Colibri MB2, 1/3 scale
Ne, ne bo, ker ravno toliko potrebujem, da je težišče tam kjer ga rabim!miskolin napisal/-a:Sub c paket bo pretezak. nima smisla.
Torej ima smisla.
Jebiga, take tipkarske napake delam kadar pišem pijan....sem že popravil!miskolin napisal/-a:Prosim potrudi se tipkat tako, da se bo dalo prebrati.
LP
Danes sem Colibrija "preobul" v scale kolesa.
To se pa sedaj po visoki travi ne bo moglo več prekopicniti na nos!
Seveda sem pridelal nekaj dodatne mase a vsako župo je treba plačat!
Čakam samo še akumulator z večjo kapaciteto, potem pa ponovno v zrak.
Mitja
To se pa sedaj po visoki travi ne bo moglo več prekopicniti na nos!
Seveda sem pridelal nekaj dodatne mase a vsako župo je treba plačat!
Čakam samo še akumulator z večjo kapaciteto, potem pa ponovno v zrak.
Mitja
- Priponke
-
- Sedaj fi 120, prej fi 100.
- razlika novo-staro.jpg (55.04 KiB) Pogledano 7560 krat
-
- Bush tires :) :)
- nova kolesa.jpg (64.96 KiB) Pogledano 7560 krat
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Hei...
Tole sm najdu po naklučju.....če bo gdo zainteresiran.
Pičlih 200€...hihi.
http://www.modellbaumuder.de/ColibriMB2E.htm
Lep pozdrav
Tole sm najdu po naklučju.....če bo gdo zainteresiran.
Pičlih 200€...hihi.
http://www.modellbaumuder.de/ColibriMB2E.htm
Lep pozdrav
Salto H101
Ultralajt napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=vyBKWVhb9x4
Kaj se je pa potem dogajalo ko je po vzletu motor zatrokiral
lp.gregor
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Zgodila se mi je najhujša mora motornih pilotov, ko ti motor crkne na koncu piste. Nisi še dovolj visoko, imaš premajhno hitrost...če nadaljuješ naprej v isti smeri pristaneš na teren, ki ga od tam kjer stojiš ne vidiš, če pa obrneš nazaj za 180° na pisto( torej stran od vetra) , pa tvegaš da te požre in pokneš dol.
Ker mi je motor že med vzpenjanjem začel pokašljevati, sem prekinil vzpenjanje in letel vodoravno, a motor je očitno hotel ugasniti. Medtem sem bil pa že predaleč in sem poizkusil zaviti nazaj. Ko sem letel pravokotno na stezo mi je motor crknil...nato sem poizkušal skozi zadnji zavoj dobiti nekaj hitrosti in sem ga izvajal med precej strmim spuščanjem...a modela nisem mogel potem poglihati...enostavno ni imel dovolj brzine, da bi krmila zadovoljivo prijela. Seveda predvsem zato, ker mu je takrat pihalo v rep.
Najprej je usekalo v zemljo desno krilo, ki ga je popolnoma odlomilo stran...držala ga je le še folija, nato je užgal spiner, nakar je model naredil eno salto, vmes pa usekal po tleh še z repom.
Bilanca:
- odlomljeno desno krilo, 1/4 polrazpona stran od trupa
- polomljena 3 rebra
- odlomljen požarni zid
- polomljena rebra v prednjem delu trupa
- večkrat počen pokrov motorja
- spiner uničen
- kabina zvita in plastika večkrat prepognjena
- višinski rep odlomljen od trupa...visi samo na puš-pul cevi
- odtrgana armatura in rebro trupa, na katerega je armatura pritrjena
- uničen rezervoar goriva
S tem se tudi konča tema o Colibriju. Ne vem, če ga bom sploh kdaj popravljal...najbrž bo končal na podstrešju. Vsaj v tem trenuitku še ne razmišljam o popravilu.
Slike imam, pa tudi celoten posnetek poleta, pa jih ne bom pokazal, ker je bolje, da se ga spominjate takega kot je bil pred tem zadnjim dejanjem
Pa še razlaga glavnega krivca za kreš, da obvarujem koga pred podobnim dogodkom:
Če vam motor ne deluje že na zemlji dobro, potem ne letite, dokler zanesljivo ne ugotovite vzroka.
Meni je namreč začuda včeraj motor na zemlji 3x crknil, potem, ko sem imel poln plin kake 20 sekund.
Sem mislil,,da so v cevki za gorivo še kaki mehurčki, ker sem natankal nan novo v čisto prazen rezervoar, pa da bo sčasoma šlo na bolje.
Tik pred usodnim poletom sem še enkrat dal modelu poln plin in je lepo delal kake pol minute. Sem mislil, da je sedaj prebavil karkoli je že bilo, zato sem poletel.
