Pitts v merilu 1:2
No, pol pa še fotoreportažo z Lesc naredimo...Pa ne vsega resno jemat kar piše, kajti.... mama je imela dva sinova, prvi je bil pameten, drugi pa modelar
- Priponke
-
- Najlepša slika modela do sedaj !!!! ....S pomočjo Mihovega ateja in njegovega fotoaparata....
- lesce3.jpg (37.45 KiB) Pogledano 4428 krat
-
- koloradski hrošč na krompirju...:-)))
- lesce2.jpg (96.07 KiB) Pogledano 4428 krat
-
- (de)beli avion
- lesce1.jpg (80.64 KiB) Pogledano 4428 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 21 Avg 2006, 21:50, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
...Na spodnji sliki se vidi, kakšni odkloni krilc so potrebni, da lahko sploh ravno leti
- Priponke
-
- že S5 Pitts, pa daj si že nekaj pametnejšega omisli !!!??? - recimo Ultija, da boš letel ko mali Brukman :-)))))
- lesce5.jpg (37.34 KiB) Pogledano 4422 krat
-
- lesce4.jpg (24.59 KiB) Pogledano 4422 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
ne vem, kaj naj še naprej modelarim. (Meni) najlepše letalo sem si naredil, več kot 1:2 merilo ne bom delal, ker večji nič dosti drugače ne leti, kaj pa zdaj? In celo 3D se bo dalo, sem malo v soboto na velike odklone prešaltal . Samo ... sva še nerodna , pa motor še ni dovolj odziven za kakšne bolj nizke poskuse.
Da se razumemo, 3D poskušam leteti zaradi črednega nagona, ker pač vsi to delajo, pač moram še jaz. Ker ni ga lepšega, od lepo, počasi izvedene kubanke al pa izi raversmana in da se model po izteku potem ne ziblje....
J... ga, eni smo zaviralci napredka
Tako, zdaj pa lahko končam modelarsko kariero Bom pa vse razprodal, tako kot fullspeed
ne, ne ... Na željo ŠKRATA Maxija bomo še vgradili dimno pumpico
lp
Da se razumemo, 3D poskušam leteti zaradi črednega nagona, ker pač vsi to delajo, pač moram še jaz. Ker ni ga lepšega, od lepo, počasi izvedene kubanke al pa izi raversmana in da se model po izteku potem ne ziblje....
J... ga, eni smo zaviralci napredka
Tako, zdaj pa lahko končam modelarsko kariero Bom pa vse razprodal, tako kot fullspeed
ne, ne ... Na željo ŠKRATA Maxija bomo še vgradili dimno pumpico
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Vidiš če nebi bil tak nasprotnik 3 D letenja, ti kaj takega nebi prišlo na miselbruhpilot napisal/-a: ne vem, kaj naj še naprej modelarim. (Meni) najlepše letalo sem si naredil, več kot 1:2 merilo ne bom delal, ker večji nič dosti drugače ne leti, kaj pa zdaj?
lp
Če hočeš leteti kot Bruckman sedaj, boš hodil na letališče kake 3 -4 leta vsak dan po kake 3-4 urce (čez vikend, če ni mitinga pa še enkrat toliko)
Vmes boš ponucal 2-3 take modele kot ga imaš sedaj in naredil kakih 4-5 večjih remontov na motorju (razen če 3W ni kaj bolj trpežen kot ZDZ )
In če ti rata v predvidenem času doseči tako znanje, bo poba takrat znal že 20 novih fint, potem pa še bolj intenzivno nadaljnih par let , da se ga ujame in ko se ga ujame je treba zgruntati nekaj novega in novega in....tako naprej , samo kaj takega ti ne more pasti na misel, da je že vse narejeno in kam naprej
V tem je poanta 3D letenja . In če ne drugega, se enkrat vsaj naučiš pristajati-kot to znajo ptice.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane, pa ne vsega resno jemat Saj je že naslednji krompir v planu. Sicer pa vsaka čast za mojstrsko letenje Samo kroglice v ležajih na Extri si pa uničilBrane napisal/-a:Vidiš če nebi bil tak nasprotnik 3 D letenja, ti kaj takega nebi prišlo na miselbruhpilot napisal/-a: ne vem, kaj naj še naprej modelarim. (Meni) najlepše letalo sem si naredil, več kot 1:2 merilo ne bom delal, ker večji nič dosti drugače ne leti, kaj pa zdaj?
