RV TANK
Moderator: Coil
RV TANK
Živjo!
Moje ime je Miha. Navdušen sem nad RV modeli, predvsem nad avtomobili. Odločil sem se, da bi poskusil narediti TANK. Vender nimam še dovolj znanja na elektronskem področju modelov.
Zanima me kje bi dobil motorja,regulator,rv napravo... za TANK.
Moje ime je Miha. Navdušen sem nad RV modeli, predvsem nad avtomobili. Odločil sem se, da bi poskusil narediti TANK. Vender nimam še dovolj znanja na elektronskem področju modelov.
Zanima me kje bi dobil motorja,regulator,rv napravo... za TANK.
Zadnjič spremenil Rinky, dne 04 Dec 2008, 13:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep pozdrav Miha!
Zdravo
Sam se še nisem ukvarjal s tankom, sem pa nekoč kar dosti razglabljal o tem. Odločiti se moraš kako bi sestavljen. Predlagal bi ti dvojni pogon - en za levo in drugi za desno gosenico. Vsekakor bo problem reduktor za zmanjšanje obratov. Mislim, da bi zadostovala motorja tipa 500 (dva) in dva regulatorja za avtomobile (tudi vožnja nazaj). V tem primeru bi rabil 4 kanalno napravo, kjer bi obe ročici naprej nazaj krmilili vsaka svojo stran pogona. Torej bi lahko uporabil še 2 pomika levo desnoza dodatno upravljanje.
LP Niko
Sam se še nisem ukvarjal s tankom, sem pa nekoč kar dosti razglabljal o tem. Odločiti se moraš kako bi sestavljen. Predlagal bi ti dvojni pogon - en za levo in drugi za desno gosenico. Vsekakor bo problem reduktor za zmanjšanje obratov. Mislim, da bi zadostovala motorja tipa 500 (dva) in dva regulatorja za avtomobile (tudi vožnja nazaj). V tem primeru bi rabil 4 kanalno napravo, kjer bi obe ročici naprej nazaj krmilili vsaka svojo stran pogona. Torej bi lahko uporabil še 2 pomika levo desnoza dodatno upravljanje.
LP Niko
Tudi z dvokanalno gre. Le da v tem primeru potrebuješ diferencial. Lahko je samo en motor (naprej nazaj) ter dve ločeni zavori na gosenicah, ki ju lahko upravlja en servomotor.Niko napisal/-a:Zdravo
Sam se še nisem ukvarjal s tankom, sem pa nekoč kar dosti razglabljal o tem. Odločiti se moraš kako bi sestavljen. Predlagal bi ti dvojni pogon - en za levo in drugi za desno gosenico. Vsekakor bo problem reduktor za zmanjšanje obratov. Mislim, da bi zadostovala motorja tipa 500 (dva) in dva regulatorja za avtomobile (tudi vožnja nazaj). V tem primeru bi rabil 4 kanalno napravo, kjer bi obe ročici naprej nazaj krmilili vsaka svojo stran pogona. Torej bi lahko uporabil še 2 pomika levo desnoza dodatno upravljanje.
LP Niko
Mipo
Najceneje prodeš skozi, če kupiš poceni aku vrtalnika, taka z 12V, pobereš ven vso štromarijo, stikalo za vklop pa zvežeš na servo, tako da imaš naprej različne hitrosti, za nazaj pa eno.
Za gosenico uporabi obojestranski zobati jermen;, gre tudi enostranski, vendar je malo čudna napeljava.
Drugače pa gre tudi z kolesarsko verigo in na vsak 4. člen namontiraš gosenico, vsak drugi zob na zobniku pa odpiliš, da ga ne zadeva vijak, ki drži gosenico.
Evo slikce mojega policijskega robota, ki čaka na boljše čase. Mejte v mislih to, da je vse iz leta 98 in z proračunom 0,0 SIT.
Za gosenico uporabi obojestranski zobati jermen;, gre tudi enostranski, vendar je malo čudna napeljava.
Drugače pa gre tudi z kolesarsko verigo in na vsak 4. člen namontiraš gosenico, vsak drugi zob na zobniku pa odpiliš, da ga ne zadeva vijak, ki drži gosenico.
Evo slikce mojega policijskega robota, ki čaka na boljše čase. Mejte v mislih to, da je vse iz leta 98 in z proračunom 0,0 SIT.
