Približno Christen Eagle (po BP)
Približno Christen Eagle (po BP)
Dve leti sta minuli odkar me je Oskar poprosil za načrt Kristjana. Malce sem pogooglal in po pošti so prispele plahte. Načrt je bil nato povečan iz razpetine 1600 na 1900mm. Mera je vzeta po avtomobilu (zato, da ne bo štrlel čez boke vozila, ko bo prevažan na strehi).
Gradnja se je začela "iz nule". Nabavljen je bil motor 3W 70i. Seveda je bilo nekaj težav z iskanjem primernega izpušnega lonca, na koncu je bila potrebna samogradnja tudi tega.
Model je v soboto prvič srečal vzletno stezo. Žal se je po njej le prevažal, ker se je izkazalo podvozje za premehko in bi pri pristanku lako poškodoval propeler in morda tudi pokrov motorja.
Model tehta 13kg.
Pripenjam nekaj slikc za pokušino.
Miloš
Gradnja se je začela "iz nule". Nabavljen je bil motor 3W 70i. Seveda je bilo nekaj težav z iskanjem primernega izpušnega lonca, na koncu je bila potrebna samogradnja tudi tega.
Model je v soboto prvič srečal vzletno stezo. Žal se je po njej le prevažal, ker se je izkazalo podvozje za premehko in bi pri pristanku lako poškodoval propeler in morda tudi pokrov motorja.
Model tehta 13kg.
Pripenjam nekaj slikc za pokušino.
Miloš
- Priponke
-
- Prispeli smo na letališče. Oskar (na desni) je poklical na pomoč Darka.
- HPIM3442_mala.JPG (97.44 KiB) Pogledano 7889 krat
-
- Med prevozom sem budno spremljal dogajanje, če bo slučajno kaj odletelo.
- HPIM3438_mala.JPG (115.37 KiB) Pogledano 7889 krat
-
- Model je naložen na Roverja. Mere ustrezajo, nikjer ne štrli čez.
- HPIM3435_mala.JPG (119.9 KiB) Pogledano 7889 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 31 Avg 2006, 06:54, skupaj popravljeno 2 krat.
- Priponke
-
- Oskar popravlja še zadnje programske nastavitve minimalnih obratov motorja in točko za ugašanje (seveda pri delujočem motorju).
- HPIM3445_mala.JPG (114.57 KiB) Pogledano 7883 krat
-
- Težišče BP. ...........Pa saj sploh ni tako težek, kot bi rekel za 13Kg. Copatke so zaenkrat ostale še v hangarju.
- HPIM3443_mala.JPG (118.03 KiB) Pogledano 7883 krat
-
- Na gornjem krilu je sponka za preverjanje težišča.
- HPIM3444_mala.JPG (100.28 KiB) Pogledano 7883 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 05 Jul 2006, 21:05, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 05 Jul 2006, 20:10
- Kraj: KISOVEC
- Kontakt:
Lep model!
Všeč mi je, da ste pobarvali model enako kot pravo letalo, kajti ta barvna shema je zaščitni znak Christen Eagla!
Me pa zanima ali je pokrov motorja prilagojen vgrajenem motorju, ker ni čisto scale, ampak deluje malce "nabildano" , ter kako ste se lotili izdelave pokrova kabine?
Pa veliko uspeha pri prvem poletu...in seveda vseh naslednjih!
LP Mitja
Všeč mi je, da ste pobarvali model enako kot pravo letalo, kajti ta barvna shema je zaščitni znak Christen Eagla!
Me pa zanima ali je pokrov motorja prilagojen vgrajenem motorju, ker ni čisto scale, ampak deluje malce "nabildano" , ter kako ste se lotili izdelave pokrova kabine?
Pa veliko uspeha pri prvem poletu...in seveda vseh naslednjih!
LP Mitja
Pokrov motorja je malce razširjen na spodnji strani, da je prikril še izpušno cev. Morda še kje drugje odstopa od vzornika, kar pa ni bilo narejeno namensko. Kiparsko oko se pač lahko zmoti. Pokrov je najprej nastal v stiroduru.Ultralajt napisal/-a:Me pa zanima ali je pokrov motorja prilagojen vgrajenem motorju, ker ni čisto scale, ampak deluje malce "nabildano" , ter kako ste se lotili izdelave pokrova kabine?
Kabina ima pramodel iz jelše. Čezenj je nato potegnjen ogret pleksi. Kabina potrebuje zamenjavo, ker je prišlo do napake v tehnološkem postopku. Z željo, da bi bilo steko rahlo tonirano z modro barvo je bila z notranje strani "pihnjena" razredčena barva. Žal je bila še premalo razredčena in tako skoraj neprozorna. Za začetek je bila barva nato odstranjena. Seveda je kabina sedaj malce motna.