To je bila napaka. Moral bi odkriti zakaj motor ne deluje tako kot je deloval med prejšnjimi poleti, ko z njim nisem imel nikakršnega problema.
Vzrokov pa je lahko več (kar bom poizkusil odkriti v naslednjih dneh na "test štandu") :
- ali so med delovanjem v cevko za gorivo prihajali mehurčki zraka (počena cevka, slaba povezava s tiplom na rezervoarju, odpadel kimbeljc v rezervoarju..)
- ali je bilo v gorivu kaj smeti in je zamašilo katero od šob v vplinjaču
- ali je sprememba vremena (višje temperature) vplivala na tom, da bi bilo treba katero od šob spremeniti...
Mitja
Ker mi je motor že med vzpenjanjem začel pokašljevati, sem prekinil vzpenjanje in letel vodoravno, a motor je očitno hotel ugasniti. Medtem sem bil pa že predaleč in sem poizkusil zaviti nazaj. Ko sem letel pravokotno na stezo mi je motor crknil...nato sem poizkušal skozi zadnji zavoj dobiti nekaj hitrosti in sem ga izvajal med precej strmim spuščanjem...a modela nisem mogel potem poglihati...enostavno ni imel dovolj brzine, da bi krmila zadovoljivo prijela. Seveda predvsem zato, ker mu je takrat pihalo v rep.
Najprej je usekalo v zemljo desno krilo, ki ga je popolnoma odlomilo stran...držala ga je le še folija, nato je užgal spiner, nakar je model naredil eno salto, vmes pa usekal po tleh še z repom.
Bilanca:
- odlomljeno desno krilo, 1/4 polrazpona stran od trupa
- polomljena 3 rebra
- odlomljen požarni zid
- polomljena rebra v prednjem delu trupa
- večkrat počen pokrov motorja
- spiner uničen
- kabina zvita in plastika večkrat prepognjena
- višinski rep odlomljen od trupa...visi samo na puš-pul cevi
- odtrgana armatura in rebro trupa, na katerega je armatura pritrjena
- uničen rezervoar goriva
S tem se tudi konča tema o Colibriju. Ne vem, če ga bom sploh kdaj popravljal...najbrž bo končal na podstrešju. Vsaj v tem trenuitku še ne razmišljam o popravilu.
Slike imam, pa tudi celoten posnetek poleta, pa jih ne bom pokazal, ker je bolje, da se ga spominjate takega kot je bil pred tem zadnjim dejanjem
Pa še razlaga glavnega krivca za kreš, da obvarujem koga pred podobnim dogodkom:
Če vam motor ne deluje že na zemlji dobro, potem ne letite, dokler zanesljivo ne ugotovite vzroka.
Meni je namreč začuda včeraj motor na zemlji 3x crknil, potem, ko sem imel poln plin kake 20 sekund.
Sem mislil,,da so v cevki za gorivo še kaki mehurčki, ker sem natankal nan novo v čisto prazen rezervoar, pa da bo sčasoma šlo na bolje.
Tik pred usodnim poletom sem še enkrat dal modelu poln plin in je lepo delal kake pol minute. Sem mislil, da je sedaj prebavil karkoli je že bilo, zato sem poletel.
To je bila napaka. Moral bi odkriti zakaj motor ne deluje tako kot je deloval med prejšnjimi poleti, ko z njim nisem imel nikakršnega problema.
Vzrokov pa je lahko več (kar bom poizkusil odkriti v naslednjih dneh na "test štandu") :
- ali so med delovanjem v cevko za gorivo prihajali mehurčki zraka (počena cevka, slaba povezava s tiplom na rezervoarju, odpadel kimbeljc v rezervoarju..)
- ali je bilo v gorivu kaj smeti in je zamašilo katero od šob v vplinjaču
- ali je sprememba vremena (višje temperature) vplivala na tom, da bi bilo treba katero od šob spremeniti...
Mitja
Sicer pa, kot vedno v takih primerih, je potrebno umirit čustva, morda prespati kako noč, potem pa zadeve izgledajo nekoliko drugačne...včasih slabše, včasih boljše.
Ko sem pred parimi minutami prekladal razbitine iz roke v roke, vidim, da se model bo dalo popraviti!
Ampak zaenkrat se mi ne ljubi.....
Na obzorju se že kažejo nove ideje....
Ko sem pred parimi minutami prekladal razbitine iz roke v roke, vidim, da se model bo dalo popraviti!
Ampak zaenkrat se mi ne ljubi.....
Na obzorju se že kažejo nove ideje....
Ojoj, ta pa res ni dolgo živel . Pa kako je lahko ZG crknil ! Skoraj ti prej cigel na glavo pade.... Škoda te eksotike. To je bilo edino tako letalo pri nas. Popraviti se pa vedno da te lesenjače, --hitro po belo lepilo v štacuno, pa limat puzzle.
lp
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Danes sem dodobra stestiral motor, da bi ugotovil vzrok, zaradi katerega mi je nazadnje v zraku crknil.
