Pozor! Pyro700 - ni vse zlato kar se sveti!
Moderator: Coil
Pozor! Pyro700 - ni vse zlato kar se sveti!
Pozdravljeni,
Po 50 startih se je iz motorja začel pojavljati cvileč zvok .
Ko sem motor razstavil, sem bil presenečen kar sem videl - del M2 vijaka, ki drži stator na mestu, je z glavo vred dobesedno odtrgalo in zmlelo.
Dejansko sem razočaran, tega namreč na motorju za 300EUR nisem pričakoval, in se tudi ne bi smelo zgoditi .
Na netu sem že našel opise enakih in podobnih problemov, na primer:
http://www.rcrotorz.com.au/showthread.p ... ng-caution!
Ta vijak tudi pritiska na notranji ležaj, zaradi česar se ležaj ne vrti nemoteno !
Sedaj pa zopet ti postopki z papirji in pošiljanjem nazaj, pa čakanje....
Nemci pač...
l.p.
Zdenko.
Po 50 startih se je iz motorja začel pojavljati cvileč zvok .
Ko sem motor razstavil, sem bil presenečen kar sem videl - del M2 vijaka, ki drži stator na mestu, je z glavo vred dobesedno odtrgalo in zmlelo.
Dejansko sem razočaran, tega namreč na motorju za 300EUR nisem pričakoval, in se tudi ne bi smelo zgoditi .
Na netu sem že našel opise enakih in podobnih problemov, na primer:
http://www.rcrotorz.com.au/showthread.p ... ng-caution!
Ta vijak tudi pritiska na notranji ležaj, zaradi česar se ležaj ne vrti nemoteno !
Sedaj pa zopet ti postopki z papirji in pošiljanjem nazaj, pa čakanje....
Nemci pač...
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Jaz sem mojega razstavil takoj ko sem ga dobil in tudi na mojem je M2 vijak pritiskal na ohisje lezaja tako da se je le stezavo vtrtel ko sem pa M2 vijak odvil se je pa lezaj zacuda vrtil z lahkoto. Ko sem vijak odvil sem z M2 navojnim svedrom popravil navoj in zaloctitov vijak na svoje mesto.
Kot vedno sem prej se zamenjal lezaje z Boca Bearig Orange Seal ABAC #7 lezaji. Motor je zacuda po zagonu popolnoma spremenil zvok, postal je takorekoc neslisen.
Pri sestavljanju sem pustil se priblizno 0.5mm aksialnega prostora med zvonom in statorjem da ne stiska lezajev ko se motor segreva.
Ta motor ima za moj obcutek se slabo-premehko osovino in jo bom tudi zamenjal z pobolsano-kaleno.
Kot vedno sem prej se zamenjal lezaje z Boca Bearig Orange Seal ABAC #7 lezaji. Motor je zacuda po zagonu popolnoma spremenil zvok, postal je takorekoc neslisen.
Pri sestavljanju sem pustil se priblizno 0.5mm aksialnega prostora med zvonom in statorjem da ne stiska lezajev ko se motor segreva.
Ta motor ima za moj obcutek se slabo-premehko osovino in jo bom tudi zamenjal z pobolsano-kaleno.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Jaz naredim to z vsakim motorjm.
Na Scorpionu 4035-560KV sem tudi vse zamenjal ko sem ga dobil iz trgovine.
Vsi elektromotorji so zelo zarbtna stvar ce jih ne pregledas ker magnet privlaci razne koviske delce in mimogrede kaj pristane med magneti na rotorju in med statorjem neglede na cenovni razred motorja.
Ko imas drag model je to skoraj nuja pregledati da nimas stale
Na Scorpionu 4035-560KV sem tudi vse zamenjal ko sem ga dobil iz trgovine.
Vsi elektromotorji so zelo zarbtna stvar ce jih ne pregledas ker magnet privlaci razne koviske delce in mimogrede kaj pristane med magneti na rotorju in med statorjem neglede na cenovni razred motorja.
