Graupner MX-16

Izkušnje z RV napravami, sprejemniki, servomehanizmi

Moderator:

Odgovori
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

A. Kovač napisal/-a:Ali naj sedaj to napravo prodam ?
To je šele ironija, če mora kupec, ki je izdelek uporabljal cca 45 min, prodati RV napravo v katero ne zaupa, istočasno pa držati figo v žepu "ker nimam časa za modelarstvo prodam napravo MX-16s, uporabljena samo trikrat :lol: ".

NE NE [-X , to se mi pa ne zdi moralno. O tem bi se morali tgovci zamisliti.
Glede na vaše odgovore, pa je evidentno, da si v realnosti le malokdo upa privoščiti takšen odnos do kupca.
Nasvet je bil, da vzameš drugo napravo, mx16s pa poštimaš in prodaš. Sedaj imaš nadomestno, mx16s daj v popravilo in čakaj teh 45 dni, potem pa k trgovcu X po denar ali drugo napravo. Enkrat ko izgubiš zaupanje v določen oddajnik, pa je tvoja odločitev ali ga boš še uporabljal ali pa ne. Jaz ga ne bi več pa pika.
O znanih X pikah pa raje nebi zgubljal besed. Veliko bolj pošten bi bil popust ob določeni vrednosti nakupa pa mir (ampak veliko X pik je šlo v nič) in to je bistvo, popust je pa treba dati takoj.

O tem, da bi se morali trgovci zamisliti pa itak. Kitajci + poštnina + ddv so še vedno cenejši, tugi angleži (samo poštnina)... Pa še hitra pošta s kitajske s carino vred max 7 dni.
lp Melly
Uporabniški avatar
Lupek
Razpravljalec
Prispevkov: 146
Pridružen: 25 Jul 2003, 20:25
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lupek »

Jaz bi se na tvojem mestu obrnil na Urad RS za varstvo potrošnikov (http://www.uvp.gov.si/). Poznajo zakone na tem področju in potrošnikove pravice in verjamem da ti bodo najbolje svetovali.

Lp: Luka
Uporabniški avatar
iztok_p
Tekmovalec
Prispevkov: 363
Pridružen: 04 Dec 2007, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a iztok_p »

Melly napisal/-a:
A. Kovač napisal/-a:Ali naj sedaj to napravo prodam ?
To je šele ironija, če mora kupec, ki je izdelek uporabljal cca 45 min, prodati RV napravo v katero ne zaupa, istočasno pa držati figo v žepu "ker nimam časa za modelarstvo prodam napravo MX-16s, uporabljena samo trikrat :lol: ".

NE NE [-X , to se mi pa ne zdi moralno. O tem bi se morali tgovci zamisliti.
Glede na vaše odgovore, pa je evidentno, da si v realnosti le malokdo upa privoščiti takšen odnos do kupca.
Nasvet je bil, da vzameš drugo napravo, mx16s pa poštimaš in prodaš. Sedaj imaš nadomestno, mx16s daj v popravilo in čakaj teh 45 dni, potem pa k trgovcu X po denar ali drugo napravo. Enkrat ko izgubiš zaupanje v določen oddajnik, pa je tvoja odločitev ali ga boš še uporabljal ali pa ne. Jaz ga ne bi več pa pika.
O znanih X pikah pa raje nebi zgubljal besed. Veliko bolj pošten bi bil popust ob določeni vrednosti nakupa pa mir (ampak veliko X pik je šlo v nič) in to je bistvo, popust je pa treba dati takoj.

