Približno Christen Eagle (po BP)

... pogovori radijsko vodenih pomanjšanih različicah pravih letal

Moderatorji: Pisaneli, igi

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Približno Christen Eagle (po BP)

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Dve leti sta minuli odkar me je Oskar poprosil za načrt Kristjana. Malce sem pogooglal in po pošti so prispele plahte. Načrt je bil nato povečan iz razpetine 1600 na 1900mm. Mera je vzeta po avtomobilu (zato, da ne bo štrlel čez boke vozila, ko bo prevažan na strehi).

Gradnja se je začela "iz nule". Nabavljen je bil motor 3W 70i. Seveda je bilo nekaj težav z iskanjem primernega izpušnega lonca, na koncu je bila potrebna samogradnja tudi tega.

Model je v soboto prvič srečal vzletno stezo. Žal se je po njej le prevažal, ker se je izkazalo podvozje za premehko in bi pri pristanku lako poškodoval propeler in morda tudi pokrov motorja.

Model tehta 13kg.

Pripenjam nekaj slikc za pokušino.

Miloš :oops:
Priponke
Prispeli smo na letališče. Oskar (na desni) je poklical na pomoč Darka.
Prispeli smo na letališče. Oskar (na desni) je poklical na pomoč Darka.
HPIM3442_mala.JPG (97.44 KiB) Pogledano 7889 krat
Med prevozom sem budno spremljal dogajanje, če bo slučajno kaj odletelo.
Med prevozom sem budno spremljal dogajanje, če bo slučajno kaj odletelo.
HPIM3438_mala.JPG (115.37 KiB) Pogledano 7889 krat
Model je naložen na Roverja. Mere ustrezajo, nikjer ne štrli čez.
Model je naložen na Roverja. Mere ustrezajo, nikjer ne štrli čez.
HPIM3435_mala.JPG (119.9 KiB) Pogledano 7889 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 31 Avg 2006, 06:54, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

=D>
Priponke
Oskar popravlja še zadnje programske nastavitve minimalnih obratov motorja in točko za ugašanje (seveda pri delujočem motorju).
Oskar popravlja še zadnje programske nastavitve minimalnih obratov motorja in točko za ugašanje (seveda pri delujočem motorju).
HPIM3445_mala.JPG (114.57 KiB) Pogledano 7883 krat
Težišče BP. ...........Pa saj sploh ni tako težek, kot bi rekel za 13Kg. Copatke so zaenkrat ostale še v hangarju.
Težišče BP. ...........Pa saj sploh ni tako težek, kot bi rekel za 13Kg. Copatke so zaenkrat ostale še v hangarju.
HPIM3443_mala.JPG (118.03 KiB) Pogledano 7883 krat
Na gornjem krilu je sponka za preverjanje težišča.
Na gornjem krilu je sponka za preverjanje težišča.
HPIM3444_mala.JPG (100.28 KiB) Pogledano 7883 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 05 Jul 2006, 21:05, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

=D> =D>
Priponke
Pa še ena pozerska.
Pa še ena pozerska.
HPIM3448_mala.JPG (123.42 KiB) Pogledano 8351 krat
Darko je na prepihu. Izmerjen vlek motorja je 13+kg.
Darko je na prepihu. Izmerjen vlek motorja je 13+kg.
HPIM3446_mala.JPG (117.81 KiB) Pogledano 8351 krat
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

Cestitam.
Izredno lep dvokrilec. =D>
ROBERT LESI
Razpravljalec
Prispevkov: 51
Pridružen: 05 Jul 2006, 20:10
Kraj: KISOVEC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ROBERT LESI »

Res lep model dvokrilca. Jas imam tudi cristen igle sam de je depronske izgradnje.
ŠMD SPITFIRE
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Lep model!
Všeč mi je, da ste pobarvali model enako kot pravo letalo, kajti ta barvna shema je zaščitni znak Christen Eagla!

Me pa zanima ali je pokrov motorja prilagojen vgrajenem motorju, ker ni čisto scale, ampak deluje malce "nabildano" :wink: , ter kako ste se lotili izdelave pokrova kabine?

Pa veliko uspeha pri prvem poletu...in seveda vseh naslednjih!

LP Mitja
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Ultralajt napisal/-a:Me pa zanima ali je pokrov motorja prilagojen vgrajenem motorju, ker ni čisto scale, ampak deluje malce "nabildano" :wink: , ter kako ste se lotili izdelave pokrova kabine?
Pokrov motorja je malce razširjen na spodnji strani, da je prikril še izpušno cev. Morda še kje drugje odstopa od vzornika, kar pa ni bilo narejeno namensko. Kiparsko oko se pač lahko zmoti. Pokrov je najprej nastal v stiroduru.

