ansmann royal flash - nov motor
Moderator: Coil
ansmann royal flash - nov motor
Pozdrav!
Kupil sem rabljenega royal flasha in nekako sem dokončno pokuril motor (original), zdaj pa iščem eno zamenjavo (cenovno ugodno) ostal bi še vedno na krtačnih motorjih, bi pa ob enem zamenjal še regler. Kakšno kombinacijo mi priporočate, da bo cenovno ugodna, novo (nočem na pol pokurjenih motorjev) performansi pa so lahko isti kot jih ima original avto.
Hvala za pomoč
LP
Kupil sem rabljenega royal flasha in nekako sem dokončno pokuril motor (original), zdaj pa iščem eno zamenjavo (cenovno ugodno) ostal bi še vedno na krtačnih motorjih, bi pa ob enem zamenjal še regler. Kakšno kombinacijo mi priporočate, da bo cenovno ugodna, novo (nočem na pol pokurjenih motorjev) performansi pa so lahko isti kot jih ima original avto.
Hvala za pomoč
LP
Pri tem avtu boš skuril vsak motor, krtačni, ali brezkrtačni. Avto ima namreč zelo neugodno razmerje med obrati motorja in obrati koles. Rezultat tega je močno pregrevanje motorjev.
Poglej moj izračun za ta avto:
viewtopic.php?t=41301&highlight=
Preberi si
http://www.msuk-forum.co.uk/index.php?s ... 56247&st=0
Slabosti tega avta so še:
- nujno je zapreti vse luknje pri zobnikih, ker jih sicer uniči drobno kamenje
- ne moreš uporabiti senzoriranih brezkrtačnikov, ker ima napačno postavitev motorja.
Poglej moj izračun za ta avto:
viewtopic.php?t=41301&highlight=
Preberi si
http://www.msuk-forum.co.uk/index.php?s ... 56247&st=0
Slabosti tega avta so še:
- nujno je zapreti vse luknje pri zobnikih, ker jih sicer uniči drobno kamenje
- ne moreš uporabiti senzoriranih brezkrtačnikov, ker ima napačno postavitev motorja.
Ja za diferencial vem da se vrti v napačno smer, tudi pregrevanje motorja nameravm rešit z hladilnikom (mogoče vent), luknje so že zaprte pri glavnem zobniku, sedaj rabim samo še eno kombinacijo motorja in reglerja, ne mislim pa zapravit več kot 70-80 € za oboje, ker kar bom jaz rabil ta avto, mi bo tak setup zadoščal, drugače bi raje zamenjal model.
Problem tega motorja je bil v temu, da je bil že pregret in se je izolacija, ki drži krtačko deformirala in včasih dela, včasih ne...
Aleks vseeno hvala za nasvet.
LP
Problem tega motorja je bil v temu, da je bil že pregret in se je izolacija, ki drži krtačko deformirala in včasih dela, včasih ne...
Aleks vseeno hvala za nasvet.
LP
Potem raje zamenjaj model. Verjemi mi, z ventilatorjem ne boš nič rešil. Sam sem poskusil z manjšim hladilnikom in 5 cm ventilatorjem, ampak ne zadostuje.
Meni model predstavlja izziv, poleg tega so se otroci zelo veliko naučili o delovanju avtomobilov. Jaz sem šel v predelavo prenosa. Zobnik na motorju bo 17T, na osi pa 81T. Čakam še na motor. Na roki se že čuti, da se motor veliko lažje obrne, če zavrtim kolo.
64T/21T pomeni število zob na zobnikih pri motorju (spur, pinion).
Problem pri tako neugodnem razmerju je to, da se zaradi načina vožnje (veliko štartov) pojavlja zelo veliko blokirnih tokov, ki so zelo veliki. Ob vožnji na travi se nam je zgodilo, da je odžgalo cin na multipleksovem konektorju.
Meni model predstavlja izziv, poleg tega so se otroci zelo veliko naučili o delovanju avtomobilov. Jaz sem šel v predelavo prenosa. Zobnik na motorju bo 17T, na osi pa 81T. Čakam še na motor. Na roki se že čuti, da se motor veliko lažje obrne, če zavrtim kolo.
64T/21T pomeni število zob na zobnikih pri motorju (spur, pinion).
Problem pri tako neugodnem razmerju je to, da se zaradi načina vožnje (veliko štartov) pojavlja zelo veliko blokirnih tokov, ki so zelo veliki. Ob vožnji na travi se nam je zgodilo, da je odžgalo cin na multipleksovem konektorju.
Aha ti zobniki so prov za royal flasha, al je to za kakšen drug model?
Kje se jih dobi?
Regler sem si drugače že zrihtal, naj bi ga šel dons popoldne iskat (LRP A.I. runner, 75 A max toka in nad 17 ovojni motor naj bi sprejel) edino še motor morm dobit, da bo zadeva kompatibilna... Potem bomo pa videli, kolk se bo novi motor grel...
Ja tudi zame je tak model izziv, da bi naredil čim boljšega ampak finance zaenkrat ne dopuščajo, zadeva je bila kupljena čist kot rekreacija, če bo več zanimanja za to se bom pa odločil za drug model...
Kje se jih dobi?
Regler sem si drugače že zrihtal, naj bi ga šel dons popoldne iskat (LRP A.I. runner, 75 A max toka in nad 17 ovojni motor naj bi sprejel) edino še motor morm dobit, da bo zadeva kompatibilna... Potem bomo pa videli, kolk se bo novi motor grel...
Ja tudi zame je tak model izziv, da bi naredil čim boljšega ampak finance zaenkrat ne dopuščajo, zadeva je bila kupljena čist kot rekreacija, če bo več zanimanja za to se bom pa odločil za drug model...
