pomoč - kaj bi bilo lahko tu narobe?
preveril sem pa praktično vse - bencinski tank tesni in bencin teče brez mehurčkov.
baterije so 2S 1800 in polne.
motor nikoli ni bil zalit med tem - vsaj 5x sem odstranil svečo in ven ni pritekla niti kaplja...
kaj mislite kaj je narobe?
hvala za vse nasvete in napotke! danes sem bil prvič z modelom na letališču da utečem motor.
in seveda - problemi!!
po navodilih sem nastavil obe igli na 1 3/8 obrata - kot je namenjeno za utekanje.
parkrat sem obrnil prop brez vžiga in lepo potegne gorivo
potem prižgem vžig in motor mi je že po kakih 10 obratih užgal. ampak je tekel le kake pol minute in ugasnil.
ok ni panike sem rekel. ponovim postopek. ne vžge....
potem sem zaprl choke s prižganim vžigom. po dveh obratih me je tako udaril nazaj po prstih da imam vse modre... faaaak!
odprem svečo - notri vse suho kot poper...
potem se matram naprej. uspelo mi ga je užgati ampak nikoli ni tekel več kot pol minute. s choke-om udari nazaj vedno tako da ne morš verjet.
zanimivo je tudi to, da vedno ko ugasne, užge čez uplinjač... PUFF in crkne.
na koncu mi je tako močno udaril nazaj (vrtel sem ga na palico), da se je polomil propeler!!!
v glavnem cela štala! prosim pomoč - kaj bi bilo lahko tu narobe?
preveril sem pa praktično vse - bencinski tank tesni in bencin teče brez mehurčkov.
baterije so 2S 1800 in polne.
motor nikoli ni bil zalit med tem - vsaj 5x sem odstranil svečo in ven ni pritekla niti kaplja...
kaj mislite kaj je narobe?
Modelarstvo je najlepši šport!
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: A6M ZERO
Predvidevam, da letiš na Kamniški pisti!!!! V kljubu imate enega najbolših strokovnjakov za bencinske motorje g.Norc-a pa res ne razumem zakaj ga skupaj na pisti ne utečeta oziroma ga vsaj ne uprašaš za mnenje .
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: A6M ZERO
Tole zgoraj je odličen nasvet...Verjemi, zadnje kar si želiš, je leširanje tako zahtevnega (in težko "pridelanega") modela
z neutečenim/nezanesljivim motorjem...Motor moraš "odkljukat", saj je običajno že drugih težav dovolj...
LP
z neutečenim/nezanesljivim motorjem...Motor moraš "odkljukat", saj je običajno že drugih težav dovolj...
LP
Re: A6M ZERO
ja, seveda, se strinjam. ne grem v zrak dokler zadeva ne deluje BP. ni to elektrika da daš gas pa je :):)
ampak je pa gušt... to pa!!
ampak je pa gušt... to pa!!
Modelarstvo je najlepši šport!
Re: A6M ZERO
Lp.
Sem spremljal temo, pa ti lahko čestitam, lepo si ga porihtal.
S samo maso se pa ne obremenjuj preveč. Za primerjavo Polikarpov i16 s 180cm razpona s trupom, ki je kot hlod , dokaj dobro leti pri 132g/dm, skupaj pa ima 8.5kg. Do polovice je gas praktično neuporaben, od polovice je pa veselica. Leti kot pravi.
BISTVENO pa je, da ti motor deluje. Kot so ti že drugi svetovali, poišči nekoga, ki ti je blizu,da nastaviti motor. Ker pri tako velikem in težkem modelu, odpoved motorja pomeni konec, razen če imas veliko sreče.
Lp,Klemen
Sem spremljal temo, pa ti lahko čestitam, lepo si ga porihtal.
S samo maso se pa ne obremenjuj preveč. Za primerjavo Polikarpov i16 s 180cm razpona s trupom, ki je kot hlod , dokaj dobro leti pri 132g/dm, skupaj pa ima 8.5kg. Do polovice je gas praktično neuporaben, od polovice je pa veselica. Leti kot pravi.
BISTVENO pa je, da ti motor deluje. Kot so ti že drugi svetovali, poišči nekoga, ki ti je blizu,da nastaviti motor. Ker pri tako velikem in težkem modelu, odpoved motorja pomeni konec, razen če imas veliko sreče.
Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Re: A6M ZERO
...a me je kdo klical
...evo moj nasvet:
na elektriko ga predelaj, pa od jogurt lončka plastiko gor montiraj, da bo ropotalo po propelerju hahahahahaha...
...ekola... sva že rešila problem z motorjem
...evo moj nasvet:
na elektriko ga predelaj, pa od jogurt lončka plastiko gor montiraj, da bo ropotalo po propelerju hahahahahaha...
...ekola... sva že rešila problem z motorjem
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Re: A6M ZERO
Se mi je zdelo, da troti ves čas po malem špegajo za čebelcamiŽivnorc napisal/-a: na elektriko ga predelaj, pa od jogurt lončka plastiko gor montiraj, da bo ropotalo po propelerju hahahahahaha...
In kaj sta našla v motorju, če ni skrivnost?
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: A6M ZERO
Tole
...sej načeloma ga lahko, vendar, je potrebno paziti, da ne prekineš pulznega voda iz karterja motorja do uplinjača...miskolin napisal/-a:Uplinjač lahko zavrtiš.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Re: A6M ZERO
Evo, brez Norca (pa enega očesa) bi bili na pol slepi ...Živnorc napisal/-a:Tole...sej načeloma ga lahko, vendar, je potrebno paziti, da ne prekineš pulznega voda iz karterja motorja do uplinjača...miskolin napisal/-a:Uplinjač lahko zavrtiš.
A bo tudi wingman pri leširanju ...
LP
Re: A6M ZERO
da malo ažuriram stanje... in široko publiko
prišel sem namreč do nekaj globokih spoznanj in te bi rad delil
ZERO je bil do sedaj 3x na letališču:
1. o tem sem že pisal - ni mi užgal motor in sem polomil propeler - vse skupaj zaradi zavrtenega uplinjača
2. takoj naslednji dan sem poizkusil še enkrat... takrat še nisem vedel v čem je težava, sumil pa sem dovod za gorivo in ga predelal v eno samo simpl cev brez vmesnih t-členov, filtrov in podobne navlake... rezultat tega je bil identičen kot pri prvem poizkusu - polomljen propeler, boleča rama, skrhani živci.
k sreči je potem sledil teden dopusta na morju. kdo ve - razmišljal sem že črne misli :) o vpisu k šahistom al kej podobnega...
skratka po povratku z oddiha sem poklical g.Norca in mu povedal kakšne težave imam. takoj mi je povedal glede vplinjača in to je bilo to.
3. naslednji dan sem dal vplinjač v originalno lego in seveda nisem mogel čakati, šel sem na letališče. po treh obratih propelerja je zadeva kresnila...
motor je tekel cca 10 v glavnem na prostem teku brez težav in imel sem plan, da ga vtečem po navodilih...
AMPAK!!!
kar naenkrat brez opozorila mi pade dol propeler
ugotovil sem, da je ta "ogrevalni" propeler ne le krajši ampak tudi tanjši od "letalnega" in zato 4 vijakov, ki ga držijo na motor nisem mogel do konca zategniti.
rezultat = porezani vijaki, zategnjeni do konca v motor
sedaj sem našel mojstra, ki mi je vrezal 4 nove luknje, originalnih žal nisva mogla rešiti... in saga se nadaljuje...
ampak upanje umre zadnje. kaj so torej tista spoznanja o katerih sem prej govoril?
- sploviti tak model je enako kot sploviti pravi avion
- če počneš kakšno stvar prvič boš zajebal. in v tem je čar modelarstva.