Kabina ima pramodel iz jelše. Čezenj je nato potegnjen ogret pleksi. Kabina potrebuje zamenjavo, ker je prišlo do napake v tehnološkem postopku. Z željo, da bi bilo steko rahlo tonirano z modro barvo je bila z notranje strani "pihnjena" razredčena barva. Žal je bila še premalo razredčena in tako skoraj neprozorna. Za začetek je bila barva nato odstranjena. Seveda je kabina sedaj malce motna.

Plan je bil, da se bo model pojavil na nedeljskem mitingu v Škofji Loki, žal prvega leta še ni odpravil. Pa tudi, če ga bo v soboto, ne bo še zrel za na miting. Morda le kot razstavni eksponat brez letalnega dovoljenja in ostalih potrebnih papirjev.

Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 06 Jul 2006, 08:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Mipo napisal/-a:Kabina potrebuje zamenjavo, ker je prišlo do napake v tehnološkem postopku. Z željo, da bi bilo steko rahlo tonirano z modro barvo je bila z notranje strani "pihnjena" razredčena barva. Žal je bila še premalo razredčena in tako skoraj neprozorna. Za pri približek, je bila barva nato odstranjena. Seveda je kabina sedaj malce motna.



Miloš
To je tako :lol: ko hočeš, da barva prekriva, se vse skozi vidi in moraš trikrat čez, da kaj prekrije, ko pa hočeš da se skozi vidi se pa noče #-o :lol: :lol: :lol:
Upam, da bom model videl v Crngrobu [-o<D> =D> =D>
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name »

Verjetno bi bilo veliko lažje ter z boljšimi rezultati, če bi kabino izdelal z že obarvanim pleksi steklom...
Babooni so ponovno med nami !
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

no_name napisal/-a:Verjetno bi bilo veliko lažje ter z boljšimi rezultati, če bi kabino izdelal z že obarvanim pleksi steklom...
Drži! =D> To bi bilo tudi narejeno, če bi to kje našli. Ali ima kdo kakšen nasvet? [-o<

Miloš
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Joj, to bo pa moj naslednji model :o . Eden mojih najljubših letečih debeluhov. Kupidovo puščico ste mi izstrelili :P. Bo tudi v M 1:2, kot Pitts, kar bo dalo cca 3m razpona.
Posebej čestitam za uspel barvni design =D> =D> =D> , vendar moram pograjat obliko trupa :roll: . Pokrov motorja je daleč preveč odebeljen in nekako kratek. Najprej sem pomislil, da je slika spačena, ampak Rover se mi zdi kar v proporcah, torej z modelom nekaj ne štima. Nekdo je sprednji del trupa malo po svoje videl. Tak model mora enostavno biti v proporcah!!! Pa ne zamerit. Gre za moje subjektivno mnenje. Jaz bi pri priči utrgal ta kaputaž dol in naredil nekaj v bolj scale proporcah.

Da bo zgledalo takole....
Priponke
Pic6.jpg
Pic6.jpg (46.06 KiB) Pogledano 7212 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Pa še opozorilo za prve polete (izkušnje iz prve roke z zelo podobnim modelom Pitts 1,8 m, 80 ccm, 11,5 kg). Letalo je dokaj (pa tudi ne preveč) zahtevno za letenje: paziti na zadostno hitrost pristajanja, model se bo spuščal pri pristanku po bolj strmi liniji kot podobni enokrilni akrobati - zaradi večjega čelnega upora kot pri enokrilcih. "Previsok" za pristanek tukaj odpade...

Takšen model potrebuje veliko več višine, da se izvleče iz kovita, tudi znatno hitreje pade v kovit, kot enokrilnik z enako površino krila in težo.

Ti modeli so dokaj občutljivi po smeri in nagibu, ter stabilni po višini. Torej višinsko krmilo lahko ima precej velike odklone, s smernim pa je treba z občutkom.

Repno kolo mora imeti dobro avtoriteto (čim manjša ročica med kolesom in vrtiščem, če je vodeno preko vzmeti iz smernega krmila, letalo pri vožnji po tleh na silo obrne kolo v nasprotno smer), sicer pri pristanku letalo opleta po svoje - najraje v levo stran, preden se ustavi, torej pri nižjih hitrostih, ko je že na tleh.