O tem, da bi se morali trgovci zamisliti pa itak. Kitajci + poštnina + ddv so še vedno cenejši, tugi angleži (samo poštnina)... Pa še hitra pošta s kitajske s carino vred max 7 dni.
Melly, popolnoma se strinjam s tabo glede teh pik. Mene zanima takojšnja cena, ki jo plačam ne pa raznovrstni odloženi popusti, ki imajo razen tega še rok koriščenja. Sam sem tudi že kaj kupil v kakšni slovenski modelarski trgovini pa mi sploh niso dali nobenih pik :lol: Sem se sicer spomnil a se mi je zdelo zamalo, da bom sedaj nekaj, kar je javno obljubljeno prosjačil kot kak siromaček. Če se sami ne spomnijo... Mene so učili da obljuba dela dolg. Nakup pa je znašal 130 Euronov tako da bi tudi bilo za kakšno piko. Je pa res, da imam še malce sivih celic in sem si njihovo ravnanje dobro zapomnil. Kaj češ, če te enkrat žejnega pripeljejo čez vodo še ni tako hudo, vsakemu se lahko enkrat zgodi. Dvakrat pa še osel ne gre na led. In ko tako seštejem pluse in minuse nakupa tam ali drugod ( predvsem Avstrija ), ugotovim, da ima moja racionalno razmišljajoča polovica nedvomno prav. Najdejo se tudi zagovorniki Slovenskih modelarskih trgovin za vsako ceno. Pač živimo v demokraciji in ima vsak pravico do svojega mnenja, mene ne moti. Me pa moti, ko na forumu potem prečitam poduke glede preostre reakcije, češ, saj niso krivi, malo potrpite ... Ni res, vsak sam kroji svojo usodo in jaz kot kupec nisem dolžan nekoga za vsako ceno podpirati. Hvala bogu nismo več v jugi in uživamo svobodno ekonomijo ( vsaj približno svobodno ). Jaz se za nobeno ceno ne dam več spraviti v položaj, ko bom vedno drugorazreden. Če že moram sedaj fejst delati, da si zaslužim za vsakdanji kruh potem bom tudi užival pozitivne strani kapitalizma.
LP!

Iztok

Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Alex 76 »

Tematika je precej obsežna in nenazadnje kompleksna, tako, da bo tudi moj odgovor nekoliko dolgovezen.

Problem je potrebno gledati z dveh aspektov. V enem delu se diskutira o splošni praksi in korektnem odnosu prodajalca do kupca. V tem delu dejansko ne gre za pravno vprašanje, temveč za moralnega in navsezadnje ekonomskega. Ultimativno zdravilo za nekorekten odnos trgovca do kupca je v možnosti slednjega, da svoj denar v bodoče odnese trgovcu, ki nudi korektno uslugo. Ko govorimo o trgovcih, ki da nimajo pravilnega odnosa, dejansko govorimo tudi o kupcih, ki očitno svojih pravic in možnosti ne poznajo ali pa jih zaradi takšnih ali drugačnih razlogov ne izkoristijo in posledično dopuščajo preživetje tudi tistim, ki nimajo razčiščenih pojmov o svojem poslovanju. Če torej povzamem. Trgovci so tako slabi, kot so slabi kupci oziroma tako slabi kot to kupci dopuščajo. Naj navedem citat naše vlade, da so najboljše orodje kupca njegove noge. Sam bi dodal, da je v določenih primerih koristno poiskati tudi pravno pomoč in tako še dodatno pritisniti na tiste trgovce, ki poizkušajo peljati kupce žejne preko vode. Nepošteno bi bilo, če na tem mestu nebi omenil tudi nepoštenih kupcev, ki prav tako niso v vseh primerih popolnoma nedolžni in mnogokrat poizkušajo izsiliti pravice, ki jim dejansko ne gredo. Do tega lahko pride dolozno ali zaradi njihovega nepoznavanja pravic, ki jim jih zakonodaja priznava. Kaj je korekten odnos ni pravno vprašanje in se vanj ne bom spuščal.

