Stran 4 od 14

Objavljeno: 27 Maj 2009, 23:01
Napisal/-a Coil
Vse verzije 3000KV imajo 14magnetov.

V drivecalc pa greš pod edit motor, in poslajdaš gor med motorji kjer je prazen prostor in vpišeš svoje podatke, rabiš: 2x tok,obrat,napetost brez propelerja in 1-3 meritev z propelerjem.
FastOne napisal/-a: 20minut? Verjamem, poskusi spraviti gor 16 ovojev :). Drugače kot lepo sploh ne gre.
je to izziv, povej premer žice z izolacijo jih navijem 17 :D mislim da je prostora še za kakšen ovoj, ne bo pa tako lepo.

Objavljeno: 28 Maj 2009, 00:19
Napisal/-a Coil
No to je največ kar lahko ponudim jaz ob tej pozni uri :zeham:, dobro da jutri ne delam.

Opažanja: ta stator ima več prostora kot prejšni, zgleda da kitajčki enega pomočijo bolj drugega manj (v izolacijo statorja)

Žica premer 0,45mm brez laka, 0,513 z lakom, 16 ovojev dLRK, vsekakor se da naviti 17-16, se pravi 16.5ovoja :D mogoče celo 18-16 :whistle:


Pa lahko noč :mahaj:


EDIT: Dodal sem grafe in točen premer žice. In ugotovil da so v kitu res močnejši magneti ker je tvoj kv majši. Če kupiš kit pa za magnete lahko pogledaš TUKAJ imajo N52 magnte in ležaje. Ni carine in imajo hitro dostavo. Cena za 14 magnetov pa je okoli 2evra

8x4HD 7,08V 11,7A 9877rpm
Izkoristek z 2S ni slab, a mi ni preveč všeč. Jaz raje vse motorje navijem za 3S ali več da je tok imanjši in s tem izkoristek boljši...

Objavljeno: 28 Maj 2009, 11:12
Napisal/-a FastOne
Vsaka čast =D> =D> =D>
Hehe, očitno si vzel moj prispevek kot provokacijo :P in mi takoj dal kontra. 8)

Bom popoldne pomeril žico in nekoč še naredil meritve ter jih vpisal v drivecalc.

2s pa je izbran namerno zaradi teže baterij in je trenutno kar standard v F3P - depromaniji.

lp Mitja

Objavljeno: 28 Maj 2009, 11:54
Napisal/-a dinko
Hoj...

jaz imam doma ene 3 take "skurjene" BK-je pa me zanima sledeče

kje zavraga oz kakšna je tista zelena barva ki je nanešena na jedro tuljave

prosim če mi lahko kdo pove oz. pošlje linke

LP

Objavljeno: 28 Maj 2009, 11:58
Napisal/-a Coil
Mitja, seveda ni tako :) Tvoj prispevek sem si vzel kot osebni izziv, tako sem tudi napisal... Ker nekatere manjše motorje previjem tolikokrat da ogulim stator in se mi ne da več popravljat oblog vržem vse skupaj v smeti.

Me je zanimalo koliko ovojev bo šlo gor, primerjava med magneti in še kaj... To področje me zelo interesira, v smislu kaj se dogaja z izkoristkom, ko v motor vnesemo razne variacije.

ne vzemi tega kot provokacijo , ker to ni bil moj namen :oops:

Sem pa mnenja da če uporabljaš 2S600mah, uporabiš 3S360 teža je skoraj enaka. Če pri prvi vleče 8A je to okoli 60W bo pri drugi za isto moč vleklo 5A letalni čaš pa bo daljši zaradi boljšega izkoristka... To je moja teorija (seveda moraš motor previti za 3S, da lahko uporabiš isti prop)


-dinko-
nevem sestave skrivnostne zelene snovi :D je pa to izolacija statorja, da ko navijaš ne pride do preboja med žico in statorjem... to je debelo okoli 1mm nekje več nekje manj.

...stran nazaj smo se pogovarjali kako popraviti poškodovano izolacijo statorja, mogoče ti bo kaj v pomoč

lep pozdrav
Dejan

Objavljeno: 28 Maj 2009, 21:52
Napisal/-a Coil
In zadeva se nadaljuje, danes sem dobil 3 motorje za previt, 2 od tega super eden pa s kupom epoksija na navitjih je skoraj romal v smeti.

