Dvomotorni problem
Moderator: Coil
Dvomotorni problem
Ker nisem elektro strokovnjak, imam problem pri pogonu za dvomotorno Cessno. Imam dva enaka AXIja, dva enaka reglerja, ene pogonske celice, pa stvar še ne deluje kot bi morala. Do približne tričetrt gasa ni čutit kakšne občutnejše razlike med motorji. Pri dodajanju gasa pa en motor tako potegne, da model v zraku nebi bil več obvladljiv. Poskusil sem reglerja zamenjati med sabo, pa je tokrat potegnil drugi motor, zato sklepam da je problem regler, čeprav sta ista. Na pamet mi pade samo še kablaža, več se mi ne sanja kaj bi bilo Ali kdo ve kako rešiti zagato????
Pa lep dan še naprej............Aleš
Če imaš enake kable, bi moralo delati enako na obeh straneh.
Je pa še ena možnost ... tile reglerji so danes mini računalnički. In ker so računalnički, jih poganja nek softver. Osebna izkušnja: jeti 2004 nikakor ni uspel axija zavrtetni na polno. Ko sem jim gor pojamral in jim ga potem poslal gor, sem zastonj dobil nazaj novejšo verzijo, ki axija vrti, da je veselje. Torej: mogoče imaš isti *model* reglerja z različno verzijo softvera?
Je pa še ena možnost ... tile reglerji so danes mini računalnički. In ker so računalnički, jih poganja nek softver. Osebna izkušnja: jeti 2004 nikakor ni uspel axija zavrtetni na polno. Ko sem jim gor pojamral in jim ga potem poslal gor, sem zastonj dobil nazaj novejšo verzijo, ki axija vrti, da je veselje. Torej: mogoče imaš isti *model* reglerja z različno verzijo softvera?
Verjetno vpliva malo morje faktorjev znotraj regulatorja. Ker mikrokontroler uporablja za svoj takt kar interni RC oscilator, je lahko npr. problem že merjenje periode vhodnega signala, ki ga daje sprejemnik. Potem so tu izhodni FETi, ki v dveh saržah nimajo povsem enakih karakteristik.... to je prvo, kar mi pade na pamet.
Morda je pa težava na napajalni strani. Poskusi izmeriti napetosti med baterijo in enim ter drugim krmilnikom (samo padec npr. v + veji, ne celotno napajlno napetost).
LP,
Mare
Morda je pa težava na napajalni strani. Poskusi izmeriti napetosti med baterijo in enim ter drugim krmilnikom (samo padec npr. v + veji, ne celotno napajlno napetost).
LP,
Mare
Dva motorja na en krmilnik mogoče deluje z navadnimi krtačnimi motorji, brezkrtačni so preveč komplicirani.
Če bi bil 100% da bi stvar delala, bi reglerje poslal nazaj da jih zrihtajo, tako bom pa raje naredil dva enomotorna modela. Lastniku taprave Cessne 310 bom pa dal model za pod strop v delavnici
Če bi bil 100% da bi stvar delala, bi reglerje poslal nazaj da jih zrihtajo, tako bom pa raje naredil dva enomotorna modela. Lastniku taprave Cessne 310 bom pa dal model za pod strop v delavnici
Pa lep dan še naprej............Aleš
Matjaž, to je tudi mene zanimalo. Saj načeloma bi moralo delati. Stvar pa ni nič kaj hudo bolj komplicirana.
Tole je moje začetno razmišljanje:
Težave lahko imel kontroler edino z meritvijo BEMF v primeru, da bi imel razlike v komutaciji. Če je zamik, potem se bojo inducirane napetosti verjetno pač malo seštevale, vprašanje pa je, kako to kontroler obdela. Če dela samo na prvi impulz, potem bo imel nadzor pač tisti od motorjev, ki bo imel manjši kot. Ampak po mojem če sta motorja enaka (isto število polov in enak stator) in enako zvezana, bi zadeva morala "špilat".
Hvala za odgovor.
Tole je moje začetno razmišljanje:
Težave lahko imel kontroler edino z meritvijo BEMF v primeru, da bi imel razlike v komutaciji. Če je zamik, potem se bojo inducirane napetosti verjetno pač malo seštevale, vprašanje pa je, kako to kontroler obdela. Če dela samo na prvi impulz, potem bo imel nadzor pač tisti od motorjev, ki bo imel manjši kot. Ampak po mojem če sta motorja enaka (isto število polov in enak stator) in enako zvezana, bi zadeva morala "špilat".
Hvala za odgovor.
morda tule: viewtopic.php?t=3638&postdays=0&postorder=asc&start=4Ultralajt napisal/-a:Malo fantaziram, ampak vseeno... kaj pa tole:
En regler priklopiš na kanal 3 (plin), drugega na en prosti kanal (recimo 6 kanal). Na napravi narediš miks 3 in 6 kanala. Zmiksaš tako, da so končni obrati enega in drugega motorja čim bolj podobni
Mipo