Grunau baby IIb
izdelava ohišja, za instrumentalno ploščo:
Narejen je iz 3mm debele topolove vezane plošče, letvic balze in oplate 0.4 debele vezane plošče. kasneje bo v tem ohišju skrita pogonska baterija za servote.
LP Peter
Narejen je iz 3mm debele topolove vezane plošče, letvic balze in oplate 0.4 debele vezane plošče. kasneje bo v tem ohišju skrita pogonska baterija za servote.
LP Peter
- Priponke
-
- končano ohišje
- IMG_3178.JPG (90.97 KiB) Pogledano 8462 krat
-
- spodnja stran z letvicami iz balze
- IMG_3182.JPG (98.89 KiB) Pogledano 8462 krat
-
- pravo letalo
- P_A_nord1300.jpg (96.27 KiB) Pogledano 8462 krat
- Ghostbuster
- Razpravljalec
- Prispevkov: 149
- Pridružen: 07 Jan 2005, 19:32
- Kraj: Rače - okolica mb
- Kontakt:
Pozdravljeni!
včeraj sem se lotil izdelave kril. krilo je povsem klasične gradnje z enim glavnim nosilcem ( I profil) in D-boxom. oplata je iz 0.4mm vezane plošče. krilo bo prekrito s platnom in prelakirano z prozornim lakom. Profil krila sem izbral GOE-549 (ta profil je uporabil Cliff Charlesworth, avtor knjige Scale model gliders na svojem letalu olympia, in pravi, da model s tem profilom odlično leti). Profil je relativno debel (13.8%), zaradi česar bo model raje letel pri malo manjših hitrostih. Krilo ima tudi -1.5° grometrijskega zvitja. Zvitje se začne šele od sredine krila naprej.
Rebra: Rebra imam izdelana že nekaj časa. narejena so iz 3mm balze. pri obelovanju in risanju sem si veliko pomagal s programom profili.
izdelava nosilca za krilo:
Nosilec za krilo ima obliko I -profila. sestavljata ga zgornja in spodnja letva in stojina. letvi sta izdelani iz smreke. nosilec se proti koncu krila tanjša. V korenu je njegova dimenzija 12Ă—6mm, na konici pa 6Ă—6mm. ker se v trgovini ne dobi letev takšnih dimenzij, sem jo zlepil z letvic 6Ă—6mm. pri "štukanju" letvic je potrebno biti pozoren na kot, pod katerim zlepiš konce letvic. to prikazuje spodnja skica. Stojina je iz 3mm debele balze z letnicami v navpični smeri. Obe letvi (zgornjo in spodnjo) sem ojačal še s karbonskim rovingom.
včeraj sem se lotil izdelave kril. krilo je povsem klasične gradnje z enim glavnim nosilcem ( I profil) in D-boxom. oplata je iz 0.4mm vezane plošče. krilo bo prekrito s platnom in prelakirano z prozornim lakom. Profil krila sem izbral GOE-549 (ta profil je uporabil Cliff Charlesworth, avtor knjige Scale model gliders na svojem letalu olympia, in pravi, da model s tem profilom odlično leti). Profil je relativno debel (13.8%), zaradi česar bo model raje letel pri malo manjših hitrostih. Krilo ima tudi -1.5° grometrijskega zvitja. Zvitje se začne šele od sredine krila naprej.
Rebra: Rebra imam izdelana že nekaj časa. narejena so iz 3mm balze. pri obelovanju in risanju sem si veliko pomagal s programom profili.
izdelava nosilca za krilo:
Nosilec za krilo ima obliko I -profila. sestavljata ga zgornja in spodnja letva in stojina. letvi sta izdelani iz smreke. nosilec se proti koncu krila tanjša. V korenu je njegova dimenzija 12Ă—6mm, na konici pa 6Ă—6mm. ker se v trgovini ne dobi letev takšnih dimenzij, sem jo zlepil z letvic 6Ă—6mm. pri "štukanju" letvic je potrebno biti pozoren na kot, pod katerim zlepiš konce letvic. to prikazuje spodnja skica. Stojina je iz 3mm debele balze z letnicami v navpični smeri. Obe letvi (zgornjo in spodnjo) sem ojačal še s karbonskim rovingom.
- Priponke
-
- nanašanje karbonskega rovinga
- IMG_3198.JPG (93.96 KiB) Pogledano 8411 krat
-
- že obdelana (tanjšanje proti konici) nosilca
- IMG_3193.JPG (91.64 KiB) Pogledano 8411 krat
-
- letev
- letev.JPG (12.75 KiB) Pogledano 8411 krat
Lepo si se stvari lotil, upam da bomo kmalu videli leteti. Čestitam!
Slučajno sem naletel na tele materiale, pa sem se spomnil nate....
http://web.ukonline.co.uk/sssrcsoaring/ ... aby2B.html .....če ti kaj koristi...
LP,
Aleš
Slučajno sem naletel na tele materiale, pa sem se spomnil nate....
http://web.ukonline.co.uk/sssrcsoaring/ ... aby2B.html .....če ti kaj koristi...
