Piper J-3 Cub
Piper J-3 Cub
Pozdrav vsem!
Gradnja SIG-ovega kit kompleta traja že kakšna dva meseca. Pomanjkanje časa...
Navodila so ameriška-Bullet proof! Balsa in laserski razrez kvalitetna. Vse razen folije, koles in rezervoarja je priloženo. So tudi prijazni in hitri, sem pomotoma pletenico za plin motorja odrezal prekratko in nikjer najdel takšno z 1,7 mm ( ameriške merske enote ). Pa sem napisal pisemce in po štirih dneh dobil novo! Brezplačno! To je servis.
Pa nekaj slikic...
Gradnja SIG-ovega kit kompleta traja že kakšna dva meseca. Pomanjkanje časa...
Navodila so ameriška-Bullet proof! Balsa in laserski razrez kvalitetna. Vse razen folije, koles in rezervoarja je priloženo. So tudi prijazni in hitri, sem pomotoma pletenico za plin motorja odrezal prekratko in nikjer najdel takšno z 1,7 mm ( ameriške merske enote ). Pa sem napisal pisemce in po štirih dneh dobil novo! Brezplačno! To je servis.
Pa nekaj slikic...
- Priponke
-
- IMG_0917.JPG (25.95 KiB) Pogledano 8565 krat
-
- IMG_0915.JPG (25.35 KiB) Pogledano 8565 krat
-
- Izdelava krila
- IMG_0911.JPG (26 KiB) Pogledano 8565 krat
Zadnjič spremenil iztok_p, dne 12 Apr 2008, 12:09, skupaj popravljeno 1 krat.
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Pa še malce slikic od izdelave krila.
Več ko bom napredoval. Trup je že skoraj gotov, nekaj malenkosti in folija pa bo. Obe krili sta tudi že v skoraj dokončani.
Več ko bom napredoval. Trup je že skoraj gotov, nekaj malenkosti in folija pa bo. Obe krili sta tudi že v skoraj dokončani.
- Priponke
-
- IMG_0919.JPG (26 KiB) Pogledano 8557 krat
-
- IMG_0916.JPG (25.56 KiB) Pogledano 8557 krat
Zadnjič spremenil iztok_p, dne 12 Apr 2008, 12:14, skupaj popravljeno 1 krat.
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Gradnja je malo napredovala. Po lepljenju se začnejo tiste malenkosti, ko ure kar minevajo pa ni kaj dosti za videti...
- Priponke
-
- Motorizacije je več kot dovolj
- Slika 011.jpg (24.06 KiB) Pogledano 8288 krat
-
- Požarna stena je ojačana z 49 gramsko tkanino. Dovod goriva za motor bom predelal, bo vlekel kar direktno iz rezervoarja
- Slika 010.jpg (24.59 KiB) Pogledano 8288 krat
-
- Trup je tudi zlepljen
- Slika 009.jpg (23.44 KiB) Pogledano 8288 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Prazniki so mimo, glede na preostanek dela bi lahko bili daljši...
- Priponke
-
- Na vrsti so krilni oporniki
- Slika 008.jpg (18.67 KiB) Pogledano 8281 krat
-
- Krila so tudi že preoblečena
- Slika 015.jpg (15.65 KiB) Pogledano 8281 krat
-
- Veslači že nestrpno čakajo
- Slika 013.jpg (22.16 KiB) Pogledano 8281 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Delo se počasi zaključuje. Izdelani so krilni oporniki in podvozje. Vlepljen je horizontalni in vertikalni stabilizator. Izdelana je povezava za plin motorja, ležišče akumulatorja in sprejemnika.
- Priponke
-
- Ležišče akumulatorja in sprejemnika
- IMG_0949.JPG (29.07 KiB) Pogledano 7924 krat
-
- Iz drugega zornega kota...
- IMG_0950.JPG (28.62 KiB) Pogledano 7924 krat
-
- Lepljenje horizontalnega stabilizatorja - delavnica je postala premajhna...
