Stran 14 od 14

Objavljeno: 12 Jan 2012, 17:58
Napisal/-a Coil
Nisi ga prov previl, nekje si najbrž navijal v napačno smer.

Objavljeno: 12 Jan 2012, 19:28
Napisal/-a anti-gravitačnik
Hvala za odgovor.
Odgovor je povsem pravilen, ko sem odvil motor sem ugotovil, da sem B navitje navil enako kot A in C. Ravno taka napaka kot TUKAJ. Druga shema od vrha, ki prikazuje navitje ABC(ne smer okoli statorja).

Objavljeno: 15 Jan 2012, 10:09
Napisal/-a anti-gravitačnik
Motor sem uspešno previl. V četrto je šlo. Motor se zelo lepo vrti.
Obratov predvidevam, da ima enako, se pravi 1220.
Prej je žgal (po specifikacijah Multiplexa) na 3S lipo in propelerju 9x6 -26A
Sedaj, ko je previt pa na 2S lipo in Propelerju 9x6 -30A.

Koliko amperov naj pričakujem na 3s in isti prop? :-k
To želim vedeti, da lahko kupim ustrezen regler.

Jaz predvidevam 40-50A. In nameravam kupiti 60A regler.
Ali razmišljam ustrezno?

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 08 Mar 2012, 16:11
Napisal/-a badi1
Še malo mojega previjanja , gre za CF2822 previl sem ga z 0.5mm žico 13ov in vezal v zvezdo tako mi daje 730kv in prosti tek na 3s in 0.3A bomo videli kako se izkaže z 10x4,5 propom , ja pa za hexa bodo namenjeni :D

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 25 Apr 2012, 19:14
Napisal/-a Krist
DT 750 previt z 17 ovoji 0,71mm žice.

Re:

Objavljeno: 26 Apr 2012, 11:20
Napisal/-a raktivec
anti-gravitačnik napisal/-a: Obratov predvidevam, da ima enako, se pravi 1220.
Prej je žgal (po specifikacijah Multiplexa) na 3S lipo in propelerju 9x6 -26A
Sedaj, ko je previt pa na 2S lipo in Propelerju 9x6 -30A.

Nemogoče!
Ob enakih rpm/v in istih magnetih je poraba vedno skoraj identična. Nekaj malega se lahko spremeni zaradi morebitne druge upornosti žice, ampak ne toliko.

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 26 Apr 2012, 11:43
Napisal/-a AlesZ
V čem je pa štos tega previtja....prej je imel na 3S.....300W;sedaj previt ima na 2S....220W,oziroma karakteristike lahko primerjaš na istem nivoju...........

Re: Re:

Objavljeno: 27 Apr 2012, 14:17
Napisal/-a Krist
raktivec napisal/-a:
anti-gravitačnik napisal/-a: Obratov predvidevam, da ima enako, se pravi 1220.
Prej je žgal (po specifikacijah Multiplexa) na 3S lipo in propelerju 9x6 -26A
Sedaj, ko je previt pa na 2S lipo in Propelerju 9x6 -30A.

Nemogoče!
Ob enakih rpm/v in istih magnetih je poraba vedno skoraj identična. Nekaj malega se lahko spremeni zaradi morebitne druge upornosti žice, ampak ne toliko.
Ovojev je že lahko enako, ampak važna je vezava, verjetno je bila prej trikot (delta), sedaj pa je zvezda, kar povzroči, da se obrati/V povečajo za korein iz 3, se pravi v grobem ima tvoj motor 2113obr/V. Čisto druga pesem. na tak motor gre max 9x5" pri 2S ali nekje do 7x4" na 3S, jaz bi raje dal kak 6x4, če ga misliš držati večino časa na polnem gasu.

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 28 Apr 2012, 17:11
Napisal/-a anti-gravitačnik
Navitje je delta in motor bo poganjal jadralno letalo tako, da ne bo sile. Ker nisem imel mikrometra sem narobe izmeril debelino žice in sem namesto 0.17 dal 0.20 :oops: posledica pa je večji tok.