Zadnjič spremenil Buschi, dne 02 Feb 2009, 16:20, skupaj popravljeno 1 krat.
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Rešitev?
Živjo!
Malcem sem te dni spet razmišljal o rv tanku pa me je prešinila zamisel. Ugoovil sem da, bi verjetno tank lahko upravljal tudi z vezjem ene čisto preproste rv igrače, naprimer: http://www.eigrace.com/product_info.php ... t-206.html[/url].
Vendar nevem ali je to prava rešitev cenovno je precej ugodna, kaj pa uporabna.
Malcem sem te dni spet razmišljal o rv tanku pa me je prešinila zamisel. Ugoovil sem da, bi verjetno tank lahko upravljal tudi z vezjem ene čisto preproste rv igrače, naprimer: http://www.eigrace.com/product_info.php ... t-206.html[/url].
Vendar nevem ali je to prava rešitev cenovno je precej ugodna, kaj pa uporabna.
Lep pozdrav Miha!
Nop, ti za pogon tanka rabiš dva motorja, ki pa morata imeti nastavljivo hitrost motorja. Pomisli, kako boš vozil ovinke, če bo ena gosenica na polni hitrosti, druga pa bo stala pri miru!
Kolikor sem gledal po katalogih(mislim, da celo Conradov) te stane najcenejša trikanalna naprava 50€, motor že z vgrajenim reduktorjem(kakršne sam uporabljam v C1) te pride 20€, regler pa 10€.
Mislim, da je največji strošek pri tvojem tanku obojestranski zobati jermen in jermenica, kot pa elektronika.
Kolikor sem gledal po katalogih(mislim, da celo Conradov) te stane najcenejša trikanalna naprava 50€, motor že z vgrajenim reduktorjem(kakršne sam uporabljam v C1) te pride 20€, regler pa 10€.
Mislim, da je največji strošek pri tvojem tanku obojestranski zobati jermen in jermenica, kot pa elektronika.
Mentor modelarskega krožka.
Sam kaj ti to nuca če podpira le tako majhne motorčke in napetostiRixy napisal/-a:Iz ene igrače (letalo) sem vrgel ven elektroniko, ki krmili dva motorja, deluje pa na principu, če greš levo upočasni levi motor in obratno...
Lahko dobiš v kompletu z oddajnikom na 40MHz. Ugodno.
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika
lp Andrej
lp Andrej
Lahko kaj več o teh gosenicah tudi sam večkrat razmišljam o čim podobnem pa se mi ustavi pri gosenicah.Buschi napisal/-a: Za gosenico uporabi obojestranski zobati jermen;, gre tudi enostranski, vendar je malo čudna napeljava.
Drugače pa gre tudi z kolesarsko verigo in na vsak 4. člen namontiraš gosenico, vsak drugi zob na zobniku pa odpiliš, da ga ne zadeva vijak, ki drži gosenico.
za pogon pa bi uporabil kar dva predelana servota (potenciometer zamenjal z uporoma)
LP
PS: o hidravliki pa kdaj drugič
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Nevem zakaj se tank ne bi moral premikati v ovinkih? Mi lahko kdo obrazloži?Buschi napisal/-a:Nop, ti za pogon tanka rabiš dva motorja, ki pa morata imeti nastavljivo hitrost motorja. Pomisli, kako boš vozil ovinke, če bo ena gosenica na polni hitrosti, druga pa bo stala pri miru!
Kolikor sem gledal po katalogih(mislim, da celo Conradov) te stane najcenejša trikanalna naprava 50€, motor že z vgrajenim reduktorjem(kakršne sam uporabljam v C1) te pride 20€, regler pa 10€.
Mislim, da je največji strošek pri tvojem tanku obojestranski zobati jermen in jermenica, kot pa elektronika.
Baje da se dvokanalne naprave dobijo že za 25€, nisem pa siguren?
Drugače pa oprostite ker išem z zamudo.
Lep pozdrav Miha!
Živjo!
Malce sem gledal po netu pa sem odkril HobbyKing.
Zanima me, če je priporočljivo naročat iz Kitajske ali so to samo igračke za vreč proč? Cene so precej nizke , morda preniske .
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... x_(Mode_2)
Malce sem gledal po netu pa sem odkril HobbyKing.
Zanima me, če je priporočljivo naročat iz Kitajske ali so to samo igračke za vreč proč? Cene so precej nizke , morda preniske .
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... x_(Mode_2)
Lep pozdrav Miha!