Supermarine Spitfire Ripmax
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Spit
Pozdravljen. Lep model, vendar razmisli o podvozju. S takim podvozjem ne boš niti vzletal, niti priistajal...
LP Darko
- Priponke
-
- joystick.gif (10.31 KiB) Pogledano 4656 krat
Dolgo sem si ga ogedoval, dodatni razlog Magnum XL 30FS, pa je tudi dobri 2 leti argumentiral s police.
Nič, pa smo rekli Kristjanu naj prnese enega.
Prvi vtis ko sem ga vzel iz škatle: "Lahkooo!!!" Model je grajen res lahko in kljub 120 cm razpetine krilo izgleda precej veliko.
Glede na vso internetno hvalo sem mogoče pričakoval preveč, saj bi model mogoče lahko bil malo natančneje prekrit. V tej verziji so mogoče že malce pretiravali z odprtino za baterijo saj seže do tja kjer bi morala bit že davno kabina - bo pač malo več vpasavanja. (Me prav zanima kakšen je v živo ME 109 za katerega pravijo, da je še boljši od Mustanga, ki je boljši od Spita.)
Ker pač moram z glavo skozi zid, bom montiral 5 kubičnega 4-takterja. Z ventili navzdol pa niti nebo preveč kolin okrog pokrova motorja. Bo pa zabava ob spreminjanju nosilca za elektromotor. Celoten pokrov motorja pa nameravam skrajšati v predelu 'navideznega' spinerja in nato uporabiti spiner z okrog 70 mm premera.
Nič, pa smo rekli Kristjanu naj prnese enega.
Prvi vtis ko sem ga vzel iz škatle: "Lahkooo!!!" Model je grajen res lahko in kljub 120 cm razpetine krilo izgleda precej veliko.
Glede na vso internetno hvalo sem mogoče pričakoval preveč, saj bi model mogoče lahko bil malo natančneje prekrit. V tej verziji so mogoče že malce pretiravali z odprtino za baterijo saj seže do tja kjer bi morala bit že davno kabina - bo pač malo več vpasavanja. (Me prav zanima kakšen je v živo ME 109 za katerega pravijo, da je še boljši od Mustanga, ki je boljši od Spita.)
Ker pač moram z glavo skozi zid, bom montiral 5 kubičnega 4-takterja. Z ventili navzdol pa niti nebo preveč kolin okrog pokrova motorja. Bo pa zabava ob spreminjanju nosilca za elektromotor. Celoten pokrov motorja pa nameravam skrajšati v predelu 'navideznega' spinerja in nato uporabiti spiner z okrog 70 mm premera.
- Priponke
-
- Na hitrco sestavljen.
- BILD1744-web.jpg (185.62 KiB) Pogledano 3166 krat
Zadnjič spremenil Stanko P., dne 12 Maj 2011, 18:44, skupaj popravljeno 2 krat.
RC Addict!
Moči mislim da bo dovolj, saj sem enak model tudi že videl leteti z 2,5 kubičnim MVVS-om.
http://www.youtube.com/watch?v=ejsVS_m0MwI
Zgleda, da bo model prijeten za letenje, če bo le utekanje motorja šlo po planu
p.s.
Mi v prejšnjem postu ni priznalo celotnega besedila.
http://www.youtube.com/watch?v=ejsVS_m0MwI
Zgleda, da bo model prijeten za letenje, če bo le utekanje motorja šlo po planu
p.s.
Mi v prejšnjem postu ni priznalo celotnega besedila.
RC Addict!
Magnum;)
Danes sem probal malce 'zakurblat' motorček. Mater ma globoki glas pa navor tudi ni zanemarljiv. Se mi zdi da obrati precej bolj ostro sledijo ukazu za 'gas' kot pri dvotaktarjih. Uporabljen propeler je bil 9x6.
Vseeno ga nisem laufal več kot 5 min, ker se mi je stojalo z nosilcem preveč treslo. Bo treba za drugo rundo narediti močnejši nosilec ali pa do konca vlaufat kar na modelu.
Vseeno ga nisem laufal več kot 5 min, ker se mi je stojalo z nosilcem preveč treslo. Bo treba za drugo rundo narediti močnejši nosilec ali pa do konca vlaufat kar na modelu.
RC Addict!
Nekaj malega sem delal na Spitu.
