Christen Eagle v 1:2
Če pa je skoraj vse novo! Je pa havba poflikana, prav tako tudi podporniki in pokrov kabine. Repne površine in noge podvozja so ostale od starega, edino, kar je bilo nepoškodovano. Navidez trhle noge so ostale čisto nepoškodovane, čeprav so prevzele polno porcijo udarca v zemljo. Potrjuje da ni važna kvantiteta, ampak kvalitetaKladu napisal/-a:
Res se mu ne pozna nesrečni poljub matere zemlje.
Pri taki velikosti in teži (vrednosti ) a se ne bi dalo to zavarovati pri kateri od zavarovalnic?
Lp
Tomaž
Hvala vsem za lepe želje. Upam, da bo imel vsaj toliko sreče kot manjši bratranec Pitts. Ta že ima skoraj 85 ur letenja za sabo (+ en kreš pred cca. dvema letoma, ki pa se s tem ne more primerjati)!
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 02 Feb 2010, 18:08, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
..jaz pa da vidim tvojega EMHW-ja - Citabrio! Moj 2. model je bila Citabria - od Graupnerja 83 cm čez krila, tisti hudič se ni hotel obdržat v zraku, pa smo ugotovili, da je velikost pomembna...flesh napisal/-a: carsko, upam da vidimo zverino na kakem mitingu
Mirne heble ti želim!
Nalepke so tukaj, ravno pravi čas so prišle, novi lastnik EMHW iz Trabilandije se res bolje drži rokov, med čakanjem na nalepke sem vgradil DPSI in sprejemnik.
Lepljenje teh velikih nalepk je še ena od zadev, kjer moraš krvavo pazit, da kaj ne zaj . Nalepljene lepo skupaj na papir za vsak element letala posebej delujejo mamljivo, da bi zalepil vse naenkrat, vendar je veliko bolj enostavno, obvladljivo in varno, lepit po malem, torej vsak barvni vzorec posebej.
@Airghanada - da ti bo še bolj pritisk dvignilo, bo perjanica tokrat tudi na spodnji strani spodnjih kril , torej povsod, kjer je le možno...
- Priponke
-
- IMG_0844.JPG (106.34 KiB) Pogledano 4797 krat
-
- IMG_0843.JPG (79.74 KiB) Pogledano 4797 krat
-
- IMG_0845.JPG (93.64 KiB) Pogledano 4797 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Tako, nalepke so poštimane. Porabil sem cca. 4 litre vode, je treba pošteno zalivat, da se ne pripopajo in se jih lahko lepo premika in pozicionira po površinah.
- Priponke
-
- IMG_0847.JPG (121.59 KiB) Pogledano 5552 krat
-
- IMG_0846.JPG (97.56 KiB) Pogledano 5552 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 06 Feb 2010, 22:15, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Hvala Marko. Upam, da bodo tvoje želje uslišane, sicer pa ti želim enako.
Letalo je praktično gotovo. Pritrdit je treba še propeler, ter par lesnih vijakcov 6x2,2 mm še potrebujem, ker teh je res mali milijon tu notri.
Še slikice notranjščin...nič novega glede na predhodnika ...danes že zastarela tehnika, takrat tip top, razen celic, ki so že takrat bile "za cajtom", vendar jih po veliko izkušnjah z Lipoti, ki me niso niti malo prepričali (edina prednost mala teža - jih imam cel bataljon za heli sceno...), ne menjam za NiMH, posebej pa NiCd. Na 2,4 giga pa bomo preklopili, prej ali slej, čeprav se motenj zaradi frekvenc še najmanj bojim, bolj me je strah kakšnega izpada tehnike - moram potrkat ne z enim, ne z drugim še nisem imel problemov v 22 letih mod. kariere.
Vsa elektronika, servoti, kabli, sprejemnik je prenešena iz starega, dela BP, le DPSI je nov, ker so se poškodavali pini. Niti trimat na novo mi ni bilo potrebno
Letalo je praktično gotovo. Pritrdit je treba še propeler, ter par lesnih vijakcov 6x2,2 mm še potrebujem, ker teh je res mali milijon tu notri.
Še slikice notranjščin...nič novega glede na predhodnika ...danes že zastarela tehnika, takrat tip top, razen celic, ki so že takrat bile "za cajtom", vendar jih po veliko izkušnjah z Lipoti, ki me niso niti malo prepričali (edina prednost mala teža - jih imam cel bataljon za heli sceno...), ne menjam za NiMH, posebej pa NiCd. Na 2,4 giga pa bomo preklopili, prej ali slej, čeprav se motenj zaradi frekvenc še najmanj bojim, bolj me je strah kakšnega izpada tehnike - moram potrkat ne z enim, ne z drugim še nisem imel problemov v 22 letih mod. kariere.
Vsa elektronika, servoti, kabli, sprejemnik je prenešena iz starega, dela BP, le DPSI je nov, ker so se poškodavali pini. Niti trimat na novo mi ni bilo potrebno
- Priponke
-
- IMG_0854.JPG (96.37 KiB) Pogledano 4660 krat
-
- IMG_0853.JPG (107.11 KiB) Pogledano 4660 krat
-
- IMG_0851.JPG (106.32 KiB) Pogledano 4660 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Še zunaj....Čisto gotov bo, ko bodo izginili vsi mehurji na nalepkah ! To pa bo čez ene 2-3 tedne. Namreč folija je paroprepustna in čez čas izginejo vsi zračni in vodni mehurji.
Ne bom pozabil, kako sem se mučil, da bi odstranil vse mehurčke na nalepkah (mimogrede - pri najboljši volji ni mogoče odstranit vseh!), vendar so čez čas vsi sami izpuhteli, nalepke se pa absolutno oprimejo podlage.
Ne bom pozabil, kako sem se mučil, da bi odstranil vse mehurčke na nalepkah (mimogrede - pri najboljši volji ni mogoče odstranit vseh!), vendar so čez čas vsi sami izpuhteli, nalepke se pa absolutno oprimejo podlage.
- Priponke
-
- Širina garaže je cca. 3,6 m...
- IMG_0858.JPG (96.29 KiB) Pogledano 4655 krat
-
- IMG_0850.JPG (95.98 KiB) Pogledano 4655 krat
-
- IMG_0849.JPG (94.73 KiB) Pogledano 4655 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358