spitfire MK 8 (marutaka)
MK VIII je pravzaprav MK VII (višinski lovec), samo brez kabine pod pritiskom. Sicer pa sta se verziji razlikovali od MK V po uvlačlivem zadnjem kolesu in povečanem (ošpičenem) smernem krmilu. Glavna sprememba pa je bil seveda močnejši motor (Rolls Royce Merlin 66 in podobni z okrog 1700 HP). Na zunaj se je to videlo po številu izpušnih cevi, ki jih je MK V imel po tri na vsaki strani (enako kot Hurricane), MK VII, VIII, IX ....pa po šest.ZigaM napisal/-a:Mene pa mika gradnja Spitfireja od marutake, Načrt sem že dobil!
Kakšna je razlika med Spitfire MK8 in MK9! Ali ima kdo načrt za MK9!
O MK IX je povedal že KamiKaza.
Če je na forki MK VIII mislim, da je na modelu na fotki število izpušnih cevi napačno. Lahko pa se seveda motim, saj je bilo podvariant spitfirejev malo morje.
LP
A
spet smo se nekaj novega naučili... k sreči brez posledic
Danes je motor spet imel svoj dan, pa sem se odločil, da pogledam kako stojijo cevke; in ko snamem kaputaž- kaj vidimo
požarna stena je skoraj v celoti odstopila od trupa; ja, folija je zelo dober indikator, če kje kak spoj popusti
lp Rupert
Danes je motor spet imel svoj dan, pa sem se odločil, da pogledam kako stojijo cevke; in ko snamem kaputaž- kaj vidimo
požarna stena je skoraj v celoti odstopila od trupa; ja, folija je zelo dober indikator, če kje kak spoj popusti
lp Rupert
- Priponke
-
- 2005_0808Image0002.JPG (94.48 KiB) Pogledano 5441 krat
-
- 2005_0808Image0001.JPG (85.27 KiB) Pogledano 5441 krat
Napaka je bila čisto konstrukcijska; prvič- čisto navaden bukov šper 4mm in drugič- posledično zelo mala spojna površina in smo skoraj ostali brez modela
Sedaj mu bom privoščil 6mm avio šper, s strani vezal dvojko avio in vse skupaj vlepil v trup, nato pa še laminiral bi skoro moglo držati
kdo bi si mislil, da takle moped takole preruka konstrukcijo; hja se učimo celo življenje
lp Rupert
Sedaj mu bom privoščil 6mm avio šper, s strani vezal dvojko avio in vse skupaj vlepil v trup, nato pa še laminiral bi skoro moglo držati
kdo bi si mislil, da takle moped takole preruka konstrukcijo; hja se učimo celo življenje
lp Rupert
- Priponke
-
- 2005_0808Image0004.JPG (77.28 KiB) Pogledano 5437 krat
-
- 2005_0808Image0003.JPG (97.51 KiB) Pogledano 5437 krat
MDS je "krivec"; sicer pa je tako, da 4mm naležne površine požarne stene na trup ne bi zdržalo pa če je prop še tako fino uravnotežen
Sicer pa stvar kar lepo napreduje- zvečer bo še slikovno gradivo.
Ti prispevki so mišljeni predvsem za tiste ki sami gradijo, da bi upoštevali, da je treba požarno steno učvrstiti v trup na precej večji površini kot sem to naredil sam , sploh pri večjih modelih ( bolje se je učiti na tujih napakah- človek bi rekel dopisno )
lp Rupert
Sicer pa stvar kar lepo napreduje- zvečer bo še slikovno gradivo.
Ti prispevki so mišljeni predvsem za tiste ki sami gradijo, da bi upoštevali, da je treba požarno steno učvrstiti v trup na precej večji površini kot sem to naredil sam , sploh pri večjih modelih ( bolje se je učiti na tujih napakah- človek bi rekel dopisno )
lp Rupert
žal včeraj ni zneslo, pa danes...
Tole bi skoraj moralo zdržati, tudi če odpuli pol propa
znotraj je seveda še zlaminirano
lp Rupert
Tole bi skoraj moralo zdržati, tudi če odpuli pol propa
znotraj je seveda še zlaminirano
lp Rupert
- Priponke
-
- 2005_0810Image0004.JPG (49.37 KiB) Pogledano 5456 krat
-
- tole je stari požarc
- 2005_0810Image0003.JPG (99.75 KiB) Pogledano 5456 krat
-
- 2005_0810Image0001.JPG (63.42 KiB) Pogledano 5456 krat
Pozdravljen!
Včeraj sem v Lescah videl tegale Spita Hudo! Čestitke!
Spit mi je eno najlepših letal 2ndWW, sploh pa zaradi eliptičnih kril.
Če ima kdo kakšen nacrt za 10-15ccm v dwg formatu, bi bil neizmerno hvaležen.
PS: Vse pohvale tudi za MIG 3, ki ga je bilo moč videti v hangarju.
Lep pozdrav in obilo sreče pri letanju!
Včeraj sem v Lescah videl tegale Spita Hudo! Čestitke!
Spit mi je eno najlepših letal 2ndWW, sploh pa zaradi eliptičnih kril.
Če ima kdo kakšen nacrt za 10-15ccm v dwg formatu, bi bil neizmerno hvaležen.
PS: Vse pohvale tudi za MIG 3, ki ga je bilo moč videti v hangarju.
Lep pozdrav in obilo sreče pri letanju!