Nieuport N17 M 1:7
bravo!!!!
res lepa stvarca. Samo niso pri Nieuportu tista spodnja krila bolj za okras.... hm - toliko, da se mu lahko reče dvokrilec. Majhna so.
Kaj kar v dnevni sobi brusiš, frezaš, sprejaš z lakom - žena pa tako mirna ob vsem tem ??
lp
Aleš
res lepa stvarca. Samo niso pri Nieuportu tista spodnja krila bolj za okras.... hm - toliko, da se mu lahko reče dvokrilec. Majhna so.
Kaj kar v dnevni sobi brusiš, frezaš, sprejaš z lakom - žena pa tako mirna ob vsem tem ??
lp
Aleš
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- Priponke
-
- krilo
- DSCF4919.JPG (43.06 KiB) Pogledano 3505 krat
-
- hangar
- DSCF4918.JPG (28.19 KiB) Pogledano 3505 krat
-
- moped
- DSCF4917.JPG (24.07 KiB) Pogledano 3505 krat
Zadnjič spremenil KamiKaza, dne 14 Mar 2006, 22:33, skupaj popravljeno 1 krat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
No, takole, stvar pripeljali do konca (v glavnem), manjka še servo nagiba- standard, opornice, sprejemnik in jasno, življenski sok v obliki celic
Vaga tukaj pokazala 1270 gramov Tudi koti so že kar za prmej; pa zelo dobri obeti so da bo fina regulacija težišča lahko izvedena s pogonskimi akuji
Vaga tukaj pokazala 1270 gramov Tudi koti so že kar za prmej; pa zelo dobri obeti so da bo fina regulacija težišča lahko izvedena s pogonskimi akuji
- Priponke
-
- DSCF4959.JPG (32.12 KiB) Pogledano 3509 krat
-
- DSCF4958.JPG (34.47 KiB) Pogledano 3509 krat
Zadnjič spremenil KamiKaza, dne 14 Mar 2006, 22:34, skupaj popravljeno 2 krat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Našel kar en načrt in tam podatke o težišču (približno tam kjer sem predvideval ) vpadnih kotih (zg. 4st , sp. 2st); mislim, da nisem nič falil
- Priponke
-
- DSCF4962.JPG (31.54 KiB) Pogledano 3507 krat
-
- DSCF4961.JPG (28.11 KiB) Pogledano 3507 krat
Zadnjič spremenil KamiKaza, dne 14 Mar 2006, 22:35, skupaj popravljeno 1 krat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
- Vetrolovec
- Razpravljalec
- Prispevkov: 57
- Pridružen: 08 Dec 2004, 10:47
- Kraj: Od Ljubljane do Lucije
Zanimivo, da ima zgornje krilo večji vpadni kot kot spodnje. Sem vedno mislil, da je ravno obratno. Vsaj pri Tiger mothu zgleda, če se ga pogleda od spredaj kot, da ima spodnje krilo večji konstrukcjiski vpadni kot. To sem pripisal večji stabilnosti pri prevlečenem letu, saj se tako na spodnjem krilu prej poruši vzgon kot na zgornjem, me pa zanima, če kdo ve, kakšna je razlaga v tem primeru, ko je ravno obratno. Sicer pa čudovito delo.
Lp Črt
Lp Črt
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
Navadno ima tisto krilo, na katerem so krmilne površine manjši vpadni kot, da je model vodljiv tudi ob hudem vpadnem kotu. Pri neuportu je druga pesem, ker je spodnje krilo izjemno ozko.
Kolikor je krilo ožje je nižje tudi reinoldsovo število. Ob enakem vpadnem kotu kot gornje krilo bi sorazmerno z to razliko prišlo do trganja mejne plasti in padca vzgona. Da je vse skupaj kolikor toliko uravnovešeno, mora biti vpadni kot spodnjega krila manjši kot pri zgornjem.
Kljub temu zaradi res ekstremne razlike v globini verjetno spodnje krilo prej izgubi vzgon.
Štiri stopinje za gornje krilo se mi zdi vsekakor hud eksperiment za model te velikosti. Predlagam poizkusno metanje praznega in uravnoteženega modela nekam v kako mehko slamo ali v kaj podobnega.
Kolikor je krilo ožje je nižje tudi reinoldsovo število. Ob enakem vpadnem kotu kot gornje krilo bi sorazmerno z to razliko prišlo do trganja mejne plasti in padca vzgona. Da je vse skupaj kolikor toliko uravnovešeno, mora biti vpadni kot spodnjega krila manjši kot pri zgornjem.
Kljub temu zaradi res ekstremne razlike v globini verjetno spodnje krilo prej izgubi vzgon.
Štiri stopinje za gornje krilo se mi zdi vsekakor hud eksperiment za model te velikosti. Predlagam poizkusno metanje praznega in uravnoteženega modela nekam v kako mehko slamo ali v kaj podobnega.
lp
Sašo
Sašo
kar se vpadnih kotov tiče; na tistem načrtu je ravno obratno, kot sem vgradil sam, se pravi (za moj model) zg. krilo ima kot 1,5st, spodnje pa približno 4st (tako nekako kot pri originalu)
@teža: včeraj napačno; bolj prav je 1170gramov
Mimogrede, na prejšnji strani so mi zginile vse slikce ( pa samo na prejšnji ), upam, da jih vi vidite
@teža: včeraj napačno; bolj prav je 1170gramov
Mimogrede, na prejšnji strani so mi zginile vse slikce ( pa samo na prejšnji ), upam, da jih vi vidite
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
v pričakovanju
(zanimivost: kljub temu, da ima težišče še ~2cm zadaj, je včeraj že nakazal, da hoče v zrak; se pravi, ko sem tekel z modelom v veter, je nakazal letenje in ko sem prijem malce popustil, je hotel kar zaplanirati )
(zanimivost: kljub temu, da ima težišče še ~2cm zadaj, je včeraj že nakazal, da hoče v zrak; se pravi, ko sem tekel z modelom v veter, je nakazal letenje in ko sem prijem malce popustil, je hotel kar zaplanirati )
- Priponke
-
- DSCF5155.JPG (26.34 KiB) Pogledano 3393 krat
-
- DSCF5154.JPG (27.18 KiB) Pogledano 3393 krat
-
- DSCF5153.JPG (33.66 KiB) Pogledano 3393 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Takole sem pa skril stikalo vklopa sprejemnika.
Drugače pa sem danes delal doktorate na temo, kako priklopiti akuje čez balanser na polnilec (jao meni- bi rekel, beri navodila ) in potem še prekuplat regler na LiXX podpo--- zgleda da se že malo staramo
Drugače pa stvar trga
Drugače pa sem danes delal doktorate na temo, kako priklopiti akuje čez balanser na polnilec (jao meni- bi rekel, beri navodila ) in potem še prekuplat regler na LiXX podpo--- zgleda da se že malo staramo
Drugače pa stvar trga
- Priponke
-
- DSCF5202.JPG (43.32 KiB) Pogledano 3759 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----