Za vse bodoče Standardaše

Debate o el. motorjih in krmilnikih.

Moderator: Coil

Odgovori
Uporabniški avatar
tit
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 04 Jul 2001, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a tit »

V trgovini Mladi Tehnik Levstikov trg 7
imajo sedaj krtačne motorje LRP. Veliko različnih modelov od brutalnega Fusion modified 8x3 do poceni Runer-ja 3 z 26 ovoji. Za Eco Standar čolne sta pred vsem zanimiva motorja GT turbo 21x2 ki je bolj ekonomsko privljačen in pa motor Clymax 650 Super Eco ki je nasljednjik še vedno dobrega motorja LRP SUPER ECO. Imajo še nekaj ostalih motorjov, ki so pa bolj usmerjeni za avtomobile ter pa veliko kvalitetnih regulatorjev hitrosti za avtomobile (Quantium competition in IPC V7.1), za Helikopterje Stratos heli in pa za avione in seveda čolne Stratos. Edino kar bi se dodav je to da so cene zelo nizke (nižje kot v Schweighoferju)in da se splača pogledati malo kaj se kej imajo.

<font size=-1>[ This Message was edited by: tit on 2001-10-08 19:02 ]</font>
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Tit, lahko napises cene v stevilkah?
www.lipo.si
Uporabniški avatar
tit
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 04 Jul 2001, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a tit »

Točnh cen ne vem, vem pa da je Fusion okoli 16000 SIT, Clymax 11000SIT. Ce pa kdo hoče bolj natančno cena pa naj jih pokliče na (01) 421 87 80.
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Se spomnim casev, ko sem pri WM odstel 200 DEM za LRP Super ECO Plus...

16k oziroma 11k SIT je pa danes se vedno veliko, ce upostevas, da imas pri Hopfu 12 celicno brezkrtacno makino + 70 A regler za 400 DEM.
www.lipo.si
Uporabniški avatar
tit
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 04 Jul 2001, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a tit »

Jaz to vem ampak v standardu pa nemores voziti z brezkrtačnimi motorji. :evil:
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Kategorija ECO Standard postaja vedno bolj »nezanimiva« kategorija. Tu mislim predvsem na razmerje cena/zmogljivosti in porabljen cas/zmogljivosti. Nikakor nocem reci, da so modeli pocasni, ampak za res TOP porihtan model je dejansko treba investirati toliko denarcev kot za zelo soliden Hidro 1/Mono 1 model s top-of-the-line tehniko, da ne govorim o struzenju kolektorja, krtackah,… :sad:

Me prav zanima koliko modelarjev bodo naslednje leto premamile kategorije Mono/Hidro !
www.lipo.si
jholc
Freak
Prispevkov: 457
Pridružen: 07 Maj 2001, 01:00

Odgovor Napisal/-a jholc »

Zivijo,

Ob pogovorih o krtacnih motorjih v modelarstvu se spomnim na "potrosnistvo" v pravem pomenu besede. Ko kupis motor se ti zdi da si kupil nekaj zelo poceni s solidnimi performancami...potem pa se pricne....

Vprasas trgovca za rezervne krtacke in ferdre te prvic tresci po tleh, ampak se se nekako poberes. Potem odpeljes 20 vozenj in zadeva ne gre vec tako kot je sla in madonca glej, rotor je crn, nekam skurjen --- zacnes sprasevati kolege kdo ima struznico, kolegu nato uspe "odstruziti" pol kolektorja, no ampak usluga je usluga je usluga, podarjenemu konju se ne gleda v zobe...Potem zacnes razmisljati o lastni struznici za kolektorje, cene so "reda velikosti" stotak zelencev naprej...potem ti prodajalec prisepne da brez diamantnega noza ne gre (se en stotak), potem je tu se specialen spray za mazanje, ciscenje, prepihovanje, izpihovanje....rezerven rotor....

Ko motor postruzis moras zamenjati krtacke, ga pol ure utekati, ponovno ocistiti, no in tako je motor spet goden za 10 do 20 vozenj. Ce pa se drzis tocnih navodil proizvajalca, menjava kratck na 3 do 5 vozenj, s cimer se popolnoma strinjam, saj se performance motorja res zelo hitro spreminjajo - iz voznje v voznje si presenecen kako mu jenjava "sapa".

Pa se ena (realna) zgodbica o dobrih krtacnih motorji, ki so se mi dobesedbo "zagabili". Kupila sva en dober Trinity motor za ECO colnicek. Prva voznja, (en dan pred tekmo, da ne bo pomote), gre kot "utrgana sekira", druga voznja - verjetno so akumulatorji nekam slabo napolnjeni, tretja voznja po minuti in pol ne gre vec, o madonca, iz kje pa v modelu toliko crnega prahu, cetrte voznje ni bilo....