Ko imas drag model je to skoraj nuja pregledati da nimas stale
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Motor zgleda ni v visokem cenovnem rangu, ker bi bil kvalitetnejši od konkurence, ampak zato, ker ga švaba skupaj sestavlja, ki hoče imeti vsaj 2500 EUR neto plače, pa šef 2x toliko itd. Potem pa je treba to nekam vkalkulirat... Podobno je pri nemških avtih..., dobro samo, da se zanje dobijo "nachbau" neoroginalni deli
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Dobr zdej motorčkov pa avtov nemoreš primerjat. Mislim pa da je blo še vedno več znanja vloženo v en nemški avto kot pa enga francoza al pa kitajca kateri so dans zelo priljubljeni.bruhpilot napisal/-a:Motor zgleda ni v visokem cenovnem rangu, ker bi bil kvalitetnejši od konkurence, ampak zato, ker ga švaba skupaj sestavlja, ki hoče imeti vsaj 2500 EUR neto plače, pa šef 2x toliko itd. Potem pa je treba to nekam vkalkulirat... Podobno je pri nemških avtih..., dobro samo, da se zanje dobijo "nachbau" neoroginalni deli
Misliš? Ne vem no. Doma imamo nemškega in francoskega Na kaj vse pa lahko naletiš pri še kakšni drugi nemški robi (zelo dragi) pa raje sploh ne bi komentiral...8pac napisal/-a:Dobr zdej motorčkov pa avtov nemoreš primerjat. Mislim pa da je blo še vedno več znanja vloženo v en nemški avto kot pa enga francoza al pa kitajca kateri so dans zelo priljubljeni.bruhpilot napisal/-a:Motor zgleda ni v visokem cenovnem rangu, ker bi bil kvalitetnejši od konkurence, ampak zato, ker ga švaba skupaj sestavlja, ki hoče imeti vsaj 2500 EUR neto plače, pa šef 2x toliko itd. Potem pa je treba to nekam vkalkulirat... Podobno je pri nemških avtih..., dobro samo, da se zanje dobijo "nachbau" neoroginalni deli
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Nemški avti imajo Francoske in Italijanske motorje... toliko o zanju.
Je pa Roby prav napisal, je treba podret in pogledat, ker če glavo helija podreš, namažeš ležaje, loctitaš vijake zato da si siguren nima smisla motor original gor dajat brez pregleda. Jaz na 500 klasi podrem motor in namažem ležaje...
Je pa Roby prav napisal, je treba podret in pogledat, ker če glavo helija podreš, namažeš ležaje, loctitaš vijake zato da si siguren nima smisla motor original gor dajat brez pregleda. Jaz na 500 klasi podrem motor in namažem ležaje...
lp Melly
Ja, se strinjam da pri servisu zraven ostalega pregledaš še ležaje v motorju.
Vendar tukaj se ne gre za to.
1. Zaradi konstrukcije in sestave se ležaj ne vrti lepo - kaj ti pomaga potem ne vem kak ležaj z ne vem kako toleranco....
2. Vijak je premočno privit, zato ga je odtrgalo .
Tu ne gre za pregled motorja, ampak za šlamparijo. Odgovorili pa bodo verjetno da sem prvi ki je imel te probleme.... . Pa čeprav je videti da je to neka klasična napaka na tem motorju.
Gre vendar za pri kot sami pravijo pri Kontroniku "PREMIUM LINE" motor. V tem primeru so take napake nedopustne!
Sicer pa smo si tako sami krivi. Dokler smo pripravljeni dajat tak denar za take nepopolne izdelke, bodo res imeli take plače kot je Aleš napisal, mi pa bomo dobili pač to kar dobimo .
Žal zadnje čase vedno prevečkrat vidim da za dosti denarja dobiš malo muzike...
l.p. Zdenko
Vendar tukaj se ne gre za to.
1. Zaradi konstrukcije in sestave se ležaj ne vrti lepo - kaj ti pomaga potem ne vem kak ležaj z ne vem kako toleranco....
2. Vijak je premočno privit, zato ga je odtrgalo .
Tu ne gre za pregled motorja, ampak za šlamparijo. Odgovorili pa bodo verjetno da sem prvi ki je imel te probleme.... . Pa čeprav je videti da je to neka klasična napaka na tem motorju.
Gre vendar za pri kot sami pravijo pri Kontroniku "PREMIUM LINE" motor. V tem primeru so take napake nedopustne!
Sicer pa smo si tako sami krivi. Dokler smo pripravljeni dajat tak denar za take nepopolne izdelke, bodo res imeli take plače kot je Aleš napisal, mi pa bomo dobili pač to kar dobimo .
Žal zadnje čase vedno prevečkrat vidim da za dosti denarja dobiš malo muzike...
l.p. Zdenko
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Jest bi jim je....u, vse po spisku za 300 republiških.