Pa naj vam predstavim HM-Pico Silver

Prvi podatek je za eliso 4.5x4 drugi 4x4 GWS

Original je bil navit z 2x0,20 mogoče 0,25 16 ovojev delta, ta ima 10 ovojev in šel bi še kakšen, 0,5mm žice zvezda. Original 1.5mm2 Trenutno 1,96mm2

Objavljeno: 28 Maj 2009, 23:05
Napisal/-a Coil
Pa saj mi ni dalo miru, sem zadnji zob skoraj mislil da ne bo šlo :)

11 Ovojev 2,16mm2, 144% originala, več ne gre z moje strani.

Pomerim jutri...

Objavljeno: 29 Maj 2009, 01:09
Napisal/-a brejker
Ja profesionalne slike, ni kej. (mal photo shopa je še na tazadni)



Jest sem se tudi lotil previjanja el. motorčka.
CDrom motorčki so bli takrat popularni.
Dobil sem shemo, kako pa kaj...
Ja in sm previl z isto izolirano žico, katero sem odvil z začetnega "motorja"
:lol: #-o
(na Guntner eliso bi šlo fino)

In mi tele tuljavice tok simpatičn zgledajo,
da me mika, da bi oživel stari projekt.

Mogoče le eno vprašanje:
Moram obstoječi magnet (motor od CDroma) vzeti ven?
In nato kupiti magnetke, kakršni so na zgornjih slikah?

Objavljeno: 29 Maj 2009, 09:33
Napisal/-a Coil
No slike res niso profesionalne :oops: so narejene z kompaktom in ob pomoči varčne žarnice, pri nas je zvečer drugače kar precej temno :)

Če imaš motor od Cd-ja potem magnet zgleda kot nakakšen obroč to je najbolje vzeti ven in kupiti prave magnete, par objav višje imaš link in za par evrov dobiš super magnete.

Tukaj je še graf za 11x0,5 Y

Objavljeno: 29 Maj 2009, 13:48
Napisal/-a Krofek
Mislim, da bi lahko kar odprl podjetje, ki bi se ukvarjalo z previjanjem. Pa še zaslužil bi. :D :D

Objavljeno: 29 Maj 2009, 17:21
Napisal/-a brejker
V Kamniku je ena trgovina oz. podjetje ki prodaja te žice.
Ni vrag, da ma Coil kej prstov vmes, ko tko dobr NAVIJA :lol:

Objavljeno: 29 Maj 2009, 18:07
Napisal/-a rok0191
Katero pa je to podjetje v Kamniku?

Objavljeno: 29 Maj 2009, 18:40
Napisal/-a FastOne
Dejan, vse je 8)

Danes sem končno pomeril tisto žico. 0,41mm premera z izolacijo in 0,35mm brez. Kar se mene tiče več kot 16 ovojev ne spravim gor. Na srečo pa je ravno to tisto kar rabim.

lp Mitja

Objavljeno: 29 Maj 2009, 18:57
Napisal/-a brejker
rok0191 napisal/-a:Katero pa je to podjetje v Kamniku?
Ne spomnim se več. V to sem se zanimal pred tremi leti.
Ziher kje v temi piše...

Objavljeno: 29 Maj 2009, 21:35
Napisal/-a Coil
Naj vam povem, da pri podjetju MINTEX d.o.o. nimam zraven nobenega prsta. So pa tako prijazni, da so tudi meni, ki nimam podjetja, prodali žico.

Drugače pa se da kupi žico tudi preko interneta v Nemčiji v malih količinah TUKAJ in TUKAJ

Objavljeno: 04 Jun 2009, 11:23
Napisal/-a Coil
Previl sem še enega lepotca, 0,2 laminati, 6 polni, Cobra Speed Drive.

Serijski 4 ovoje, moj 5, manjša notranja upornost, 31% več bakra na zob in primerjava v drivecalcu...

Meritve opravljene z Hyperion EmeterII

2 in 3 meritev sta s propom 5.5x4.3 GrpCamSpeed
4 in 5 pa z APC E 4.75x4.75

Objavljeno: 04 Jun 2009, 19:50
Napisal/-a Coil
Isti motor priključen zvezda, na 6S...

Objavljeno: 04 Jun 2009, 19:57
Napisal/-a pegasus
~80g motorček na 560W na izhodu? Pri čemer gre 130W v gretje?

...

