Kako sprogramirati tale regulator?
Moderator: Coil
Kako sprogramirati tale regulator?
RC Hobbies ESC 40A Brushless Motor Speed Controller
Kako sprogramirati tale regulator?
http://www.youtube.com/watch?v=xLKby0bDfnc
Kupljen je bil tule in dostavljen brez navodil.
Rad bi vklopil zavoro on Lipo.
Hvala
Kako sprogramirati tale regulator?
http://www.youtube.com/watch?v=xLKby0bDfnc
Kupljen je bil tule in dostavljen brez navodil.
Rad bi vklopil zavoro on Lipo.
Hvala
Navodila:
RC Timer 20A,30A,40A Programming
1.) Temporarily Remove the propeller, or secure the airplane in case of accidental motor start.
2.) Power on transmitter, move throttle to full ON position.
3.) Connect your battery to your model.
You will hear the controller beep in sets of two each of the following:
Single beep = Auto Lipo (3V per cell)
Double beep = NiMH (.8V per cell)
Triple beep = Brake/No Brake
4.) Move the throttle to OFF at the option you’d like to select.
CAUTION! After setting a programming option unplug the battery. The ESC is ARMED at this time
and throttle ON will make the motor turn. The ESC is now programmed. It will store the settings until
you change them.
To reverse motor direction simply swap any two motor wires.
Please be careful, RC motors with propellers can be very dangerous. Always treat live motors as though they may spin at any time.
RC Timer 20A,30A,40A Programming
1.) Temporarily Remove the propeller, or secure the airplane in case of accidental motor start.
2.) Power on transmitter, move throttle to full ON position.
3.) Connect your battery to your model.
You will hear the controller beep in sets of two each of the following:
Single beep = Auto Lipo (3V per cell)
Double beep = NiMH (.8V per cell)
Triple beep = Brake/No Brake
4.) Move the throttle to OFF at the option you’d like to select.
CAUTION! After setting a programming option unplug the battery. The ESC is ARMED at this time
and throttle ON will make the motor turn. The ESC is now programmed. It will store the settings until
you change them.
To reverse motor direction simply swap any two motor wires.
Please be careful, RC motors with propellers can be very dangerous. Always treat live motors as though they may spin at any time.
Lp, Primož
Torej poročam.
Kot je razvidno iz posnetka na youtubu regulator piska takole
bip
bip
bip bip
bip bip
bip bip bip
bip bip bip
Torej ravnal sem po navodilih in poskusil vklopiti zavoro,ki naj bi bila 3xbip.
Vklopil postajo, postavil ročico za plin navzgor in počakal na prve tir bip-e.
takoj, ko je odpiskal sem spustil ročico, in zaslišal en daljši bip, in nato še tri bip.
Odklopil sem napajanje regulatorja, in ga vklopil nazaj.
O zavori ni sledu.
Ponovil sem postopek tako, da nisem po končanem programiranju nič odklapljal napajanja, pa je bilo enako.
Oba postopka sem ponovil tudi po drugem 3xbip, pa zavore še vedno ni.
Postopek sem razložil na dolgo in enostavno ter predvsem slovensko!
Ima še kdokako idejo, kako vklopiti zavoro??
Lp
Kot je razvidno iz posnetka na youtubu regulator piska takole
bip
bip
bip bip
bip bip
bip bip bip
bip bip bip
Torej ravnal sem po navodilih in poskusil vklopiti zavoro,ki naj bi bila 3xbip.
Vklopil postajo, postavil ročico za plin navzgor in počakal na prve tir bip-e.
takoj, ko je odpiskal sem spustil ročico, in zaslišal en daljši bip, in nato še tri bip.
Odklopil sem napajanje regulatorja, in ga vklopil nazaj.
O zavori ni sledu.
Ponovil sem postopek tako, da nisem po končanem programiranju nič odklapljal napajanja, pa je bilo enako.
Oba postopka sem ponovil tudi po drugem 3xbip, pa zavore še vedno ni.
Postopek sem razložil na dolgo in enostavno ter predvsem slovensko!
Ima še kdokako idejo, kako vklopiti zavoro??
Lp
Bom ti jutr v nabiralnik vrgu turnigy programir kartico če bo slučajno s tem šlo, čeprav ne verjamem da bo.
Vraga po med tretjima piskoma bi se mogla vklopit bremza... A med 1 pa 2 si probal?
Naslednji korak je mehanska bremza, kar začni malo gledat kam boš še en servo zalepil v nos...
Vraga po med tretjima piskoma bi se mogla vklopit bremza... A med 1 pa 2 si probal?
Naslednji korak je mehanska bremza, kar začni malo gledat kam boš še en servo zalepil v nos...
Fly it like you stole it!
zdravo, imam nekak podoben problem, s tem da men ga je ratalo nekak sprogramirat, vendar mi motor pri višjih obratih "kašlja" - se za trenutek ustavi in potem spet naprej vrti govorim o brezkrtačnem motorju in regulatorju firme Modelcraft (kupljeno v konradu)
človek bi mislil da zaradi vibracij (nahaja se v helikopterju) prihaja do stikov v povezavi baterija-krmilnik oz krmilnik-motor, vendar je cel komplet nov.
res da sem moral kable do motorja na novo zvezati da se je v pravo smer vrtelo ampak so priključki čisto novi in zalotani.
je morda eden od 3eh kablov narobe? (kolikor vem je, če se motor vrti, potem ni panike)
ali gre za problem krmilnika?
kakšna ideja kaj bi lahko bilo narobe?
človek bi mislil da zaradi vibracij (nahaja se v helikopterju) prihaja do stikov v povezavi baterija-krmilnik oz krmilnik-motor, vendar je cel komplet nov.
res da sem moral kable do motorja na novo zvezati da se je v pravo smer vrtelo ampak so priključki čisto novi in zalotani.
je morda eden od 3eh kablov narobe? (kolikor vem je, če se motor vrti, potem ni panike)
ali gre za problem krmilnika?
kakšna ideja kaj bi lahko bilo narobe?
najprej hvala za odgovorT0RN4D0 napisal/-a:Možnosti je več, lahko se seseda baterija, lahko je problem v krmilniku, lahko je problem v RC delu...
Če bi bil kak kabel narobe zvezan bi se zadeva kontra vrtela...
baterija je nova, preizkušeno tudi z drugo baterijo
do sedaj je delalo normalno, ko sem pa zamenjal glavni zobnik helikopterja in mal ponastavil servomotorje, se je pa pojavila ta napaka.
je kakšna povezava morda s servoti? da je eden od 4-ih servotov preobremenjen ali kaj?
aha, tega nisem vedel. ta nova baterija je 9,6V 3600mAh, probal sem pa tudi z 12V 4800mAh (oboje NiMh) ampak je isto :S res pa je da imam polnilec 5Ah (conradov) in regulator naj bi porabil 100Ah (80).T0RN4D0 napisal/-a:Tudi nova baterija se sesede, če jo preveč obremeniš. Si z drugo (močnejšno) baterijo preizkusil po menjavi zobnika?
2.4g ali 35/40 mhz?
kaj se v takih primerih naredi?
RV je multiplexova, stara cca 5 let, tako da je mhz
tole je motor in regler:
http://www.conrad.de/ce/de/product/2352 ... RRICANE-8T
ravnokar sem ponovno probal z obema akku, na regulatorju izklopljena funkcija "cut-off", vendar je problem še vedno enak. sedaj bom zamenjal spojne elemente regulator-motor verjetno kar z navadnimi spojkami, da prenesejo velik tok
sporočim v kratkem, samo da se motor ohladi
edit: sem na novo spajkal (nekje je bilo res mal preslabo), situacija je malo boljša, problem je pa še vedno isti.
po nekje minuti in pol v polnem gasu prvič zakašlja potem pa na vsako minuto, oziroma tudi ne.
če pa ni na full gas (4/5) je pa uredu... ampak trenutno ni nič obremenjen in še servomotorji so odključeni
sporočim v kratkem, samo da se motor ohladi
edit: sem na novo spajkal (nekje je bilo res mal preslabo), situacija je malo boljša, problem je pa še vedno isti.
po nekje minuti in pol v polnem gasu prvič zakašlja potem pa na vsako minuto, oziroma tudi ne.
če pa ni na full gas (4/5) je pa uredu... ampak trenutno ni nič obremenjen in še servomotorji so odključeni
jaz pa bom kar tukaj vprašal če kateri ve kako nastavit regulator da bo gas na nuli ko bo ročica na oddajniku na sredini ker zdaj mam ročko popolnoma dol da se mi motor ne vrti rad bi pa imel vse skupaj nazaj na sredini
komande ki jih uporabljam so starejše tako da na njih ne morem delat teh nastavitev regulator pa je tale ih HK
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10013
navodila kok sem jih našel so vsepovsod fuč ta pri hk sploh niso prava za tale regulator (pačejo pa navodila za ta regler od regulatora h70a)
drugje po netu pa nisem nič našel
komande ki jih uporabljam so starejše tako da na njih ne morem delat teh nastavitev regulator pa je tale ih HK
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10013
navodila kok sem jih našel so vsepovsod fuč ta pri hk sploh niso prava za tale regulator (pačejo pa navodila za ta regler od regulatora h70a)
drugje po netu pa nisem nič našel