Nastalo situacijo pa je potrebno gledati tudi strogo zakonsko. V tem delu morala, dobri poslovni odnosi, ipd. ne igrajo nikakršne vloge. Prodajalec in kupec sta ob nakupu izvedla bilateralen kontrakt, kateri mora biti tako po vsebini kot obliki skladen z področnimi zakoni, podzakonski akti in uredbami. Tako eden kot drugi sta zavezana k izpolnjevanju le teh, v nasprotnem primeru pa lahko sledijo zakonsko določene sankcije. Izpostavil sem lahko, iz preprostega razloga, ker je le za manjšino postopkov določeno, da se sprožajo po uradni dolžnosti, večina pa na predlog.

Na začetku se mora kupec odločiti na podlagi katerega zakona bo uveljavljal svoje pravice, kar je sicer delno odvisno od napake na izdelku. Lahko se odloči in uveljavlja pravice iz naslova garancije, lahko pa uveljavlja pravice iz naslova stvarnih napak na izdelku. V prvem primeru je to stranka v postopku garant, ki je največkrat proizvajalec, ni pa nujno, v drugem pa prodajalec izdelka.

Najprej moramo določiti kdaj lahko govorimo o defektnem izdelku. Različni zakoni različno natančno urejajo kakšen mora biti izdelek. Na eni strani govori zakon, da mora biti primeren za namen za katerega je izdelan, drugi natančneje določa, da mu mora biti priložena tehnična dokumentacija iz katere so razvidne tehnične specifikacije in pravilen način uporabe in vzdrževanja. Seveda so izdelki glede na svojo sestavo in namembnost razdeljeni v različne skupine in posledično je zakonodaja bolj ali manj restriktivna, vendar zgornje navedbe držijo za običajne tehnične artikle. V kolikor izdelek odgovarja navedbam v tehnični specifikaciji in je po svojih zmožnostih v okviru določenih standardov za tovrstne naprave, lahko govorimo o delujoči napravi. V primeru, da ekran ne deluje in je naprava pripravljena za uporabo skladno z navodili zanjo, nedvomno govorimo o izdelku s tehnično hibo. S pravnega stališča je popolnoma vseeno ali je razlog za to malenkosten ali resen. To poudarjam zato, ker je v primeru defektnosti npr. akumulatorja, defektna celotna naprava, saj je akumulator njen sestavni del. Posledično je zaradi tega ne delujoč celoten sistem.
V primeru uveljavljanja garancije na napravi, ki deluje brezhibno oz. na prvi pogled ni mogoče ugotoviti napake zakon ni v celoti ekspliciten. Potrošnik nima ustreznega ekspertnega znanja, da bi lahko ovrednotil dejansko stanje naprave in posledično lahko do potrditve navedb uporabnika s strani ustreznega strokovnjaka, govorimo zgolj o domnevi napake. Iz tega bi se dalo sklepati, da stroška delavnih ur porabljenih za ovrednotenje stanja nebi smel nositi kupec temveč garant v kolikor ne gre za očitno šikaniranje s strani kupca. To lahko podpremo z dejstvom, da je za ugotavljanje brezhibnosti potreben poseg v napravo, ki pa ga ne sme izvesti nihče razen pooblaščenega serviserja. Transportni stroški so posledica odločitve garanta, kakšna bo njegova servisna mreža. Če torej kupec uveljavlja garancijo v državi katera je pokrita v garancijskih pogojih, tudi te nebi smel nositi kupec.
V primeru, da pride do razhajanja mnenj med strankama v postopku o tehnični brezhibnosti se sporazumno določi neodvisni razsodnik ali pa se s pomočjo sodišča določi eksperta za izdelavo ekspertize. Stroške v vsakem primeru nosi naročnik ekspertize, ki pa jih kasneje lahko vključi v morebitni tožbeni zahtevek.
Garant, ki ni nujno tudi proizvajalec, je dolžan izdelek v zakonskem roku vzpostaviti v stanje, ki je skladno s tehnično specifikacijo tega izdelka. Po slovenski zakonodaji je ta rok 45 dni. Po preteku le tega je kupec upravičen do novega istovrstnega izdelka ali vračila že plačane kupnine ali povračila dela kupnine, ki ustreza zmanjšani vrednosti zaradi defektnosti izdelka. Različne države poznajo različne stopnje varstva potrošnikov. Izdelki kupljeni RS morajo v celoti odgovarjati naši zakonodaji, kar pomeni, da za izdelke veljajo naši roki in pogoji. Če pride do razlike v pravih različnih držav le te ne sme nositi kupec izdelka.
V enem od prispevkov se diskutira ali nekdo lahko nekaj popravi ali ne. Skladno z zakonom mora garancijska dokumentacija vsebovati podatke o servisni mreži. Kdorkoli izven tega seznama posega v napravo s tem poda pravno podlago garantu, da odkloni priznanje garancije.
Prav tako se pojavi vprašanje o podaljšanju garancije. Garancija prične teči znova zgolj v primeru, da je bil izdelek v celoti zamenjan ali je bilo v njem zamenjano večje število sestavnih delov.
Kar se tiče nadomestnega izdelka v času, ko je izdelek na popravilu je zakon popolnoma jasen. V tem času lahko kupec uporablja podoben nadomesti izdelek, če pa mu ta ni dan v uporabo lahko zahteva povračilo škode, ki jo ima zaradi nezmožnosti uporabe kupljenega izdelka. Zakon ne dela razlike ali popravilo traja 1 ali 45 dni.

Druga možnost, ki jo ima kupec, je uveljavljanja stvarne napake na izdelku po obligacijskem zakoniku. Slaba lastnost takšnega pristopa je postavljena omejitev 6 mesecev, razen v primeru, da s pogodbo ni določen daljši rok, prijave okvare, ki je 2 meseca in teža dokaznega postopka, dobra pa, da lahko kupec že v osnovi zahteva zamenjavo kupljene stvari z istovrstno, zahteva povrnitev vseh stroškov; tako materialnih kot nematerialnih. Zakon prav tako jasno določa povrnitev vseh nadaljnjih škod, ki bi izvirale iz defektnosti, postavlja pomemben element v časovni faktorju in pravočasni izpolnitvi, saj lahko v nasprotnem primeru le ta od pogodbe odstopi ali zahteva njeno spremembo, prav tako ne more biti diskusije kdo bo v primeru uporabe pravnih orodij toženec, saj se tovrstna tožba naperi proti prodajalcu,…

Za uveljavljanje pravic iz naslova brezhibnosti kupljenih izdelkov se osebno raje poslužujem slednje možnosti in moram priznati; trkam na les, da do sedaj še nisem naletel na situacijo, ko se prodajalec nebi ustrezno odzval ob prijaznem in argumentiranem dopisu in omembi določenih pravnih posledic, kot rezultatu njegovega ravnanja. Kot sem že napisal je kupoprodajna pogodba pogodbo med dvema in vsakdo od njiju mora izpolnjevati svoj del obveznosti. Nič več in nič manj. Kot kupec ne želim biti ne car ne kralj, temveč korekten pogodbenik in isto pričakujem tudi od nasprotne strani. Če obveznosti in pravice poznata oba in se jih držita do problemov in slabe volje ne more priti.

Upam, da boste v tem pisanju našli kako zanimivo informacijo.

LP
Alex
WineFly
Tekmovalec
Prispevkov: 282
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:42
Kraj: Bela krajina

Odgovor Napisal/-a WineFly »

Aleks

kaže, da temo res obvladaš. Moja dilema je naslednja: ali si lahko kupec, ki je izdelek prinesel na servisiranje, ZATEM premisli in uveljevlja stvarno napako - zahteva povrnitev kupnine? Po mojem je takrat prepozno in bi se o načinu reševanja zadeve moral odločiti že na začetku?

Prosim za pojasnilo.