lp
Če hočeš leteti kot Bruckman sedaj, boš hodil na letališče kake 3 -4 leta vsak dan po kake 3-4 urce (čez vikend, če ni mitinga pa še enkrat toliko)
Vmes boš ponucal 2-3 take modele kot ga imaš sedaj in naredil kakih 4-5 večjih remontov na motorju (razen če 3W ni kaj bolj trpežen kot ZDZ )
In če ti rata v predvidenem času doseči tako znanje, bo poba takrat znal že 20 novih fint, potem pa še bolj intenzivno nadaljnih par let , da se ga ujame in ko se ga ujame je treba zgruntati nekaj novega in novega in....tako naprej , samo kaj takega ti ne more pasti na misel, da je že vse narejeno in kam naprej
V tem je poanta 3D letenja . In če ne drugega, se enkrat vsaj naučiš pristajati-kot to znajo ptice.
Brukmana nočem dosegat, ker imam tudi druge stvari v življenju in nimam cajta samo modelov po luftu ganjat. Tud nisem zato na faks hodil. Kar se mene tiče bom njemu krono prepustil doživljenjsko
Z modelarstvom se ljubiteljsko ukvarjam in mi je za zadovoljstvo. Za to pa niso potrebni neki strašni rezultati. Pokali, doseženi na F3A tekmah z ARF modelom Laserja in Laser mi ne pomenijo 0,1% toliko, kot tanovi Pitts, s katerim vem, da ne bom podiral svetovnih rekordov.
Moje letenje je Pittsu primerno. Malo bom 3D še potreniral, ker pač za silo gre (namesto huveringa sicer dobiš hitro in nemirno torq rolo ) Pitts ni niti dobro 3D letalo, niti dober F3A akrobat, ampak samo meni najlepše letalo. Zato bom vedno imel veselje z njim. Vsako drugo akrobatsko letalo tega cenovnega razreda bi sicer boljše letelo.
Sem pa še vedno pristaš klasike. Zame bo odličen akrobatski pilot tisti, ki bo obvladal klasiko in tudi 3D perfektno. Če nekdo 3D figure dobro obvlada, pa doda vmes kakšno klasično figuro, ki je površno izvedena (neravna, poševna vertikala, zanemarjen obrat čez krilo, itd.) je to že bolj tako tako.
Bruckman - kapo dol kar se tiče atraktivnosti in sapo jemajoče zaradi majhne višine. Tako letenje res zahteva ogrooomno vaje in ne dopušča prostora za napake, ampak - manjkal je del programa z zelo preciznimi in elegantnimi figurami klasike, ki z Weiershauserjevim 2,8 m Ultimatom v brezvetrju ne bi bile problem.
Mislim, da tisti ameriški mojstri to kombinacijo klasike in 3D dobro obvladajo.
lp
PS: Upaš reči Poljancu naj s Pittsom pristane kot ptica - misliš iz Harierja ??
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Brane, pa ne vsega resno jemat Saj je že naslednji krompir v planu. Sicer pa vsaka čast za mojstrsko letenje Samo kroglice v ležajih na Extri si pa uničil
sem se ustrašil, da si padel v depresijo ker je vrhovni cilj dosežen, pa sem ti hotel dat malo spodbude
kar se pa motorja tiče, pa če bi bili SAMO ležaji bi včeraj že veselo letal kdo bi si mislil, da motor v takem stanju, kot je bil na mitingu, še dela če pri popravilu nebi popravil glavne gredi, s pomočjo predelanih delov iz drugih motorjev, se takega motorja v bistvu sploh ne splača popravljat, kajti če računam, da bi v bistvu moral zamenajti glavno gred in dodam, da moram zamenjati cilinder (na dveh mestih je tako obrabljen, da je že kdo ve koliko časa obroček tekel po aluminiju in zraven dodam 6 jurjov za nove ležaje, to že ni dosti manj kot stane nov motor
vidim, da si razumel jadralni modelarji pravijo, da je edino ta pravo to, kar znajo ptice, morda bi se morali tudi motorni ravnati po tem, vsaj tam, kjer se da ni važno kaj zmore ali ne zmore Poljanec, važni so ptiči se pravi, da je edini PRAVI pristanek, pristanek h nogam na harierPS: Upaš reči Poljancu naj s Pittsom pristane kot ptica - misliš iz Harierja ??
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Z vsemi se v nekih pogledih strinjam, ter v nekih pogledih nasprotujem! :
Meni je čisto všeč, da imamo tako raznolikost modelov in filozofij okoli pristopa k letenju modela, tako da je vse skupaj zelo pestro.
Upam, da boste zagovorniki enega in drugega pristopa negovali to, in bomo gledalci lahko uživali v raznovrstnih nastopih!
Najbolj bi se mi zdelo nezanimivo letenje (četudi vrhunsko), če bi se vsi šli enak program letenja a la "Copy / paste".
LP Mitja
Meni je čisto všeč, da imamo tako raznolikost modelov in filozofij okoli pristopa k letenju modela, tako da je vse skupaj zelo pestro.
Upam, da boste zagovorniki enega in drugega pristopa negovali to, in bomo gledalci lahko uživali v raznovrstnih nastopih!
Najbolj bi se mi zdelo nezanimivo letenje (četudi vrhunsko), če bi se vsi šli enak program letenja a la "Copy / paste".
LP Mitja
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Joj, spet sem hvaležen, da sem modelar in raje gledam letalo s tal, kot pa da bi noter sedel. Na letališču so bili danes zmajarji, pa en lepo nabaše enega gledalca zraven. Poleti, pristane, sopotnik, menda prvič v taki letalni napravi, je bil po pristanku kar vidno polnjen z adrenalinom. Potem pa gresta še en polet, jaz sem tudi letel, nakar se mi je zazdelo, da je zmaj v daljavi utihnil. Nisem dobro slišal, ker se moj Pitts dere kot zverina. Sem mislil, da tip malo z gasom dela, se spušča ali kaj podobnega, potem se je motor spet zaslišal, potem pa spet ustavil, zmaj pa potonil za moj razgled. Kasneje sta dva druga zmajarja pristala na letališču in poklicala tega, ta pa javi, da sta morala zasilno pristati na neki njivi, ker je crknila svečka na motorju. Bi res rad videl tistega sopotnika, pa da bi mu malo pulz zmerili, No, tudi pilotu menda ni bilo vseeno. Po mojem tisti sopotnik ne bo nikoli več sedel v zmaja.
Zato pa....
Zato pa....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
med letalskimi motorji in motorji za ultralahka letala je ogromna razlika.bruhpilot napisal/-a:Joj, spet sem hvaležen, da sem modelar in raje gledam letalo s tal, kot pa da bi noter sedel. ...
Že to ti lahko veliko pove, da je Rotax, ki se uporablja na večini motornih zmajev razvit iz motorja za motorne sanke. Je dvotaktni dvocilindrični motor, ter dokaj navit. Ima po eno svečko na cilinder in največkrat tudi samo en magnet za iskro.
Res, da obstaja tudi boljši Rotax motor (4 cilindrični boxer, ki je veliko boljši), a takih na motornem zmaju ne najdeš.
Ko kupiš Rotax mašino, zraven dobiš izjavo, da motor ni certificiran letalski motor!
Če pa pogledaš en Lycoming ali kak drug letalski motor, boš kaj kmalu ugotovil, da ima ta motor "nikakve obrate" in "nikakvo moč" za dano prostornino. Vendar je to vse z razlogom...da motor deluje zanesljivo. Poleg tega je treba letalski motor vzdrževati (in seveda voditi obvezno evidenco), ter po določenih urah delovanja dati motor na pregled in zamenjavo določenih delov k uradnemu zastopniku firme, ki je pooblaščen za taka dela.
Tako, da naj te šlamparija pri motornih zmajih ne zavede, da je pri generalni aviaciji podobna zadeva.
LP Mitja
...to se pravi, če bi na zmaju uporabil kakega 3W od 684 kubikov na twin spark, bi bilo mućos bolje
http://www.3w-modellmotoren.com/english ... n_com.html
http://www.3w-modellmotoren.com/english ... n_com.html
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Zmaji na Rotaxa 912 (4 cilinderski bokser z dvojnim vžigom) so redki in jih imajo gor dobesedno samo "norci" (letenje na velikih višinah in zahtevnih terenih, posebej popularno v Franciji), ker je na njem ob dodajnju plina zelo čutiti moment motorja. Tak zmaj s krilom 15m2 ima za dobit okus potovalko že kar okoli 150km/h in več.
Na prvi strani pa piše, da lahko motor odpove kadarkoli. In prav je, da vsak ki leti to ve, tsaj vedno gleda naokoli kje lahko "čučne". Ni je 100% stvari, pretirana sigurnost v karkoli zna biti zelo varljiva.