Treba je bilo nekoliko spremeniti pokrov motorja, da noter paše metanol motor in zato opustiti originalno idejo o majhnem plastičnem stinnerčku. Namesto tega sem uporabil 69 mm plastičen spinner, ki ga pa zaenkrat nisem mogel dobiti v beli barvi. Če bi šel na elektro, to je plan za ripmaxovega bf-109 ali pc-9 domače izdelave, bi hauba ostala nedotaknjena, pa tudi letel bi že davno tega. Tako pa je sledilo neizogibno izmaličenje skoraj do nerazpoznavnosti. "Tanajraje pa delam lukne v kaputaž!" - NE
Upasal sem lesen nosilec motorja, ki je nekako podaljšek originalnega nosilca, ki seže do 2 rebra v trupu. Tako ostane malo močnejša konstrukcija, kot če bi ga pritrdil zgolj na sprednje rebro.
Kako mi je uspelo se vidi na slikah.
Treba je bilo nekoliko spremeniti pokrov motorja, da noter paše metanol motor in zato opustiti originalno idejo o majhnem plastičnem stinnerčku. Namesto tega sem uporabil 69 mm plastičen spinner, ki ga pa zaenkrat nisem mogel dobiti v beli barvi. Če bi šel na elektro, to je plan za ripmaxovega bf-109 ali pc-9 domače izdelave, bi hauba ostala nedotaknjena, pa tudi letel bi že davno tega. Tako pa je sledilo neizogibno izmaličenje skoraj do nerazpoznavnosti. "Tanajraje pa delam lukne v kaputaž!" - NE
Upasal sem lesen nosilec motorja, ki je nekako podaljšek originalnega nosilca, ki seže do 2 rebra v trupu. Tako ostane malo močnejša konstrukcija, kot če bi ga pritrdil zgolj na sprednje rebro.
Kako mi je uspelo se vidi na slikah.
- Priponke
-
- Na tej strani so ble pa že koline.
- spit-levo.jpg (58.83 KiB) Pogledano 3755 krat
-
- Ste strani zgleda še kar lepo.
- spit-desno.jpg (58.09 KiB) Pogledano 3755 krat
RC Addict!
S slike je razvidno kako sem pre/dodelal nosilec motorja in požarno steno.
Malo epoksija, malo tkanine, malo vezane plošče, nekaj vijakov pa še malo barve.
Toliko, da obrišem prah z modela in s teme.
Če bo vreme in vrijeme bo konec tedna akcija.
Malo epoksija, malo tkanine, malo vezane plošče, nekaj vijakov pa še malo barve.
Toliko, da obrišem prah z modela in s teme.
Če bo vreme in vrijeme bo konec tedna akcija.
- Priponke
-
- Perajt za motor ;)
- Spitfire-MOUNT-web.jpg (121.79 KiB) Pogledano 3442 krat
RC Addict!
Tako sedaj ko pa je končno 'fertik' pa ga vreme biksa.
Ker je 'John' obljubil, da bo pazil na svoj stroj sem mu nekoliko uredil delovno okolje. Koliko se pač tak plitek kokpit, da spedenat.
Fotošopiral, sprintal in nalepil sem približek spitove nadzorne plošče.
Nalepil ploščo za pilotom ter pobarval notranjost kabine na zeleno.
Iz deprona izdelal 'vzglavnik' ter ga pobarval v rjavo-usnje in tisto škatlo za vzglavnikom, katero ne vem čemu služi pri pravem letalu.
Naredil provizoriš namerilnik. Škatlo in namerilnik pobarval v črno.
In na koncu še prilepil John-a.
To je bilo prvič, da sem se sploh poigral z notranjostjo kabine, je pa to zelo sproščujoče delo. Za tako merilo mislim da je to že privlačna popestritev.
Ker je 'John' obljubil, da bo pazil na svoj stroj sem mu nekoliko uredil delovno okolje. Koliko se pač tak plitek kokpit, da spedenat.
Fotošopiral, sprintal in nalepil sem približek spitove nadzorne plošče.
Nalepil ploščo za pilotom ter pobarval notranjost kabine na zeleno.
Iz deprona izdelal 'vzglavnik' ter ga pobarval v rjavo-usnje in tisto škatlo za vzglavnikom, katero ne vem čemu služi pri pravem letalu.
Naredil provizoriš namerilnik. Škatlo in namerilnik pobarval v črno.
In na koncu še prilepil John-a.
To je bilo prvič, da sem se sploh poigral z notranjostjo kabine, je pa to zelo sproščujoče delo. Za tako merilo mislim da je to že privlačna popestritev.
- Priponke
-
- Tako pa izgleda 'armaturka'.
- spit-cockpit-back.jpg (84.26 KiB) Pogledano 3177 krat
-
- Od strani, lepo se vidi naslon za glavo.
- spit-cockpit-side.jpg (127.97 KiB) Pogledano 3177 krat
-
- Od spredaj.