- IMG_0951.JPG (28.04 KiB) Pogledano 7924 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Je 1:5 scale Rv maketa, razpon kril znaša 2146 mm. Več najdeš na http://www.sigmfg.com/cgi-bin/dpsmart.e ... html?E+Sig
Krilni oporniki so izdelani iz smrekovih letvic, ojačani na določenih mestih z tkanino in epoksijem. Jaz sem jih po celotni dolžini ojačal še dodatno z 49 gramsko tkanino in epoksijem za laminiranje. Tako se bodo pri trših pristankih manj ukrivljali oz celo zlomili, saj so točno na sredini dolžine prevrtani, ker je tam preitrdilno mesto za vpetje v krilo, ki je izdelano iz medeninastih cevk. Konci opornikov, kjer so le ti privijačeni na krilo in trup pa so prerezani in je v rez vleplen aluminjast zaključek.
Če pa bi izdeloval te opornike brez materiala priloženega v kit kompletu, bi jih izdelal iz lahkega jedra ( balse ) in kombinacije aramid / epoksi namesto smrekovih letvic.
Krilni oporniki so izdelani iz smrekovih letvic, ojačani na določenih mestih z tkanino in epoksijem. Jaz sem jih po celotni dolžini ojačal še dodatno z 49 gramsko tkanino in epoksijem za laminiranje. Tako se bodo pri trših pristankih manj ukrivljali oz celo zlomili, saj so točno na sredini dolžine prevrtani, ker je tam preitrdilno mesto za vpetje v krilo, ki je izdelano iz medeninastih cevk. Konci opornikov, kjer so le ti privijačeni na krilo in trup pa so prerezani in je v rez vleplen aluminjast zaključek.
Če pa bi izdeloval te opornike brez materiala priloženega v kit kompletu, bi jih izdelal iz lahkega jedra ( balse ) in kombinacije aramid / epoksi namesto smrekovih letvic.
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Nekaj se ponovno dogaja ...
- Priponke
-
- Piper je dobil repno kolo
- IMG_0964.JPG (18.36 KiB) Pogledano 7335 krat
-
- Antena je speljana v notranjosti trupa z nekaj zavoji
- IMG_0963.JPG (25.13 KiB) Pogledano 7335 krat
-
- Z vrati je bilo veliko dela. Imajo celo kjuko za odpiranje ...
- IMG_0962.JPG (25.21 KiB) Pogledano 7335 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
In še končno preoblačenje trupa! Uf se bom namatral, takšen zaključek okoli repa še nisem delal. Bomo videli, malo sem priredil glede na navodila. Ups
- Priponke
-
- No, bo kaj? Upam, da ne bom preveč spacal...
- IMG_0969.JPG (24.32 KiB) Pogledano 7317 krat
-
- in Pul-Pul na krmilu
- IMG_0968.JPG (18.3 KiB) Pogledano 7317 krat
-
- Pull-Pull za smerno krmilo pri servotu
- IMG_0965.JPG (18.84 KiB) Pogledano 7317 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Maketa.
LP. Zelo lepo izdelan model posebej pa sem vesel, da vidim klasično
gradnjo modela. Jaz sem velik pristaš klasične gradnje zato vse čestitke,
in pa obilo lepih užitkov pri letenju z tem modelom.
Bravo še tako naprej.
LP. čuj čuj
gradnjo modela. Jaz sem velik pristaš klasične gradnje zato vse čestitke,
in pa obilo lepih užitkov pri letenju z tem modelom.
Bravo še tako naprej.
LP. čuj čuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Ni ravno J-3, je pa za 143 € hud model. Sašo mi je poslal tele linke....
http://www.rcmovie.de/video/8ee7cd6f5f9309d16e3f
http://www.modellbau-bichler.com/pipers ... dc1d0c9e3b
http://www.rcmovie.de/video/8ee7cd6f5f9309d16e3f
http://www.modellbau-bichler.com/pipers ... dc1d0c9e3b
Pa lep dan še naprej............Aleš
Lindi ga ima še ceneje,sam ga trenutno ni na zalogi
Ni hudič da se ga nam enkrat prvošu,pa Super cub mi je še lepši kot j-3
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... ea19726d7d
Ni hudič da se ga nam enkrat prvošu,pa Super cub mi je še lepši kot j-3
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... ea19726d7d
Meni tudi, pa še elektro bi lahko bil...Offshore napisal/-a:Lindi ga ima še ceneje,sam ga trenutno ni na zalogi
Ni hudič da se ga nam enkrat prvošu,pa Super cub mi je še lepši kot j-3
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... ea19726d7d
Torej moj lepi PIPER je danes ponovno letel in na žalost zadnjič. Najprej nekaj slikic in filmčka.