- brez g.Norca stvar ne bo šla
počasi se le učim
prišel sem namreč do nekaj globokih spoznanj in te bi rad delil
ZERO je bil do sedaj 3x na letališču:
1. o tem sem že pisal - ni mi užgal motor in sem polomil propeler - vse skupaj zaradi zavrtenega uplinjača
2. takoj naslednji dan sem poizkusil še enkrat... takrat še nisem vedel v čem je težava, sumil pa sem dovod za gorivo in ga predelal v eno samo simpl cev brez vmesnih t-členov, filtrov in podobne navlake... rezultat tega je bil identičen kot pri prvem poizkusu - polomljen propeler, boleča rama, skrhani živci.
k sreči je potem sledil teden dopusta na morju. kdo ve - razmišljal sem že črne misli :) o vpisu k šahistom al kej podobnega...
skratka po povratku z oddiha sem poklical g.Norca in mu povedal kakšne težave imam. takoj mi je povedal glede vplinjača in to je bilo to.
3. naslednji dan sem dal vplinjač v originalno lego in seveda nisem mogel čakati, šel sem na letališče. po treh obratih propelerja je zadeva kresnila...
motor je tekel cca 10 v glavnem na prostem teku brez težav in imel sem plan, da ga vtečem po navodilih...
AMPAK!!!
kar naenkrat brez opozorila mi pade dol propeler
ugotovil sem, da je ta "ogrevalni" propeler ne le krajši ampak tudi tanjši od "letalnega" in zato 4 vijakov, ki ga držijo na motor nisem mogel do konca zategniti.
rezultat = porezani vijaki, zategnjeni do konca v motor
sedaj sem našel mojstra, ki mi je vrezal 4 nove luknje, originalnih žal nisva mogla rešiti... in saga se nadaljuje...
ampak upanje umre zadnje. kaj so torej tista spoznanja o katerih sem prej govoril?
- sploviti tak model je enako kot sploviti pravi avion
- če počneš kakšno stvar prvič boš zajebal. in v tem je čar modelarstva.
- brez g.Norca stvar ne bo šla
počasi se le učim
Modelarstvo je najlepši šport!
Re: A6M ZERO
...jp... kot taprav devetcilindrc...
Je sekalo, je pokalo,
se je kadilo,
veliko šwica nas oblilo,
a na koncu vse lepo in prav,
še žena je dobila nasmeh taprav.
Je sekalo, je pokalo,
se je kadilo,
veliko šwica nas oblilo,
a na koncu vse lepo in prav,
še žena je dobila nasmeh taprav.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Re: A6M ZERO
Poet, tvoj nov Slovencem venec vije,Živnorc napisal/-a:...jp... kot taprav devetcilindrc...
Je sekalo, je pokalo,
se je kadilo,
veliko šwica nas oblilo,
a na koncu vse lepo in prav,
še žena je dobila nasmeh taprav.
.......
..
Ni manjkalo dosti pa bi Zero poletel. Saburo je je ves tresel, da o Teti Lizi ne govorimo.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: A6M ZERO
In potem vse tiho je bilo...
LP
LP
Re: A6M ZERO
ja kar nič nisem napisal, vem, se posuvam s pepelom. Zero ima za seboj že kakih 10 poletov.
po prvih treh sem imel težave s podvozjem in sem moral ojačati nosilce. smreka se je izkazala za premehko in sem jo zamenjal z bukvijo.
sedaj je podvozje dovolj močno.
ta petek in soboto sem bil oba dneva na letališču in naredil 4 polete. petkova dva sta bila že zares "prava". pri vzletu ni bilo nikoli težav.
samo počasi dodaš plin, rep dvigne po 10 metrih, rahlo v desno je treba korigirati in kmalu je stvar že v zraku. najbolj uživam če vzletam
bolj "na dolgo" - tako da izgleda kot pravi in počasi pridobiva hitrost...