Motor sem pritrdil na desko, ter povezal z novo posodo za gorivo in novo cevko za dovod k vplinjaču.
Motor je vžgal brez problema, ter ubogal na vse moje igranje na vzvod plina.
Prenesel je dolgotrajni polni plin, dolgotrajni prosti tek, ter se veselo odzival na hitro dodajanje in odvzemanje plina. :jumpjum:
Torej je bila za odpoved motorja kriva napaka v povezavi rezervoar-->vplinjač.
Lahko, da je vleklo kakšen zrak, pa so bili v cevki mehurčki, ali pa, da se je v rezervoarju celo snela notranja cevka.
Kakorkoli že, motor je ugašal zaradi motnje v dovodu goriva.
Vesel sem, da je to, ne pa kaka napaka ali poškodba na motorju ali vplinjaču.
Sedaj bom z lažjim srcem spet obesil motor na letalo.
Vsekakor pa bom nabavil večjo količino cevke za gorivo, ter jo vsake toliko zamenjal. Ko gledam tole, kar sem imel vgrajeno na Kolibriju, je nekako otrdela..... in mi to ni preveč všeč.
LP Mitja
Motor sem pritrdil na desko, ter povezal z novo posodo za gorivo in novo cevko za dovod k vplinjaču.
Motor je vžgal brez problema, ter ubogal na vse moje igranje na vzvod plina.
Prenesel je dolgotrajni polni plin, dolgotrajni prosti tek, ter se veselo odzival na hitro dodajanje in odvzemanje plina. :jumpjum:
Torej je bila za odpoved motorja kriva napaka v povezavi rezervoar-->vplinjač.
Lahko, da je vleklo kakšen zrak, pa so bili v cevki mehurčki, ali pa, da se je v rezervoarju celo snela notranja cevka.
Kakorkoli že, motor je ugašal zaradi motnje v dovodu goriva.
Vesel sem, da je to, ne pa kaka napaka ali poškodba na motorju ali vplinjaču.
Sedaj bom z lažjim srcem spet obesil motor na letalo.
Vsekakor pa bom nabavil večjo količino cevke za gorivo, ter jo vsake toliko zamenjal. Ko gledam tole, kar sem imel vgrajeno na Kolibriju, je nekako otrdela..... in mi to ni preveč všeč.
LP Mitja
Predvidevam, da imaš Tygon cevke (rumene, zelene, itd.). Otrdijo, ko nekaj časa niso v bencinu. Ko jih ponovno daš v bencin, se spet zmehčajo. Imajo dolgo življenjsko dobo, ne se bat. Tudi v UL letalih na Rotax motorjih jih uporabljajo. Ko se zmehčajo opaziš, da rade zlezejo s kakšnega priključka, zato morajo biti obvezno zavarovane z žičnimi objemkami, priključki pa morajo imeti razširitev za objemko.Ultralajt napisal/-a:Vsekakor pa bom nabavil večjo količino cevke za gorivo, ter jo vsake toliko zamenjal. Ko gledam tole, kar sem imel vgrajeno na Kolibriju, je nekako otrdela..... in mi to ni preveč všeč.
LP Mitja
Da ti ZG ali tudi drugi bencinski motorji crknejo zaradi kakšne nenadne okvare, je precej malo možnosti, če je vse OK nastavljeno. Takoj, ko si povedal, da je motor v zraku crknil, je treba pomisliti na brezhiben dovod goriva.
lp,
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
No, nekaj se premika......
Nova rebra za polomljeno krilo.
Treba jih je le še majčkeno obrusiti in nato sledi popravilo krila.
Model je bil preveč zanimiv, da bi ga ne popravil.
Nova rebra za polomljeno krilo.
Treba jih je le še majčkeno obrusiti in nato sledi popravilo krila.
Model je bil preveč zanimiv, da bi ga ne popravil.
- Priponke
-
- Nova rebra za krilo....
- nova rebra-Colibri MB2.jpg (73.05 KiB) Pogledano 5577 krat
-
- Posledica odpovedi motorja in moje odločitve, da obrnem model nazaj na pisto...z vetrom v hrbet in prenizko...
- Kreš zaradi odpovedi motorja.jpg (127.5 KiB) Pogledano 5571 krat
-
- Kar grdo zgleda s te strani....
- s te strani je videti hudo.jpg (127.59 KiB) Pogledano 5568 krat
No, ker je mimo leto in pol, ne zaboli več tako ob pogledu na posnetek....
http://www.youtube.com/watch?v=2Z_mofkREhc
.
http://www.youtube.com/watch?v=2Z_mofkREhc
.