Model v osnovi lepo leti, vendar lepo in pravilno akrobatsko letenje s tem modelom zahteva veliko več treninga, kot s kakšno Extro ali čim podobnim, vendar - po sliki v zraku (in na tleh) se s Christen Eaglom in Pittsom noben akrobat ne more primerjat :P , to odtehta vse težave.

lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

"Topldekerji" uber alles he, he...
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Še malo "kristjana na igli" :lol: :lol: :lol:
Priponke
Eagle%202004-1.jpg
Eagle%202004-1.jpg (102.25 KiB) Pogledano 6678 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Lepo, da delate letala v samogradnji.....
...samo pred takim projektom bi jaz na tvojem mestu zamenjal avto.
Roverja bi zamenjal za HUMMERJA imu dodal še dodatna stranska ogledala, kot jih imajo za vleko počitniških prikolic, pa bi bil hitro na ene treh metrih razpona. 8) =P~ , če že jemljete merilo po širini avtomobila....

Bruhpilot, ti si pa res zakompleksan z debelostjo (beri svojo suhostjo). Zgleda da sem ti jaz vzornik, da so ti všeč debeluhasti aroplani... :P
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly »

Mipo napisal/-a:
no_name napisal/-a:Verjetno bi bilo veliko lažje ter z boljšimi rezultati, če bi kabino izdelal z že obarvanim pleksi steklom...
Drži! =D> To bi bilo tudi narejeno, če bi to kje našli. Ali ima kdo kakšen nasvet? [-o<

Miloš

V Trebanjskem Akripolu delajo pleksi skoraj vseh barv in nians.



tukaj


lp
Uporabniški avatar
miha100k
Tekmovalec
Prispevkov: 422
Pridružen: 05 Jan 2006, 14:53
Kraj: Divača,vas domača
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a miha100k »

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Model je poletel in nadaljevanje je tu.
Priponke
In odlepil se je. (Potreboval bo močnejše podvozja. To je ojačano z dodatnimi vzmetmi, potem pa v zraku tako izgleda!)
In odlepil se je. (Potreboval bo močnejše podvozja. To je ojačano z dodatnimi vzmetmi, potem pa v zraku tako izgleda!)
HPIM3617m.JPG (102.79 KiB) Pogledano 5806 krat
&amp;amp; go!
&amp; go!
HPIM3710m.JPG (123.25 KiB) Pogledano 5806 krat
Še zadnji preizkus krmil (ne pozabite &amp;quot;DG&amp;quot;!).
Še zadnji preizkus krmil (ne pozabite &quot;DG&quot;!).
HPIM3613m.JPG (106.66 KiB) Pogledano 5806 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

:D
Priponke
HPIM3622m.jpg
HPIM3622m.jpg (75.05 KiB) Pogledano 5783 krat
Leti počasi kljub svojim dobrim 12. kilogramom.
Leti počasi kljub svojim dobrim 12. kilogramom.
HPIM3625m.jpg (85.87 KiB) Pogledano 5772 krat
Uporabniški avatar
2R
Profesor
Prispevkov: 1201
Pridružen: 12 Jan 2005, 10:23
Kraj: Sr. Dobrava pri Kropi
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 2R »

Kaksen motor je notri?
Na realizacijo caka tudi moj Eagle, ki v skatli od Great Pleansa caka, da dobim malo vec casa. Razpon je malo manjsi 1,74 cm, notri pa nameravam vtakniti MVVSa 35 ccm bencin.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ne sprenevedajmo se, ta ponesrečen Christen Eagle pač nima kaj dosti skupnega z originalom, ampak vseeno čestitke za uspešen prvi polet =D> =D> . V bistvu mu ne manjka dosti, da bi bil prav lep. Samo ta nagravžno prevelik pokrov motorja bi bilo treba malo pomanjšat. Pa makar malo auspuha ven gleda.

lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Mamamia, Bruhpilot, pa znaš zamorit človeka... #-o ....
Človek se potrudi, ti pa ga tako spljuvaš... je pač moral malo bolj obrezati krompir, ko je oblikoval havbo, pa mu je tako ratalo. :wink:

Čeprav se je končna oblika havbe sfižila, kapo dol takim modelarjem, ki štartajo iz kupa deščic , letvic in stiropora =D>
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

[-X [-X [-X ne ne, jaz bi rad samo lastnika nagovoril, da zamenja pokrov motorja, potem bi pa mu napisal, da si je naredil model najlepšega letala :D :D 8) 8).

lp
BP
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
ALEKSANDER
Razpravljalec
Prispevkov: 158
Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a ALEKSANDER »

=D> :P Čestitam za zelo lep model, privoščim ti veliko užitkov ko boš letel z njim. Komaj čakam da ga vidim v živo.


Kolikor poznam Oskarja, je pokrov motorja natanko preštudiran, tako kot tudi vsak detajl aviona. Če daš ta motor v ta avion, potem pač mora biti pokrov točno tak kot je.


Naj bo v soboto lepo vreme !
:lol:

Aleksander

p.s. : pa popravi naslov članka kot je bil prej
Odgovori

Vrni se na RV makete letal