v zraku je model zelo stabilen in siguren. težišče imam nastavljeno točno po načrtu in ga ne nameravam bistveno spreminjati. s polovico plina leti normalno
in presenetljivo počasi (čeprav ko preletiš pisto na 3 metrih vidiš da videz vara) . s polnim plinom pa je kar hiter in ti ne da, da ne bi na vse grlo zavpil Banzai!! ko delaš brisanac! res, nizki hitri preleti s takimi modeli mi vedno jemljejo sapo. ko ga pa sam letiš pa je še toliko bolje.
zero je - tako kot pravi izjemno odziven po nagibu in višini. samo rahel gib na komandi in se odzove. po prvih treh poletih sem mu celo pomanjšal hode za višino, ampak sem mu jih potem zpoet vrnil, ker sem potem imel na tleh težave med taxiranjem...
je pa zabavno imeti tak model - greš letet, odletiš en polet, ali pa najveš dva, potem pa za en teden šraufat :) - vedno se kaj zgodi in dokler ne porihtam vseh stvari bo eno leto okrog... na primer lahko opišem zadnji polet v soboto:
najprej moram povedati, da sem pred tem poletom opravil 3 brez kakršnih koli težav potem pa.....
vzlet - ok - kot vedno. pospravim kolesa - kolesa ne grejo do konca noter... no, pa jih poskusim odpreti. to deluje vedno. kolesa se nočej odpreti!! uf, si rečem - tole bo pa grdo... 5 minut poizkušam dobiti kolesa. ven not ven not - vedno končajo na istem mestu (na polovici). potem jih na komandi nastavim na izvlečena in začnem delat lupinge. po 2 lupingih se kolesa končno odprejo! uf sreča, pomisli in letim naprej v mislih, da je ta hudo za mano... po 12 minutah leta se odločim za pristanek. šolski krog - po tretjem zavoju začenjam odvzemati plin in ugotovim, da ne gre nazaj če imam palico na prostem teku ima motor še vedno 30% obratov?!?! kaj se dogaja? po petih preletih in neuspelih poizkusih se končno zberem. kakih 300m pred začetkom piste sem pod 10m višine na "prostem teku" s polnimi zračnimi zavorami. peljem in peljem in zares počasi izgublja hitrost. na začetku piste pritisnem še throttle cut off. nobene spremembe... ampak vseeno mu na sredini naše 200m dolge piste zmanjka ravno dovolj hitrosti, da se dotakne. peljem ga še 100m prav do konca in tam se mrcina končno ustavi...
količina adrenalina ni za komentirat... sem pa ugotovil, da mi je crknil servo za kolesa, da mi spušča hidravlika ter da mi je popolnoma dol padel izpuh.
in sedaj šraufam... se pa NORO veselim petka ko grem znova letet.
Koničiwa!
po prvih treh sem imel težave s podvozjem in sem moral ojačati nosilce. smreka se je izkazala za premehko in sem jo zamenjal z bukvijo.
sedaj je podvozje dovolj močno.
ta petek in soboto sem bil oba dneva na letališču in naredil 4 polete. petkova dva sta bila že zares "prava". pri vzletu ni bilo nikoli težav.
samo počasi dodaš plin, rep dvigne po 10 metrih, rahlo v desno je treba korigirati in kmalu je stvar že v zraku. najbolj uživam če vzletam
bolj "na dolgo" - tako da izgleda kot pravi in počasi pridobiva hitrost...
v zraku je model zelo stabilen in siguren. težišče imam nastavljeno točno po načrtu in ga ne nameravam bistveno spreminjati. s polovico plina leti normalno
in presenetljivo počasi (čeprav ko preletiš pisto na 3 metrih vidiš da videz vara) . s polnim plinom pa je kar hiter in ti ne da, da ne bi na vse grlo zavpil Banzai!! ko delaš brisanac! res, nizki hitri preleti s takimi modeli mi vedno jemljejo sapo. ko ga pa sam letiš pa je še toliko bolje.