- spit-cockpit-front.jpg (78.6 KiB) Pogledano 3177 krat
RC Addict!
Tako, včeraj se je zgodilo
Najprej sem model dal na tehtnico - 1160 g. Da sem ga dobil v priporočeno območje za težišče (70-75 mm) se moral dodati še 60 g uteži.
Nato sem skozi motorček spustil še ene 3 tanke goriva, s 5 min teki in pavzami za hlajenje. Z vsakim zagonom je motor deloval bolje, vsakokrat sem tudi nekoliko priprl (2 zobca) glavno iglo. Ko je motor deloval lepo pri polnem teku in pri 'štandgasu' sem se odločil: "Danes bo poletel."
Video utekanja: http://www.youtube.com/watch?v=xbl-oC8qqQI
Poklical sem Kristjana in ga prosil, če se lahko dobiva na modelarskem letališču v Zimici, da mi pomaga pri prvih poletih. Seveda je bil takoj za akcijo. Po zagonu motorja se je strinjal, da deluje precej zanesljivo.
Ko mu dam znak vrže model vendar v trenutku sunka motor odpove. Zaradi majhne mase in dobrodušnosti modela nekritičen pristanek nekaj metrov vzdolž piste sploh ni vprašanje saj krilo prime dobesedno v trenutku, ko model zapusti roko štarterja. Nato poskusiva še enkrat in model lepo poleti. Potrebno je precej trima v levo, tako po nagibu kot smeri. Drugače vse ok.
Tako naredim vsega skupaj 3 polete po nekje 7 minut in neverjetno z vsakim letom motor bolje vleče.
Video enega izmed prvih poletov: http://www.youtube.com/watch?v=6mZiJ-18QEE
Ugotovil sem, da ima motor preveč zamika v desno, zato sem moral kompenzirati trim v levo. To bom odpravil pred naslednjim poletom in hkrati montiral še motorni pokrov.
Novo mi je tudi odzivanje 4T motorja, ki precej dobro vleče tudi pri nižjih obratih. Nasploh zvok in dejanska hitrost modela v letu sta v drugačnem sorazmerju, kot pri 2T motorjih.
Skratka nad kombinacijo modela in motorja sem navdušen. Tisti pok, pok, pok, ko ti model pokaže 'tazadnjo' je fantastično slišati.
Sedaj pa samo še uživancija
Najprej sem model dal na tehtnico - 1160 g. Da sem ga dobil v priporočeno območje za težišče (70-75 mm) se moral dodati še 60 g uteži.
Nato sem skozi motorček spustil še ene 3 tanke goriva, s 5 min teki in pavzami za hlajenje. Z vsakim zagonom je motor deloval bolje, vsakokrat sem tudi nekoliko priprl (2 zobca) glavno iglo. Ko je motor deloval lepo pri polnem teku in pri 'štandgasu' sem se odločil: "Danes bo poletel."
Video utekanja: http://www.youtube.com/watch?v=xbl-oC8qqQI
Poklical sem Kristjana in ga prosil, če se lahko dobiva na modelarskem letališču v Zimici, da mi pomaga pri prvih poletih. Seveda je bil takoj za akcijo. Po zagonu motorja se je strinjal, da deluje precej zanesljivo.
Ko mu dam znak vrže model vendar v trenutku sunka motor odpove. Zaradi majhne mase in dobrodušnosti modela nekritičen pristanek nekaj metrov vzdolž piste sploh ni vprašanje saj krilo prime dobesedno v trenutku, ko model zapusti roko štarterja. Nato poskusiva še enkrat in model lepo poleti. Potrebno je precej trima v levo, tako po nagibu kot smeri. Drugače vse ok.
Tako naredim vsega skupaj 3 polete po nekje 7 minut in neverjetno z vsakim letom motor bolje vleče.
Video enega izmed prvih poletov: http://www.youtube.com/watch?v=6mZiJ-18QEE
Ugotovil sem, da ima motor preveč zamika v desno, zato sem moral kompenzirati trim v levo. To bom odpravil pred naslednjim poletom in hkrati montiral še motorni pokrov.
Novo mi je tudi odzivanje 4T motorja, ki precej dobro vleče tudi pri nižjih obratih. Nasploh zvok in dejanska hitrost modela v letu sta v drugačnem sorazmerju, kot pri 2T motorjih.
Skratka nad kombinacijo modela in motorja sem navdušen. Tisti pok, pok, pok, ko ti model pokaže 'tazadnjo' je fantastično slišati.
Sedaj pa samo še uživancija
RC Addict!