Stvar po mojem zelo ensotavno rešiš tako da vzameš motor z dovolj majhnim KV, brez predelave zobniškega razmerja.
Npr. če je original 64/21 in si ugotovil da je bolj ugodno 81/17 potem bi če je imel original motor 4700 vrt/min vzel motor z 4700 * (64/21)/(81/17) = 2961 rpm/V. Npr Feigao 540 12S ali 540 6L ali 540 6XL.
Npr. če je original 64/21 in si ugotovil da je bolj ugodno 81/17 potem bi če je imel original motor 4700 vrt/min vzel motor z 4700 * (64/21)/(81/17) = 2961 rpm/V. Npr Feigao 540 12S ali 540 6L ali 540 6XL.
Tak "problem" imam na Sharku... Ampak vse kar moram narediti je to, da ko priklopim baterijo, najprej sprobam kam žene motor in če ni dobro, odklopim in spet priklopim baterijo. Po navadi se po tem vrti v pravo smer...Aleks napisal/-a:Ne jemlji LRP A.I
To napako sem naredil jaz. Ta regler je zgrešena stvar!
Motor se bo vrtel v napačno stran. Poleg tega se temu regulatorju stalno meša, ker stalno meša strani obračanja. To je senzorski regulator!
Nečeloma res, ni pa povsem tako. Prvi problem je ta, da si nas večina ne želi počasnih crawlerjev. Drugi pa, da blokirni tokovi ob speljevanju ali vožji po zahtevnejšem terenu deloma ostanejo. Originalni Mabuchi 540 motor, ki ga prodajajo pod xy blagovnih znamk, ima npr. 13A pri največji učinkovitosti, blokirni tok pa 70A.AnteJ napisal/-a:Stvar po mojem zelo ensotavno rešiš tako da vzameš motor z dovolj majhnim KV, brez predelave zobniškega razmerja.
Priporočal ti ne bi nič. Moj avto bo še kak mesec stal, ker so prej na vrsti druge stvari. Nima smisla, da si še ti lomiš zobe. Jaz imam sicer zobnike že menjane, vgraditi moram še nov motor. Potrebno je pa kar precej predelave. Kdor ti ga je prodal, je verjetno že vedel, da avto ni OK.
Tudi jaz še ne morem napovedati rezultata.
Tudi jaz še ne morem napovedati rezultata.
Baterijo vedno priklopim pravilno in nikoli ne obračam polov.Aleks napisal/-a:Hvala lepa za tak regulator. Potem pa ti LRP odgovori, da zamenjava lahko povzroči okvaro, ker se v napačni smeri vrtenja uporablja preveč zavore.
LRP bi moral ta model umakniti iz ponudbe.
Nikoli se mi pa mi ni zgodilo, da bi mi to naredil med vožnjo. Vedno le ob priklopu baterije.
Zato zdaj VEDNO, ko priklopim baterijo preverim kam vrti motor... Lih tako kot pri avijonu, preverim delovanje vsega, preden ga zaženem v luft...
Navada je železna srajca...
Zadnjič spremenil Rixy, dne 21 Sep 2009, 12:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Aleks
Saj model ne bo nič počasnejši - če znižaš KV je enako kot če bi povečal prestavno razmerje. Tudi tok pri speljevanju bo manjši. Navor je sorazmeren z KV. Motor z 2900 rpm/V bo imel 1.6x večji navor pri ENAKEM TOKU kot motor z 4700 rpm/V. Seveda če je konstrukcija motorja enaka in se spremeni samo število ovojev.
Saj model ne bo nič počasnejši - če znižaš KV je enako kot če bi povečal prestavno razmerje. Tudi tok pri speljevanju bo manjši. Navor je sorazmeren z KV. Motor z 2900 rpm/V bo imel 1.6x večji navor pri ENAKEM TOKU kot motor z 4700 rpm/V. Seveda če je konstrukcija motorja enaka in se spremeni samo število ovojev.
Če se bo kdo odločal dobim ta teden ta sistem, za 90eur:
http://www.teamnovak.com/products/brush ... index.html
Je pa malo visokih 5000kV.
http://www.teamnovak.com/products/brush ... index.html
Je pa malo visokih 5000kV.
Dobil sem motor, sicer serije 600, vendar z manj obrati kot originalen (22000 jih ima novi motor, stari pa 27500) malo je bilo potrebno premetat komponente, vendar motor paše, zadeva zaenkrat deluje tako kot mora...
več testov bom naredil jutri, če bo le čas dopuščal da vidim kako se kaj obdrži regler z novim motorjem
bom pa predelal zadevo tako, da bodo alu rebra od reglerja prišla privijačena direktno na sredinsko alu ojačitev, s tem se bo povečala površina hlajenja reglerja, za motor pa sem kupil dvoje alu reber širine 2 cm in trenutno pokrivata večji del motorja
upam da bo setup zdržal
več testov bom naredil jutri, če bo le čas dopuščal da vidim kako se kaj obdrži regler z novim motorjem
bom pa predelal zadevo tako, da bodo alu rebra od reglerja prišla privijačena direktno na sredinsko alu ojačitev, s tem se bo povečala površina hlajenja reglerja, za motor pa sem kupil dvoje alu reber širine 2 cm in trenutno pokrivata večji del motorja
upam da bo setup zdržal
Ok zadeva je taka, motor in regler še delujeta, vendar pa ga nisem imel kaj dosti časa testirat (1pack-15 min, z vmesnimi postanki), model gre hitreje, motor je močnejši, potrebno pa ga je stestirati še na terenu za kamor je namenjen, pred tem pa motor še uteči, da se krtačke usedejo na kolektor...
Hvala vsem za pomoč!
LP
Hvala vsem za pomoč!
LP