Pitts v merilu 1:2
Pozdravljen Brane,Brane napisal/-a:Čestitam za izjemen model , upam da je že preizkušen, saj do mitinga v Lescah ni prav dosti časa.
A so že kakšni ....prvi vtisi
Danes sem komaj prvič štartal motor. Samo tako malo, da vidim, če sploh dela , no dela dobro. Potrebno si je bilo izmisliti zaklep za pokrov kabine, saj ga veter in vibracije v trenutku odprejo, čeprav ko na roke odpiraš, ne gre tako zlahka, ampak, kot vedno vibracije delajo čuda. Drugače pa motor zelo malo trese - konci kril in rep ter krmila so popolnoma mirni v vseh območjih vrtljajev.
Bo pa treba še malo iglo za prosti tek odpret, ker motor pri hitrem prehodu iz zelo nizkih vrtljajev crkne. Ampak, 3W nikjer v navodilih ni označil, katera igla na vplinjaču je za štandgas in polni gas , se bomo pa z obema malo poigrali .
Kar se tiče prvega poleta, pa čakam, da mi na avto montirajo kljuko za prikolico , v Lesce bom pa prišel samo, če ga bom že kolikor toliko obvladal, če ne bo pa samo za statično razstavo , pa še za to ni dovolj dober, ker ni scale, ampak je približno-skoraj-scale .
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Če motor pri hitrem prehodu iz štandgasa na polni gas crkne, je motor spodaj presuh, se pravi da je treba odpreti ta spodnjo dizo, ki je običajno tista bližje motorju (običajno označena z L) , diza za maksimum, je pa tista , ki je bližje sesalni trobenti (H). Upam da 3W ni izzumljal kake tople vode in dize iz žlehtnobe obrnil
Spodnja diza vpliva tudi na delovanje pri visokih obratih, oz pri polno odprtem plinu, zgornja pa na štand gas in nizek režim ne vpliva.
To pomeni, da je vedno treba najprej nastaviti spodnjo dizo, s katero se nastavlja štand gas in odzivnost. Motor mora enakomerno delovati pri štand gasu in mora bliskovito reagirati na sunek gasa. Posebej s suvanjem gasa iz nizkih obratov, lahko zelo dobro začutimo in nastavimo spodnjo dizo. Ko je nastavitev spodaj gotova, nastavimo še dizo za maksimum.
V začetku se je pametno držati bolj bogate nastavitve, čez čas, ko motor predela kakih 10 l bencina , pa nastavimo dokončno.
Kabino pa le dobro pritrdi, da ne bo kake nepotrebne sitnosti.
Zelo upam, da ga v Lescah vidim
Spodnja diza vpliva tudi na delovanje pri visokih obratih, oz pri polno odprtem plinu, zgornja pa na štand gas in nizek režim ne vpliva.
To pomeni, da je vedno treba najprej nastaviti spodnjo dizo, s katero se nastavlja štand gas in odzivnost. Motor mora enakomerno delovati pri štand gasu in mora bliskovito reagirati na sunek gasa. Posebej s suvanjem gasa iz nizkih obratov, lahko zelo dobro začutimo in nastavimo spodnjo dizo. Ko je nastavitev spodaj gotova, nastavimo še dizo za maksimum.
V začetku se je pametno držati bolj bogate nastavitve, čez čas, ko motor predela kakih 10 l bencina , pa nastavimo dokončno.
Kabino pa le dobro pritrdi, da ne bo kake nepotrebne sitnosti.
Zelo upam, da ga v Lescah vidim
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ja, to bo - mogoče zato, ker imam jaz malo več olja v gorivu, je prerevna mešanica za zgorevanje, najbrž je bil nastavljen za 1:50 do 1:70, jaz pa imam za utekanje 1:30, pa je treba malo bolj drva basat v motor , ker je zraven dosti nekoristnega olja .
Nekdo je (skoraj) skopiral mojo barvno shemo , pa sem mislil, da je moj unikaten, ker originalna takšna poslikava je rdeča z belimi črtami. Samo moj design se mi bolj dopade
lp
Nekdo je (skoraj) skopiral mojo barvno shemo , pa sem mislil, da je moj unikaten, ker originalna takšna poslikava je rdeča z belimi črtami. Samo moj design se mi bolj dopade
lp
- Priponke
-
- pravi.jpg (47.31 KiB) Pogledano 4279 krat
-
- Pitts1.jpg (80.71 KiB) Pogledano 4276 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
....a sn ti reko, Bruhuhu, da to ne bo letelo....