zero je - tako kot pravi izjemno odziven po nagibu in višini. samo rahel gib na komandi in se odzove. po prvih treh poletih sem mu celo pomanjšal hode za višino, ampak sem mu jih potem zpoet vrnil, ker sem potem imel na tleh težave med taxiranjem...
je pa zabavno imeti tak model - greš letet, odletiš en polet, ali pa najveš dva, potem pa za en teden šraufat :) - vedno se kaj zgodi in dokler ne porihtam vseh stvari bo eno leto okrog... na primer lahko opišem zadnji polet v soboto:
najprej moram povedati, da sem pred tem poletom opravil 3 brez kakršnih koli težav potem pa.....
vzlet - ok - kot vedno. pospravim kolesa - kolesa ne grejo do konca noter... no, pa jih poskusim odpreti. to deluje vedno. kolesa se nočej odpreti!! uf, si rečem - tole bo pa grdo... 5 minut poizkušam dobiti kolesa. ven not ven not - vedno končajo na istem mestu (na polovici). potem jih na komandi nastavim na izvlečena in začnem delat lupinge. po 2 lupingih se kolesa končno odprejo! uf sreča, pomisli in letim naprej v mislih, da je ta hudo za mano... po 12 minutah leta se odločim za pristanek. šolski krog - po tretjem zavoju začenjam odvzemati plin in ugotovim, da ne gre nazaj če imam palico na prostem teku ima motor še vedno 30% obratov?!?! kaj se dogaja? po petih preletih in neuspelih poizkusih se končno zberem. kakih 300m pred začetkom piste sem pod 10m višine na "prostem teku" s polnimi zračnimi zavorami. peljem in peljem in zares počasi izgublja hitrost. na začetku piste pritisnem še throttle cut off. nobene spremembe... ampak vseeno mu na sredini naše 200m dolge piste zmanjka ravno dovolj hitrosti, da se dotakne. peljem ga še 100m prav do konca in tam se mrcina končno ustavi...
količina adrenalina ni za komentirat... sem pa ugotovil, da mi je crknil servo za kolesa, da mi spušča hidravlika ter da mi je popolnoma dol padel izpuh.
in sedaj šraufam... se pa NORO veselim petka ko grem znova letet.
Koničiwa!
Modelarstvo je najlepši šport!
Re: A6M ZERO
Gambatte!! Kiotsukete kudasai
Re: A6M ZERO
Tale Zero je pa res prava maketa, ima celo hidravliko, kot pravi.
Zakaj je crknil servo za kolesa, če nima nobenih obremenitev (odpira samo ventilček)?
Zakaj je crknil servo za kolesa, če nima nobenih obremenitev (odpira samo ventilček)?
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: A6M ZERO
sem opazil, ta je ta ventilček včasih zelo težko odpret - še posebno po kakem tednu ko model stoji doma na polici.
sedaj sem dal noter dvakrat močnejši servo, pa še ves mehanski hod sem porabil, tako da sedaj mislim, da bo v redu.
pa danes je bil spet en polet... vedno bolje mi gre hehe... še malo pa ne bo treba nič več šraufat ko pridem nazaj z letališča
sedaj sem dal noter dvakrat močnejši servo, pa še ves mehanski hod sem porabil, tako da sedaj mislim, da bo v redu.
pa danes je bil spet en polet... vedno bolje mi gre hehe... še malo pa ne bo treba nič več šraufat ko pridem nazaj z letališča
Modelarstvo je najlepši šport!
Re: A6M ZERO
Lahko bi teta Liza dala kakšno sliko od ropotanja nad kamnikom gor.lol
Re: A6M ZERO
evo sem posnel dva filmčka. ni ne vem kakšna kvaliteta ampak nekaj je...
vzlet:
https://vid.me/xMZI
prelet:
https://vid.me/E8Eg
pristanka raje ne pokažem nikomur
vzlet:
https://vid.me/xMZI
prelet:
https://vid.me/E8Eg
pristanka raje ne pokažem nikomur
Modelarstvo je najlepši šport!