pomoč
Moderator: Coil
pomoč
pozdrav fantje nekaj me zanima in sicer bi se dalo ta motor http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=65620
in sicer bi šlo naredit da se motor ustavi na določeni točki? ker ga bom uporabljal pri krilu OUTLAW rad bi da se motor ustavi tako da je propeler vodoravno da ne poškodujem propelerja in motorja pri pristajanju
in sicer bi šlo naredit da se motor ustavi na določeni točki? ker ga bom uporabljal pri krilu OUTLAW rad bi da se motor ustavi tako da je propeler vodoravno da ne poškodujem propelerja in motorja pri pristajanju
LP Tadej
Re: pomoč
Živjo!
Sposodil si bom kar to temo, da ne odpiram nove. Upam da lastnik ne bo jezen.
Kupil sem kitajski motor: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _875w.html
Imam pa namreč en problem. Ko prižgem motor, se zavrti spodnji del (brez kablov), zgornji pa miruje.
Jaz pa bi potreboval ravno obratno verzijo.
Bi se dalo, da bi nekako os premaknil iz ene strani na drugo tako, da bi potem lahko na letalo "našraufau" del z kabli. Velik del in os ki bi gledala iz njega pa bi se vrtela?
Neupam nič sam preveč poizkušati, da ne naredim kakšne neumnosti.
Upam da je vprašanje dovolj jasno postavljeno.
hvala in lp Nejc
Sposodil si bom kar to temo, da ne odpiram nove. Upam da lastnik ne bo jezen.
Kupil sem kitajski motor: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _875w.html
Imam pa namreč en problem. Ko prižgem motor, se zavrti spodnji del (brez kablov), zgornji pa miruje.
Jaz pa bi potreboval ravno obratno verzijo.
Bi se dalo, da bi nekako os premaknil iz ene strani na drugo tako, da bi potem lahko na letalo "našraufau" del z kabli. Velik del in os ki bi gledala iz njega pa bi se vrtela?
Neupam nič sam preveč poizkušati, da ne naredim kakšne neumnosti.
Upam da je vprašanje dovolj jasno postavljeno.
hvala in lp Nejc
Re: pomoč
Gred je na stator pritrjena z imbus vijakom, rotor pa na gredi drži segerjev obroček. Prestavljanje gredi tako, da gleda ven na drugem koncu motorja je možno samo če ima gred zarezo za segerjev obroček na dveh mestih. Ponavadi je ta zareza vidna na koncu gredi ki gleda ven iz rotorja, za obratno montažo motorja se tako gred le potisne na drugo stran. Taka ki omogoča dve poziciji (z dvema zarezama) je npr tale:
Pri sliki tvojega motorja te druge zareze ni videt. Možno je sicer da je druga zareza na delu gredi ki je skrit v motorju in je treba gred obrnit, vendar je to bolj izjemoma.
Če gred tvojega motorja ne omogoča obračanja oziroma prestavljanja, imaš še dve opciji: zamenjaš gred s tako ki omogoča obrnjeno montažo, ali kupiš set za obrnjeno montažo - npr tule (preveri če je pravih dimenzij): http://www.der-schweighofer.at/en/produ ... runner_d35. Če praviš da si dobil samo motor, potem je druga opcija zate najbrž bolj smiselna, saj verjetno potrebuješ tudi križ s katerim motor montiraš na model.
Pri obeh opcijah moraš pazit da kupiš pravo dimenzijo, sicer pa so zadeve večinoma kompatibilne - pri gredi paziš na premer in dolžino (pa seveda da ima nova dve zarezi za segerjev obroček), pri setu za obrnjeno montažo pa na razmak lukenj za pritrjevanje na rotor in na premer luknje za gred.
Pri sliki tvojega motorja te druge zareze ni videt. Možno je sicer da je druga zareza na delu gredi ki je skrit v motorju in je treba gred obrnit, vendar je to bolj izjemoma.
Če gred tvojega motorja ne omogoča obračanja oziroma prestavljanja, imaš še dve opciji: zamenjaš gred s tako ki omogoča obrnjeno montažo, ali kupiš set za obrnjeno montažo - npr tule (preveri če je pravih dimenzij): http://www.der-schweighofer.at/en/produ ... runner_d35. Če praviš da si dobil samo motor, potem je druga opcija zate najbrž bolj smiselna, saj verjetno potrebuješ tudi križ s katerim motor montiraš na model.
Pri obeh opcijah moraš pazit da kupiš pravo dimenzijo, sicer pa so zadeve večinoma kompatibilne - pri gredi paziš na premer in dolžino (pa seveda da ima nova dve zarezi za segerjev obroček), pri setu za obrnjeno montažo pa na razmak lukenj za pritrjevanje na rotor in na premer luknje za gred.
Elektro pogoni delujejo na bel dim. Če beli dim uide iz pogona, ne dela več.
Re: pomoč
Dodatki se kupijo posebej. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
Sicer je že predhodnik napisal.
V primeru, da je res nujno načeloma gre vendar so dodatki boljša opcija. Na gredi ni še enega utora (preverjeno - sem rajši kupil dodatke, ki sem jih ob nakupu prav tako spregledal).
Če se boš lotil predelave je najmanj kar potrebuješ, dodatni material, ki ti bo držal rotor in stator skupaj. Ob predpostavki, da križ že imaš.
Zato se boš moral znajt z čim podobnim, kot je na sliki (klikni na 2 sliko) pri dodatkih za SK motorje nad vijaki (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html). Torej alu obroč z vijakom, da drži motor skupaj.
Načeloma bi (bolj za silo) lahko rešil tudi z varovalno podložko pravih dimenzij (imajo tudi v modelarskih trgovinah).http://www.opara.si/product.php?id_product=2551
Za tem se loti imbus vijaka, če ga boš lahko odvil. Na mestu, kjer je vijak je gred brušena. To lahko narediš tudi ti.
Poglej na sliko gredi. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Shaft.html
V to ali je potem motor zbalansiran se me bom poglabljal. Še vedno sem na strani dodatkov.
Sicer je že predhodnik napisal.
V primeru, da je res nujno načeloma gre vendar so dodatki boljša opcija. Na gredi ni še enega utora (preverjeno - sem rajši kupil dodatke, ki sem jih ob nakupu prav tako spregledal).
Če se boš lotil predelave je najmanj kar potrebuješ, dodatni material, ki ti bo držal rotor in stator skupaj. Ob predpostavki, da križ že imaš.
Zato se boš moral znajt z čim podobnim, kot je na sliki (klikni na 2 sliko) pri dodatkih za SK motorje nad vijaki (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html). Torej alu obroč z vijakom, da drži motor skupaj.
Načeloma bi (bolj za silo) lahko rešil tudi z varovalno podložko pravih dimenzij (imajo tudi v modelarskih trgovinah).http://www.opara.si/product.php?id_product=2551
Za tem se loti imbus vijaka, če ga boš lahko odvil. Na mestu, kjer je vijak je gred brušena. To lahko narediš tudi ti.
Poglej na sliko gredi. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Shaft.html
V to ali je potem motor zbalansiran se me bom poglabljal. Še vedno sem na strani dodatkov.
Re: pomoč
Dobr večer,
spet imam probleme z tem motorjem. Nalotam konektorje. Vse skupaj sestavim skupaj ( motor-regulator-baterija ) tako kot je treba. Baterija je dovol močna, regulator prav tako.
Prižgem komando, priklopim baterijo na regulator in opazujem kaj se dogaja.
Imel se že 4 kitajske motorčke, ko sem jih priklopil, so vsi oddajali enak zvok: pi, pi, pi, piiiii. Dodal sem gas, motor se je zavrtel.
Ko prižgem ta motorček zapiska: pi, pi, pi. Dodam gas, a motor se ne odzove. Kaj bi bilo lahko narobe?
Baterijo sem napolnil, sprejemnik preverjeno dela (sprobal z servo motorjem), žice in vse ostalo pravilno nalotano. Kaj bi lahko bilo narobe?
Motor normalno zapiska, a se ne odzove, ko dodam gas.
Hvala,
lp, Nejc
spet imam probleme z tem motorjem. Nalotam konektorje. Vse skupaj sestavim skupaj ( motor-regulator-baterija ) tako kot je treba. Baterija je dovol močna, regulator prav tako.
Prižgem komando, priklopim baterijo na regulator in opazujem kaj se dogaja.
Imel se že 4 kitajske motorčke, ko sem jih priklopil, so vsi oddajali enak zvok: pi, pi, pi, piiiii. Dodal sem gas, motor se je zavrtel.
Ko prižgem ta motorček zapiska: pi, pi, pi. Dodam gas, a motor se ne odzove. Kaj bi bilo lahko narobe?
Baterijo sem napolnil, sprejemnik preverjeno dela (sprobal z servo motorjem), žice in vse ostalo pravilno nalotano. Kaj bi lahko bilo narobe?
Motor normalno zapiska, a se ne odzove, ko dodam gas.
Hvala,
lp, Nejc
Re: pomoč
Si nastavil 'range' ? Vklopiš komando,ročico gasa na ful,priklopiš regulator na baterijo.Ko motor dvakrat ali trikrat zapiska daš gas na nulo in odklopiš baterijo.Ponavadi je to ta problem,če zamenjaš motor.Tukaj je lahko en kup težav;npr.nekatere komande morajo imeti vklopljen reverz za gas,regulatorji brez bec-a se spet vežejo malo drugače...Jaz osebno nimam nevem kakšnih izkušenj z temi zadevami pa se po pomoč obrnem na kolega,ki to obvlada in me reši iz teh težav. Lp.