...samo poglej, da ima taprav večje smeralo kot tvoj..
..Meni tut že dugaja.... Upam da EXTRO poštriham še ta teden, pa upam, da vse skupaj rata , pa obesim slikce na Branetovo temo Moj prvi orenk 3D model ....
...samo poglej, da ima taprav večje smeralo kot tvoj..
..Meni tut že dugaja.... Upam da EXTRO poštriham še ta teden, pa upam, da vse skupaj rata , pa obesim slikce na Branetovo temo Moj prvi orenk 3D model ....
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
ja, seveda! Točno 2,1 x večje. In tudi vse ostalo . Pa pilot je tudi 2,1 krat večji pa 21 x težji od moje pilotkeŽivnorc napisal/-a:....a sn ti reko, Bruhuhu, da to ne bo letelo....
...samo poglej, da ima taprav večje smeralo kot tvoj..
Norc, a ti ta ritka ni dovolj zaobljena? Pa veš, kako lahko fejst miga
- Priponke
-
- pitts3.jpg (53.27 KiB) Pogledano 3846 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
bruhpilot napisal/-a: Norc, a ti ta ritka ni dovolj zaobljena? Pa veš, kako lahko fejst miga
....je, je, ampak so mi bolj všeč ritke ala Lopez ....
..kar poglej, od tvojga je kot bi ga v rit sunu, od unga tapravga pa je lepo malo bolj lepo zaobljena, malo podaljšana nazaj ...al pa da malo bolj nazorno povem, da ima ritko,kot da bi jo (Lopezovo) pripognil, pa oduzad .......
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
...eni majo še manjše...odvisno od tistega, ki je skupaj švasal. Če so mu všeč ala Lopezove, pol je pač malo bolj ven potegnil, ne? In ko leti na nož, ni treba pedala za smer tak daleč zarinit...Živnorc napisal/-a:bruhpilot napisal/-a: Norc, a ti ta ritka ni dovolj zaobljena? Pa veš, kako lahko fejst miga
....je, je, ampak so mi bolj všeč ritke ala Lopez ....
..kar poglej, od tvojga je kot bi ga v rit sunu, od unga tapravga pa je lepo malo bolj lepo zaobljena, malo podaljšana nazaj ...al pa da malo bolj nazorno povem, da ima ritko,kot da bi jo (Lopezovo) pripognil, pa oduzad .......
- Priponke
-
- pravi 1.jpg (104.05 KiB) Pogledano 3642 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Danes je bil krstni polet. Slikice bo zrihtal Zdenko. Zadeva leti super. Lahko hitro, kot Pitts, ali pa počasi, kot fun-flyer. Pristane na 20 m .
Na začetku smo se kar precej namatrali z nastavitvijo 140 ccm 3W, pa vendar je na koncu le ratalo. Mislim, da ga muči malo preveč olja v mešanici. Spodnjo iglo je bilo treba kar precej odpret.
Model visi na propelerju že pri relativno nizkih obratih - na komandi cca. 1/4 gasa, (s tem, da je krivulja gasa za silo nastavljena).
To bo še špas , dokler se ne polomi
lp
Na začetku smo se kar precej namatrali z nastavitvijo 140 ccm 3W, pa vendar je na koncu le ratalo. Mislim, da ga muči malo preveč olja v mešanici. Spodnjo iglo je bilo treba kar precej odpret.
Model visi na propelerju že pri relativno nizkih obratih - na komandi cca. 1/4 gasa, (s tem, da je krivulja gasa za silo nastavljena).
To bo še špas , dokler se ne polomi
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Juuuuhuuuuu !
Takole se je začelo .
Takole zgleda olupljen krompir:
Ponosen lastnik namontira spodnje krilo...
Pa še zgornje:
Pa natankat je seveda tudi treba. Aleš pazi na vsako kapljico pri teh cenah bencina.
Rokavica gor, kontakt in.....
Takole se je začelo .
Takole zgleda olupljen krompir:
Ponosen lastnik namontira spodnje krilo...
Pa še zgornje:
Pa natankat je seveda tudi treba. Aleš pazi na vsako kapljico pri teh cenah bencina.
Rokavica gor, kontakt in.....
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt: