Stran 4 od 4

Objavljeno: 18 Maj 2007, 22:15
Napisal/-a kiwi
Ko sem testiral sem špago zahaklal na tla na eno cev in stopil gor. Trup sem prijel v roke in našpanal. Bilo je precej več kot 10 kil. Servo odklopi brez problema. Tako da me ni strah, da ne bi odpelo v zraku.

Verjetno razmišljaš, da bi zvilo žico med šlepom in zato potem servo ne bi mogel odklopit. Bojazen je odveč. Žica je jeklena, ki se uporablja za izdelavo vzmeti. Se ne more kar tako zviti. Sem se precej namantral, da sem jo zvil v pravi kot tisti del ko pride na servo ročko.

Lep pozdrav
Boštjan

Objavljeno: 06 Jun 2007, 12:33
Napisal/-a motorino
Pozdravljeni!

Kot začetnika me zanima, če mi lahko kdo na kratko razloži osnovne razlike med Dicsusom in Ventusom (+ in - vsakega od njiju).

Hvala za odgovor.

Objavljeno: 06 Jun 2007, 14:38
Napisal/-a kiwi
Pozdravljen!

Discus in Ventus imata v našem primeru enake trupe. Razlika je v krilih. Ventus im 50cm večji razpon (Tudi original model ima večji razpon in sicer v enakem razmerju kot naše makete). Zaradi tega je malenkost počasnejši. Vendar pa ima Ventus zraven eleronov v krilih še vlape in ko uporabljaš le-te med letenjem je pač razvidno, da Ventus še bolje pobira kot Discus. Zaradi flapov imaš tudi bolj učinkovito zaviranje (možnost buterfly zavore). Pri discusu zaviram samo z gor odklonjenimi eleroni. Vendar me to ne moti. Discus mi je všeč, ker se ga da malo bolj nažigat na padini in pa sam avion dobim razstavljen komplet lepo v prtljažnik avta. Je pa Discus tudi precej cenejši od Ventusa.

Modeli so narejeni zelo močno. To lahko povem že iz izkušenj, ker se je že tudi malo bolj trdo pristajalo z njimi in bi se marsikatera rebrca že zdavnaj zložila.

Nekih negativnih izkušenj zaenkrat še nimam (da bi bil kriv model mislim - če je bilo kaj narobe sem do sedaj vedno bil kriv jaz in pilot error :oops: ).

Lep pozdrav
Boštjan

Objavljeno: 07 Jun 2007, 18:45
Napisal/-a motorino
Hvala za pojasnilo. Nekoliko lažje se mi bo sedaj odločati, kako in s čim naprej. Vsekakor pa vidim, da ne bi bilo slabo poiskati tudi kakšnega direktnega kontakta z nekom od vas, ki te modele že uporabljate (napotki za izdelavo, opozorila na napake, dodatna oprema, ... , predvsem pa vsaj prvi polet z modelom).

Lp in veliko ugodnega vetra

Motorino

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 03 Sep 2014, 20:58
Napisal/-a Pisaneli
Zdravo fantje

Še kdo leti te modele?

LP Gorazd

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 07 Sep 2014, 19:36
Napisal/-a Pisaneli
Nova orhideja za pobočje. Baudis Ventus. :D

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 09 Sep 2014, 06:30
Napisal/-a JKP
super..čestitam za nakup =D> =D> =D>

Ja, vsi še jih imamo, vendar nič ne letimo..Je pa to prava smetana za pobočni veter...

Jaz sem na mojega kasneje dodatno vgradil v kljun el. motor. Tako da sem ga letel tudi na letališču, pa še dodatna varnost je na pobočju, če premalo piha, daš enostavno gasss...


LP

Jože K.

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 12 Okt 2014, 22:01
Napisal/-a Pisaneli
Danes je bil krstni let modela. Z svojimi 1.5 kg prelahek za današnje pogoje, JZ 6m/s. Lepo pobira dviganja in dokaj hiter.

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 21 Feb 2018, 22:51
Napisal/-a Bosti1904
Pozdravljeni,

vem, da je tema že stara, ampak bom vseeno vprašal ali se še dajo dobiti ti modeli kje?

Lp

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 22 Feb 2018, 08:10
Napisal/-a Pisaneli
Zdravo

Baudis teh dveh modelov ne proizvaja več. Out of production.
Včasih se kak najde na RCNetwork Borse.

LP,

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 22 Feb 2018, 09:34
Napisal/-a Bosti1904
Hvala za info.

Sem videl kitajca (flyflyhobby.com),ki dela podobne modele za malce nižje zneske(npr: DG1000), vendar glede na komentarje na rcgroups je kvaliteta primerna ceni in malo odvisna tudi od sreče. Bom spremljal "severne" borze rabljenih.

Lp

Re: Discus 2b in Ventus 2C 1:6

Objavljeno: 22 Feb 2018, 10:16
Napisal/-a Pisaneli
Zdravo

Ja omenjene modele tudi sam odsvetujem.

Zakaj si pa želiš ravno ta model? Kak poseben namen? Letenje na pobočju ali v aerozapregi?

LP,