LP, Tom
Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Alex 76 »

Preprost odgovor je ne. Kot sem zapisal že v svojem zgornjem prispevku se mora kupec odločiti pred pričetkom postopkov. Seveda pa je tudi to mogoče, če se s tem strinjata obe strani.

Govorimo o dveh različnih pravnih institutih, ki jih med seboj ni za enačiti, navzlic dejstvu, da se v določenih elementih prekrivata. V primeru, ko se kupec odloči za določeno orodje, je s sprožitvijo postopka postavil sebe in nasprotno stran v določeno pravno situacijo iz katere sledijo zanju specifične pravice in dolžnosti. V primeru uveljavljanja garancije tako garant postane zavezan ZVPot v katerem je opredeljen nadaljnji potek. V tem trenutku ima garant tako pravico kot dolžnost, da mu sledi. Kot sem že omenil, z določeno izpolnitvijo (servisom) preneha obveznost garanta. Ker ima stvarna napaka lahko drugačno posledico, bi bila sprememba za garanta nepoštena. Prav tako pa popravljen izdelek več nima napake na podlagi katere bi bilo mogoče uveljavljati kak drug pravni institut. Je pa mogoče ponovno izbirati v primeru, da se stvar ponovno pokvari, če so seveda podani ustrezni zakonski pogoji.

LP
Alex
WineFly
Tekmovalec
Prispevkov: 282
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:42
Kraj: Bela krajina

Odgovor Napisal/-a WineFly »

Potlej sem prav razumel. Hvala. Tom
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Spremljam tole temo in me kar malce skrbi, ker imam tudi jaz enako napravo. Kdo ve, kaj je vzrok temu, da display "mrkne".
Moja garancijska doba je že mimo in upam, da napaka v delovanjui displaya ni serijska....
Za sedaj mi dela vse O.K. (potrkam po lesu)

Mitja
WineFly
Tekmovalec
Prispevkov: 282
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:42
Kraj: Bela krajina

Odgovor Napisal/-a WineFly »

Še malo na to temo.

Tisti ki v naprave, takšne in drugačne, nepooblaščeno posega, malo brklja in jih "kao" popravlja in pri tem celo naivno misli, da je s tem ustregel proizvajalcu, se presneto moti.

Redkokateri izdelki so čisto čisto čisto brez napak ali vsaj "šibkih točk", bodisi mehanske, električne ali programske narave. Proizvajalec brez kvalitetne povratne informacije o napakah na svojih izdelkih le-teh ne more izpopolnjevati oz. upoštevati dognanj pri snovanju novih izdelkov.

Če zadevo gledamo še s te plati, mora biti tudi trgovčev interes poskrbeti za kakovostno servisiranje. V nasprotnem bo lahko prodajal samo še "šrot".

LP, Tom
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

No, pa še jaz (spet) malo na to temo.....

Moj boter je bil vodja razvoja v eni najbolj znanih firm z belo tehniko.
Lahko bi rekel, da je bil prvi, ki je nasploh začel z uvajanjem statističnih metod v razvoju izdelka pri nas.

No pa pustim to, in povem le kaj sem med drugim poslušal na predavanju: "Uporaba statističnih metod v razvoju izdelka"

Vsak proizvajalec, ki da kaj nase, se potrudi, da poišče ekonomsko ravnotežje pri svojem poslovanju.

Naj razložim bolj po kmečko:

Zaveda se, da bo tak in tak procent izdelkov odpovedal že na testni liniji v tovarni..nekateri takoj, nekateri kasneje....
Tisti, ki so ušli temu testu brez okvare, gredo na tržišče. Proizvajalec se zaveda, da bo določen procent izdelkov odpovedal v garancijskem roku.

Ob tem se tudi zaveda, kakšne stroške si je naprtil, ker bo moral odpravljati napake na izdelkih, ki so odpovedali v garancijskem roku.