http://www.youtube.com/watch?v=t5sYDrrymO0
http://www.youtube.com/watch?v=1jnSkIhVj30
Po današnjih štirih čudovitih poletih sem se odločil da opravim še enega. Vetra popolnoma nič, model leti čudovito. Motor je vlekel na 1/2 plina za normalno letenje in v 10 minutnem poletu je popil ca 1,5 dcl goriva. Prava milina, skratka odličen model. Na žalost pa je človeška nečimernost ( mislim avtorja tega posta ) neizmerna. Že neštetokrat sem hotel matici, ki držita krilne opornike privite na trup zamenjati z samovarovalnimi. Pa jih nisem nikoli, češ saj držijo. No, v četrtem poletu sem opravil celo dva lupinga, en sodček in premet čez krilo. Pri zadnjem mi je zaradi prehitrega odvzema plina ugasnil motor ampak ni bilo panike, sem pristal brez težav saj model tudi lepo jadra. Pa si rečem, ga ne bom več fiksal, lepo počasi še en polet pol pa domov. Tako letim 30 m visoko in naenkrat ( pa ravno nad asfaltno pisto ) poči, odleti levo krilo in model navpik v asfalt. Ni bilo več kaj storiti, le plin sem zmanjšal. Sprva sem mislil da je popustil krilni opornik, da sem slabo zlepil. Pa potem najdem popolnoma nepoškodovano levo krilo, ki je odpadlo in pristalo na travi. Manjkal je vijak in matica. Krilo je enostavno zložilo navzgor.
RV komponente, akuji, Ubec in Glow elektronika so nepoškodovani, celo vsi servoti delajo. model je za v smeti razen podvozja in levega krila. Tudi motor, ki je tako lepo pel bo najbrž le še za dele.
Hja tako je tole, če bi zamenjal tisti matici za par centov ali vsaj prečekiral vijak pred poletom bi Piper še kdaj letel.
Ampak Piper II bo boljši!
PS. Naslednjič sledijo slikice polomljenega Piperja, danes se mi ne da in sem preveč potrt.
http://www.youtube.com/watch?v=t5sYDrrymO0
http://www.youtube.com/watch?v=1jnSkIhVj30
Po današnjih štirih čudovitih poletih sem se odločil da opravim še enega. Vetra popolnoma nič, model leti čudovito. Motor je vlekel na 1/2 plina za normalno letenje in v 10 minutnem poletu je popil ca 1,5 dcl goriva. Prava milina, skratka odličen model. Na žalost pa je človeška nečimernost ( mislim avtorja tega posta ) neizmerna. Že neštetokrat sem hotel matici, ki držita krilne opornike privite na trup zamenjati z samovarovalnimi. Pa jih nisem nikoli, češ saj držijo. No, v četrtem poletu sem opravil celo dva lupinga, en sodček in premet čez krilo. Pri zadnjem mi je zaradi prehitrega odvzema plina ugasnil motor ampak ni bilo panike, sem pristal brez težav saj model tudi lepo jadra. Pa si rečem, ga ne bom več fiksal, lepo počasi še en polet pol pa domov. Tako letim 30 m visoko in naenkrat ( pa ravno nad asfaltno pisto ) poči, odleti levo krilo in model navpik v asfalt. Ni bilo več kaj storiti, le plin sem zmanjšal. Sprva sem mislil da je popustil krilni opornik, da sem slabo zlepil. Pa potem najdem popolnoma nepoškodovano levo krilo, ki je odpadlo in pristalo na travi. Manjkal je vijak in matica. Krilo je enostavno zložilo navzgor.
RV komponente, akuji, Ubec in Glow elektronika so nepoškodovani, celo vsi servoti delajo. model je za v smeti razen podvozja in levega krila. Tudi motor, ki je tako lepo pel bo najbrž le še za dele.
Hja tako je tole, če bi zamenjal tisti matici za par centov ali vsaj prečekiral vijak pred poletom bi Piper še kdaj letel.