Teli piroti kar dobr narazn letijo, koker jaz malo sledim te zadeve.
Je pa takole, kontronikovi reglerji so res zakon, o motorjih bi se pa dalo debatirat....
LP
Teli piroti kar dobr narazn letijo, koker jaz malo sledim te zadeve.
Je pa takole, kontronikovi reglerji so res zakon, o motorjih bi se pa dalo debatirat....
LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
V ponedeljek sem takoj poslal motorček v Kontronik. Zraven sem poslal zahtevan izpolnjen formular z vsemi živimi podatki in račun .
Upam da na koncu ne bodo rekli da ni garancije ker sem imel motor priključen na Turnigy celice .
V ponedeljek sem jim poslal še vljudni e-mail, da lahko pričakujejo motor. Žal pa do danes nisem dobil še nikakršnega odgovora .
Bomo vidli kako bo zadeva potekala. Nimam dobrega občutka, upam pa da se motim .
l.p.
Upam da na koncu ne bodo rekli da ni garancije ker sem imel motor priključen na Turnigy celice .
V ponedeljek sem jim poslal še vljudni e-mail, da lahko pričakujejo motor. Žal pa do danes nisem dobil še nikakršnega odgovora .
Bomo vidli kako bo zadeva potekala. Nimam dobrega občutka, upam pa da se motim .
l.p.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Bojim se da bos tezko uveljavil reklamacijo ker si odprl motor. Kakor je napisano v navodilih da reklamacija ne velja ce je vanj posegala nepoblascena oseba. Upam da ne bos imel tezav
Jaz se pozvizgam na vse reklamacije in z vsako stvarjo ravnam po svoji vesti saj na koncu gre za moj denar.
Jaz se pozvizgam na vse reklamacije in z vsako stvarjo ravnam po svoji vesti saj na koncu gre za moj denar.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Zadeva poteka takole:
-V ponedeljek, 09.05.2011 motor poslal po pošti, hkrati sem jim poslal vljudni e-mail
-Odgovora na e-mail nisem dobil sploh
-V petek, 13..05. sem jih po mailu vprašal o statusu
-V ponedeljek, 16.05. sem dobil odgovor da še niso dobili motorja...
-V torek 17.05. sem poslal mail da še enkrat preverijo, drugače bom moral preveriti na pošti
-V sredo 18.05. sem dobil odgovor da je motor končno prišen do njih!?
-Dalje nobenega odgovora...
-v četrtek 19.05. sem poslal mail in zahteval status popravila
-Nobenega odgovora ...
-v ponedeljek, 23.05. sem ponovno poslal isti mail
-čakam...
V glavnem - katastrofa ! Tako slabega odnosa do kupcev že dolgo nisem doživel.
Glede odpiranja motorja - naj najprej delajo robo ki bo delala! Pa da ne čakaš v nedogled nato pri servisu...
Da jim nebi jaz slučajno moral kaj j**at če bodo kaj gnjavli...
l.p.
Zdenko.
-V ponedeljek, 09.05.2011 motor poslal po pošti, hkrati sem jim poslal vljudni e-mail
-Odgovora na e-mail nisem dobil sploh
-V petek, 13..05. sem jih po mailu vprašal o statusu
-V ponedeljek, 16.05. sem dobil odgovor da še niso dobili motorja...
-V torek 17.05. sem poslal mail da še enkrat preverijo, drugače bom moral preveriti na pošti
-V sredo 18.05. sem dobil odgovor da je motor končno prišen do njih!?
-Dalje nobenega odgovora...
-v četrtek 19.05. sem poslal mail in zahteval status popravila
-Nobenega odgovora ...
-v ponedeljek, 23.05. sem ponovno poslal isti mail
-čakam...
V glavnem - katastrofa ! Tako slabega odnosa do kupcev že dolgo nisem doživel.
Glede odpiranja motorja - naj najprej delajo robo ki bo delala! Pa da ne čakaš v nedogled nato pri servisu...
Da jim nebi jaz slučajno moral kaj j**at če bodo kaj gnjavli...
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Hoj Blisk !
Kontronik slovi po tem da ima do kupcev katastofalni odnos, njihov standarden odgovor je "nix garantie".
