Vidjeno na modelarskom mitingu Crngrob.
Neki podatak vise, raspon/duzina/tezina/motor/akumulatori...?
Galeb G-2 Elektro
- SUPERCUBER
- Začetnik
- Prispevkov: 49
- Pridružen: 17 Jan 2006, 10:22
- Kraj: Novi Sad
- Kontakt:
Galeb G-2 Elektro
RED BULL daje ti krila...A Lozovaca pogon na sva cetiri...
TEHNIČNI PODATKI MODELA LETALA SOKO G-2 GALEB
Letalo je narejeno na osnovi sheme 1:48 objavljene v reviji TIM 9-10 junij 2004, ki je 5x povečana in nekoliko prilagojena kar s tiče segmentov trupa. Narejeno je iz stiropora specifične teže 18 kg/m3, 6 in 5mm balze, prekrito z papernatimi brisačami na neskončnem traku in mešanico hitro sušečega belega mizarkega lepila razredčenega z cca 8%-10% vode.
-premer krilaz z rezervarji - 1120 mm
-profil krila pri trupu - RAF 38 globina 270 mm
-profil krila pri rezervarju - RAF 28 globina 150mm
-lom krila gledano iz sredine proti koncu - 15 mm
-zvitje krila - 6 mm
-krilo je spodaj in zgoraj po celi dolžini ojačano z epoksijem in pasom steklene tkanine širine 100 mm
- eleroni so iz trikotne balze
-servo motorja sta v vsaki polovici krila vsak eleron svoj servo
-smerni in višinski stabilizator sta narejena iz 6 mm oziroma 5 mm balze
-smeri nima, servo za višino je zadaj v trupu
-trup je izdelan iz stiropora (10 segmentov zlepljenih v celoto) in prekrit kot krila, kritična mesta so predhodno ojačana s pasovi tkanine (v nosu, spodnji del trupa po celi dolžini z 60 mm pasom in na spojih za kabino
-dolžina trupa je skupaj z spinerjem 1070 mm.
Model je pobarvan z Akril spreji v prototipni shemi iz leta 1961.
Za pogon služi notranje vrteči brezkrtačni motor z 2000 obr/V masa 86 g opremljen z eliso APC 7x5E, regulator 55A, LiPo 3200MaH, poraba cca 28 A.
Masa letala pripravljenega za let je 950 g, kar daje masno moč cca 300W/kg.
Mislim, da sem navedel dovolj podatkov.
Lep pozdrav, Drago
-premer krilaz z rezervarji - 1120 mm
-profil krila pri trupu - RAF 38 globina 270 mm
-profil krila pri rezervarju - RAF 28 globina 150mm
-lom krila gledano iz sredine proti koncu - 15 mm
-zvitje krila - 6 mm
-krilo je spodaj in zgoraj po celi dolžini ojačano z epoksijem in pasom steklene tkanine širine 100 mm
- eleroni so iz trikotne balze
-servo motorja sta v vsaki polovici krila vsak eleron svoj servo
-smerni in višinski stabilizator sta narejena iz 6 mm oziroma 5 mm balze
-smeri nima, servo za višino je zadaj v trupu
-trup je izdelan iz stiropora (10 segmentov zlepljenih v celoto) in prekrit kot krila, kritična mesta so predhodno ojačana s pasovi tkanine (v nosu, spodnji del trupa po celi dolžini z 60 mm pasom in na spojih za kabino
-dolžina trupa je skupaj z spinerjem 1070 mm.
Model je pobarvan z Akril spreji v prototipni shemi iz leta 1961.
Za pogon služi notranje vrteči brezkrtačni motor z 2000 obr/V masa 86 g opremljen z eliso APC 7x5E, regulator 55A, LiPo 3200MaH, poraba cca 28 A.
Masa letala pripravljenega za let je 950 g, kar daje masno moč cca 300W/kg.
Mislim, da sem navedel dovolj podatkov.
Lep pozdrav, Drago
Zadnjič spremenil NoD, dne 10 Jun 2009, 20:31, skupaj popravljeno 3 krat.
ŠE NEKAJ FOTOGRAFIJ IZDELAVE
- Priponke
-
- STIROPOR ZA KRILA
- DSCF0025-1.JPG (117 KiB) Pogledano 3904 krat
-
- STIROPOR ZA TRUP
- DSCF0023.JPG (120.96 KiB) Pogledano 3904 krat
Zadnjič spremenil NoD, dne 10 Jun 2009, 20:30, skupaj popravljeno 1 krat.
- SUPERCUBER
- Začetnik
- Prispevkov: 49
- Pridružen: 17 Jan 2006, 10:22
- Kraj: Novi Sad
- Kontakt: