Uradni in neuradni FirmWare na napravah(ESC,Postajah)

Pogovori o splošni elektroniki, vezjih, usmernikih, samogradnjah, itd.

Moderator: mucek

Odgovori
Uporabniški avatar
demag
Razpravljalec
Prispevkov: 108
Pridružen: 26 Avg 2007, 18:00
Kraj: Hruševje-Okolica

Uradni in neuradni FirmWare na napravah(ESC,Postajah)

Odgovor Napisal/-a demag »

Zdravo!
Na razmišljanje me je napeljala ta tema:viewtopic.php?f=135&t=82105!
Vedno ,ko sem kupil postajo,ali krmilno kartico sem moral iskati nek FW ,ki je izboljšal delovanje same naprave!
Recimo pri Turnigy 9X,Aio Pro V2,sedaj še ESC itd...Poraja se mi vprašanje ,kako je možno ,da nekdo spiše boljši
FW od originalnega,tam pa cela četica strokovnjakov,ki naj bi izdelale popoln izdelek!
Meni osebno,bi mi bilo podčast,da neki j..i ve...r,spiše FW ,ki naredi "mojo" napravo ,ne samo uporabno,ampak tudi višjega cenovnega razreda-
vsaj po funkcijah!Tile "proizvajalčki",pa vsi veseli,da njihov produkt dela,pa čeprav "tako tako".Ker sam nisem programer,mi je toliko bolj nerazumljivo,kako je možno,
da en sam človek vloži toliko truda v napravo,ki bi morala biti dobra ,že ko zapusti tovarno??
Pa to ne velja samo za ceneno robo "iz Kitajske",tudi Windowsi pa routerji(Wrt ...) in še veliko stvari bi se našlo,kjer je stalna potreba po posodabljanju-krpanju luken itd.
Zanima me ,kakšno je Vaše mnenje o teh zadevah? Sam ,sicer ne sprminjam,dokler ni "nujno" potrebno,toda sedaj ,je že skoraj "fetiš",da iščeš stalno nek nov FW...
Morda ta tema tudi ne spada pod to rubriko,vendar boljše nisem našel..
Zadnjič spremenil demag, dne 08 Maj 2013, 17:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Kdor hoče videti,mora gledati v nebo!
jenki
Začetnik
Prispevkov: 29
Pridružen: 24 Maj 2010, 18:45
Kraj: LJUBLJANA

Re: Uradni in neuradni FirmWare na napravah(ESC,Postajah)

Odgovor Napisal/-a jenki »

Pozdrav
Tudi jaz uporabljam TH9X komando, z original firmware nimam nobenih težav, sem pa gledal novi firmware in mi sploh ne sede.