Plan je bil, da se bo model pojavil na nedeljskem mitingu v Škofji Loki, žal prvega leta še ni odpravil. Pa tudi, če ga bo v soboto, ne bo še zrel za na miting. Morda le kot razstavni eksponat brez letalnega dovoljenja in ostalih potrebnih papirjev.
Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 06 Jul 2006, 08:32, skupaj popravljeno 1 krat.
To je tako ko hočeš, da barva prekriva, se vse skozi vidi in moraš trikrat čez, da kaj prekrije, ko pa hočeš da se skozi vidi se pa nočeMipo napisal/-a:Kabina potrebuje zamenjavo, ker je prišlo do napake v tehnološkem postopku. Z željo, da bi bilo steko rahlo tonirano z modro barvo je bila z notranje strani "pihnjena" razredčena barva. Žal je bila še premalo razredčena in tako skoraj neprozorna. Za pri približek, je bila barva nato odstranjena. Seveda je kabina sedaj malce motna.
Miloš
Upam, da bom model videl v Crngrobu D>
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Joj, to bo pa moj naslednji model . Eden mojih najljubših letečih debeluhov. Kupidovo puščico ste mi izstrelili . Bo tudi v M 1:2, kot Pitts, kar bo dalo cca 3m razpona.
Posebej čestitam za uspel barvni design , vendar moram pograjat obliko trupa . Pokrov motorja je daleč preveč odebeljen in nekako kratek. Najprej sem pomislil, da je slika spačena, ampak Rover se mi zdi kar v proporcah, torej z modelom nekaj ne štima. Nekdo je sprednji del trupa malo po svoje videl. Tak model mora enostavno biti v proporcah!!! Pa ne zamerit. Gre za moje subjektivno mnenje. Jaz bi pri priči utrgal ta kaputaž dol in naredil nekaj v bolj scale proporcah.
Da bo zgledalo takole....
Posebej čestitam za uspel barvni design , vendar moram pograjat obliko trupa . Pokrov motorja je daleč preveč odebeljen in nekako kratek. Najprej sem pomislil, da je slika spačena, ampak Rover se mi zdi kar v proporcah, torej z modelom nekaj ne štima. Nekdo je sprednji del trupa malo po svoje videl. Tak model mora enostavno biti v proporcah!!! Pa ne zamerit. Gre za moje subjektivno mnenje. Jaz bi pri priči utrgal ta kaputaž dol in naredil nekaj v bolj scale proporcah.
Da bo zgledalo takole....
- Priponke
-
- Pic6.jpg (46.06 KiB) Pogledano 7212 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Pa še opozorilo za prve polete (izkušnje iz prve roke z zelo podobnim modelom Pitts 1,8 m, 80 ccm, 11,5 kg). Letalo je dokaj (pa tudi ne preveč) zahtevno za letenje: paziti na zadostno hitrost pristajanja, model se bo spuščal pri pristanku po bolj strmi liniji kot podobni enokrilni akrobati - zaradi večjega čelnega upora kot pri enokrilcih. "Previsok" za pristanek tukaj odpade...
Takšen model potrebuje veliko več višine, da se izvleče iz kovita, tudi znatno hitreje pade v kovit, kot enokrilnik z enako površino krila in težo.
Ti modeli so dokaj občutljivi po smeri in nagibu, ter stabilni po višini. Torej višinsko krmilo lahko ima precej velike odklone, s smernim pa je treba z občutkom.
Repno kolo mora imeti dobro avtoriteto (čim manjša ročica med kolesom in vrtiščem, če je vodeno preko vzmeti iz smernega krmila, letalo pri vožnji po tleh na silo obrne kolo v nasprotno smer), sicer pri pristanku letalo opleta po svoje - najraje v levo stran, preden se ustavi, torej pri nižjih hitrostih, ko je že na tleh.
Model v osnovi lepo leti, vendar lepo in pravilno akrobatsko letenje s tem modelom zahteva veliko več treninga, kot s kakšno Extro ali čim podobnim, vendar - po sliki v zraku (in na tleh) se s Christen Eaglom in Pittsom noben akrobat ne more primerjat , to odtehta vse težave.
lp
Takšen model potrebuje veliko več višine, da se izvleče iz kovita, tudi znatno hitreje pade v kovit, kot enokrilnik z enako površino krila in težo.
Ti modeli so dokaj občutljivi po smeri in nagibu, ter stabilni po višini. Torej višinsko krmilo lahko ima precej velike odklone, s smernim pa je treba z občutkom.
