Zakon o varstvu potrošnikov v Nemčiji

Vaše utemeljene kritike, vprašanja in problemi

Moderator: Mipo

Odgovori
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Zakon o varstvu potrošnikov v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Lep pozdrav !

Ne vem kam bi tole napisal pa sem kar semle "prislonil", moderator prosim prestavi če ni primerno mesto za objavo te teme.

Imam eno težavico:

V Nemčiji sem kupil eno preklemano drago zadevo ( modelarska zadeva ), pa je problem v tem da ne deluje kot bi morala. No to sem ugotovil že drugi dan...

Pošljem nazaj, oni pa pošljejo v Fabriko na servis....

Zdaj me pa zanima če mogoče kdo ve kakšen je zakon v Nemčiji glede pokvarjenih zadev :
- Ali je tgovec dolžan zamenjat stvar če se napaka odkrije v enem tednu ali lahko pošilja na servis in ti po domače kdrade čas....

Pri nas vem da ti morajo zadevo zamenjat z drugo če prineseš nazaj v enem tednu, kako pa je s tem v Nemčiji...

Vesel bi bil vsakega namiga ali pa mogoče kdo poyna Nemški zakon o varstvu potrošnikov.............

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Iz lastnih izkušenj ti povem, da te imajo v Nemčiji in tudi v Avstriji za balkanca.
Seveda je precej znamk in trgovcev, (res niso vsi isti) ki se od te miselnosti distancirajo, a veliko preveč jih še ostane, ki se ne.
Če naletiš na takega, ki se ne, pač s tabo komunicira kot z balkancem in te ne jemlje resno, krivdo za napake naprti tebi in tvoji nestrokovnosti.
Kaj boš dosegel v tem primeru je vprašanje, sam najbrž nič.
Gre samo na trdo, ob veliko izgubljenega časa in hude krvi, ali če imaš v žlahti kakega sposobnega advokata, ki se je za "hvala lepa" pripravljen angažirati.
Drugače škoda časa, denarja in živcev :-$
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

V bistvu je "sr***e".........
Če se kupljeni izdelek pokvari in imate zanj garancijo

Garancija proizvajalca za nekatere (predvsem tehnične) izdelke je v Sloveniji obvezna. V drugih državah EU pa je običajno garancija za izdelek prostovoljna.
Od ponudnika garancije vedno lahko zahtevate vsaj tisto, kar je obljubil v garancijski izjavi ali v oglasu. Zato vedno shranjujte tudi oglase o garanciji na izdelku.

Če se izdelek pokvari, najprej preverite, ali lahko uveljavljate garancijo tudi v Sloveniji. Pooblaščeni servisi v Sloveniji namreč niso dolžni popravljati izdelkov, kupljenih v drugih državah članicah EU, če ni to izrecno zapisano v garancijski izjavi (npr. "EU garancija", "garancija velja v naslednjih državah:…").

http://ec.europa.eu/youreurope/citizens ... ?profile=0

V kolikor uveljavljanje garancije v Sloveniji ni mogoče, morate garancijo uveljavljati v drugi državi članici EU, kot je določeno v garancijski izjavi. Pri tem morate vedeti, da v drugih državah EU ne velja pravilo, ki je obvezno v Sloveniji, in sicer da mora biti izdelek popravljen v 45-dnevnem roku, sicer ste upravičeni do novega izdelka oziroma do vračila kupnine. Priporočamo vam, da natančno preberete garancijsko izjavo, kjer so določene vaše pravice v zvezi z uveljavljanjem garancije.

V primeru težav pri uveljavljanju svojih pravic se obrnite na nas.
Vse je odvisno kako se dogovoriš z prodajalcem.....mislim pa da postoji celo nek papir za prijavo EU trgovca izven naše države, našim organom....menda včasih celo posredujejo.........http://ec.europa.eu/youreurope/citizens ... ?profile=0
Slika
Uporabniški avatar
skorp_jon
Profesor
Prispevkov: 1329
Pridružen: 09 Avg 2006, 09:02
Kraj: Beltinci

Odgovor Napisal/-a skorp_jon »

Potem sem zgleda samo jaz imel pozitivne izkušnje z nemci in avstrijci.

Zastonj so mi zamenjali pri Graupneju polnilec duo 40 za duo 45 in to že izven garancije.

Brez težav so mi zamenjali BeastX gyro, ker se je iz njega pokadilo. Še sedaj nevem zakaj. Sumim da je BEC dal preveliko napetost.

V Avstriji so mi brez težav zamenjali računalniške komponente.

Je pa res, da nimam pojma v kolikšnem času morajo popravit, če ti takoj ne dajo nove robe.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
pubec
Tekmovalec
Prispevkov: 291
Pridružen: 23 Avg 2007, 09:28

Odgovor Napisal/-a pubec »

Verjetno je šlo za nakup preko spleta.
V tem primeru lahko iz kakršnega koli vzroka v 7 dneh po prejemu prekličeš naročilo. Prodajalec vrne kupnino in poštnino, ti kriješ poštnino vračila.

Zgornje velja za nakup od pravne osebe.

http://ec.europa.eu/youreurope/citizens ... ?profile=0
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Boysi hvala za nasvete !!!

- No danes se je dec ohladu, ampak šele potem ko sem ga poklical po telefonu in je opazil da mi ni do heca.

- Poslal mi je novo zadevščino. Kdo je pa kriv za napako pa nimam pojma....jaz vsekakor ne.

- Zna pa biti, kar spoh ne izklučujem da se je zadeva poškodovala pri transportu... Sploh ko sem danes prebral na forumu poročilo uporabnika ( Pesaneli, mislim da), da je bil priča in videl kako na TNT-ju delajo s paketi ( da mečejo pakete po tleh, brcajo ipd ).

Mislim da bi uporabnik če je bil priča temu dogodku, moral popisati registracijo vozila, ter dotična osebka prijaviti kar na urad za varstvo potrošnikov.

In točno z dotično pošto sem jaz prejel paket..... #-o #-o #-o #-o

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Odgovori

Vrni se na Pohvale, pritožbe in pomoč uporabnikom