Pri tem proizvajalci vedno preračunajo, kaj se bolj splača. Ali se sprijazniti z določenim procentom okvar v garancijskem roku, ali pa zapreči razvojnike, da dodelajo izdelek in njegove komponente (ali zamenjajo kooperanta za nekatere dele). Dodatna dela na razvoju v smislu izboljšave zanesljivosti izdelka veliko stanejo in negativno vplivajo na prodajno ceno izdelka.....
Večinoma je ceneje, sprijazniti se z določenim (običajno znanim, zaradi uporabe statističnih metod) številom odpovedi v garancijskem roku in požreti ta strošek (itak je že delno zajet v ceni izdelka), kakor pa investirati veliko več v večjo zanesljivost izdelka.

Torej, proizvajalci vedo da njihovi izdelki crkujejo in imajo dobro razčiščeno, kako se lotiti reklamacij, na nas pa je, da v primeru upravičene reklamacije pravilno in brezkompromisno postopamo (ker je že vse vnaprej plačano!)

LP Mitja
Sokek
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 29 Dec 2007, 19:58

Mx-16

Odgovor Napisal/-a Sokek »

Potrebujem pomoč glede rv naprave mx-16.Se pravi ko dam na ročici poln gas se mi motor počasi vrti(deluje).Sem šel in vprašal Andreja(ki mi je že veliko pomagal)kaj bi lahko bilo krivo in mi je rekel da moram nekaj nastaviti na rv napravi(to je verjetno nastavljena kakšna bremza).Se pravi kje morem nastaviti do bo motor narmalno deloval,kaj morem spremeniti.Kupil sem jo pred enim tednom in nerazumem vseh stvari.

lp Dominik
Uporabniški avatar
A. Kovač
Freak
Prispevkov: 789
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:21

Odgovor Napisal/-a A. Kovač »

--
Zadnjič spremenil A. Kovač, dne 24 Avg 2008, 12:41, skupaj popravljeno 1 krat.
goldi
Tekmovalec
Prispevkov: 319
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:36

Odgovor Napisal/-a goldi »

VSAK ARTIKEL JE DOBER LE TOLIKO, KOT JE DOBER SERVIS !!!

To si zapomnite. Jaz raje kupim take zadeve v Avstriji, ker imajo tam zakon da ga spoštujejo, ne pa da v njem iščejo luknje kot je to navada na sončni strani alp. Žal je tako! In dokler bo tako je bolje nesti naš denar drugam, kjer te kot kupca spoštujejo.
Za proizvajalca Graupner pa je to tudi ena "lepa" reklama, a ne?

Pred časom sem razmišljal, da drugo leto ko bom ponovno imel kaj več časa za modelarstvo, da kupim ravno to napravo, ker se mi je zdela tudi največ kar dobim glede na vrednost. No sedaj nevem. Do danes so mi Graupnerce sicer delovale brez problema.
Kokodaka lahko vsak, ne more pa vsak znesti jajca.
Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 »

Pozdravljam temo in želim ugodno rešitev!
Tudi sam sem imel marsikdaj podobne težave v X trgovini.
Sem se pa spomnil ravno na eno izpred let in me zanima ali je akumulator v oddajniku del oddajnika ali ne :-k Namreč nekaj mesecev po nakupu nove naprave mi niso priznali garancije na slab akumulator, kateri je bil vgrajen v napravo. Take primere poznam vsaj tri...
Da nisem dobil slo navodil je že druga zgodba, pa da bi moral vrniti lepo embalažno škatlo od letala nazaj v trgovino, da jo bodo imeli drugim za pokazat je že tretja :lol:, nategovanje celo leto z dobavo...pa še jih je ampak se jih niti nočem spomniti.
Na začetku sem vsakega novega modelarja napotil k njim, češ tam pa so pravi...
Res, da imam debele živce ampak če se le da že nekaj časa raje kupujem drugje - le zakaj?
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Akumulator pri komandah je del komand, saj brez njega stvar ne deluje, je tako ?