Lp, Sašo
Na prvi strani pa piše, da lahko motor odpove kadarkoli. In prav je, da vsak ki leti to ve, tsaj vedno gleda naokoli kje lahko "čučne". Ni je 100% stvari, pretirana sigurnost v karkoli zna biti zelo varljiva.
Lp, Sašo
Če pa jaz nimam smole al pa tud ne, no: zgodilo se mi je nekaj, česar sem se kar precej bal: v zraku mi je crknil servo za smer in da bi bila zadeva še bolj napeta, je ostal zablokiral odkonjen v desno za ene 15-20 stopinj, ravno med mojimi 3D poskusi roling harierja - na srečo na varni višini. Poskušal sem ga izravnat s tem, da sem dal gas, z upanjem, da bi ga zračni tok obrnil v nevtralo. Pa se je zgodilo to, da ko sem dal gas, je model hotelo obrnit skoraj na mestu, ker so komande dobro prijele.
No, pol pa nič. Potem smo se malo v glisadi vozili nakrog , kolegi so mislili, da sem obseden z letenjem na nož. Pa se je model kar obnesel tako. No, potem pa gremo pristat - prešaltat na velike hode - nagib modela, da je letel ravno, je bil cca 30 - 45 stopinj. Brez gasa bi padel trdo na zemljo, pa sem ga bil prisiljen spravit v harierja, prvič zelo nizko in to v položaju na pol na nož - še malo gasa pred dotikom, pa je uspel prvi kao harier landing - čeprav neprostovoljno, model se je ustavil po cca. 2 metrih, zavil v desno, malenkost se je naslonil na krilo, ampak vse OK. Smo si oddahnili....
Servo je bil popolnoma mehansko blokiran v eno smer, z roko se ga ni dalo obrnit. Potem kratek servis - bilo pa je to - med zobnika motorčka in drugega zobnika je prišel majhen košček - opilek kovine , ki se celo stvar zablokiral . Dimenzije mogoče 0,5 x 0,5 mm. Servo je moral vleči precejšen tok, ker je tudi elektronsko crknil. Bil pa je Hitec 5745 s 15 kg potega. Ne zamerim Hitecu takšne napake, se pač zgodi, je bila smola. V bistvu je kljub temu vzor kvalitetnega servota - zelo natančni zobniki brez zračnosti, no, nekje se mora videti, da stane 50+ EUR Ampak - tudi najboljšim se zgodi, ne?
V bistvu je model rešil DPSI, ki je moral kar švicat pri zablokiranem 15 kg jumbo digitalcu. , da je vse ostalo dobilo zadosti štroma, ter seveda dobro leteč model.
lp
No, pol pa nič. Potem smo se malo v glisadi vozili nakrog , kolegi so mislili, da sem obseden z letenjem na nož. Pa se je model kar obnesel tako. No, potem pa gremo pristat - prešaltat na velike hode - nagib modela, da je letel ravno, je bil cca 30 - 45 stopinj. Brez gasa bi padel trdo na zemljo, pa sem ga bil prisiljen spravit v harierja, prvič zelo nizko in to v položaju na pol na nož - še malo gasa pred dotikom, pa je uspel prvi kao harier landing - čeprav neprostovoljno, model se je ustavil po cca. 2 metrih, zavil v desno, malenkost se je naslonil na krilo, ampak vse OK. Smo si oddahnili....
Servo je bil popolnoma mehansko blokiran v eno smer, z roko se ga ni dalo obrnit. Potem kratek servis - bilo pa je to - med zobnika motorčka in drugega zobnika je prišel majhen košček - opilek kovine , ki se celo stvar zablokiral . Dimenzije mogoče 0,5 x 0,5 mm. Servo je moral vleči precejšen tok, ker je tudi elektronsko crknil. Bil pa je Hitec 5745 s 15 kg potega. Ne zamerim Hitecu takšne napake, se pač zgodi, je bila smola. V bistvu je kljub temu vzor kvalitetnega servota - zelo natančni zobniki brez zračnosti, no, nekje se mora videti, da stane 50+ EUR Ampak - tudi najboljšim se zgodi, ne?
V bistvu je model rešil DPSI, ki je moral kar švicat pri zablokiranem 15 kg jumbo digitalcu. , da je vse ostalo dobilo zadosti štroma, ter seveda dobro leteč model.
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358