Jaz bi na tvojem mestu na E-bayu kupil enega MX 700 za 100 Euro, jaz ti ga navijem po želji, z konkretnim dratom, pa grem stavit da bo po performansih posekal kontronika podolgem in počes.
Potem jim pa pošlji slikco čemu se lahko reče motorček, pirota si naj pa nekam zatlačijo ( tja kamor sonce bolj redko posije )
LP
Kontronik slovi po tem da ima do kupcev katastofalni odnos, njihov standarden odgovor je "nix garantie".
Jaz bi na tvojem mestu na E-bayu kupil enega MX 700 za 100 Euro, jaz ti ga navijem po želji, z konkretnim dratom, pa grem stavit da bo po performansih posekal kontronika podolgem in počes.
Potem jim pa pošlji slikco čemu se lahko reče motorček, pirota si naj pa nekam zatlačijo ( tja kamor sonce bolj redko posije )
LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Če se ti bo zdelo vredno oz potrebno, lahko napišeš še to, da imaš tukaj znanca, mene osebno, ki jim j*be vse po spisku, ker je moral za nov motor plačati popravilo, čeprav je šlo za čisto njihovo šlamparijo.
Konkretno mi je pregorel motor (ena faza) reklamacija pa zavrnjena, ker naj bi ga preobremenil oz pregrel. Jasno da je bil pregret, v zraku se je vse skupaj ustavilo, ko sem pristal, je bila ena faza črna, motor pa vroč da se je kadilo od njega.
Ko sem Koro dobil nazaj, sem si rekel da jo bom z enakim propelerjem in baterijo, skušal pretrgati, pa četudi takoj spet crkne, da jim j*bem preobremenitev. Pa je bila po poletu le rahlo topla.
No motor še vedno dela, reklamacijo sem pa vseeno jaz plačal ( vrednostno bi za denar reklamacije dobil 2 nova primerljiva kitajčka).
V celem bi za denar, ki sem ga dal za motor in "reklamacijo" dobil manjšo vrečko primerljivo velikih kitajskih motorčkov No ja od takrat Kontronik vsaj ni več na moji plačilni listi
Konkretno mi je pregorel motor (ena faza) reklamacija pa zavrnjena, ker naj bi ga preobremenil oz pregrel. Jasno da je bil pregret, v zraku se je vse skupaj ustavilo, ko sem pristal, je bila ena faza črna, motor pa vroč da se je kadilo od njega.
Ko sem Koro dobil nazaj, sem si rekel da jo bom z enakim propelerjem in baterijo, skušal pretrgati, pa četudi takoj spet crkne, da jim j*bem preobremenitev. Pa je bila po poletu le rahlo topla.
No motor še vedno dela, reklamacijo sem pa vseeno jaz plačal ( vrednostno bi za denar reklamacije dobil 2 nova primerljiva kitajčka).
V celem bi za denar, ki sem ga dal za motor in "reklamacijo" dobil manjšo vrečko primerljivo velikih kitajskih motorčkov No ja od takrat Kontronik vsaj ni več na moji plačilni listi
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Električar
- Tekmovalec
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
- Kraj: Novo mesto
Naj še jaz dodam svoje. Z motorjem Kora Top, ki sem ga kupil kaki dve leti nazaj, sem bil povsem zadovoljen. Odlično (brezhibno) delovanje in izkoristki v kombinaciji s Kontronik-ovim regulatorjem. Očitno pa jim kvaliteta pri kakšnem izdelku tudi malo opeša. Zaradi cenovne ugodnosti se vsekakor splača kupovati kitajske motorje - vendar se je pri kitajcih izkazal kot problem ležaji in delno tudi osi motorjev, saj se hitro zvijejo (po mojih občutkih hitreje kot pri drugih motorjih). Kdor zna ti dve stvari urediti (zamenjati os s kvalitetnejšo, zamenjati ležaje z boljšimi) bo vsekakor zadovoljen s kitajcem.
Končno malo napredka .
Ne bi si mislil, ampak celo odgovorili so na moj mail...
So javili da so danes dali motor na pošto in poslali tracking od Fedexa.
Žal pa je predviden rok dostave komaj 01.06. . Roba še iz Kitajske pride prej kot iz bližnje Nemčije .
Niso pa tudi sporočili nobenih podatkov (kaj je bilo narobe, kaj so naredili) .
Tak je to če delaš z Nemci !
l.p.
Zdenko.
Ne bi si mislil, ampak celo odgovorili so na moj mail...