Ampak Piper II bo boljši!
PS. Naslednjič sledijo slikice polomljenega Piperja, danes se mi ne da in sem preveč potrt.
- Priponke
-
- Piper J3 CUB
- IMG_1585.JPG (35.8 KiB) Pogledano 4912 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Hja, danes je počutje že bolj optimistično. Se pač zgodi, ni prvi in ne zadnji, ki je kresnil. Sem bil včeraj sam nase jezen kot ris, ker sem predvideval, kaj bi se lahko zgodilo pa nisem zamenjal tistih matic. Ampak nima smisla, bomo novega zgradili. Materialna škoda niti ni zelo visoka, kit stane 159 EUR. Če motorja ne bom popravljal je še 150 Euronov za motor in to je tudi vse. Bo pa ostalo zato veliko delov od modela in motorja. Celo levo krilo, pa podvozje, pa horizontalni in vertikalni stabilizator z krmilom, pa tudi desno krilo se da popraviti. Edino trup je šel dokončno rakom žvižgat. Motor pa, ojej, ko vidite slike Najprej ga moram razstavit in vse drobovje prečekirat. Če je drobovje vredu bom nabavil zlomljen pokrov ventilov in pokrov ohišja gredi. Pa seveda ležaje zamenjal ker je tudi s spinnerjem malo kresnil, ampak največ je odnesla glava motorja. Če pa je glava fuč pa se ne splača popravljat.
Če je motor fuč bom nabavil 1/4 scale Piperja z 2660 mm razpetine, če pa se da motor oživeti pa še enkrat zgradil enakega boljšega. Ampak gradnja bo v vsakem primeru šele jesni/pozimi. Sedaj je sezona za letenje in na srečo imam še en model - grem takoj vijake prečekirat
Če je motor fuč bom nabavil 1/4 scale Piperja z 2660 mm razpetine, če pa se da motor oživeti pa še enkrat zgradil enakega boljšega. Ampak gradnja bo v vsakem primeru šele jesni/pozimi. Sedaj je sezona za letenje in na srečo imam še en model - grem takoj vijake prečekirat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Kot obljubljeno, slike poškodovanega modela. Motor sem že razstavil. Definitivno moram nabavit pokrov ventilov, pokrov ohišja motorne gredi, odlitek glave motorja, glavno iglo in sprednji ležaj. Na srečo so odmičniki in ventili povsem nepoškodovani. Na žalost pa je zvita motorna gred oz del pred sprednjim ležajem z navojem, ki služi za pritrditev propelerja. To se da sicer poravnat, ker je iz centra samo ca 1 mm, navoj pa nepoškodovan.
A ima kdo potrebne priprave? Mikrometer in stružnico ali kaj podobnega za vpetje? Sama poravnava ne bi smela biti problematična saj je komaj kaj ukrivljeno.
Model se da tudi še rešit. Precej bo dela na trupu pri vpetju kril, ker je ta del iztrgalo in je sedaj na obeh krilih. Poškodovano krilo pa se da tudi še popravit.
Podvozje in krilni oporniki so celi. Tudi Rv komponente in akuji so nepoškodovani. Presenetljivo, glede na to, da je priletel direkt v asfalt z 30 m višine!
A ima kdo potrebne priprave? Mikrometer in stružnico ali kaj podobnega za vpetje? Sama poravnava ne bi smela biti problematična saj je komaj kaj ukrivljeno.
Model se da tudi še rešit. Precej bo dela na trupu pri vpetju kril, ker je ta del iztrgalo in je sedaj na obeh krilih. Poškodovano krilo pa se da tudi še popravit.
Podvozje in krilni oporniki so celi. Tudi Rv komponente in akuji so nepoškodovani. Presenetljivo, glede na to, da je priletel direkt v asfalt z 30 m višine!
- Priponke
-
- Poškodovano krilo, drugo je povsem celo
- IMG_1612.JPG (22.18 KiB) Pogledano 5117 krat
-
- Trup je poškodovan samo tule, seveda je tudi kaputaža fuč
- IMG_1610.JPG (26.78 KiB) Pogledano 5117 krat
-
- Motor je dobil po "glavi"
- IMG_1609.JPG (27.66 KiB) Pogledano 5117 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!