FW 190 A-4
FW 190 A-4
Pa se je nekaj pričelo gradit
Odločal sem se med Mustangom P51D in Focke Wulfom 190 ampak, ker sem z nekaj sreče dobil dober načrt za FW190 je odločitev padla
Merilo je nekje 1/7
Razpon: 1,5m
Teža: ?? (4-5kg)
Motor: Verjetno 2T 12ccm
Odločal sem se med Mustangom P51D in Focke Wulfom 190 ampak, ker sem z nekaj sreče dobil dober načrt za FW190 je odločitev padla
Merilo je nekje 1/7
Razpon: 1,5m
Teža: ?? (4-5kg)
Motor: Verjetno 2T 12ccm
- Priponke
-
- DSCF1755.JPG (180.06 KiB) Pogledano 4715 krat
-
- DSCF1751.JPG (203.19 KiB) Pogledano 4715 krat
-
- DSCF1743.JPG (182.37 KiB) Pogledano 4715 krat
Zadnjič spremenil dif0r, dne 16 Feb 2011, 13:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Veliko uzitkov in uspešno gradnjo želim! Zgolj informativno me zanima kje si dobil načrt (in kaputažo?) in kolikov cekinov si odrinil (lahko tudi na zs). Meni je FW190 oblikovalsko lep kot pes, cez kakih deset let ko naberem izkusnje pa se se sam spravim kaj podobnega... Z zanimanjem spremljam gradnjo!!!
za izbiro modela. Da ne bodo samo makete zavezniških letal mešale zrak v SLO.
Glede teže modela, 5 kg pri 1,5 m premera je kar veliko. Probaj šparati na teži, kajti WW II. ptice so že tako muhaste za leteti, če so pa pretežke je to lahko leteča kanta, predvsem pri pristanku.
Počakaj z nakupom motorja dokler ne bo model dokončan za na vago postavit. Dimenzije in teže 4-taktnih motorjev med 12 in 15 ccm se ne razlikujejo preveč, zato ne bo težav pri montaži motorja bolj pri koncu gradnje.
Ti pa svetujem razmislek o nakupu O.S. ali pa Saito 4-taktarja. Pri taki gradnji je res škoda, da zaradi nekaj deset eurov razbiješ model. Pa tudi pri isti teži dajo ti motorji več od sebe kot pa primerljivi kitajci.
Z zanimanjem bom spremljal tole gradnjo, vidim da si se gradnje lotil natančno.
Lp
Tomaž
Glede teže modela, 5 kg pri 1,5 m premera je kar veliko. Probaj šparati na teži, kajti WW II. ptice so že tako muhaste za leteti, če so pa pretežke je to lahko leteča kanta, predvsem pri pristanku.
Počakaj z nakupom motorja dokler ne bo model dokončan za na vago postavit. Dimenzije in teže 4-taktnih motorjev med 12 in 15 ccm se ne razlikujejo preveč, zato ne bo težav pri montaži motorja bolj pri koncu gradnje.
Ti pa svetujem razmislek o nakupu O.S. ali pa Saito 4-taktarja. Pri taki gradnji je res škoda, da zaradi nekaj deset eurov razbiješ model. Pa tudi pri isti teži dajo ti motorji več od sebe kot pa primerljivi kitajci.
Z zanimanjem bom spremljal tole gradnjo, vidim da si se gradnje lotil natančno.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Prav zato sem se tudi odločil za fw190, ker spitfire-jev in mustangov je kar precej plus tega pa mi ima fw190 zelo lepo linijo.
Glede teže modela pa mislim, da bo kar nekje 4kg (mogoče malenkost manj ). 4-5kg sem napisal, ker sem zasledil, da so nekateri naredili precej težke modele (ampak so jih izdelovali bolj kot pravo maketo z vsemi detajli, vprašanje kak so letele, če sploh so)
Glede motorja pa mislim, da za 4-takterja ne bo prostora, saj je nos zelo kratki in so nekateri že v štartu požarno steno pomikali precej nazaj, da so pridobili manjkajoč prostor
Glede teže modela pa mislim, da bo kar nekje 4kg (mogoče malenkost manj ). 4-5kg sem napisal, ker sem zasledil, da so nekateri naredili precej težke modele (ampak so jih izdelovali bolj kot pravo maketo z vsemi detajli, vprašanje kak so letele, če sploh so)
Glede motorja pa mislim, da za 4-takterja ne bo prostora, saj je nos zelo kratki in so nekateri že v štartu požarno steno pomikali precej nazaj, da so pridobili manjkajoč prostor
Ja, res so imeli kratek nos, zato probaj izdelati čim lažji rep!dif0r napisal/-a:
Glede motorja pa mislim, da za 4-takterja ne bo prostora, saj je nos zelo kratki in so nekateri že v štartu požarno steno pomikali precej nazaj, da so pridobili manjkajoč prostor
Meni se glede težišča ne bo izšlo brez dodajanja kar nekaj mase (razmerje mase med praznim letalom in pogonom je skoraj 1:1!!!) v nos letala...
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
Če gledaš za izredno močno (bolj od isto velikega 2T motorja) in zanesljivo mašino, katere izpuh lahko izpelješ tudi po notranjosti modela (da se ne vidi izpuha), glej za motorje YS (Yamada) in dodatke Hatori. Kolega je imel cca. 4T 18ccm Yamado v Mustangu, šlo je NORO!
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Hvala za odgovor.
Se mi FW zdi zanimiv ker je zgleda dosti lažje diskretno montirat motor kot v kakšnega mustanga ali pa spitfireja.
Po merah sodeč pa pokrov niti ni tako 'obsežen' za 2T okrog 10-15ccm bi bilo verjetno treba uporabiti 'pitts style' dušilec, da se zadeva skrije.
Z zanimanjem spremljam temo.
LP
Se mi FW zdi zanimiv ker je zgleda dosti lažje diskretno montirat motor kot v kakšnega mustanga ali pa spitfireja.
Po merah sodeč pa pokrov niti ni tako 'obsežen' za 2T okrog 10-15ccm bi bilo verjetno treba uporabiti 'pitts style' dušilec, da se zadeva skrije.
Z zanimanjem spremljam temo.
LP
RC Addict!