Pa se ena na to temo - uvozena. Tekma na Madzarskem (kako pogresam njihov dober golaz in vroc pir v Nagyatadu vsako leto avgusta..). Kolega J. Toth preiskusa svoj Mono 3, gre res kot ustragan, no po priblizno dveh minutah modelu pricne pohajati sapa in ga pripelje na obalo. In v odprtem modelu je bilo kaj videti, lepo belo pobarvan model je imel celo notranjost prevleceno s sivo-crnim oprhom bivsih ogromnih krtack Ultre 3000....(cena popravila takega motorja cca 100 orlov + vsi dodatni stroski)

Prav razumem "avtomobilski lobi", ki se z vsemi stirimi upira prodoru brezkrtacnih motorjev v modele avtomobilov....

lp, JanezH
pudding
Tekmovalec
Prispevkov: 211
Pridružen: 08 Maj 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a pudding »

Zivjo
Moje mnenje je drugacno, saj krtacni motorji premorejo nekaj, kar zal brezkrtacni ne in to je eksplozivnost, takoj poskocijo na željene vrtljaje. Brezkrtačni pa komutirajo, in tiste 2 desetinki sekunde porabijo, da pridobijo na vrtljajih. Ce pa clovek pomisli da je proga pri avtomobilih precej bolj zavita kot je hidro proga, stvar lezi ze na tem da tekmovalec ni dolzen prenasat zakasnitve svojega motorja in placevati to v pospeskih, ko je treba iz ovinka svignt. Koncna hitrost pa verjamem da je vecja a tudi proga ni neskoncno ravna in dolga.
Lp, Andrej
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Andrej,

tudi tehnika na podrocju brezkrtacnih regulatorjev je sla neprej...Schulze Future, mode/timing 1 je poglavje zase. Vec "eksplozivnosti" ne potrebujes, verjemi! Ze sedaj ko vozim na petki moram zelo previdno dodati plin, da colna ne zabrise iz vode.

Pa se to, ce ima Schulze v prodajnem programu tudi software/regler za modele avtomobilov, potem to ni »kar tako«.

Tiste 2 desetinki sta namenjeni predvsem za modele letal, da je start bolj ali manj neproblematicen, pri prenosu pa je mehki start celo nujen.

_________________
Miha
Slika

<font size=-1>[ This Message was edited by: mihah on 2001-07-09 19:33 ]</font>
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Nazaj na originalno temo; stroski v stevilkah:

http://www.team-orion.ch/shop/europe-5/ ... ccessories
www.lipo.si
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2131
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Zivijo,

razlika med ECO Expert in ECO Standard je v hitrosti modelov, ta pa izhaja iz casa voznje.

Ker ni bilo mozno kontrolirati kaksne celice kdo uporablja, so stvar resili z dolzino teka v katerem pokuris vso energijo.

Pri tem so pustili odprt tripolni feritni motor za Standard in motor proste izbire za Expert.

Kaksen smisel bi imeli kategoriji Expert 6 minut in Standard 8 ninut z brezkrtacnim motorjem.

Za nekatere je Expert prehiter in je taka delitev se najbolj sprejemljiva.

LP,
JozeS
jholc
Freak
Prispevkov: 457
Pridružen: 07 Maj 2001, 01:00

Odgovor Napisal/-a jholc »

Zivijo,

ECO kategorija ima med kategorijami Navige "posebno" mesto, saj je tarca vecnih sprememb . Vsak ki ima "pet minut cajta" zacne spreminjati pravilnik, da bi po "obdelavi" zgledal spet sodoben - v koraku z razvojem tehnike. Sam pa sem bolj mnenja, da bi morali pravilnik pustiti lepo pri miru, na progi pa se bi ze pokazalo "kdo je kdo". Razvoj celic in ostale opreme bo sel neminovno naprej, zmaguje pa naj tisti, ki je sposoben iz modela in sebe "najvec potegniti", pravilnik pa naj le ostaja isti.....Le kaksen "veter" bo spet ko se bodo pojavile RC 5000??
Kot nasprotje ECO-jasem pa so modeli Mono in Hidro. Tam se ve, da se tistih 5 oz. 4 minute ne sme nihce "pipniti"...uposteva pa se samo argumentirane in smiselne (majhne) spremembe.

lp, JanezH
Odgovori

Vrni se na Motorji in krmilniki