LP,
Aleš
Zadnjič spremenil čavka, dne 16 Jan 2005, 10:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozdravljeni!
Danes sem nadaljeval z izdelavo kril. Začel sem s sprednjo letvijo. Letev je 3x lomljena, tako da je potrebno malo "štukanja". Dimenzije so 3Ă—8mm. nadaljeval sem z izdelavo zadnje letve. Prva polovica zadnje letve je ravna, druga polovica pa je zakrivljena (zunanja polovica krila ima eliptičen zadnji rob). Za prvi del, sem kupil v mibu trikotno letvico širine 12mm. Zunanjo polovico pa sem zlepil iz štirih 3mm širokih trakov balze. Zadnji sem nato še lepo obdelal z obličem v trikotno obliko. ko sem imel izdelani obe letvi, sem na desko pritrdil glavni nosilec, in na njega začel lepiti rebra. Krilo se dela na hrbtni strani, zato ker je eliptično, in je zgornja stran ravna, spodnja pa rahlo ukrivljena. Slike:
Danes sem nadaljeval z izdelavo kril. Začel sem s sprednjo letvijo. Letev je 3x lomljena, tako da je potrebno malo "štukanja". Dimenzije so 3Ă—8mm. nadaljeval sem z izdelavo zadnje letve. Prva polovica zadnje letve je ravna, druga polovica pa je zakrivljena (zunanja polovica krila ima eliptičen zadnji rob). Za prvi del, sem kupil v mibu trikotno letvico širine 12mm. Zunanjo polovico pa sem zlepil iz štirih 3mm širokih trakov balze. Zadnji sem nato še lepo obdelal z obličem v trikotno obliko. ko sem imel izdelani obe letvi, sem na desko pritrdil glavni nosilec, in na njega začel lepiti rebra. Krilo se dela na hrbtni strani, zato ker je eliptično, in je zgornja stran ravna, spodnja pa rahlo ukrivljena. Slike:
- Priponke
-
- lepljenje zadnje letve iz štirih trakov balze
- IMG_3256.JPG (82.65 KiB) Pogledano 8201 krat
-
- 3Ă— lomljena prednja letev
- IMG_3268.JPG (86.55 KiB) Pogledano 8201 krat
-
- lepljenje prednje letve
- IMG_3266.JPG (78.79 KiB) Pogledano 8201 krat
Zadnjič spremenil peroo, dne 20 Jan 2005, 19:54, skupaj popravljeno 1 krat.
- marko fujan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 350
- Pridružen: 20 Maj 2004, 09:23
- Kraj: Medno
- Kontakt:
Tisto zadaj je podpora, ki služi za to, da ima rebro med izdelavo krila pravilni položaj (kot). Ko je krilo zlepljeno in lepilo suho, se krilo obrne okrog, ter vse te podpore (stolčke kot si jih imenoval ti) podeže stran, ker niso več potrebni. Stran se porežejo previdno in v pravo smer, da se ne pokvari kontura rebra.Anžo napisal/-a:Kaj je pa tist "stolcek" na rebrih?
Mitja
Današnje delo: na krilo sem namestil drugi del nosilca, prvo letev in zadnjo letev. Izdelava je opisana nekaj sporočil višje. Slikce:
- Priponke
-
- še zadnja letev
- IMG_3364.JPG (85.33 KiB) Pogledano 7968 krat
-
- nameščena tudi prva letev
- IMG_3361.JPG (88.65 KiB) Pogledano 7968 krat
-
- spodnji del nosilca med lepljenjem
- IMG_3355.JPG (81.69 KiB) Pogledano 7968 krat
- čalpič
- Freak
- Prispevkov: 820
- Pridružen: 13 Dec 2004, 20:09
- Kraj: Selnica ob Muri(Šentilj)---Maribor
- Kontakt:
Brez besed, zato samo in se
Če se počutiš ,da imaš stvar pod nadzorom ,je to samo zato, ker ne greš dovolj hitro!
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
Pozdravljeni!
danes sem imel malo preveč časa pa sem naredil pant za loputico za priklop višinskega krmila. Pant sem naredil po istem principu, kot so narejeni na avtomobilih za prtljažna vrata. Naredil sem ga iz vitroplasta in koščka jeklenke.
LP Peter
Še slikce:
danes sem imel malo preveč časa pa sem naredil pant za loputico za priklop višinskega krmila. Pant sem naredil po istem principu, kot so narejeni na avtomobilih za prtljažna vrata. Naredil sem ga iz vitroplasta in koščka jeklenke.
LP Peter
Še slikce:
- Priponke
-
- notranja stran
- IMG_3379.JPG (82.51 KiB) Pogledano 7668 krat
-
- odprto
- IMG_3374.JPG (78.22 KiB) Pogledano 7668 krat
-
- zaprto
- IMG_3373.JPG (82.4 KiB) Pogledano 7668 krat