Poglobljena razprava o BK motorjih

Debate o el. motorjih in krmilnikih.

Moderator: Coil

Odgovori
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

SimonV
Razpravljalec
Prispevkov: 125
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Slovenia;Krašnja

Odgovor Napisal/-a SimonV »

Res dobra razprava...sem se nekaj novega naucil :wink: .Hopf-ovega "Boridiuma" zaenkrat se nisem odprl in predvidevam, da ima prav tako kot Hacker "poln" rotor in ne sestavljen iz "diskov"...sicer pa so izgube zanemarljive (ali pa tudi ne), s predpostavko, da se ves cas vozi s polnim "plinom".
Kaj pa razne Mege, Jetiji...??

LP,Simon

P.S.: V TOP modeltehniku bodo imeli tudi Mega BK motorje...res imajo obr/V majhne...morda pa so vseeno "uporabni"...cene->od ~19kSIT-24kSIT...Btw. me niso nic placal za tole "reklamo", je pa en VELIK korak naprej na SLO trgovski "sceni", saj smo do sedaj videvali le "bedne" Speede itd.
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Naijn Viper 25/13 je bil narazen, rotor v enem kosu. Sem samo hitro osvrknil eno razpravo na nemskem forumu in baje so le 9% izgube pri delnem gasu in nic kaj bolj prestresljivega.

Sedaj vem, zakaj Rossknechta pri Mono&Hidro tako pocasi peljta ovinke :wink:
www.lipo.si
AndrejC
Tekmovalec
Prispevkov: 246
Pridružen: 03 Maj 2001, 01:00
Kraj: Slovenija - Ajdovščina

Odgovor Napisal/-a AndrejC »

@Miha in Simon
Ce sem prav razumel, vaju je impresioniral poln in ne lameliran rotor BK motorja. Spomniti se morata, da je BK motor nekako "obrnjen" krtacni motor. Pri navadnem krtacnem motorju je na statorski strani enosmerno mag. polje. Stator se namagneti in izgub zaradi tega ni. Rotor pa se vrti v tem enosmernem polju in se pri vsakem obratu premagneti -histerezne izgube v materialu (zdaj pride vsa tista sara okrog cim ozje histerezne zanke rotorskega materiala v postev) in vrtincne izgube (zaradi inducirane napetosti v materialu rotorja, ki pozene vrtincne tokove).
Opisane izgube se pri BK motorju pojavljajo na statorski strani.
Povecane izgube pri delnem "gasu" pa so posledica visjih harmonikov statorskih tokov (PWM) in povecanih preklopnih izgub reglerja (vec preklopov - vec izgub).

LP, Andrej
SimonV
Razpravljalec
Prispevkov: 125
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Slovenia;Krašnja

Odgovor Napisal/-a SimonV »

@Miha: Tistih 9% (govora je bilo tudi 3-4%) "odtehta" eno napako...kot pri ECO, imas regler, ki ima kaksen mOhm nizjo notr. upornost od konkurence (za katerega si placal mucos $$$)...naredis "cespljo", pa si izgubil vso "prednost" v tehniki... tehnika le ni vse.
@Andrej:Hvala za obsirno pojasnilo :wink: .

LP,Simon
Odgovori

Vrni se na Motorji in krmilniki