Bo treba počas začet študirat ono fiziko za odvajanje toplote ... Za začetek vsaj tisto, kako hitro se s 130W 80g kovine segreje do uničujoče temperature za motor ...
Nima zastonj kontronik lepih grafkov v smislu "pri toliko rpm lahko motor obremeniš na toliko w" ... kjer so rpmji vezani na to, kakšen prepih ustvarja v motor vgrajen fan in kakšno odvajanje toplote se s tem ustvarja.

Objavljeno: 04 Jun 2009, 20:09
Napisal/-a Coil
Moje mnenje je da to pri takem izkoristu niti ni tako zelo pretirano, sploh če se premikaš z 150 km/h +. Seveda pa se vidi, da je ta prop čez rdečo pikico, kar pomeni... NOT SAFE

Če lahko 10g težjega HET 2W20 tišimo do 700W, ki ima max izkoristek naveden 87%. Tudi za ta motor to nebi smel biti prevelik problem. Seveda to ne pomeni, da lahko spraznimo baterijo pod polnim gasom. To ni motor za pylon dirke in jaz osebno nobenega aviona ne letim cel let pod polnim gasom.

Čeprav tudi v zgornji kunfiguracijo ne dvomin, ker pa je to moj motor bom šel še malo dlje... žal ta graf ne potegne do tja 8) Ampak to je seveda moji 30e, ki sem jih pripravljen tudi vreči stran, saj je le hobi.

Zaenkrat pa je to eden boljših zunanje vrtečih motorjev, za to težo, kar sem jaz previl in videl.

PS:Tole pa je za pikico in bi vsekakor moralo bit vredu.

Objavljeno: 04 Jun 2009, 21:11
Napisal/-a AnteJ
pegasus - za kratke trenutke se da iz male mase kar precej potegniti iz motorja. Kot pravi Coil se, da iz npr. ta malih HETov in MEGIc z maso 100-110g potegnit 700-1200W - za kratke trenutke seveda. Ob ustreznem hlajenju pa trajno (za modelarske pojme).

Iz "tavelikih" motorjev z 36 mm premera lahko pa trenutno potegneš ven tudi 3 kW (z 8-12 lipo celicami), pri nižjih napetostih je tok za take moči tako velik da gre res večina v izgube (R*I^2).

Meni laufa v H-2 čolnu vodno hlajen HETRC 2W-23 (100g) na 4S pri povperčnem toku 50-60A brez problema 5min pod polnim gasom (~800W).

Kar se tiče gretja - tukaj je ena excel datoteka s katero lahko malo poračunaš kako se segrevajo/ohlajajo predmeti:

Koeficienti toplotne prestopnosti:
zračno hlajenje (neprisilno) - 5 W/m2K
vodno hlajenje - 1000-2000 W/m2K

Objavljeno: 07 Jun 2009, 18:06
Napisal/-a Coil
Previl sem še enega kitajčka in sicer Turnigy 2836 - 3200kv. Želja je bila doseči KV okoli 3000 kar je uspelo...

Serijski je imel 6 ovojev, ta pa ima 7 - 0,81 žice vezava delta.

Prilagam pomerjen original motor in primerjavo obeh.

Objavljeno: 10 Jun 2009, 20:17
Napisal/-a ok11
Coil, motor lepo laufa =D> dobro si ga previl . Če si kaj meril, koliko ga naj obemenim ? Po mojem občutku, na 2s in 6x3 prop bi moglo it .

Hvala še enkrat.

Objavljeno: 10 Jun 2009, 20:33
Napisal/-a Coil
Jaz bi poskusil 5x4 ali 6x3 na 2S in preveri temperaturo motorja, da se ne bo grel preveč. V bistvu dokler ga lahko po končanem letu držiš in ni prevroč na dotik, je vredu.

Obvezno ! žičke ki prihajajo iz motorja v krmilnik daj v termo bužirko in prilepi na trup, če se ne bodo majale bodo ostale cele...

Objavljeno: 10 Jun 2009, 20:44
Napisal/-a ok11
Ja, jas sem dal gor zložljiv prop 6x3 in lepo vleče. Na mestu se sicer rahlo greje, glih toliko da veš da je živ :wink: .
Hvala za opozorilo žice bom pritrdil , me je že prejšnjič izučilo, kaj se lahko naredi .

Objavljeno: 11 Jun 2009, 14:33
Napisal/-a Krist
Že nekaj časa spremljam temo in razmišljam o predelavi motorja Turnigy 3542 1100. Je že dolgo časa minilo od izdelave zadnjega motorja, tako da sem malce že iz forme.
Ciljam na KV okoli 700.