pozdravljeni!
imam en problem/idejo...
na motorju (1:1) bi si rad na vstopnikih zraka naredil loputo, ki bi se odpirala in zapirala podobno kot na supercharger polnilnikih na ameriških "muscle" avtomobilih.
razmišljal sem, da bi za premike loput uporabil dva servomotorja, vsakega za svojo stran. servomotorja bi se priključila na nek modul in ta modul je stvar mojega povpraševanja.
loputa kot taka bi se odpirala/zapirala ko se odpira/zapira plin. ne zvezno, samo položaj 0/1. torej do nekega položaja je zadeva zaprta, od tega položaja naprej odprta.
plin na motorju se krmili elektronsko, tako da se za signal oziroma krmiljenje lahko uporabi napetost nekje med 4 - 5v. to bi moralo biti nastavljivo, da omogoča pri katerem položaju plina se odpre oz. zapre...
loputa bi morala narediti premik 90°, kar je stvar giba servomotorja in mehanskega dela (vzvodi). zaželeno je, da se v modulu nastavlja tako ničelna točka (kot npr. trim) ter skrajni gib motorja, za vsakega izmed servo motorjev posebej.
napetost na motorju je 12V, tako da bi za samo napajanje modula in servomotrjev bilo potrebno omenjeno napetost v modulu znižati.
ali je to možno narediti, sam o elektroniki nimam pojma...
bi kdo od tu prisotnih to lahko naredil? seveda plačam...
zadevo lahko potem v setu (elektronski + mehanski del) preizkusimo prodati tudi na trgu. realno je, da uspemo prodati cca 200 tovrstnih setov.
torej, je kdo sposoben/zainteresiran ?
modul za servomotor
Moderator: mucek
Re: modul za servomotor
Če te zanima izvedba z mikro kontrolerjem mi pošlji privat MSG.
Re: modul za servomotor
kot sem rekel, na elektroniko se ne spoznam nič, tako da tudi o pojmih kot so mikrokontroler ali kaj podobnega ne vem nič...
če se da s tem narediti tako, da bodo moje želje izpolnjene sem za to, da gremo naprej.
glede na to da so uporabne samo dve pozicije se zadeva lahko naredi tudi s kako drugo komponento kot servomotor, lahko je tudi kak elektromagnet ali kaj podobnega.
če se da s tem narediti tako, da bodo moje želje izpolnjene sem za to, da gremo naprej.
glede na to da so uporabne samo dve pozicije se zadeva lahko naredi tudi s kako drugo komponento kot servomotor, lahko je tudi kak elektromagnet ali kaj podobnega.
Re: modul za servomotor
Original kontroler te pride okrog 15€. Ponaredek okrog 5€ (ne garantiram da bo delovalo)...
Servo bo pokuril manj elektike kot nek magnet. Pa še če boš slučajno kdaj rabil imaš še vmesne pozicije.
To je to. Na kontroler se priključi signal od servota za motor. Kontroler dekodira signal in tako imamo podatek za gas.
Glede na gas potem reguliraš servo za loputo. Povsem enostavno.
Servo bo pokuril manj elektike kot nek magnet. Pa še če boš slučajno kdaj rabil imaš še vmesne pozicije.
To je to. Na kontroler se priključi signal od servota za motor. Kontroler dekodira signal in tako imamo podatek za gas.
Glede na gas potem reguliraš servo za loputo. Povsem enostavno.
Re: modul za servomotor
a mikrokontroler omogoča nastavljanje končne pozicije hoda (end point) in korekcijo ničelne lege (trim) ?
s kje pa sicer si, da bi se dobila?
moj tel. je 041-395-352 pa se lahko tudi prek tel. dogovoriva za sestanek.
l.p.
s kje pa sicer si, da bi se dobila?
moj tel. je 041-395-352 pa se lahko tudi prek tel. dogovoriva za sestanek.
l.p.
Re: modul za servomotor
Ti programsko določiš začetek, sredino in konec.
Oziroma lahko se doda tudi potenciometer, da boš z izvijačem reguliral kot na kontroli
Se slišiva popoldne.
Oziroma lahko se doda tudi potenciometer, da boš z izvijačem reguliral kot na kontroli
Se slišiva popoldne.
Re: modul za servomotor
na pm sem ti poslal mojo telefonsko, da me lahko pokličeš. sicer pa jo imaš tudi v moji predhodni objavi...
upam, da se slišimo...
l.p.
upam, da se slišimo...
l.p.
Re: modul za servomotor
še vedno čakam na klic...
Re: modul za servomotor
Bolj kot elektronika me zanima mehanika.
Če prav razumem bi rad uporabil lopute (tako imenovan throttle body) preden gre zrak v motor (in mimo šeenih loput ki so pred šobami za vbrizg)?
Kakšna je teorija za tem?
Vem, da se uporablja throttle body pred turbo kompresorji. Zapre dotok zraka v kompresor ko je pozicija plina na 0. To omogoča kompresorju, da ustvari podtlak in se kompresor lažje vrti (uporabno med menjavanjem prestav), zmanjša se turbo luknja, ker ob ponovnem plinu ima kompresor že nekaj obratov na rezervi.
Nekaj osnovnega branja o tem tukaj: http://www.f1technical.net/forum/viewto ... f=5&t=3012
Enako funkcijo imajo lopute pred prisilnimi polnilniki (superchargerji). Ko so lopute zaprte se lopatice lažje vrtijo zaradi pomanjkovanja pritiska v samem kompresorju. Ko motor pridobi določeno število vrtljajev primerno za štart se lopatice pred polnilnikom odprejo in ŠUS. To je to kar vidiš na dragrace posnetkih.
Ti bi uporabil dodaten throttle body pred airboxom na atmosferskem motorju Po moji logiki bo agregat "zazaugan" ves čas ko bodo lopute zaprte. Spet vprašanje kako natančno bo izdelana loputa.
Videl sem sicer že throttle body na Harleyu a sedaj ne vem ali je bil z elektronskim vbrizgom ali ne
Pustim se podučiti, če ima kdo drugačno mnenje.
LP OM
Če prav razumem bi rad uporabil lopute (tako imenovan throttle body) preden gre zrak v motor (in mimo šeenih loput ki so pred šobami za vbrizg)?
Kakšna je teorija za tem?
Vem, da se uporablja throttle body pred turbo kompresorji. Zapre dotok zraka v kompresor ko je pozicija plina na 0. To omogoča kompresorju, da ustvari podtlak in se kompresor lažje vrti (uporabno med menjavanjem prestav), zmanjša se turbo luknja, ker ob ponovnem plinu ima kompresor že nekaj obratov na rezervi.
Nekaj osnovnega branja o tem tukaj: http://www.f1technical.net/forum/viewto ... f=5&t=3012
Enako funkcijo imajo lopute pred prisilnimi polnilniki (superchargerji). Ko so lopute zaprte se lopatice lažje vrtijo zaradi pomanjkovanja pritiska v samem kompresorju. Ko motor pridobi določeno število vrtljajev primerno za štart se lopatice pred polnilnikom odprejo in ŠUS. To je to kar vidiš na dragrace posnetkih.
Ti bi uporabil dodaten throttle body pred airboxom na atmosferskem motorju Po moji logiki bo agregat "zazaugan" ves čas ko bodo lopute zaprte. Spet vprašanje kako natančno bo izdelana loputa.
Videl sem sicer že throttle body na Harleyu a sedaj ne vem ali je bil z elektronskim vbrizgom ali ne
Pustim se podučiti, če ima kdo drugačno mnenje.
LP OM
www.okarbon.eu
Re: modul za servomotor
gre se samo za izgled, nič drugega...
že zdaj so tam odprtine z mrežico, zraka pa je več kot dovolj...
trenutno sem na 245HP na gredi, za moped je dovolj
že zdaj so tam odprtine z mrežico, zraka pa je več kot dovolj...
trenutno sem na 245HP na gredi, za moped je dovolj