Ali še kdo pomni škatle na sliki?
Pisalo se je leto 1976. Z bratom sva si kupila prvo napravo za daljinsko vodenje modelov. Do tedaj sva to čudo videla le v TIMu. Še nikoli "v živo".
To je analogna (nekateri pomnijo tudi drugačne), AM postaja brez računalnika s petimi kanali od katerih je eden namenjen podvozju ali flapom in ima le dva skrajna položaja.
Nima reverse funkcije (temu je služil eden od servomotorjev, ki se je gibal v nasprotno smer). Seveda manjka tudi D/R in vse ostalo. Z njo sem letel do leta 1996. Potem, pa je moj sin z njo dirkal v pokalu Mantua Junior do leta 1999.
Pogled v zgodovino: O.S. COUGAR Mark II
Moderator: TŠ
Pogled v zgodovino: O.S. COUGAR Mark II
- Priponke
-
- Namesto D/R in EXP funkcije je služila doma, na vrtalnem stroju, postružena ročica.
- Zunaj_2.JPG (67.22 KiB) Pogledano 3421 krat
-
- Odprta skatla_2.JPG (70.88 KiB) Pogledano 3421 krat
-
- Torej O.S. (TISTI OS), je izdelal najino prvo postajo za daljinsko vodenje. Cena je bila 275.000 Lit (koliko je to?).
- V skatli_2.JPG (54.1 KiB) Pogledano 3421 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 25 Feb 2006, 18:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Zanimiv je priključek na servomotorju, ki ima štiri (4) kontakte: signal, +2,4 V, -2,4V, 0.
Na isti napravi delujejo normalno tudi moderni servomotorji, le da ne potrebujejo priključka z vmesno napetostjo. Tudi sprejemnik deluje brez vmesne napetosti (na dve žici).
Vem še za eno tako napravo v naši bližini. Je popolnoma nerabljena in taka, kot bi včeraj prispela iz tovarne na daljnem vzhodu. Je pa temno rjave barve. Če me spomin ne vara, je bila v tej temni barvi bolj "fancy" v tistih časih.
Miloš
Na isti napravi delujejo normalno tudi moderni servomotorji, le da ne potrebujejo priključka z vmesno napetostjo. Tudi sprejemnik deluje brez vmesne napetosti (na dve žici).
Vem še za eno tako napravo v naši bližini. Je popolnoma nerabljena in taka, kot bi včeraj prispela iz tovarne na daljnem vzhodu. Je pa temno rjave barve. Če me spomin ne vara, je bila v tej temni barvi bolj "fancy" v tistih časih.
Miloš
- Priponke
-
- Na zadnji strani oddajnika je zložljiva noga za njegovo odlaganje ter vratca za dostop do kristala. Ohišje je kombinacija aluminija in umetne mase.
- zadaj_2.JPG (52.37 KiB) Pogledano 3414 krat
-
- Servo. Priključek ima štiri kontakte.
- servo_2.JPG (44.6 KiB) Pogledano 3414 krat
Na policah je še kar nekaj škatel, ki jemljejo prostor in nabirajo prah. Skrajno levo je rdeča škatla dizel motorja SupeTigre G20, ki še vedno teče. V modri poleg nje je domoval SuperTigre X40 Blue Head, v takratnih časih v samem vrhu med motorji pylon svojega razreda. Vsi motorji še vedno delujejo. Ob priliki, bom predstavil še kaj.gorki napisal/-a:..............Kako sta pa ohranila škatlo... svaka čast. .......
Miloš
- Priponke
-
- SuperTigre, O.S., MVVS,......
- polica.jpg (55.64 KiB) Pogledano 3372 krat
Danes ko je nekaj milijonov transistorjev v oddajniku nekaj povsem običajnega, je za marsikoga kar neverjeten podatek, da je v tvoji škatli vsega 9 transistorjev...nostalgija, čista nostalgija.
LP, Tom
LP, Tom
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================
Ja, pa jih ni imela vsaka toliko. Pri tej so se hvalili z velikim številom polprevodnikov.WineFly napisal/-a:Danes ko je nekaj milijonov transistorjev v oddajniku nekaj povsem običajnega, je za marsikoga kar neverjeten podatek, da je v tvoji škatli vsega 9 transistorjev...nostalgija, čista nostalgija.
LP, Tom
Mipo