So javili da so danes dali motor na pošto in poslali tracking od Fedexa.
Žal pa je predviden rok dostave komaj 01.06. . Roba še iz Kitajske pride prej kot iz bližnje Nemčije .
Niso pa tudi sporočili nobenih podatkov (kaj je bilo narobe, kaj so naredili) .
Tak je to če delaš z Nemci !
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Bi rekel, da imajo toliko reklamacij da ne morejo sprotno komuniciratiblisk napisal/-a:Končno malo napredka .
Ne bi si mislil, ampak celo odgovorili so na moj mail...
So javili da so danes dali motor na pošto in poslali tracking od Fedexa.
Žal pa je predviden rok dostave komaj 01.06. . Roba še iz Kitajske pride prej kot iz bližnje Nemčije .
Niso pa tudi sporočili nobenih podatkov (kaj je bilo narobe, kaj so naredili) .
Tak je to če delaš z Nemci !
l.p.
Zdenko.
MKM
Presenečenje !
Motorček je že doma . In to pred predvidenim rokom!
Najprej sem pogledal priložene dokumente. Račun vsebuje naslednje pozicije:
- 1x Os
- 2x ležaj.
Cena za vse akupaj 0,0 EUR, to pomeni da so zadevo popravili kot reklamacijo .
Seveda sem motorček hitro odprl, saj očitno nemcem ne morem več zaupati !
No, sledi pa manj prijeten del .
Vijak je nov. Ampak ležaj se sploh ne vrti ko je os v ležaju !
Ko vrtim os, se vrti sama os v ležaju . Katastrofa !
Pa še taka nemška PREMIUM roba! Večje šlamparije pa še ne !
Seveda je za vse kriv prav ta M2 vijak. Ta drži kompleten stator v ohišju!
Ko sem odvil vijak, se ležaj sicer lepo vrti, ampak to ne reši težave.
Dejstvo je, da je ta vijak konstrukcijsko popolnoma zgrešen !
Kot prvo pritiska na ležaj da se ne more lepo vrtet !
Kot drugo pa ta vijak drži cel stator na mestu. Zaradi sil sčasom stator dobi malo zraka in začne migati na ohišju .
Sčasoma odtrga vijak, kot ga je meni . Če pa malo "pohoblaš" navoj z navojnim svedrom, pa se to zgodi še prej!
Še razmišljam kako bom rešil zadevo .
Sigurno pa je to prvi in zadnji motor, ki sem ga kupil od te firme . Kakšni zamzeki! Kar ne morem verjet!
Pri tako enostavni mehaniki, pa naredijo take piz****je! Katastrofa !
l.p.
Zdenko
Motorček je že doma . In to pred predvidenim rokom!
Najprej sem pogledal priložene dokumente. Račun vsebuje naslednje pozicije:
- 1x Os
- 2x ležaj.
Cena za vse akupaj 0,0 EUR, to pomeni da so zadevo popravili kot reklamacijo .
Seveda sem motorček hitro odprl, saj očitno nemcem ne morem več zaupati !
No, sledi pa manj prijeten del .
Vijak je nov. Ampak ležaj se sploh ne vrti ko je os v ležaju !
Ko vrtim os, se vrti sama os v ležaju . Katastrofa !
Pa še taka nemška PREMIUM roba! Večje šlamparije pa še ne !
Seveda je za vse kriv prav ta M2 vijak. Ta drži kompleten stator v ohišju!
Ko sem odvil vijak, se ležaj sicer lepo vrti, ampak to ne reši težave.
Dejstvo je, da je ta vijak konstrukcijsko popolnoma zgrešen !
Kot prvo pritiska na ležaj da se ne more lepo vrtet !
Kot drugo pa ta vijak drži cel stator na mestu. Zaradi sil sčasom stator dobi malo zraka in začne migati na ohišju .
Sčasoma odtrga vijak, kot ga je meni . Če pa malo "pohoblaš" navoj z navojnim svedrom, pa se to zgodi še prej!
Še razmišljam kako bom rešil zadevo .
Sigurno pa je to prvi in zadnji motor, ki sem ga kupil od te firme . Kakšni zamzeki! Kar ne morem verjet!
Pri tako enostavni mehaniki, pa naredijo take piz****je! Katastrofa !
l.p.
Zdenko
Its nice to be important,, but its more important to be nice...