Repno kolo mora imeti dobro avtoriteto (čim manjša ročica med kolesom in vrtiščem, če je vodeno preko vzmeti iz smernega krmila, letalo pri vožnji po tleh na silo obrne kolo v nasprotno smer), sicer pri pristanku letalo opleta po svoje - najraje v levo stran, preden se ustavi, torej pri nižjih hitrostih, ko je že na tleh.
Model v osnovi lepo leti, vendar lepo in pravilno akrobatsko letenje s tem modelom zahteva veliko več treninga, kot s kakšno Extro ali čim podobnim, vendar - po sliki v zraku (in na tleh) se s Christen Eaglom in Pittsom noben akrobat ne more primerjat , to odtehta vse težave.
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Lepo, da delate letala v samogradnji.....
...samo pred takim projektom bi jaz na tvojem mestu zamenjal avto.
Roverja bi zamenjal za HUMMERJA imu dodal še dodatna stranska ogledala, kot jih imajo za vleko počitniških prikolic, pa bi bil hitro na ene treh metrih razpona. , če že jemljete merilo po širini avtomobila....
Bruhpilot, ti si pa res zakompleksan z debelostjo (beri svojo suhostjo). Zgleda da sem ti jaz vzornik, da so ti všeč debeluhasti aroplani...
...samo pred takim projektom bi jaz na tvojem mestu zamenjal avto.
Roverja bi zamenjal za HUMMERJA imu dodal še dodatna stranska ogledala, kot jih imajo za vleko počitniških prikolic, pa bi bil hitro na ene treh metrih razpona. , če že jemljete merilo po širini avtomobila....
Bruhpilot, ti si pa res zakompleksan z debelostjo (beri svojo suhostjo). Zgleda da sem ti jaz vzornik, da so ti všeč debeluhasti aroplani...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Mipo napisal/-a:Drži! To bi bilo tudi narejeno, če bi to kje našli. Ali ima kdo kakšen nasvet?no_name napisal/-a:Verjetno bi bilo veliko lažje ter z boljšimi rezultati, če bi kabino izdelal z že obarvanim pleksi steklom...
Miloš
V Trebanjskem Akripolu delajo pleksi skoraj vseh barv in nians.
tukaj
lp
Model je poletel in nadaljevanje je tu.
- Priponke
-
- In odlepil se je. (Potreboval bo močnejše podvozja. To je ojačano z dodatnimi vzmetmi, potem pa v zraku tako izgleda!)
- HPIM3617m.JPG (102.79 KiB) Pogledano 5806 krat
-
- & go!
- HPIM3710m.JPG (123.25 KiB) Pogledano 5806 krat
-
- Še zadnji preizkus krmil (ne pozabite "DG"!).
- HPIM3613m.JPG (106.66 KiB) Pogledano 5806 krat
Ne sprenevedajmo se, ta ponesrečen Christen Eagle pač nima kaj dosti skupnega z originalom, ampak vseeno čestitke za uspešen prvi polet . V bistvu mu ne manjka dosti, da bi bil prav lep. Samo ta nagravžno prevelik pokrov motorja bi bilo treba malo pomanjšat. Pa makar malo auspuha ven gleda.
lp
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Mamamia, Bruhpilot, pa znaš zamorit človeka... ....
Človek se potrudi, ti pa ga tako spljuvaš... je pač moral malo bolj obrezati krompir, ko je oblikoval havbo, pa mu je tako ratalo.
Čeprav se je končna oblika havbe sfižila, kapo dol takim modelarjem, ki štartajo iz kupa deščic , letvic in stiropora
Človek se potrudi, ti pa ga tako spljuvaš... je pač moral malo bolj obrezati krompir, ko je oblikoval havbo, pa mu je tako ratalo.
Čeprav se je končna oblika havbe sfižila, kapo dol takim modelarjem, ki štartajo iz kupa deščic , letvic in stiropora
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Čestitam za zelo lep model, privoščim ti veliko užitkov ko boš letel z njim. Komaj čakam da ga vidim v živo.
Kolikor poznam Oskarja, je pokrov motorja natanko preštudiran, tako kot tudi vsak detajl aviona. Če daš ta motor v ta avion, potem pač mora biti pokrov točno tak kot je.
Naj bo v soboto lepo vreme !
Aleksander
p.s. : pa popravi naslov članka kot je bil prej
Kolikor poznam Oskarja, je pokrov motorja natanko preštudiran, tako kot tudi vsak detajl aviona. Če daš ta motor v ta avion, potem pač mora biti pokrov točno tak kot je.
Naj bo v soboto lepo vreme !
Aleksander
p.s. : pa popravi naslov članka kot je bil prej