Težava motorja

Debate o el. motorjih in krmilnikih.

Moderator: Coil

Odgovori
Uporabniški avatar
Bormodelar
Razpravljalec
Prispevkov: 53
Pridružen: 05 Feb 2015, 15:11
Kraj: Kamnik

Težava motorja

Odgovor Napisal/-a Bormodelar »

Imam čoln graupner formula.Je malce predelan.
Imam pa težavo čoln se pelje 2 min in potem motor crkne.Na komandah izključim gas
in počakam ca.30 sekund.Potem pa spet normalno dela,če pa dodam več gasa pa spet crkne.
Imam motor emax hl2215- 450 11.1V,regler emax 20A in baterijo 1800 mAh.
Zadnjič spremenil Bormodelar, dne 14 Jul 2015, 18:29, skupaj popravljeno 1 krat.
1:8 buggy je zakon

lp
tomaz234
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 13 Okt 2012, 07:26

Re: Težava motorja

Odgovor Napisal/-a tomaz234 »

Verjetno je težava tukaj kot si sam napisal,malce predelan, to je če se ne motim motor za helikopter.verjetno ga preobremeniš.prevelik prop, amperi grejo čez rob in vse se ti sesuje.
Uporabniški avatar
Luka350
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 13 Avg 2014, 13:06
Kraj: Ljubljana- Tacen

Re: Težava motorja

Odgovor Napisal/-a Luka350 »

Živijo,
imam težavo z motorjem in krmilnikom (ESC), namreč imam motor (turnigy xp) 2830 - 11 1000kv z eliso 8x4,5 SF ter generator (ESC) turngy 18A.
Ko zaženem motor se mi začne pregrevati, prav tako tudi gerator. Zato sem še naredil malo meritev :praskam: , motor sem vrtel točno 3 minute na 50% plina z porabo 4,4 A na 3S1P akumolatorju, pa se mi je motor zelo mosno začel pregrevati (držal sem ga 3 sekunde nato ga nisem več moral držati) prav tako se mi je tudi pregreval krmilnik a ne tako močno :-k . ali mogoče gdo ve kaj je narobe oziroma kako bi to lahko popravil?

Bec je 5V 2A kar je več kot zadosti kot potrebujem za sprejemnik in dva servota, prav tako elisa ki jo uporabljam je takšna kot je priporočena.

Če ima gdo kakšen predlog naj mi prosim sporoči. :)
Slovensko znanje je tisto kar šteje :)
robar
Tekmovalec
Prispevkov: 294
Pridružen: 13 Dec 2008, 17:42
Kraj: Škofja Loka

Re: Težava motorja

Odgovor Napisal/-a robar »

Te dni je tako vroče, da se motor še med poletom slabo hladi, če pa ga testiraš na tleh, je še toliko slabše. Če bi bilo kaj narobe z motorjem in regulatorjem, bi bila sigurno tudi poraba veliko večja. Počakaj, da bo zunaj 20 stopinj, pa bo vse izgledalo veliko bolje.
Lp
Odgovori

Vrni se na Motorji in krmilniki