Če je garancija na komando X let, garancija velja na VES obseg dobave X let, razen če obstoji posebna klazula, ki na določene komponente garancijo omejuje na manj, vendar ne manj kot 1 leto, kolikor je pri nas najkrajši možni garancijski rok.
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Alex 76 »

Klemen SU27 napisal/-a: … me zanima ali je akumulator v oddajniku del oddajnika ali ne. Namreč nekaj mesecev po nakupu nove naprave mi niso priznali garancije na slab akumulator, kateri je bil vgrajen v napravo…
Kratek odgovor. Če ni v garancijskih pogojih ni določeno kaj drugega, so zajeti v splošno garancijo. Seveda sem malenkost poenostavil, saj ne vem, če ima smisel pisati analitično razpravo na to temo. V tem primeru je veliko enostavneje uveljavljati pravica iz naslova stvarnih napak na izdelku, ki je za kupca enostavnejši institut.

LP
Alex

P.S. Zgolj mimogrede. Določene izdelke je mogoče prodajati tudi brez garancije.
Uporabniški avatar
iztok_p
Tekmovalec
Prispevkov: 363
Pridružen: 04 Dec 2007, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a iztok_p »

Alex, če si toliko prijazen,a lahko pojasniš kako je z uveljavljanjem garancije pri nakupih znotraj EU. Velja posamićna nacionalna zakonodaja kjer si kupil ali so kakšni "Bruseljski" predpisi oz normativi, ki veljajo načeloma vsepovsod in jih morajo nacinalne zakonodaje upoštevati? In kako je z online nakupom in možnostjo vrnitve v določenem roku?
LP!

Iztok

Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Uporabniški avatar
A. Kovač
Freak
Prispevkov: 789
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:21

Odgovor Napisal/-a A. Kovač »

--
Zadnjič spremenil A. Kovač, dne 24 Avg 2008, 12:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Pravico se imaš pritoževati tudi nad kvaliteto čigumijev za 1€. Vrednost ni pomembna.


Škoda, da si nisi zapisal serijske številke komande, preden si jo poslal nazaj. V tem primeru bi jim jo lahko, če so ti res poslali isto, elegantno vrgel v glavo in stvar prijavil tržnemu inšpektoratu... če bi hotel zadevo sterati do konca, bi verjetno še bolj vžgala goljufija (pišejo in trdijo eno, naredijo nekaj tretjega).


Vsekakor stvar prijavi. Če ne drugega, da boš preprečil nateg naslednjega kupca.
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
iztok_p
Tekmovalec
Prispevkov: 363
Pridružen: 04 Dec 2007, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a iztok_p »

:o :^o :( :-? :evil: #-o [-X

Brez komentarja, ker sem prav šokiran. V tvojem imenu sicer ne morem nič govoriti, če pa bi sam bil na tvojem mestu, bi ukrepal samo še v okviru zakonskih možnosti, brezkompromisno in brez kakršnih koli pogajanj. Možnosti imaš, sedaj je od tebe odvisno.
LP!

Iztok

Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
WineFly
Tekmovalec
Prispevkov: 282
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:42
Kraj: Bela krajina

Odgovor Napisal/-a WineFly »

Sve bi radio samo da nebi (bil) radio! Žalostna komedija, res. Nehaj nastavljat glavo. :razpaljot:

Tom
mirkatmir
Tekmovalec
Prispevkov: 221
Pridružen: 22 Nov 2004, 10:25
Kraj: Ribnica

Odgovor Napisal/-a mirkatmir »

Zakaj so vsi posti avtorja teme zbrisani?
lp, Miran
Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a shqwarch »

Kaj je sedaj Kovač? Daj sedaj dešifriraj te Xe, da bom vedel katere trgovine se moram izogibat. Ali se je kdo podelal da je bilo treba pobrisat VSE poste?
Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Če je poste zbrisal, potem jih je že s kakim ¨dobrim razlogom, zato mu ne sedaj težit!
Odgovori

Vrni se na RV naprave