Pomoč pri regulatorju.

Debate o el. motorjih in krmilnikih.

Moderator: Coil

Odgovori
dreja14
Razpravljalec
Prispevkov: 57
Pridružen: 04 Dec 2009, 14:07

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a dreja14 »

Verjetno 40A ni dovol ker ga imam že doma..
robar
Tekmovalec
Prispevkov: 294
Pridružen: 13 Dec 2008, 17:42
Kraj: Škofja Loka

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a robar »

Jaz ti priporočam za ta motor Turnigy Plush 60A, ker je zelo priporočljivo imeti malo rezerve za slučaj, da imaš malo večji propeler, malo manj pretoka zraka ob regulatorju, ali pa je visoka zunanja temperatura. Jaz imam montirana 2 kosa, uporabljajo jih tudi kolegi v klubu in do sedaj ni bilo nobenih težav.
SBEC se loči od navadnega po principu delovanja, za tebe kot uporabnika pa ni nobene razlike.
Lp
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

Jaz ti priporočam za ta motor Turnigy Plush 60A, ker je zelo priporočljivo imeti malo rezerve za slučaj
Rezerva že,samo odvisno je od kje jo računaš.Če imaš motor na katerem piše" max40A",to pomeni,da tak motor obremeniš s tem tokom za 10 do 15 sekund. To ni konstantni tok,ki ga motor zdrži za celotno delovanje.Po domače.če ti bo v modelu "špica prišla na 45A,boš za povprečno letenje porabil 20 do 25A za cel čas...............
Slika
dreja14
Razpravljalec
Prispevkov: 57
Pridružen: 04 Dec 2009, 14:07

Pomoč pri regulatorju

Odgovor Napisal/-a dreja14 »

Imam regulator http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... d_ESC.html in motor http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... otor_.html .

Ko sem priklopil motor in regulator na napajanje ni delalo, z drugim regulatorjem pa dela normalno. Zanima me če je treba najprej regulator priklopiti na programsko kartico in ga nastaviti ali je kaj narobe z regulatorjem.

Hvala lp. Matija
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2131
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: Pomoč pri regulatorju

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Kakšno baterijo imaš?

LP,J.
dreja14
Razpravljalec
Prispevkov: 57
Pridružen: 04 Dec 2009, 14:07

Re: Pomoč pri regulatorju

Odgovor Napisal/-a dreja14 »

dreja14
Razpravljalec
Prispevkov: 57
Pridružen: 04 Dec 2009, 14:07

Re: Pomoč pri regulatorju

Odgovor Napisal/-a dreja14 »

Nevem ali je potrebno pred prvo uporabo regulator sprogramirati ali bi mogel delovati s tovarniškimi nastavitvami..

Lp M
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: Pomoč pri regulatorju

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

To je tipičen avtomobilski regulator,verjetno ti bo lažje pomagal kak avtomobilist.Vglavnem potrebno je vskladit regler z oddajnikom,moraš imeti vse hode na 100% in trimerje na sredini...............http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 211X30.doc
Slika
dreja14
Razpravljalec
Prispevkov: 57
Pridružen: 04 Dec 2009, 14:07

Re: Pomoč pri regulatorju

Odgovor Napisal/-a dreja14 »

Hvala sem že uredil.

Lp M
robar
Tekmovalec
Prispevkov: 294
Pridružen: 13 Dec 2008, 17:42
Kraj: Škofja Loka

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a robar »

Jaz ti še vedno priporočan Plush 60, od malo viška te ne bo bolela glava, zaradi manjka pa lahko.
Lp
Robar
Uporabniški avatar
Rescator
Razpravljalec
Prispevkov: 82
Pridružen: 05 Avg 2008, 20:30
Kraj: Kranj
Kontakt:

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a Rescator »

Ali za napajanje petih standardnih servotov potrebuješ dodaten UBEC ali je dovolj ESC w/5A SBEC?
Ali se dodatni UBEC vedno priklopi na svoje napajanje?
Recimo da je glavno napajanje 6S, ali se za napajanje dodatnega UBECa 3S baterijo?
... .--. . -.- - .-. ..- -- / -.. -..- -.... .. / ..--- .-.-.- ....- / --. .... --..
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

Z ESC ,ki ima vgrajen "BEC: 5.5V/6A Switching BEC"normalno peljem 5 digitalnih servomehanizmov

Če UBEC podpira 6S ga napajaš direktno iz glavnega vira..................

Je pa vse odvisno od velikosti modela,pri večjih je priporočljivo "backup" napajanje........
Slika
Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a tomazslo »

Isti motor imam na treh modelih, zanj uporabljam 60A regler (HobbyKing 60A BlueSeries Brushless Speed Controller (EU Warehouse))
https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=49857
.....ni potrebe po dodatnem becu...saj je dovolj 5 A za vsaj 7- 8 servov ...ker verjetno nimaš več kor 3kg na cm potega na ročicah ...
Uporabniški avatar
Rescator
Razpravljalec
Prispevkov: 82
Pridružen: 05 Avg 2008, 20:30
Kraj: Kranj
Kontakt:

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a Rescator »

velikost modela 1,5 m čez krila
... .--. . -.- - .-. ..- -- / -.. -..- -.... .. / ..--- .-.-.- ....- / --. .... --..
Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: Pomoč pri regulatorju.

Odgovor Napisal/-a tomazslo »

Rescator napisal/-a:velikost modela 1,5 m čez krila
saj velikost ni tok pomembna, kot teža, poteg mora biti prilagojen letalnim sposobnostim modela...v glavnem sam se držim približno takih izkušenj...visokokrilec (trainer) mora imeti potega vsaj 80% teže aviona, srenjekrilec 100%, 3D pa okoli 120%. Odvisno je tudi od lastnosti modela, v bistvu za jadralca na primer potrebuješ le toliko, da ga spraviš na določeno višino, potem pa tako ali tako jadraš. Skratka poteg prilagodiš letalnim lastnostim modela, ki je pač potreben, da model leti.Ugotoviš koliko potega potrebuješ, za tak poteg izbereš motor, regulator, odgovarjajoči propeler in seveda napajalne baterije. Ko vse to uskladiš, ne mmoreš več faliti.

Aja še okol beca. Dodatni bec ponavadi uporabljaš pri modelih, ki jih napajaš s baterijami 5S ali več, da tako ločiš pogon od komandnih komponent. V takem primeru imaš za komande dodatno baterijo. V primeru da dodaš "power box", so še dodatne variante. In spet je to le vprašanje kaj model potrebuje in kaj pričakuješ od njega. Pri težjih in zahtevnejših modelih, moraš pač zaradi večje moči (W) izbrati močnejši motor, večji motorji imajo pa manj obratov na volt in zato potrebuješ večjo napetost, da dobiš zadostno število obratov. Pri tem so tokovne komponente kar velike in je tudi zaradi tega priporočljivo ločiti pogon motorja od ostalih komponent. Tudi če ti motor odpove, imaš še vedno komande pod kontrolo in lahko rešiš model pred strmoglavljenjem.
Odgovori

Vrni se na Motorji in krmilniki