Našel sem nekaj posnetkov o uporabi žiroskopov pri letalih, ki so izjemno poučni in uporaba podrobno razložena. Ker posnetkov v iskalniku ne morete poiskati, lepim tu linke.
youtube:
"Neobjavljen videoposnetek je drugačna vrsta zasebnega videoposnetka. Neobjavljen pomeni, da ga lahko vidijo samo tisti, ki poznajo povezavo nanj (na primer prijatelji in družinski člani, ki ste jim poslali povezavo). Neobjavljen videoposnetek ne bo prikazan na YouTubovih javnih mestih (na primer v rezultatih iskanja, vašem kanalu ali na strani za brskanje). "
Gyro on an Airplane Setup Part 1 Theory of operation
http://youtu.be/J4_q3NnDBu8
Gyro on an Airplane Setup Part 2 Setting up Switches
http://youtu.be/IEUl0Yyryb8
Gyro on an Airplane Setup Part 3 gyro selection
http://youtu.be/43uYHsioabY
Airplane Rudder Gyro Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=rFXiImpRQV4
Airplane Rudder Gyro Part 2
http://www.youtube.com/embed/RPmoIz2Q8DE
gyro on an RC airplane - Aileron
http://www.youtube.com/watch?v=Ny6BYnk9Bz8
Uporaba žiroskopov pri letalih
Moderator: mucek
Žiroskopi so običajna zadeva ne helikopterjih, na letalih manj.
Pred nakupom dražjega žiroskpa se o žiroskopih učim na cenenem TG-380 in PG-01. Končni cilj mi je uporaba žiroskopa na smernem krilu pri vzletu WW2 makete v heading hold načinu, ter preklop na rate mode po vzletu.
Navaden trainer je priročen za spoznavanje, ker ima za elerone samo en servo. Pri letalih z dvema servoma za elerone je potreben Y kabel in mehanski trim, ali pa namenski žiroskop.
Po pričakovanju sem od začetka nastavil prevelik gain in je letalo malo nihalo. Pri manjšem gainu letalo v vetru leti lepo. Sunkovitih nagibov ni. Letalo se kvečjemu ob močnem bočnem vetru počasi nagiba.
Rezultat oziroma uporabnost?
Ne gledam več, kdaj je primerna ura za letenje zaradi vetra. Prej sem lovil uro med umiritvijo vetra in sončnega zahoda.
Pred nakupom dražjega žiroskpa se o žiroskopih učim na cenenem TG-380 in PG-01. Končni cilj mi je uporaba žiroskopa na smernem krilu pri vzletu WW2 makete v heading hold načinu, ter preklop na rate mode po vzletu.
Navaden trainer je priročen za spoznavanje, ker ima za elerone samo en servo. Pri letalih z dvema servoma za elerone je potreben Y kabel in mehanski trim, ali pa namenski žiroskop.
Po pričakovanju sem od začetka nastavil prevelik gain in je letalo malo nihalo. Pri manjšem gainu letalo v vetru leti lepo. Sunkovitih nagibov ni. Letalo se kvečjemu ob močnem bočnem vetru počasi nagiba.
Rezultat oziroma uporabnost?
Ne gledam več, kdaj je primerna ura za letenje zaradi vetra. Prej sem lovil uro med umiritvijo vetra in sončnega zahoda.