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 28 Apr 2012, 21:20
Napisal/-a raktivec
anti-gravitačnik napisal/-a: Ker nisem imel mikrometra sem narobe izmeril debelino žice in sem namesto 0.17 dal 0.20 :oops: posledica pa je večji tok.

Ne!
Tale razlika bi ob enakih celicah in enakem propu na špici dodala nekaj malega odstotkov. Enako navit motor na 2s ne more vleči isti tok kot na 3s, vsaj v delo tega ne bo spremenil.
Napravil si nekaj drugega! Morda bi lahko bilo manj ovojev, napačno navitje, skurjeni magneti, ali trikot vezava.

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 02 Jul 2012, 12:56
Napisal/-a AirKiller
No pa se jaz bi potreboval malo pomoci s tem previjanjem. Crknil mi je sledeci motor : http://www.blue-bird-model.com/en/motor ... kv900.html
Ob cakanju na posilko novega motorja,.bi rad tega na novo previl,.a nevem kakseno debelino bakra uporabit. Ko , sm sledecega odvijal,.nism stel koliko x je ovit,..vem samo da je bil sz 4 nitkami skupaj.
V veliko pomoc mi bo,.ce mi lahko nekdo svetuje,.kaksno vezavo uporabit,.in debelino bakra. NA razpolago imam ves baker sveta :lol:

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 07 Jul 2015, 07:57
Napisal/-a Asterisk
Hello!

Eno vprašanje: Imam 6 baje zgorelih motorčkov zaradi reglerjev. Ne vem pa na koliko stopinj so bili segreti. Kako lahko preverim če so magneti dobri? Sicer pri ovojih se pozna da se je nekaj topilo.

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 07 Jul 2015, 20:49
Napisal/-a Krist
Asterisk napisal/-a:Hello!

Eno vprašanje: Imam 6 baje zgorelih motorčkov zaradi reglerjev. Ne vem pa na koliko stopinj so bili segreti. Kako lahko preverim če so magneti dobri? Sicer pri ovojih se pozna da se je nekaj topilo.
Načeloma magneti zdržijo. zasukaj motor, pa boš videl, če se kaj upira. Še najbolje je, če daš žice motorja v stik in potem zavrtiš rotor.

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 13 Sep 2015, 22:42
Napisal/-a Asterisk
Živijo,

Magneti mislim da so ok, primerjal z deljujočim. Ovoje so definitivno v stiku, je treba previti. Ali kdo pozna koga ki bi dal konkretne napotke ali pa bi previl par motorjev? ...Seveda za denar :) Motorji so 24P22N 320kv

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 14 Sep 2015, 13:20
Napisal/-a robar
Jaz sem se potrudil in po navodilih Sheme za previjanje BK motorjev, ki jih je napisal Coil, sam previl motor. Sicer mi takoj ni uspelo, ker sem eno tuljavo navil v napačno smer, ko pa sem to popravil, dela motor kot nov. Moram reči, da je posebno zadovoljstvo, ko vidiš kako lepo dela. Zaradi lažjega navijanja ti priporočam, da uporabiš eno žico z enakim ali večjim presekom, kot so ga imele originalne paralelno vezane žice.
Lp, Robar

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 14 Sep 2015, 18:50
Napisal/-a Asterisk
Živijo,

Naletel na problem, kako odstraniti statorja. Včeraj sem enega odstranil z lahkoto, mal potolkel pa je izpadel. Danes maskoraj roko poškodoval pa niti ne trzne. Dal v hladilnik na -25 pa isto. Prosim za kakšen uporaben nasvet?

Re: Previjanje BK motorja

Objavljeno: 16 Sep 2015, 12:12
Napisal/-a robar
Če imaš enake motorje, potem uporabi enak postopek za vse motorje. Če so motorji različni pa ti ne ostane drugo kot da poizkusiš vse možne variante. Moj motor je bil KD 36-12XL, kjer je aluminijasti del narejen iz dveh delov. En del je vtisnjen v stator, drugi del, ki te ovira pri previjanju, pa je nanj privit s finim navojem. Ko to veš razdiranje ni težko.

Lp Robar