Zdravo,
Včasih, ko še brushlessi niso bili tako popularni, so avtomodelarji stružili kolektorje z mini struznicami in diamantnimi noži.
Doma imam en dober krtačnik, ampak bi ga bilo potrebno malo obdelati. Zanima me, če še ima kdo doma to stružnico in bi bil pripravljen narediti to uslugo?
hvala in lp
Struženje kolektorja krtačne motorja
Moderator: Coil
Struženje kolektorja krtačne motorja
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: Struženje kolektorja krtačne motorja
Če imaš občutek in živce, gre tudi na namiznem vrtalnem stroju.
Najprej v mizo zavrtaš plitko 1 mm luknjico v premeru gredi, nato daš v vrtalno glavo gred rotorja, v to luknjico pa ostanek gredi pri kolektorju. Kapneš kapljico olja, fiksiraš glavo in vklopiš. Tudi na zmahanem vrtalniku bi se moral kolektor na tak način vrtet dovolj centrično.
Z pomočjo primeža... si pripraviš stabilno mesto za fiksiranje deščice z brusnim papirjem in previdno, ter nežno pričneš z 120. Ko se posveti cel kolektor greš na 240, nato na 500, ter 800 in nazadnje zgladiš z 1200 papirjem. Za piko na i greš čez še z polir pasto brez silikonov, recimo Purol...
Ko se sveti kot šipa spereš z čistilnim bencinom in utekaš z novimi krtačkami kot vsak nov motor.
Če kolektor ni pošteno uničen, si gotov v nekaj minutah. V kolikor so brazde globje, ti bo itak pometalo dol ploščice kolektorja, ko ga boš poizkušal zravnat. Takrat je bolje pustit not kako razo.
Najprej v mizo zavrtaš plitko 1 mm luknjico v premeru gredi, nato daš v vrtalno glavo gred rotorja, v to luknjico pa ostanek gredi pri kolektorju. Kapneš kapljico olja, fiksiraš glavo in vklopiš. Tudi na zmahanem vrtalniku bi se moral kolektor na tak način vrtet dovolj centrično.
Z pomočjo primeža... si pripraviš stabilno mesto za fiksiranje deščice z brusnim papirjem in previdno, ter nežno pričneš z 120. Ko se posveti cel kolektor greš na 240, nato na 500, ter 800 in nazadnje zgladiš z 1200 papirjem. Za piko na i greš čez še z polir pasto brez silikonov, recimo Purol...
Ko se sveti kot šipa spereš z čistilnim bencinom in utekaš z novimi krtačkami kot vsak nov motor.
Če kolektor ni pošteno uničen, si gotov v nekaj minutah. V kolikor so brazde globje, ti bo itak pometalo dol ploščice kolektorja, ko ga boš poizkušal zravnat. Takrat je bolje pustit not kako razo.
lp
Sašo
Sašo
Re: Struženje kolektorja krtačne motorja
Zdravo,
to sem že študiral, ampak se bojim, da površina kolektorja ne bo čisto ravna. Bom probal in javim, če rata. Hvala za nasvet.
Kolektor ni zažgan, je lepo ohranjen, ampak ker sem motor predelal, dal gor nove krtačke, bi se spodobilo, da je tudi kolektor dober
lp
to sem že študiral, ampak se bojim, da površina kolektorja ne bo čisto ravna. Bom probal in javim, če rata. Hvala za nasvet.
Kolektor ni zažgan, je lepo ohranjen, ampak ker sem motor predelal, dal gor nove krtačke, bi se spodobilo, da je tudi kolektor dober
lp
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: Struženje kolektorja krtačne motorja
Potem ga pa samo spoliraj in očisti z bencinom.
Če je lepe zlato rjave "zapečene" barve, ga pusti takega kot je in le očisti sledove grafita.
Če je lepe zlato rjave "zapečene" barve, ga pusti takega kot je in le očisti sledove grafita.
lp
Sašo
Sašo